zamosc.tv

Debata kandydatów na urząd prezydenta

dodano: 06 listopada 2014, kategoria: Wydarzenia

Debata przedwyborcza z udziałem wszystkich kandydatów, ubiegających się o urząd prezydenta miasta Zamość.

Oceń wideo:
Poleć znajomym:
Umieść wideo na stronie
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze

dodano: 10:01, 05 maja 2016 przez: mok

no AW poleciałeś tak trzymaj Zacytuj

dodano: 14:38, 27 stycznia 2015 przez: do obserwatora

Młody odważny...hmmm aż za odważny chyba. A mija 2 miesiąc rządów! Zacytuj

dodano: 16:06, 25 listopada 2014 przez: zamoscianin

Zamość TV stronnicza? Reklama na banerze na portalu jest na miejscu? Zacytuj

dodano: 00:19, 15 listopada 2014 przez: OldMan

@Dorota – Czy Pan/.i w swoim zaślepieniu jest w stanie przyjąć do wiadomości, że to nie tytuł magistra decyduje o wartości człowieka tylko jego postawa, wrodzona a nie nabyta inteligencja, nieskazitelność cech charakteru decydują o wartości człowieka Zacytuj

dodano: 23:15, 14 listopada 2014 przez: x

Wspaniale hipopotamy https://www.facebook.com/WspolnyZamosc/posts/379569332200745?ref=notif&notif_t=like Zacytuj

dodano: 17:21, 13 listopada 2014 przez: obserwator

Wszyscy narzekają, czekają na zmiany. Wybór to: starsi panowie dwaj i chyba jeden młody, odważny. Pan Biłant ma pewne rozwiązania dobre ale jeszcze nie w tych wyborach. Decyzja jest w rękach wyborców. Urzędnicy na pewno wezmą się do roboty kiedy będzie zmiana, teraz to rutyna (delikatnie mówiąc). Pan Nizioł ma kulturę, osobistą zwłaszcza. Kompromitacja zupełna z tymi włosami. Zacytuj

dodano: 15:48, 13 listopada 2014 przez: Dorota

@ Piotr Skoro dalej pragniesz żyć w świecie iluzji to Twoja sprawa, ale dlaczego inni mają ponosić konsekwencje? Twierdzisz, ze pan " z klasą" maturalną "COŚ" robi dla miasta, ale nie masz już chyba świadomości, że to "COŚ" oznacza działania bliżej nieokreślone. Sam wymierzyłeś policzek Twemu Panu ;) , ale zapewne zrobiłeś to niechcący ;) Zacytuj

dodano: 11:43, 13 listopada 2014 przez: akt

przynajmniej sądy mają co robić Zacytuj

dodano: 09:45, 13 listopada 2014 przez: piotr

Dorota ale tylko jeden ma klasę i robi coś dla tego miasta a nie przed wyborami wyskakuję nie wiadomo skąd ! Zacytuj

dodano: 18:15, 12 listopada 2014 przez: Mm

Nizioł - pełna kultura i realna wizja. Zacytuj

dodano: 14:03, 12 listopada 2014 przez: Dorota

Trzech kandydatów ubiegających się o stanowisko / urząd prezydenta ma wyższe wykształcenie. Jedynym, który od lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku, nie zdołał niczego zrobić w ramach tzw dokształcania jest obecny prezydent Zamoyski. Na resztę spraw lepiej spuścić zasłonę milczenia... Zacytuj

dodano: 13:21, 12 listopada 2014 przez: To ja

Jednak ten Biłant to błazen nie ma firmy i nigdy jej nie prowadził a na listach KNP widnieje sama rodzina sam posiada marny licencjat a mówi o doktoracie populizm i żenada. Zacytuj

dodano: 11:50, 12 listopada 2014 przez: LZ

Prezydent jest tylko jeden MZ Pozdrawiam Zacytuj

dodano: 10:42, 12 listopada 2014 przez: Iza

kosmetyczka i fryzjerek i niedzielny mam sweterek :) Zacytuj

dodano: 08:13, 12 listopada 2014 przez: bezrobotny

11 procent bezrobocia... Po co mi potrzebny taki prezydent, który nie wie, ile osób jest bez pracy w jego mieście? Wstyd. Tu są dane : http://www.pup-zamosc.pl/statys/stopa/stopa_14.html Zacytuj

dodano: 07:25, 12 listopada 2014 przez: Zamosc

Obecny Prezydent Marcin Z TO JEST SUPER KANDYDANT ZA JEGO KADENCJI POWSTALY POTEZNE ZAKLADY PRZEMYSLOWE , POLSKE SKLEPY SPOZYWCZE , NIEMA JUZ MARKETOW BIEDRON ,LIDL, SPORT, HETMAN ZAMOSC TO CHLUBA MIASTA, GRA W 1 LIDZE, HE HE , SAME SUKCESY , gdybym pracowal w ratuszu i balbym sie o stolek to tez glosowal bym na Marcina Z....ma pan moj glos ha ha ha Zacytuj

dodano: 22:41, 11 listopada 2014 przez: DO pisu

Pis pogońcie kaczkę a może i mój głos będziecie mieli prezes przez p jak pi..a co śmiercią brata próbowała się wzbić a tu p wyżej cytowane nawet nie nie zapłacze za takim człowiekiem Zacytuj

dodano: 21:41, 11 listopada 2014 przez: ?

no w tych wyborach to chyba Zamoyski do sądu jeszcze nikogo nie zaciągną? szkoda ale ma mój głos Zacytuj

dodano: 21:28, 11 listopada 2014 przez: taa

Klasę tutaj przedstawia jedynie Pan Zamoyski i Pan Nizioł! Reszta to brak słów, głupie uśmieszki, miny,docinki i obiecywanie Bóg wie czego. Ja głosuje na Pana Zamoyskiego, konkretny człowiek, po tylu latach urzędowania pokazał, że warto na niego oddać swój głos. -- powiedziała jedna z dyrektorek bojąc się o swój stołek Zacytuj

dodano: 21:00, 11 listopada 2014 przez: filemon

tak tak poświadczać to nawet w sądzie są gotowi aby stołki utrzymać Zacytuj

dodano: 20:51, 11 listopada 2014 przez: wstyd

rączka z kieszeni i trochę obycia jak do władzy się pcha ! Zacytuj

dodano: 20:49, 11 listopada 2014 przez: jjjh

szukaj, szukaj co ci pani skarbnik o finansach podsunęła ale uważaj bo nie zawsze rady są dobre Zacytuj

dodano: 20:46, 11 listopada 2014 przez: kros

czas na młodych populistów bez realnych planów !!!!! Zacytuj

dodano: 20:46, 11 listopada 2014 przez: gg

Jak to nie ma więcej niż 24 dzieci w klasie co za BZDURY!!!! Zacytuj

dodano: 20:42, 11 listopada 2014 przez: u

Dość pijaństwa, kolesiostwa, dyrektorów pracujących na emeryturach w urzędzie Zacytuj

