zamosc.tv

XXVI Sesja Rady Miasta Zamość cz.2

dodano: 30.11.2020 w Sesje Rady Miasta Zamość

XXVI Sesja Rady Miasta Zamość cz.2, źródło Urząd Miasta Zamość

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (43)

~Gertruda
- 15:34, 23.12.2020
Komu dać żeby coś dostać?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jasiek
- 14:27, 23.12.2020
Żeby coś zmienić trzeba wygnać wszystkich bez wyjątku na zbity pysk łącznie z wnuczkiem i jego przydupasami
Odpowiedzi: 0
1
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~?
- 16:12, 22.12.2020
czy to na pewno jeszcze opozycja patrząc na zamojskie podwórko
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~takie czasy
- 15:53, 22.12.2020
Do upragnionego koryta i jak się ktoś tam dorwie, to upragnionego stołka się chwyta. Wtedy ma się kolesiów i dobrą pozycję, a z góry się patrzy na opozycję. Opozycje licząc na dobre pozycje czasami też wchodzi w koalicje. Wszystkimi sposobami, byle do upragnionego celu. Jak się ma swoich, to można coś dla siebie wydoić. Żeby się tam dostać i mieć wygodę, to w trakcie wyborów trzeba obiecywać i lać wodę.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do niżej
- 11:32, 22.12.2020
życie pokazuje, że każdy ma swoich ale tak jak teraz jest poobsadzane swoimi na każdym szczeblu a w mieście już to najbardziej widać to tak chyba nigdy nie było , swoimi lepiej kierować, jak coś dostali to się nie sprzeciwią i nie wychylą bo stracą swój interes, to sposób na zamknięcie ust- nie podskoczą
Odpowiedzi: 0
1
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Hehheheeeee
- 08:17, 22.12.2020
Masz rację Jasiek, gdy do władzy dojdzie opozycja, będzie na stanowiskach obsadzać wyłącznie przeciwników politycznych.... Przecież zawsze tak robili a tylko z PiSu są tacy bezczelni i obsadzają swoich..:)))
Odpowiedzi: 0
0
1
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~***
- 16:40, 21.12.2020
Teraz to daremne żale próżny trud… Jazda bez trzymanki już trwa.
Odpowiedzi: 0
1
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jasiek
- 20:23, 20.12.2020
Ludzie polecieli na 500+ to był niezły podstemp żeby kupić sobie głosy pamiętam jak dziś jak 500 plus weszło bułeczka kosztowała 40 gr a dziś ta sama bułeczka kosztuje 80gr no i tym sposobem dali Ci 500 a zabrali 1000 rozumiesz
Odpowiedzi: 0
1
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Jasiek
- 21:31, 19.12.2020
Wójtów wybierają ludzie, a nie swoi. Ludzie ogarnijcie się. A wcześniej to co było rodzinna partia rządząca z PO i lewicą?
Odpowiedzi: 0
0
1
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jasiek
- 17:03, 19.12.2020
Właśnie jeszcze zapomniałeś napisać że tylko swoim osadzają co tylko mogą! Czy się nadają czy nie aby swój np dyrektora szpitala i tak dalej np Wójt z Łabuń oczywiście wszystkich niszczy i zwalnia kto nie jest chorym na głowę pisiorem
Odpowiedzi: 0
1
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~tak,tak
- 13:58, 19.12.2020
Nie jesteśmy bogaci. W związku z tym każda decyzja powinna być zdroworozsądkowa i nie krzywdząca ludzi Jak widać i słychać-często i wszędzie idzie się na skróty i oby do następnych wyborów. Może ludzie zapomną i ponownie wybiorą. Mamy takie czasy,że każdy dba o siebie.. Czy kogoś obchodzą problemy zwykłych biednych. ludzi ? Osoby o dobrych zarobkach , plus miesięcznie po 1600 -2000 zł dodatkowego dochodu , stać na wszelkie opłaty. Biednych ludzi często nie stać na chleb i lekarstwa, a co mówić o opłatach. Tu nie chodzi o wytykanie komuś i użalanie się. Taka jest prawda. Jak zbliżają się wybory, obiecują wszystko,to co papier przyjmie i ślina na język przyniesie.. Czy damy się ponownie na to nabrać?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Stach
- 23:30, 18.12.2020
Je...... Pis
Odpowiedzi: 0
1
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Przykre ale prawdziwe
- 16:02, 17.12.2020
Przyznaje się, że dałem się oszukać tym piarowym cwaniaczkom, ale pierwszy i ostatni raz! "dziękuje" za tak szybko rosnące koszty życia w naszym mieście, "brawo" !