dodano: 20:40, 11 listopada 2014 przez: olek

Komentarze popierające Zamojskiego to pr Zacytuj

dodano: 20:38, 11 listopada 2014 przez: kom

Nie mogę patrzeć na tych dziadków Zacytuj

dodano: 20:36, 11 listopada 2014 przez: rf

Głosuję na Wnuka, chociażby dlatego żeby nie oglądać Zamojskiego na spotkaniach w podstawówce w dziwnym stanie, chcę pracy dla moich dzieci, i chcę skończenia obsadzania stołków przez całe rodziny. Zacytuj

dodano: 19:31, 11 listopada 2014 przez: kris

potrzeba zmian. Głosuję na A.Wnuka Zacytuj

dodano: 18:08, 11 listopada 2014 przez: Iza

pan Zamoyski ma mój głos warto ! Zacytuj

dodano: 11:58, 11 listopada 2014 przez: Ewa

Krzywa Laufra ? znam tylko krzywą Laffera. pozdro ekonomisto z KNP Zacytuj

dodano: 09:03, 11 listopada 2014 przez: wyborca

To zależy czy chodzi nam o zmiany czy stagnację. Obiektywnie: starsi panowie dwaj - to stagnacja, merytoryczny i odważny jest Andrzej Wnuk. Czwarty kandydat ma niektóre pomysły OK, jak jego wódź ale zaczekajmy jeszcze. PANIE ANDRZEJU POWODZENIA! Zacytuj

dodano: 21:28, 10 listopada 2014 przez: Kibic

To prawda Zoska , zasługi w Zamosciu maja nie tylko żużlowcy siatkarze i hokeisci , praktycznie Zamosc to potega w kazdej dziedzinie jak słusznie zauwazył nasz yntelygentny prezydent......DZIEKUJEMY...!!! DZIEKUJEMY...!!! DZIE...itd Zacytuj

dodano: 21:21, 10 listopada 2014 przez: Zoska

HALO...!!!! Panie Marcinie , z tym 2-gim miejscem w sporcie w Polsce to nie tak...masz Pan stare dane...JESTESMY NAJLEPSI.....potem jest Hrubieszow i dopiero na 3- cim miejscu Warszawa....i kolejno Krakow Łodz...itd....POZDRAWIAM Zacytuj

dodano: 16:54, 10 listopada 2014 przez: zamościanka

Klasę tutaj przedstawia jedynie Pan Zamoyski i Pan Nizioł! Reszta to brak słów, głupie uśmieszki, miny,docinki i obiecywanie Bóg wie czego. Ja głosuje na Pana Zamoyskiego, konkretny człowiek, po tylu latach urzędowania pokazał, że warto na niego oddać swój głos. Zacytuj

dodano: 23:59, 09 listopada 2014 przez: ZAMOŚCIAK

Jan Sariusz Zamoyski założyciel naszego pięknego miasta gdyby nie On to tu nie było by tu NIC jak to mówi pan Kononowicz był by po prostu kolejny wipiz..w na wschodniej stronie więc drodzy Panowie i Panie Zamojszczaki spójrzmy na to takimi oczyma. Zamoyski Prezydentem Zamościa to już brzmi dumnie, reprezentacyjnie bynajmniej więc z pradziada na dziada itd. niespotykane a jednak prawdziwe więc Panie Marcinie jak nie chodzę tak w tym roku pójdę se oddać głos na Pana dalszą kadencję. Zacytuj

dodano: 23:21, 09 listopada 2014 przez: poziomista

Bezpartyjny KNP śmiem stwierdzić po samym nicku iż jesteś skończonym idiotą a co do kwestii twych uwag to również jesteś skończonym idiotą Pozdrawiam wszystkich takich kretynów niestety nie każdemu jest dane korzystać z rozumu. Najszczersze kondolencje rodzinom spokrewnionym i wszelkim powinaconym Zacytuj

dodano: 22:44, 09 listopada 2014 przez: Młody

Dodam jeszcze że bardzo podoba mi się zachowanie kandydatów. Kultura , brak ataków merytoryczne odpowiedzi .Nie słychać chamstwa widać że każdy z nich się zna i współpracował przy tworzeniu Zamościa .Szkoda że brakuje tej kultury w komentarzach pod informacjami dotyczących wyborów. Zacytuj

dodano: 22:19, 09 listopada 2014 przez: Młody

Byłem Ciekaw co Powie Kandydat z KNP. Zawiodłem Się na nim. W biznesie nie chodzi tylko o oszczędzanie bo kto oszczędza ten się nie rozwija. Zadłużanie ma sens jeśli te pieniądze na siebie zapracują .Przykład złego długu to kredyt samochodowy .Kupujesz auto dla rodziny, płacisz odsetki, OC i jeszcze koszty paliwa. Mało tego z każdym rokiem wartość tego auta spada .Co innego jeżeli kupimy auto dostawcze i to auto zarobi na te raty kredytu . Zamojski po przejęciu władzy zredukował dług i zaczął oszczędzać bo wiedział że lada dzień wejdą projekty unijne gdzie trzeba mieć wkład własny. Na dalsze projekty wypuścił obligacje co też jest lepsze od kredytu bankowego. Za rok wchodzi nowa pula pieniędzy z UE i też trzeba będzie mieć wkład własny.Będą to środki przeznaczone głownie na drogi lokalne oraz gospodarkę . Środki na turystykę nie popłynął już w takim stopniu jak w latach ubiegłych. Zamojski ma dobrą ekipę od funduszy unijnych i to jest na plus . Minus to oczywiście spólki miasta .Czyli cena za ich usługi .Mowa tutaj o kanalizacji, odpadach i transporcie miejskim .Wszystkie spółki są na plusie co się chwali ale myślę że można by trochę poluzować śrubę mieszkańcom bo te spółki nie muszą generować aż takich zysków. Zamojski zauważył problem sytuacji na rynku pracy w Zamościu .Gdzie nie potrzeba w takim stopniu księgowych , psychologów , politologów historyków oraz inżynierów budownictwa. Każdemu z nas rodzice powtarzali ucz się i idz na studia żebyś nie pracował tak ciężko jak mama lub tata . I co się okazuje ? Syn zrobił studia 5 letnie super wyniki i siedzi w domu albo w najlepszym wypadku pracuje w usługach za 1400 zł .Mój ojciec jest spawaczem i nigdy nie był bezrobotny dłużej niż 4 miesiące , a mieszka w Zamościu. Tak jak mówili kandydaci trzeba się skupić na szkołach zawodowych na szkoleniach i osrodkach szkoleniowych gdzie będzie sprzęt i kadra do nauki zawodu. Teraz trudny temat ale najważniejszy , czyli mentalność ludzi.Czy nie zastanawiali się Państwo czemu jedni prowadzą firmy w Zamościu mają domy samochody , są milionerami i jakimś cudem się im udało ? Zarabiają konkretną kasę której często nie zarobisz w Warszawie a mają mniejsze koszty życia, wolniejsze tępo życia, mają zagwarantowane miejsce w przedszkolu publicznym dla dziecka i nie muszą stać 2 godzin w korku wracając do domu ?Jeśli to miasto nie ma przyszłość to jakim cudem im się udało ? Większość wyborców to będą ludzie starsi bo wasze dzieci wyjechały albo do duzych miast albo są na zachodzie. Zadam pytanie retoryczne. Czy chcecie żeby wasze dzieci pracowały i mieszkały w Zamosciu czy tułały się po świecie albo siedziały w Warszawie w kawalerce 30 metrów którą bedą spłacać przez kolejne 25 lat ? Odpowiedz sam sobie .Gdzie ostatnio zrobiłeś większe zakupy spożywcze .Czy był to sklepik osiedlowy czy lidl ,czy biedronka.Odpowiedz sobie gdzie kupiłeś buty na zimę .Czy w sklepie lokalnym czy w markecie ? Niech każdy da coś z siebie dla tego miasta i dla drugiego mieszkańca , nie tylko miasta ale i okolic.Gwarantuję wam, że takie działąnie przyniesie pozytywny skutek bo wszyscy jesteśmy jednym organizmem i systemem naczyń połączonych . Pozdrawiam Zacytuj

dodano: 21:25, 09 listopada 2014 przez: reni

Jesteś katolikiem i takie słowa po prostu nieładnie... Zacytuj

dodano: 20:13, 09 listopada 2014 przez: Bezpartyjny..KNP

Wnuk nr 1 Bilant jeszcze ze 3 kadencje nabierrze doswiadczenia i będzie godnym zastepępcą Wnuka...a Zamojski stary pijak... Nizioł nie ma pojęcia o niczym Zacytuj

dodano: 19:40, 09 listopada 2014 przez: Jarek

Pan jedyny z 4 kandydatów ma konkretne rozwiązania na Zamojszczyźnie problemy. Inni tylko albo krytykują, ale nie wiedzą jak to zmienić, albo obiecują wszystko wszystkim. Oby Pan wygrał! Panie Zamojski Zacytuj

dodano: 17:45, 09 listopada 2014 przez: yyyy

No nie musi.Po prostu WYGRA. Zacytuj

dodano: 17:31, 09 listopada 2014 przez: potomek Lecha

Musi to na Rusi. Zacytuj

dodano: 17:26, 09 listopada 2014 przez: xxxxxxxxx

ANDRZEJ WNUK.MUSI WYGRAĆ BO JEST NAJLEPSZYM KANDYDATEM. Zacytuj

dodano: 17:00, 09 listopada 2014 przez: do marta

obaj kandydaci z klasą... Hahaha a dwaj pozostali z dwoma klasami! Odjąć sobie 30 lat to JEST KLASA! Zacytuj

dodano: 15:24, 09 listopada 2014 przez: Wiesław Kloc

Jest mi obojętnie kto zostanie Prezydentem może być każdy z kandydatów ale doradzam by mieszkańcy wybrali A.Wnuka ponieważ uważam ,ze w mieście potrzebne są zmiany o obecny Prezydent nie zechce ich wprowadzić ponieważ w/g mnie nie dostrzega tych potrzeb . Wiek, stan zdrowia i predyspozycje zniechęcają mnie do kandydowania.Mogę doradzać wyborcom kierując się swoim doświadczeniem - co też robię . Cieszę się tym ,że wolno mi to robić bez ukrywania się . Zacytuj

dodano: 13:32, 09 listopada 2014 przez: ja

ten pan jest z pis-u. wiec jak dla mnie pis na stolku= nabijanie własnej kieszeni. nic nie zrobi, jak kazdy pisowiec, obiecanki.....:) Zacytuj

dodano: 10:29, 09 listopada 2014 przez: Adam

Panie Andrzeju a co ze Wspolnym Zamosciem ? z osobami ktore kandyduja do Rady Miasta pominąl Pan ? Zacytuj

dodano: 07:09, 09 listopada 2014 przez: marta

Uważam, że druga tura Zamoyski vs Nizioł. Obaj kandydaci z klasą. Zacytuj

dodano: 01:23, 09 listopada 2014 przez: OldMan

Pan Zamoyski zamiast tracić czas na paplanie w mediach właśnie rozlicza się z dokonań swojej mijającej kadencji - był w sobotę na obiektach Arsenału. Prezydent mijającej kadencji rozlicza się tak jak to powinien czynić każdy uczciwy, wiarygodny wobec wyborców człowiek. A co rozlicza? - rozlicza właśnie realizację rozpoczętych projektów i zadań, na które wydatkowano zarówno środki zewnętrzne oraz budżetowe pieniądze naszego miasta. Zamościanie mogli na własne oczy zobaczyć jak wielki zakres prac został wykonany przy bastionach II, III i Arsenale i jak okazale i kompletnie to wszystko się prezentuje. Osobiście widziałem dzisiaj około południa dwie spore zagraniczne grupy zwiedzające również zewnętrzne otoczenie twierdzy - widok bardzo cenny, ci ludzie z nieskrywanym podziwem odbierali widziane na własne oczy panoramiczne widoki twierdzy od strony Bramy Szczebrzeskiej. To chyba wystarcza za cały komentarz i ucina dyskusje odnoszące się do celowości rekonstrukcji murów twierdzy a jednocześnie wskazuje na tego, który powinien prowadzić w dalszym ciągu nasze zamojskie dzieło - to Pan Marcin Zamoyski i tego jemu serdecznie życzę. Zacytuj

dodano: 00:32, 09 listopada 2014 przez: zamoscianka

A.Wnuk musi wygrać. Zamojski nawet nie miał odwagi stanąć z nim do debaty w Radiu Lublin.Widocznie nie ma nic do powiedzenia.Pan Wnuk przeciwnie.Merytorycznie przygotowany, inteligentny aż bylam dumna że to nasz kandydat z Zamościa. Mam nadzieję że w końcu ktoś zmieni moje miasto.Ludzie glosujcie na A.Wnuks. Zacytuj

dodano: 00:09, 09 listopada 2014 przez: anonim

"Trzeba pomału wycofywać przedszkola państwowe i na ich miejsce wprowadzać przedszkola prywatne bo są tańsze" Czy Ty człowieku masz dzieci, jeśli nie to Ci podpowiem że przedszkole państwowe w Zamościu kosztuje około 240 zł miesięcznie za jedno dziecko a przedszkole prywatne to kwota około 500 zł miesięcznie. Dla mnie rachunek jest prosty. Zacytuj

dodano: 22:58, 08 listopada 2014 przez: aga

Nie mogę głosować na prezydenta Zamościa,ale mogę wyrazić swoje zdanie. U ważam,że prezydentem powinień zostać Wnuk! Zacytuj