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~tak jest
- 13:55, 17.12.2020
tu jasno widać- związek finansowy na plus dla jednych ale w większości na minus dla innych i ci minusowi zostali najbardziej pokrzywdzeni a głos ludu na zebraniach jak widać był tzw. picem na wodę- poszanowanie mieszkańców przez władzę
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~jest związek?
- 12:51, 17.12.2020
Bo ten "jest związek" jest z władz lub pgk. I nie chodzi tylko o uszczelnienie systemu, ale również o podwyżkę. I to ogromną. Dziękujemy Wam!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do poprzednika
- 12:38, 17.12.2020
Zgadzam się z Tobą. "Szacuje się, że około ⅓ wody zużywanej w gospodarstwach domowych pochłania spłukiwanie toalety"- cytat z netu. Dochodzi jeszcze mycie a wiele osób myje się używając mydła, więc ile śmieci będzie z jednej kostki? Oczywiście, że jest jakiś związek śmieci z wodą, ale taki sam jest np. z prądem, co nie znaczy, że jedno czy drugie ma stanowić podstawę naliczania ilości śmieci. Jeden lubi oglądać telewizję a drugi musi się myć. A często ta przytoczona "staruszka", co je z jednego garnka, to ma problemy zdrowotne i musi się często myć (mydłem, bo na płyny w opakowaniach jej nie stać, na leki często też). Wielu nie będzie stać na wodę, niestety. A władza będzie nas uczyć oszczędzać, hipokryzja.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~tak czytam
- 11:59, 17.12.2020
Co za logika? Co to za naukowiec się wypowiada? Ale rozumowanie. Ale widzi dziwne związki przyczynowo-skutkowe. Starszy i młodszy. zupa i schabowy, ogórki i pomidory. Wie ile poszczególne grupy wiekowe konsumują. Nawet wie ile razy gotuje staruszka i przez ile dni to je. Wie z ilu dań składa się obiad u starszych osób , a jaki [ tak to nazywa] - u dam. Wie kto odgrzewa posiłki-dania gotowe, na mikrofali, a kto nie robi tego. Wie że produkcja śmieci zależy od wieku ludzi., Według niego młodzi produkują dużo śmieci, a starsi mało. Nie wie lub nie widzi jak starsi wyrzucają żywność, a wraz z nią opakowania,jak rzucają się resztki jedzenia obok śmietników, jak segregują śmieci i co jest w tych śmieciach i t.d. NIE WIE,ŻE GRO ZUŻYCIA WODY<TO NIE GOTOWANIE,LECZ MYCIE SIĘ PRANIE<SPŁUKIWANIE W TOALECIE,MYCIE POMIESZCZEŃ-A NA TO IDZIE 75-80 % WODY, . Bezmyślność nie zna granic i na to niema lekarstwa. Natomiast są takie 2 prawidłowości ,,,,brak logiki powoduje błędne rozumowanie i błędne decyzje, jest jeszcze gorzej gdy śpi rozum bo budzą się demony. Czy ma w tym interes, lub o tym decyduje? A na produkcję śmieci niema wpływu ani wiek,ani płeć, ani woda, czy też pogoda. Wypada żeby nie płacić, to należy się nie myć, nie prać, a załatwiać sie poza domem. Zaoszczedzi się na opłatach za wodę i śmieci. I to jest ten prawdziwy zwiazek przyczynowo skutkowy, a nie to co ktoś wypisuje.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~jest związek
- 09:36, 17.12.2020
Związek ze zużyciem wody jest bardzo prosty. Jeśli ktoś zużya więcej wody, to więcej produkuje śmieci. myjesz się, pierzesz - opakowania po szamponach, proszkach do prania, pieluchach itp. Gotujesz dużo - idzie woda na posiłki i mycie naczyń, produkujhesz odpadki jedzenia czy opakowania po żywności. Więc wbrew pozorom związek jest większy niż przy opłacie od osoby. Bo młode małżeństwa więcej konsumują i produkują więcej śmieci. Ludzie starsi miej konsumują i mniej produkują śmieci. A do tej pory każdy płącił (albo nie płacił bo się ukrywał) po równo. Staruszka, która przez pięc dni je zupę z jednego garnka płaciła tyle samo, co młoda dama, która codziennie gotuje obiady dwudaniowe albo gorzej - odgrzerwa w mikrofali dania gotowe i wyrzuca mnóstwo opakowań. Pomyśl chwilę zanim coś skrytykujesz.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~jaki związek-taki wniosek?