dodano: 21:29, 08 listopada 2014 przez: ela

pora na zmiany,młodzi kandydaci maja wizje na rozwój naszego miasta ,jak do tej pory to miasto umiera,nie ma żadnych inwestycji,nie ma miejsc pracy, młodzież emigruje ,kobiety i mężczyżni wyjeżdżaja za pracą pozostawiając w rozłące swoje rodziny,istniejace w naszym mieście hipermakety wzbogacają zachodnich właścicieli płacąc najniższe wynagrodzenia pracownikom.Płacimy podatki do Urzędu Miasta ,od nieruchomości ,gruntu,środków transportu itp/ wyższe aniżeli w innych miastach/,a chodniki i ulice osiedlowe przypominają lata 80-te.Bardzo pozytywnie oceniam programy kandydatów prawicowych,młodych ,prężnych chcących wpłynąć na rozwój naszego miasta i jego mieszkańców. Zacytuj

dodano: 20:30, 08 listopada 2014 przez: Jacho

Panie w okularkach wypowiadający się po Panie Zamoyskim- mówi się "przyłącza" a nie przyłancza.Dziękuje Zacytuj

dodano: 16:24, 08 listopada 2014 przez: Tom

Druga tura Wnuk Zamoyski. Wygra Wnuk:) Pozdrawiam Zacytuj

dodano: 16:21, 08 listopada 2014 przez: Tom

Ja głosuje na Zamojskiego. Zacytuj

dodano: 12:28, 08 listopada 2014 przez: Krisek74

Ja stawiam na Zamoyskiego, jest to jedyna osoba która podchodzi do problemów Zamościa osobiście i emocjonalnie. Pamiętajmy że to miasto było Jana Zamoyskiego. jedynie jednego nie mogę pojąc, dlaczego Pan Marcin Zamoyski nikogo nie rozliczył za tak beznadziejny projekt parku i plant. Jak można było dopuścić do tak beznadziejnego projektu lap jakie są w parku i dookoła starego miasta. Zacytuj

dodano: 12:05, 08 listopada 2014 przez: demokracja

Czas na zmiany, p. Nizioł po liftingu (powinien zabić artystę jak to pisze p. Kowalczyk od wizerunku) NIGDY W ŻYCIU, BYŁBY PREZYDENT NA NIBY, Dwór P. Zamoyskiego telepie porami, co to będzie!. Panie Andrzeju! Do roboty, trochę jej jest. Sensownych zatrzymać lub zatrudnić, kreatywnym pozwolić rozwinąć skrzydła, starej nomenklaturze podziękować! Powodzenia! Zacytuj

dodano: 10:34, 08 listopada 2014 przez: Arek

http://www... Jak tu wierzyć mam - spot Wspólnego Zamościa i kilka nieścisłości, wystarczy podzwonić i popytać. Wypowiedź 1: (5-9 sekunda spotu) - Nowe Miasto, gdzie był kręcony spot to także Zamość, a wygląda tak dzięki rewitalizacji wykonanej z pomocą funduszy europejskich. Wypowiedź 2: (9-13 sekunda spotu) - Plac zabaw pokazany w filmie należy do Spółdzielni Mieszkaniowej im. Jana Zamoyskiego i tam należy kierować wnioski o jego remont. Wypowiedź 3: (13-19 sekunda spotu) – Boisko jest własnością Spółdzielni Mieszkaniowej im. Waleriana Łukasińskiego w Zamościu, a nie miasta. Wypowiedź 4: (19-25 sekunda spotu) - Kilka lat temu miasto próbowało wybudować przedłużenie ulicy Kamiennej do ulicy Namysłowskiego. Właścicielem terenu jest Wojsko Polskie, które nie wyraziło zgody na tą inwestycję ponieważ na tym terenie znajdują się wojskowe urządzenia techniczne. Wypowiedź 5: (25-30 sekunda spotu) - W tym się zgadzamy. Wszyscy promujmy pozytywny wizerunek Zamościa. Wypowiedź 6: (30-36 sekunda spotu) - Fakt, trzeba to zmienić od wiosny w weekendy plac zabaw będzie otwarty. Teraz można korzystać z placów zabaw znajdujących się w pobliżu – przy Szkole Podstawowej nr 2 i nr 6. Wypowiedź 7: (36-40 sekunda spotu) - Schody podobnie jak cały cmentarz to teren Parafii Katedralnej. Zacytuj

dodano: 10:08, 08 listopada 2014 przez: Mikołaj

Cenię wyrazistość i charyzmę kandydata a w działaniu konkrety, skuteczność oraz determinację ukierunkowaną na organiczną pracę dla mojego ukochanego miasta. Zagłosuję, więc na kandydata, który w mojej opinii zdecydowanie te cechy posiada - tą osobą jest dla mnie Pan Zamoyski. Zacytuj

dodano: 09:10, 08 listopada 2014 przez: pixi

Zdecydowanie p. Nizioł, nie dajmy się zwariować, Hrabia już był, reszta to .... także Nizioł, Zacytuj

dodano: 07:42, 08 listopada 2014 przez: wyborca

a moze na Biłanta glosowac? On nikogo nie pozywa do sądu Zacytuj

dodano: 07:02, 08 listopada 2014 przez: radek

Ja z całą rodziną głosuję na Nizioła. Zacytuj

dodano: 22:27, 07 listopada 2014 przez: key

Powiem wam tyle, jak chcecie żyć w tym mieście to tak. Zamojski nr 1 Nizioł nr 2 więcej grzechów nie pamiętam...... Głosujcie jak chcecie wasz wybór. Już głosowałem. i co... za pracą musiałem wyjechać bo pan XX dalej nic nie zrobił więc czemu akurat kolejna kadencja ma być inna?zaznaczam iż wyższe kierunkowe o b.dobrej specjalizacji (niestety nie w tym mieście) Owszem, chciałbym wrócić bo tu są moje korzenie i chciałbym by moje dzieci też się tutaj rozwijały, niestety poziom oświaty jak i zatrudnienia nie pozwala mi na ich uwstecznianie i bezrobocie Zacytuj

dodano: 20:49, 07 listopada 2014 przez: Tomek

Powiem wam tyle, jak chcecie żyć w tym mieście to tak. Zamojski nr 1 Nizioł nr 2 więcej grzechów nie pamiętam...... Głosujcie jak chcecie wasz wybór. Zacytuj

dodano: 20:17, 07 listopada 2014 przez: tom

Młody masz racje głosuj na Zamoyskiego A jak wygra obecny prezydent to szybko się pakuj i wyjeżdżaj jak ludzie w Twoim wieku... Głosując na Zamoyskiego lub Nizioła fundujecie reszcie mieszkańców naszego miasta kolejne 4 lata stagnacji i spowolnienia gospodarczego!!! Zacytuj

dodano: 20:07, 07 listopada 2014 przez: młody

Świetny wywiad, teraz wiem dlaczego po raz kolejny będę głosować na Pana Zamoyskiego. Rozsądny człowiek, którego da się przekonać, nie zamyka się na pomysły innych. Zacytuj

dodano: 19:00, 07 listopada 2014 przez: Majdaniak antyKLOC

....o jest Pan Wiesław - konstruktor maszyn, nasz zasłużony lokalny przemysłowiec, niech Pan powie, mimo krytyki obecnych samorządowców (Zamoyski, Nizioł), czy ma Pan przygotowane wielowariantowe scenariusze co ze sobą zrobić jak Prezydentem zostanie ponownie Zamoyski, Nizioł, Biłant, czy lobbowany przez Pana Wnuk - bo wybory lada dzień, na koniec prywatne pytanko: i co był Pan na tych rybach ??? Dlaczego Pan nie startuje na radnego, widziałbym Pana w ratuszu ;) - chyba, że poziom gł...... Pana tam przeraża ?! Zacytuj

dodano: 18:12, 07 listopada 2014 przez: Polak

Dalej budujcie w Zamościu biedronki lidle itp tego tu potrzeba..... Kolejna kwestia Zamość to nie Kraków więc nie ma co liczyć na turystów którzy będą zostawiać tutaj pieniędze BŁAGAM WAS Zacytuj

dodano: 18:03, 07 listopada 2014 przez: do ponury@smutas

Bo jesteś smutas i to w dodatku ponury, to wszędzie widzisz pesymizm! Czas na zmiany! Zacytuj

dodano: 17:56, 07 listopada 2014 przez: Ponury@Smutas

@Magnus- Tak ta wizja to chyba nowy dodatek do uposażenia - dodatek prokreacyjny - bo ja żadnej realnej i konkretnej wizji nie zauważam. Zacytuj

dodano: 17:31, 07 listopada 2014 przez: zorientowany

młody ma rację - inne osoby by raczej nie pozyskały - szczególnie z środków norweskich, ale o tym wie każdy zorientowany tylko nie wypada o tym głośno mówić bo przecież o przyznaniu środków decyduje "konkurs" Zacytuj

dodano: 16:40, 07 listopada 2014 przez: do młody

Pan Prezydent pozyskał? Aha, a który z panów biorących udział w debacie miał pozyskać, skoro nie był prezydentem, a poza tym - był to znak czasów i ogromne pieniądze na renowacje zabytków? Myślisz, że p. Wnuk będąc prezydentem NIE POZYSKAŁBY? Uspokój się młody! Zacytuj

dodano: 15:37, 07 listopada 2014 przez: młody

Tylko pan Marcin Zamoyski, tyle dobrego zrobił w mieście i pozyskał dużo środków finansowych z funduszy unijnych, ma doświadczenie i nikt go nie przebije. A co powiecie na start młodego bez doświadczenia 26 letniego kandydata na prezydenta. Zacytuj

dodano: 15:10, 07 listopada 2014 przez: Wiesław Kloc

Gratuluję redakcji za sprawne przeprowadzenie debaty .Kandydatów podzielę na tych którzy uważają ,ze można coś zrobić w Zamościu ale przewidują przeszkody . Obecny Pan Prezydent i reprezentujący SLD Pan Nizioł .I tych którzy chcą zmian. Pan Bił ant i Pan Wnuk . Osobiście będę głosował za P. Wnukiem chociaż zgadzam się z niektórymi propozycjami P. Bił anta -uważam ,,że powinien zostać radnym. Wydaje mi się ,że obecny Prezydent chciałby by ,żyjący w Zamościu zostali posługaczami na dworze .Kobiety -pokojówki i być może nałożnice dla turystów a mężczyźni parobkami . Stąd jego ciąg do turystyki.P. Prezydent przez czas swoich rządów nie dostrzegł ,że ludzie się zmieniają i w Zamościu są tradycje przemysłowe , mamy też kobiety które potrafią wykonać coś więcej niż usługiwanie niedołężnym starcom - n/p we Włoszech . Zacytuj

dodano: 14:46, 07 listopada 2014 przez: a

Pan z prawa i Pan z lewa to to samo ogólniki > moze cos nowego kreatywnego? Zacytuj

dodano: 11:29, 07 listopada 2014 przez: antek

w odpowiedzi na stwierdzenie pana prezydenta, że w żadnej klasie szkoły podstawowej nie ma więcej uczniów niż 24: w samej szkole podst. 6 jest kilka klas, w której jest po 25 i 26 uczniów, w sp 2 - 29 uczniów, fragment raportu NIK za 2012 rok: "Niezachowanie w ośmiu prowadzonych szkołach podstawowych zalecanej w podstawie programowej liczebności uczniów w 34 oddziałach nie miało wpływu na ocenę ogólną." (34 uczniów) Na podstawie arkuszy organizacji ośmiu szkół podstawowych (tj. wszystkich, oprócz szkoły specjalnej, szkół publicznych prowadzonych przez Miasto) ustalono, że "Prezydent Zamościa zatwierdził: - w roku szkolnym 2009/2010 21 oddziałów klas pierwszych, w tym 14 oddziałów liczących do 26 uczniów, 6 oddziałów liczących po 27 uczniów i jeden oddział liczący 33 uczniów (po zmianie arkusza w sierpniu oddział ten liczył 25 uczniów), - 2010/2011 21 oddziałów klas pierwszych, w tym 10 oddziałów liczących do 26 uczniów i 11 oddziałów liczących od 28 do 30 uczniów, - 2011/2012 19 oddziałów klas pierwszych, w tym 5 oddziałów liczących do 26 uczniów i 14 oddziałów liczących od 27 do 36 uczniów (po zmianie arkuszy w sierpniu liczba oddziałów wynosiła 20, a oddziałów liczących co najmniej 27 uczniów było 10); w SP Nr 8 utworzono oddział liczący 36 uczniów, - 2012/2013 21 oddziałów klas pierwszych, w tym 14 oddziałów liczących do 26 uczniów i 7 oddziałów liczących od 27 do 29 uczniów." "W związku z zatwierdzeniem arkusza organizacji Szkoły Podstawowej Nr 8 na rok szkolny 2011/2012 i utworzeniem w tej szkole jednego oddziału klasy pierwszej liczącego 36 uczniów, rodzice wystąpili do Prezydenta Zamościa z apelem o utworzenie dwóch klas pierwszych o mniejszej liczbie uczniów. W odpowiedzi Prezydent wskazał, że utworzenie dwóch klas po 17 uczniów spowodowałoby nierówne traktowanie szkół, gdyż w żadnej ze szkół prowadzonych przez Miasto nie ma klas o tak małej liczbie uczniów, a zadaniem organu prowadzącego jest zapewnienie zbliżonej oferty edukacyjnej we wszystkich szkołach. Dodał także, że utrzymanie dwóch oddziałów byłoby niekorzystne ze względów finansowych." Zacytuj