- 17:10, 16.12.2020
Jak otrzymamy rachunki za śmieci od stycznia 2021 r, to " zasmakujemy" uchwały rady w tym temacie. Jak zawsze-jedni będą na to obojętni, drudzy smutni, a część dostanie oczopląsu. Co za odkrycie naukowe, a w ślad za tym ' decyzja"-- powiązanie opłat za śmieci od zużytej wody. Jaki to ma związek? Poszło się na skróty i dużą łatwiznę. Ale kogo to obchodzi- obojętnie jakim sposobem-liczy się kasa. Można produkować dużo śmieci, a zużywać mało wody i odwrotnie. Czy to nie jest rażąca niesprawiedliwość? To tak jak by ustalić wynagrodzenie pracownika od jego wagi i wzrostu, lub cenę mięsa od zjadanego chleba, oraz podatek gruntowy od ilości domowników. Sporo jest takich paradoksów naokoło.. Jak się czegoś nie potrafi skutecznie i logicznie rozwiązać, to czasami podejmuje się śmieszne decyzje. Polecam zasadę-zanim coś zrobisz, to najpierw dobrze nad tym pomyśl.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Edwarda
- 08:50, 16.12.2020
To musisz dużo wody zużywać... Jeśli ci wyszła taka podwyżka. U mnie wyszło mniej, o 5 zł miesięcznie. No ale w gminie Zamość podwyżka z 15 na 24 zł.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Adama
- 08:47, 16.12.2020
Takie ble ble ble, zrezygnujmy z drogich nierentownych projektów - pokaż które to? Tak samo jak z oświetleniem ulicznym - pogasić bo się nie opłaca? a oświetlenie świateczne w tym roku nie było kupowane. W ramach nauki - poczytaj sobie przepis dotyczący dyrektorów i się nie kompromituj Macieju https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dziennik-ustaw/szczegolne-rozwiazania-w-okresie-czasowego-ograniczenia-funkcjonowania-18972569/par-11-h
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Edzia
- 18:09, 15.12.2020
W końcu do niektórych dotrze od 1 stycznia jakie wspaniałe są rządy pisu. Podwyżki opłat za śmieci, prąd, wodę, napoje, podatek od deszczu i jeszcze większa inflacja. Głosujcie na PiS ludzie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Edward
- 15:48, 15.12.2020
Dostałem deklaracje śmieciową i powiem tak czy ktoś popełnił przez pomyłkę bląd w tych zapisach, czy z osłem na łby pozamieniał?!!! Ludzie 80% podwyżki?!!! To rozbój w biały dzień. Kiedy najbliższa sesja i nie pier..ć mi tu że jakaś zdalna?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~uczciwie
- 10:48, 12.12.2020
Trzeba oszczędzać na wszystkim, bo będą jeszcze gorsze dni. Światełkami, błyskotkami, ślizgawkami nie nakarmisz ludzi i nie utrzymasz miasta. Czy normalność polega na rozrywkach i zabawach? To jest tylko dodatek do kożucha.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Adam
- 23:12, 11.12.2020
Tą normalność wolę w Krakowie lub w 3City, nawet nie Warszawa. Uwierz mi inny świat.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do poprzedników
- 16:06, 11.12.2020
wszystko zamknąć, nic nie robić, żadnych świateł, lodowiska, żadnej normalności a potem juz tylko 2 albo 3 domy wariatów trzeba wybudować. Ogarnijcie sie ludzie. Wirusy zawsze były! Trzeba uważać ale też żyć.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Adam
- 15:27, 11.12.2020
do Adama @ Odezwał się obrońca, czyżbyś czegoś bronił czegoś się obawiał utraty stołka? Akurat o tym decyduje prawo oświatowe akt wyższej rangi.Kodeks Postępowania Administracyjnego. Ta sytuacja z tymi po jest dla mnie całkowicie niezrozumiała. NIe rozumiem dlaczego jeżeli ktoś odchodzi na emeryturę, to organ prowadzący nie ogłasza konkursu, do czego jest zobowiązany, Czyli co to rozporządzenie pozwala na powoływanie p o dyrektorów według własnego widzi mi się? Pokaż mi człowieku to rozporządzenie i szczególne warunki okoliczności jakie muszą zajść. Po to są konkursy, aby je przeprowadzać, konkurs przynajmniej daje gwarancję, że została wybrana właściwa kandydatura. Obrońca nie wie co to znaczy intytucja p.o. i kiedy ją się stosuje. Wiesz od czego zacznijmy oszczędności może od takich