dodano: 11:16, 07 listopada 2014 przez: Prezes

Moja refleksja po obejrzeniu debaty; urzędujący prezydent Pan Marcin Zamoyski tak jak przed każdymi wyborami opowiada te same historie, a jaka jest prawda każdy mądry zamościanin widzi. Jadnak na pewno 12 lat na urzędzie powoduje doświadczenie i wie co ma powiedzieć a co nie żeby nie zaliczyć wtopy. Cho dla mnie osobiście hitem było to, że Zamość jest w czołówce pod względem sportu (chyba w pasjansa) Czas tego pana już dawno minął. Pan Jerzy Nizioł - na pewno chciałby coś zmienić i widać że temu miasto raczej by nie zaszkodził. Jednak moim zdaniem bram charyzmy. Poza tym swoje w radzie miasta posiedział i jakie są efekty tutaj można dyskutować. Wielkiego wrażenia na mnie nie zrobił Pan Andrzej Wnuk - jedyny z czwórki kandydatów który może wnieść świeżość do ratusza i moim zdaniem spróbować odmienić to miasto. Pokazał się z bardzo dobrej strony sposób wypowiedzi, opanowanie (przy "podjazdach" kamery moim zdaniem nie przypadkowym - KLASA. Osobiście bardzo podoba mi się pomysł na kadencyjność. Pan Biłant - bez komentarza (a miny wszystkich przy jego wypowiedziach bezcenne) Na koniec pytanie do redakcji czy kandydaci wiedzieli o co będą pytanie bądź mieli tego jakiś zarys? Zacytuj

dodano: 11:15, 07 listopada 2014 przez: silas

niech Pan Zamoyski sprawdzi czy na Uniwersytecie Przyrodniczym są studia doktoranckie... chyba nie wie, że właśnie uniwerek "zwinął" interes w Zamościu, a wszyscy doktoranci zostali z niczym... Zacytuj

dodano: 11:12, 07 listopada 2014 przez: m

Dziwny Janie , o co chodzi z tą porodowka ? Czy masz żonę w ciąży. NIC A NIC NIE ZROZUMIALAM Z TWOJEJ WYPOWIEDZI. Zacytuj

dodano: 11:03, 07 listopada 2014 przez: do Wiktor

Chyba pomyliły Ci się wybory... wybory parlamentarne z samorządowymi. W Zamościu nie chodzi (przynajmniej nie powinno) o partie polityczne lecz o problemy mieszkańców Zamościa. Moim zdaniem nasze miasto będzie najlepiej się rozwijać pod rządami jednak już nowego prezydenta. Z tych trzech mi najbardziej odpowiada Nizioł. Zacytuj

dodano: 10:51, 07 listopada 2014 przez: Wiktor

Najlepiej wypadł Pan A.Wnuk. Pan Nizioł, proszę was! Starszy pan mówi bardzo dyplomatycznie i z tego nic nie wynika. Tylko nie SLD, to przez towarzyszy mamy w Polsce, to co mamy. Pokolenie zaciskania pasa, przez kilkadziesiąt lat, bo już wkrótce będzie dobrze. Komu dobrze, to widzimy! Zacytuj

dodano: 10:29, 07 listopada 2014 przez: Jan

Czas na ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY czas na populizm!!!! czas na bzdurne postulaty !!!!!! czas na ludzi nie umiejących czytać ze zrozumieniem !!!!! czas na zakłamanie !!!!! tak to widzę !!!!!! nie urodziłem się w Zamościu mieszkam,. pracuję i płacę podatki od 11 w Zamościu i tyle ale względem odmóżdżonych nie mam prawa decydować bo się tu nie urodziłem, nie wiem to konkurs porodówek ? to jeszcze pogrzebmy w przeszłości co czyj dziadek, pradziadek i tak dalej zrobił dla Zamościa. Jaki to ma sens liczy się co tu i teraz! Odnoszę takie wrażenie że porodówka w Zamościu najlepsza. Pozdrawiam wszystkich, tych dziwnych również. Zacytuj

dodano: 10:29, 07 listopada 2014 przez: widz

Wyprzedzę ktytykantów i od razu przeproszę za ortografa. Zacytuj

dodano: 10:28, 07 listopada 2014 przez: widz

Już nam jeden polityk obiecywał Irlandię w Polsce, a teraz dwóch młodych obiecuje nam to samo. Jest takie chasło: OBIECANKI, CACANKI, A NAM GŁUPIM RADOŚĆ. Ja już nie wierzę w złote góry i przytaczanie przykładów jakiś abstrakcyjnych miast w Polsce. STOP obłudzie!!! Stawiam na doświadczenie. Zacytuj

dodano: 10:16, 07 listopada 2014 przez: RH+

Ale mi debata dwóch odpowiedzialnych ludzi z doświadczeniem i dwóch marzycieli populistów z panacum na wszystko. Zacytuj

dodano: 10:10, 07 listopada 2014 przez: abc

Dom pod miastem moze miec tylko dobry gospodarz i pracowity czlowiek a poza tym przedsiebiorczy.Pan Zamojski nie ma argumentów w dyskusji a nawet nie przygotował sie.To ile wynosi bezrobocie w Zamosciu 11 czy 16 procent.To prezydent wiedzieć powinien. Zacytuj

dodano: 10:00, 07 listopada 2014 przez: Mieszkaniec

Mnie również najbardziej podoba się pan Wnuk, chyba jako jedyny z uczestniczących w debacie ma makijaż . Ale nie o tym chciałem, otóż rodowity Zamościanin mieszka w gminie, a pracuje w Zamościu, tak jak robi dosyć duża liczba naszych znajomych. Dlatego jest odpływ do gminy co jest zrozumiałe. Każdy z nas wolałby mieszkać w domku jednorodzinnym niż w bloku czyż nie tak? Debata taka sobie, ale podziwiam wytrwałość prezydenta, jak on potrafi znieść takie populistyczne teksty. Zacytuj

dodano: 09:22, 07 listopada 2014 przez: Mag

Obecnemu Prezydentowi juz podziękuję i na pewno na Niego głosować nie będę. Czas na zmiany! Panie Andrzeju ma Pan mój głos. Zacytuj

dodano: 09:21, 07 listopada 2014 przez: Magnus

Tylko A.Wnuk ma jakąś wizję na rozwoj naszego wyludniajacego się miasta. Zacytuj

dodano: 09:17, 07 listopada 2014 przez: obserwator

Ciekawe co ludziom Zamoyski obiecał lub czego się boją ze piszą takie komentarze obraźliwe w stosunku do innych kandydatów... Przecież po pierwsze: nie jest rodowitych zamojscianinem, po drugie: widać gołym okiem że pan prezydent ma problemy wszystkim znane, a po trzecie na takim stanowisku to przydało by się wyższe wykształcenie pozdrawiam Zacytuj

dodano: 09:13, 07 listopada 2014 przez: marek

A dlaczego dyskutujemy tylko o tym co było przedmiotem debaty. Przynajmniej jeden kandydat jest warty podsumowania za kilkanaście lat zarządzania (bardziej administrowania), które każdy z nas widzi codziennie rano. Nijaka infrastruktura, gdzie ta atmosfera dla przedsiębiorczości.... , gdzie myślenie o mieszkańcach... Same tzw. nagrody, wykresy itp. itd. są kiepskim wskaźnikiem życia w mieście. Trzeba rozmawiać z ludźmi (zebrania to za mało- przychodzi na nie zbyt mało osób, zwykle sprzyjający...). Mieszkańcy nie chcą pustych słów. Czas na ZMIANY, ZMIANY, ZMIANY. Zacytuj

dodano: 08:52, 07 listopada 2014 przez: Grzegorz

Nie trzeba być fachowcem, oprócz obecnego Prezydenta nie znam osobiście pozostałych kandydatów. Na mnie osobiście najlepsze wrażenie zrobił Pan Wnuk, zaproponował konkretne rozwiązania i potrafił wskazać największe problemy naszego miasta. Zacytuj

dodano: 08:31, 07 listopada 2014 przez: Sławek

Zamoyski tragedia... co ten starszy Pan sobą reprezentuje... Zacytuj

dodano: 07:43, 07 listopada 2014 przez: Jacek_w

Zgadzam się najlepiej wypadł Jerzy Nizioł. Zacytuj

dodano: 07:00, 07 listopada 2014 przez: Jaco

Pisać można wszystko ale najlepszy jest Zamojski cała Polska to widzi, ale nasz zaścianek nie chce tego dostrzec a juz napewno nie chce potwierdzić, ale to normalne, w końcu to wybory. Tyle lat propagandę nagatywną się siało, na temat obecnego włodarza, że też nikogo prezydent nie pozwał, ale to już kwestia klasy człowieka. A co do niezależnego medium w Zamościu to odpowiadam - oczywiście, że jest niezależne i jest to oczywiście Kronika... Zacytuj

dodano: 05:22, 07 listopada 2014 przez: xyz

Na zwycięscę debaty wskzałbym Nizioła. Zacytuj

dodano: 23:47, 06 listopada 2014 przez: Tom

Po obejrzeniu debaty jestem pewny że wygrana obecnego prezydenta przyniesie stagnacje która pogłębia się od 12lat. Dziadki powinny już pójść na emeryturę gdyż widać że zupełnie nie maja pomysłu jak zarządzać naszym miastem. Zacytuj

dodano: 23:45, 06 listopada 2014 przez: :)

montaż rewelacja... półminutowe najazdy na twarz pana Wnuka - mistrzostwo :) Zacytuj

dodano: 23:40, 06 listopada 2014 przez: Emigrant $$$$

Dlaczego miasto się wyludnia bo cały kraj się wyludnia i tyle dobrego bo przypływ kapitału obcego przynajmniej jest, skąd się biorą nowe domy raczej nie z zarobków w tym kraju więc po co takie bezsensowne pytania tu padają. 2 miesiące na emigracji i mam więcej niż w rok bym zrobił w naszej kochanej Polsce Zacytuj

dodano: 23:21, 06 listopada 2014 przez: orek

Aby skutecznie sprawować władzę w Powiecie trzeba być Prezydentem z klaso i takiego teraz mamy . Zacytuj

dodano: 23:09, 06 listopada 2014 przez: do Moniki

Masz kiepskie informacje o "niezależnym kandydacie Zamoyskim", którego popiera PO i PSL. Fakt ,ze MZ nie chwali się byle czym przemawia na jego korzyść, bo to "byle co" widzimy przemierzając miasto każdego dnia i nie jest to powód do dumy... Zacytuj

dodano: 23:09, 06 listopada 2014 przez: WASZKA

Nie czarujmy się tak to jest polska przez małe p kolorytmu brak To co na WIEJSKIEJ górze ustawione musi spłynąć na dół i tak żyjemy z dnia na dzień a władza na to kładzie przysłowiowego hu.a wszystko pięknie zawsze przed poborem do koryta a potem obietnica zanika i nikt nie ma kwita Prosta liryka chodnika teraz już z kostki brukowej chociaż w europie coraz hu....ej KRYZYS nie u NAS przecier zielona wysepka TO może płeć Piękna coś na to pomoże o mój Boże byle nie w pisowskim katolickim soborze bo będzie coraz gorzej hipnoza starych Bab co wyglądają za kościoła rydzykowych krat SZACH MAT I MACH i nadejdzie i na was czas Zacytuj

dodano: 22:55, 06 listopada 2014 przez: Rafał

Moje wrażenia z debaty. Gołym okiem widać kto ma doświadczenie i obycie w takich sytuacjach mam tu na myśli przedstawicieli obecnych władz. P. Zamoyski - świetnie przygotowany, konsekwentnie i rzeczowo broni swojego programu. Sprytnie omijał newralgiczne kwestie i szybką ripostą wytykał luki programu i wypowiedzi kandydatów. P. Wnuk szczegółowo i rzeczowo, ale nie odniósł się do kilku kwestii i momentami wymijająco odpowiadał na pytania. P. Nizioł - szczegółowo ale mało rzeczowo, dużo okrągłych słów. Drażniący szczegół - prezes wypowiada się bezosobowo np. zwroty - trzeba, potrzebne jest zamiast zrobimy/zrobię, zmienimy/zmienię itd. Posługując się terminologią bokserską: P. Wnuk liczył na nokaut ale nic takiego nie miało miejsca. Walka zakończyła się werdyktem punktowym. Rywali skutecznie wypunktował obecny Prezydent. Nie bez przyczyny wymieniłem wyżej tylko dwóch kandydatów, ponieważ od samego początku debata toczyła się między nimi, o czym świadczą podejmowane tematy, kontakt wzrokowy oraz reakcje na wypowiedzi adwersarza. Zacytuj

dodano: 22:34, 06 listopada 2014 przez: jolka

Panie Prezydencie, niedługo studiów doktoranckich nie będzie, bo nie będzie Uniwersytetu Przyrodniczego, czy Pan o tym nie wie? Zacytuj

dodano: 22:18, 06 listopada 2014 przez: Michał

z tą gazetą dobre każdy dostał wynik na tacy ale nikt do środka nie zajżał hehe Zacytuj

dodano: 22:08, 06 listopada 2014 przez: Alex

Szkoda, że osoba będąca w Radzie Gospodarczej nie poinformowała Pana Prezydenta że w wyniku nieodpowiedzialnego zarządzania niedługo jedna uczelnia wyższa zostanie zamknięta i ponad 60 osób pójdzie na zieloną trawkę. Zacytuj

dodano: 22:02, 06 listopada 2014 przez: obserwator

BRAWO Panie Andrzeju. Inteligentnie i bardzo rzeczowo przedstawił Pan program, który ma zmienić Zamość. Pan Marcin Zamoyski konsekwentnie broni tego co robił przez mienione kadencje i za to szacun. Pozostali kandydaci ......?????. Dużo słów mało treści. Mój głos na Pana Wnuka. Zacytuj

dodano: 22:00, 06 listopada 2014 przez: kaśka

Panie Prezydencie co klasa to klasa. Mój głos idzie też do Pana. Zacytuj

dodano: 21:49, 06 listopada 2014 przez: Radek

Panie Marcinie mój głos ma Pan jak w banku Zacytuj

dodano: 21:47, 06 listopada 2014 przez: widz

a ja zapytam jeszcze raz, czy jest w zamosciu telewizja/gazeta/portal internetowy niezalezny i obiektywny, za ktorym nie stoi zaden kandydat?? Zacytuj