wątpliwej jakości atrakcji jak oświetlenie rynku głównego na starym mieście w ramach konkursu Świetlna stolica Polski. Proponowałbym poszukać jaki był łączny koszt instalacji, a ile miasto wygrało. Może Radni obniżą sobie diety. Może zrezygnujemy z drogich i nierentownych projektów? Oszczędności oszczędnościami, może czas zarabiać w końcu dużo zainwestowano w ramach środków unijnych i własnych, czyli odcinać kupony, tylko nie takie ze ktoś nas pochwali powie coś miłego. Gdyby iść tym tokiem myślenia proponowałbym likwidację stanowiska drugiego wicedyrektora, a najlepiej proponowałbym redukcje etatów urzędniczych wszędzie tam gdzie można to zrobić.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Adama
- 09:17, 11.12.2020
Ucz się człowieku - rozporządzenie ministra oświaty nie powzala na konkursy w placówkach oświatowych, stąd też są p.o. Mnie też się podoba, że od ponad pół roku miasto oszczędza na drugim wiceprezydencie. Ale taki stan nie może trwać w nieskończoność. Wystarczy choroba głownego prezydenta lub jego zastępcy i już jest problem. Dlatego we wszystkich dużych miastach jest 2 zastępców, a czasem 3 czy 4. Przy półmiliardowym budżecie pracy jest wystarczająco.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~a mnie się to podoba
- 09:06, 11.12.2020
Kto to tak tęskni za stołkami i biurokracją? .Do czego potrzebny drugi V-ce Prezydent -do brania pieniędzy?. Dobrze że go niema. Mamy trudny okres i zaoszczędzi się pieniądze. Mamy dyrektorów wydziałów i to wystarczy. Obecna sytuacja ,to nie czas na konkursy. Chyba że ktoś się czai na funkcję dyrektora.. Wszędzie należy oszczędzać i racjonalnie gospodarować społecznymi środkami .Biurokrację trzeba odchudzić, bo-- gdzie kucharek sześć, tam niema co jeść.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Adam
- 02:23, 11.12.2020
Nominacje na dyrektorów szkół i przedszkoli. Oczywistym było, że niektórzy dyrektorzy przejdą na emeryturę. Nie podoba mi się, że nowi dyrektorzy są tzw. p.o. dyrektora - czy nie należałoby rozpisać konkursu. Czy pośród tych piastujących p.o. dyrektora są osoby., które mają doświadczenie w pracy w tego typu placówce? Co to są za osoby i skąd się wzięły? Kolejna rzecz - wakat na stanowisko wiceprezydenta. Czy miasto będzie czekało na drugiego wice prezydenta tak jak na sekretarza miasta? Co powoduje ten stan rzeczy?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Oświata, kultura
- 06:16, 09.12.2020
Bez mądrych zmian w oświacie i kulturze z budżetem miasta będzie delikatnie rzecz ujmując nieciekawie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mikołaj
- 14:52, 08.12.2020
E widzę, że jeszcze bawim bawim ... :)
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~.
- 12:53, 04.12.2020
Stypendia sportowe a stypendia za wyniki za naukę.Czy jest w ogóle lista stypendystów sportowych? Dlaczego zdolnym uczniom podnosi się wymogi do stypendium powyżej 5.3 a w innych Gminach jest to mniej? Ilu zawodników Hetmana otrzymało stypendia sportowe? Hetman gra słabo i po tym sezonie spadnie do niższej ligi. Wyniki sportowe Hetmana nie zachwycają, ta drużyna gra w 3 lidze czyli na czwartym poziomie rozgrywek krajowych - patrząc się na to czy to stanowi podstawę do wypłat stypendiów?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~jak widać
- 10:07, 03.12.2020
Jak się tego słucha i na to patrzy, to ręce i powieki opadają. Dużo me, sporo be, oraz kukuryku, a tu nie było i niema dobrego wyniku!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~hmm
- 21:33, 01.12.2020
Pan Piotr Małysz - czy to obrońca Prezydenta? Komentuje kwestię CUR-u nie wnosząc nic do dyskusji. Po co się odzywać, skoro wszystko powiedział prezydent, nie musi Pan błyszczeć "inteligencją". A co do pracowników firmy Pana kolegi - czy Pan wie, co to znaczy ciężka praca? A może pracownicy są przepracowani ogarniając to wszystko. jak Pan powiedział? Gdybym ja miał poparcie, też miałbym pracę z polecenia, ale sam muszę walczyć o wszystko, podnosząc swoje kwalifikacje, wykształcenie, a nie polegać na znajomych Panie radny. Masakra, że to się jeszcze dzieje, że ludzie się jeszcze nie obudzili. Abstrahując niejako od tematu: ręka rękę myje.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Ryszarda