dodano: 21:27, 06 listopada 2014 przez: Gałek Michał

My chcemy pracy! Nie chcemy dodatków. Dodatki zostawmy osobom niedołężnym. Dlaczego lokalne zakłady mało co wygrywają przetargi? Obecne władze są przekupne! skończyłem studia w Zamościu a pracy w zawodzie tu nie ma! Starym wyjadaczom PodziękujMy w tym roku odpoczynkiem od polityki. Będę głosował na KPN! to jest jedyna szansa na wprowadzenie radykalnych zmian. Pisał Gałek Michał z ulicy Brzozowa. Żeby znowu niepowiedzieli że to anonim. Patologia dziennikarska, która wiemy kogo politycznie popiera! Zacytuj

dodano: 21:23, 06 listopada 2014 przez: widz

niech tylko spróbuje ujawnić te adresy, to osobiście mu powiem w twarz "kłopociki koguciku" nie, nie piszę z różnych nicków, ale ip to dane osobowe a prawo obowiazuje także dziennikarzy i wlasiccieli strony Zacytuj

dodano: 21:00, 06 listopada 2014 przez: IT

W kwestii formalnej, zanim rozpęta się tu burza i oszczerstwa, czy właściciel serwera mógłby ujawniać IP wpisów, mielibyśmy pełny obraz ile wpisów jest z jednego IP... Zacytuj

dodano: 20:57, 06 listopada 2014 przez: asia

Zamość faktycznie piekny ale pusty.Smutny i wyludniony.Wszyscy marzą aby ich dzieci stąd wyjechaly.Brak pracy i pieniędzy i pomocy dla tutaj rozwijających miejsca pracy.Pusta starowka.Puste lokale.Gdzie tu jest gospodarz.!!!!! Zacytuj

dodano: 20:55, 06 listopada 2014 przez: Like

Ale z tą gazetą to super zagranie, świadczy o intelekcie i błyskotliwości :) Oglądając tą debatę przestraszyłem się, że chyba niektórzy kandydaci tak się zatracili, że sami wierzą w to co mówią. Zabrakło w debacie pytń typu: jakie ma Pan doświadczenie w tym temacie skoro tak Pan mówi... Ale można przecież całe życie głosić stare znane hasło "nikt ci tyle nie da co ja ci mogę obiecać". Zacytuj

dodano: 20:49, 06 listopada 2014 przez: xxx

Arku mowisz, ze byl na rozklafowce.Ho, ho .No to kwalifikacje nie do podwazenia. Zacytuj

dodano: 20:46, 06 listopada 2014 przez: Monika

Akurat z tych wszystkich kandydatów hasło doświadczenie, bezpartyjność i niezależność może sobie przypisać tylko Prezydent Zamoyski. Młoda krew jest potrzebna ale obawiam się, że na dzień dzisiejszy raczej zrobiła by za dużo złego naszemu miastu, brak konkretów w programach wyborczych obu "młodych" panów, tylko hasła populistyczne. Szkoda myślałam, że coś przedstawią mądrego. Kto pamięta jak Zamość wyglądał 10-15 lat temu wie co zawdzięczamy obecnemu prezydentowi i tego co dokonał już nikt nie zmieni niezależnie jakich plotek by nie rozsiewał pocztą pantoflową, efekty poprostu widać gołym okiem. Szkoda, że Pan Zamoyski nie chwali się nimi tak jak inni potrafią chwalić się byleczym. Fakt brakuje przedsiębiorstw, ale jak ktoś krzyczy i wytyka, że nie ma miejsc pracy to niech weźmie kredyt jak ja, zakłada działaność gospodarczą, zatrudnia, płaci pensje i zobaczymy jak sobie będzie radził. Miasto napewno mu pomoże poprzez zwolnienia podatkowe, które oferuje. Zacytuj

dodano: 20:44, 06 listopada 2014 przez: LZ

Pan A.Wnuk bardzo merytorycznie.Przygotowany i b.inteligentny.Pan Niziol lepiej niz przypuszczałem ale niczym nie zaskakuje.Pan Zamojski to cały czas o szkolnictwie wyższym a jakie jest u nas każdy wie.Tutaj zostają tylko najslabsi.Mlodziez ucieka z naszego miasta bo nie ma tu żadnych perspektyw.To wynik rzadow obecnej ekipy.Jakich mamy fachowców na urzędach każdy widzi.Bez znajomości pracy nie znajdziesz, nawet fizycznej.Tylko p.A.Wnuk ma jakiś pomysł aby to zmienić. Konkursy na kluczowe stanowiska tylko to chciałbym zobaczyć. Panie Wnuk życzę powodzenia.CZAS NA ZMIANY. Zacytuj

dodano: 20:40, 06 listopada 2014 przez: wyborca

kultura, szyk ,krawaty, mądre gadanie, zero populizmu, emocje na wodzy, fakty, pomysły.... Zacytuj

dodano: 20:23, 06 listopada 2014 przez: Arek

Fajna debata od razu widać kto ma doświadczenie, a kto idzie w publikę. Koła nikt nie wynalazł ale o tym jak miasto funkcjonuje wiedzą tylko Panowie Zamoyski i Nizioł, z tym że ten pierwszy to Zamoyski, był już w Newsweeku na rozkładówce a teraz jest we Wspólnocie i to jest to. Zacytuj

dodano: 19:41, 06 listopada 2014 przez: Turbo

Widzę tutaj wyraźnie, że mojemu miastu potrzeba jak najszybciej świeżej krwi na decyzyjnym szczeblu. "Starsi Panowie dwaj" ćwierkają podobnym tonem z którego jak nic dotąd nie wynikało, tak i nie wyniknie w przyszłości. Pitolenie o miejscach pracy w turystyce, to kosmiczne nieporozumienie i to widać od dawna, dlatego nie rozumiem, po kiego grzyba się tego trzymać skoro pomysł się nie sprawdza absolutnie. Wpakowano fortunę w rewitalizację starówki, nie było zapewne łatwo zdobyć tę kasę, a tę inwestycję spartolono już na etapie projektowania - nie ma się z czego cieszyć, skoro jeszcze przed odbiorem mury się sypią, nie wspomnę o debilnej decyzji w kwestii oświetlenia. Miasto potrzebuje sieci szybkich dróg w kierunku północ, południe i zachód. W następnej kolejności kilku dużych zakładów produkcyjnych, przypomnijcie sobie moi drodzy, czasy naszego dzieciństwa, ZFM, ZZM, tysiące ludzi codziennie miało gdzie zarobić na chleb, bez produkcji nie pociągniemy długo, bo galeriami rynku pracy nie da się zapchać - proszę popytać o warunki pracy w naszych galeriach i wysokość pensji, wyzysk i żadnej satysfakcji z pracy. Panie prezydencie, akademii rolniczej za chwilę nie będzie w mieście, a Pan pitoli o doktoracie w Zamościu, Lublin studentom każe przyjeżdżać do siebie na studia, ciekawe skąd mam wziąć dodatkowe kilkaset złotych na każdą 3-dniową wyprawę do Lublina chcąc poszerzyć swoje horyzonty??? Jak mówię, dziadkom dziękujemy czas na odpoczynek na emeryturce, wybierajmy świeże myślenie, a nie wieczny letarg w działaniu i puste paplanie po kątach. Zacytuj