- 18:58, 01.12.2020
Co za bzdury, Marszałek Lub. daje stypendia mieszkańcom Lubelszczyzny, wójt gminy Zamość członkom zamojskich klubów .Czytaj ze zrozumieniem, stypendia dla ludzi związanych z miastem szkołą ,uczelnią, pracą, treningiem a nie przynależnością klubową czytaj kasą !! ZNAFCO.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~stypendysta
- 16:43, 01.12.2020
Ryszard ma rację, pewnie jest niewygodna dla kogoś? Dobrze myślę :)
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Ryszard
- 16:01, 01.12.2020
Wybitny znawco tematu wysyłasz ludzi do gminy Zamość gdzie za wyniki w rywalizacji kilku zawodników w dyscyplinach nieolimpijskich typu sumo czy koluchstyl dostaje się duuuuuzo kasy? Ogarnij się! Wprowadzanie zamętu to twoja specjalność , a ograniczanie wszystkiego wg twoich koncepcji do miejsca zamieszkania jest śmieszne. Odsyłam ciebie do Lublina czy innych miast, gdzie nikt nie pyta gdzie mieszkasz tylko jaki klub reprezentujesz. I jaki poziom. I tego życzę.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Apel
- 14:36, 01.12.2020
Apeluje do obecnej władzy proszę brać się do roboty i myśleć o mieszkańcach, słuchać mądrych ludzi, skończyć z tym zadęciem i docinkami słownymi to nikomu w niczym nie pomaga.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ryszard
- 11:36, 01.12.2020
Uchwała o,, stypendiach'' w tym stanie jest żenująca, a argumentacja p. Wnuka pozbawiona sensu. Po pierwsze mieszkaniec Zamościa będzie nadal mieszkańcem Zamościa mimo ,,trenowania w Tomaszowie''. Przynależność do niezamojskiego klubu nie pozbawia mieszkańca jego praw. Po drugie, czy przynależność do zamojskiego klubu robi z kogoś mieszkańcem Zamościa. Jak np. Mistrz Europy w barwach klubowych Ukrainy zechce być członkiem zamojskiego klubu to ma prawo do stypendium? Wg tej uchwały TAK. STYPENDYSTĄ ZAMOJSKIM JEST I NADAL BĘDZIE CZŁONEK ZAMOJSKIEGO KLUBU A NIE MIESZKANIEC MIASTA. Na takim rozwiązaniu korzystają kluby co kupują zawodników lub szkolą poza Zamościem np. KS Agros. Po trzecie, to nie stypendia, to jałmużna. Ich wysokość jest żenująco niska i zależy od ilości ogólnej wykazanych medali a nie osiągniętego wyniku. Zrównanie wysokości stypendium do zdobycia medalu, a nie jego barwy jest niewychowawcze i nie motywuje do cięższej pracy w tym zmaterializowanym świecie. Proponuję ,, znawcom'' sportu przejść do Gminy Zamość, gdzie funkcjonuje system nagradzania mieszkańców gminy za wyniki sportowe. P. Wójt przyznaje nagrody i każdy mieszkaniec wie za co i ile.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~to nie cyrk-to tragedia
- 11:26, 01.12.2020
ta sesja to porażka; jest coraz gorzej jak sie patrzy, ten łysy radny to przeszedł samego siebie wciskając swoje racje; człowiek bez twarzy, jak można być tak zakłamanym i z uśmieszkiem diabła mówić, że to nie prawda co napisał a ci z jego kliki co stali pod kościołem to właśnie oni szukali zaczepki, to wszystko widac było na nagraniu; zakłamany człowiek nie potrafi przyznać się do obrażania innych swoim wpisem a przecież to ci ludzie tez za nim głosowali a jeszcze Prezydent broni kolesia; dziś mamy zafundowane przez władzę zakazy, nakazy, kary a tu jeszcze zaklinanie rzeczywistości jak ktoś powiedział słusznie, powoli poznajemy twarze tych co mają dbać o nasze sprawy (nie wszyscy te twarze mają)
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~widać
- 10:06, 01.12.2020
Chocholi taniec.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Radosław
- 07:01, 01.12.2020
ISTNY CYRK
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV