zamosc.tv

Boże Narodzenie

dodano: 25.12.2019 w Religia

Ks. Tomasz Winogrodzki - Proboszcz Parafii pw. św. Jana Chrzciciela w Lipsku k. Zamościa.

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (67)

~nick
- 13:15, 01.01.2020
BERNARDO .! Bingo ,trafiłem w sam punkt ,pozdrowienia dla handlarza aut obecnie rezydującego w miasteczku na C.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bernarda
- 11:07, 01.01.2020
Błogosławieństwa Bożego na Nowy Rok drogi komentatorze, który znasz wszystkich lepiej niż oni sami.Życzę Tobie i sobie żebyśmy w darze Jezusowi jak Trzej Królowie zaniesli pełne serca dobrych uczynków, miłości,pokoju. Jak kto umie tak Boga chwali jeden na festynie, inny na orszaku ważne żeby chwalił "A Bóg który widzi w ukryciu odda Tobie".
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nick
- 10:40, 01.01.2020
BERNARDA imię kojarzące mi się z pewną parafianką o bardzo bogatym doświadczeniu rodzicielskim i zawodowym .Oczywiście jest też ciemna strona osobowości parafianki jako owieczki ,jako kobiety ze skłonnościami ,ale może to tylko zbieg okoliczności ,zbieżność imion Co do cytatu z listu Sw.Jakuba to jest to zagadnienie do interpretacji ,można sądzić ,można nie sądzić ,możemy mieć własne zdanie lub oczekiwać wskazówek od funkcjonariuszy kościelnych lub świeckich ,możemy całe życie spędzić w pierwszej ławce w kościele pozostając jednocześnie poganinem .Moim zdaniem bardzo grożnym zjawiskiem jest odchodzeniem od Boga ,od wiary w religijność festynową ,w te wszelkie pielgrzymki ,konkursy śpiewacze ,odpusty festyny etc...Tak więc Bernardo będąc niepewnym twojego prawdziwego oblicza mogę jedynie stwierdzić i poprosić o wstanie z kolan ,zobaczysz inny świat ,słońce .niebo , wiele zobaczysz
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bernarda
- 20:48, 31.12.2019
List św.Jakuba 3,1-3.12 Bracia moi!Nie chciejcie za dużo pouczać innych,gdyż tym surowiej sami będziecie sądzeni.Wszyscy bowiem popełniamy wiele błędów.Jeśli ktoś panuje nad swoim językiem,jest człowiekiem doskonałym,umiejącym całe ciało utrzymać na wodzy.Koniom zakładamy wędzidła,aby były nam posłuszne, i tak panujemy nad całym ich ciałem.Podobnie statki,choć wielkie i pędzone gwałtownymi wichrami,przy pomocy małego steru są kierowane tam,dokąd chce sternik.Tak i język-choć jest mały,może wiele.Mały płomyk ognia jakże wielki las podpala. Język to ogień,to świat nieprawości.Jest on tą częścią naszego ciała,która plugawi je i wypala przez całe życie,bo roznieca go ogień potępienia.Wszelkie gatunki dzikich zwierząt,ptaków,gadów i zwierząt morskich można ujarzmić i rzeczywiście ludzie je ujarzmiają.Języka natomiast,który jest pełen śmiercionośnego jadu i ciągle zagrażającego zła,nikt nie potrafi poskromić.Językiem wielbimy Boga i Ojca,językiem też przeklinamy ludzi stworzonych na Boże podobieństwo.Z tych samych ust wychodzi błogosławieństwo i przekleństwo.Bracia moi tak być nie może.Czy z tego samego źródła wypływa woda słodka i gorzka?Bracia moi!Czy drzewo figowe może rodzić oliwki a winorośl figi?Tak również ze słonego źródła nie może wypływać słodka woda. Tak pisał święty Jakub w swoim liście o języku, ale warto przeczytać cały list. Inny fragment tego listu 4,11-4,12 Bracia! Nie obmawiajcie się nawzajem.Jeśli ktoś obmawia swego brata i osądza go,występuje przeciwko Prawu i osądza je.A jeśli osądzasz Prawo,nie jesteś jego wykonawcą lecz sędzią.Jeden jest tylko Prawodawca i Sędzia,który może zbawić lub potępić.Kimże więc ty jesteś,że osądzasz bliźniego? Kochani życzę Bożego pokoju w sercu na Nowy Rok a księdzu proboszczowi żeby nie tracił ducha tylko dalej pracował a Bóg będzie Mu błogosławił.Obiecuję codzienną modlitwę o siły i zdrowie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antyklerykał
- 13:02, 31.12.2019
Jestem pod wrażeniem wpisu poprzednika/poprzedniczki. O taką dyskusję tu idzie. Możemy się różnić, możemy się spierać, ale żyjemy w jednym państwie, pod jednym niebem i wszyscy jesteśmy Polakami, ludźmi rozumnymi i cywilizowanymi, i niech to będzie dla nas wszystkich zobowiązaniem na przyszłość, aby wypowiadać swoje zdanie w temacie z dochowaniem największej staranności, aby nikogo nie atakować personalnie i nie dawać fałszywego świadectwa, czyli nie kłamać i nie obrażać. Tego nam wszystkim życzę w Nowym Roku. Budujmy wspólnotę wszystkich ludzi żyjących na tym terenie, w tym państwie, przy jednoczesnym poszanowaniu różnorodności i odrębności poglądów wszystkich ludzi, oczywiście z wyłączeniem tych zakazanych prawem w ogóle i wolnością oraz prawami drugiego człowieka.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do komentujących
- 12:30, 31.12.2019
Rozumiem, że pokazanie się kolejnych „antyklerykałów” jest nieudolną próbą odwrócenia uwagi i zakończenia dyskusji, bo … nie ma o czym dyskutować. Wymiana myśli, skoro komentarze są włączone jest naturalną formą wyrażenia swojego poglądu. Wszystkie dotyczą treści i obrazu, który widać. Nikogo nie obrażały czy dyskredytowały. Pojawiły się jednak takie, których nie powinno być na tej stronie, które uderzają personalnie. Ktoś wybrał sobie media do ataku, a przecież wiadomo, że to jest przestrzeń która podlega ocenie i ma ona inny ciężar gatunkowy niż krytyka wyrażona prywatnie. Trzeba zadać pytanie czy ktoś ma nieczyste sumienie i tak dużą bojaźń by prześmiewcze, szydercze stwierdzenia dotyczące zrobienia porządku znalazły się w przestrzeni publicznej?. Wciągniecie w to Biskupa i kurii jest wysoce niestosowne i nieuprawnione zwłaszcza, że post ma treści zniesławiające, znieważające, poniżające i szkalujące. Nie sadzę, by władze kościelne zezwoliły na to. Kościół ubogi i cnotliwy jest Dobrem. Kto ma z tym problem? Przy robieniu porządku mogą wprawdzie wyjść inne sprawy, ale kto sieje, ten zbiera. Z Internetu trzeba korzystać rozważnie i roztropnie. Prawda, ład i porządek pochodzą od Boga. Kłamstwo, chaos i bałagan od szatana. Wybór należy do nas. PRAWDA jest najważniejsza, wyzwala, nie jest szkalowaniem, prawdy nie trzeba się obawiać. Na komentarze nie trzeba się obrażać, nawet na stwierdzenia zorientowanych „coś mu się od życia należy”, więc o jakiej burzy tu mowa i kto eskalował wypowiedzi?. Do człowieczeństwa czy poziomu kultury osobistej w tych wpisach nie ma sensu się odnosić, czy odpowiadać tym samym. Można to ocenić, tak jak można ocenić wiarę, że „bramy piekielne go nie przemogą” , odporność na krytykę, czy odmienne zdanie. Można ocenić, że przejaw troski to nie szkalowanie. Można także ocenić uformowanie wewnętrzne. Zastanawia, że posty „Antyklerykała” zawierają merytoryczne treści w Jego poglądach, a wpisy ludzi rzekomo dbających o Kościół i księży znieważają. To jest dopiero refleksja... Może Nowy Rok przyniesie odpowiedź, wszystkim dyskutującym gratuluję wiedzy i duchowości.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~antyklerykał
- 19:36, 30.12.2019
OJ LUDZIE RATUJCIE
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antyklerykał
- 18:35, 30.12.2019
Do poprzednika - złodzieja. XXXXXXXx Jakiej podłości się jeszcze dopuścisz żaby się pogrążyć zupełnie? Podszywać się pod kogoś innego? I uważasz się za wierzącego katolika? A co z 8 przykazaniem? Masz problem .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antyklerykal
- 18:24, 30.12.2019
Muszę mniej pić. Znowu mnie bierze. Cóż zrobić???
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zuza
- 18:19, 30.12.2019
Nie wiedzieć czemu nie ukazał się pełny tekst mego komentarza. Ufam, że to tylko moja nieuwaga. Dziękuję za wsparcie Antyklerykałowi. Szkoda, że osoba posądzająca mnie o podszywanie się pod wiele osób z takim trudem przyjmuje krytykę, za którą powinna być wdzięczna. Chyba naprawdę prawda boli najbardziej. Szkoda tylko, że mówiona z troską i miłością tak bardzo oburza. Ps.Proszę sprawdzić AD. To wiele może wyjaśnić
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zuza
- 18:07, 30.12.2019
No cóż, miło mi być posądzoną o taki talent- sprytne ukrywanie się pod wieloma postaciami, ale jako detektywa, to bym pana/ pani nie zatrudniła
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antyklerykał
- 17:58, 30.12.2019
Fakty nie są szkalujące. Prawda wyzwala. Nawet ksiądz, pomimo swoistego zamknięcia w swojej misyjnej bańce, to widzi potrzebę otwarcia i na krytykę, a owieczki jak widać wiedzą lepiej. I jeszcze jedno, małej wiary jesteś, jak obawiasz się kilku słów prawdy o zachowaniach kleru i ich apologetów, wszak powiedzianoe jest, że bramy piekielne go nie przemogą... I wypraszam sobie łączenie mnie z p. Zuzą, pomimo że kobietom należy się szacunek ( z resztą taki sam jak i mężczyznom), to jednak jestem facetem i proszę mi tu nie insynuować transpłciowości. Co do zdania p. Zuzy, to pozostaje mi tylko pogratulować spostrzegawczości i trafnych wniosków.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do pani Zuzy
- 17:35, 30.12.2019
Szkoda, że Pani styl pisania jest bardzo podobny do stylu ,,Antyklerykała.., ,,Gościa.,, i ,,smutne to,, .Podejrzewam, że większość szkalujacych Kościół i księży tekstów padło z pani ust Więc proszę nie być taką skromną Pani Zuzo, pani M. itd... i nie dziwić się burzy, którą tu pani wywołała.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zuza
- 16:42, 30.12.2019
Ale o co ta cała burza? Jest materiał - są komentarze. Ktoś napada bardzo osobiście na "panią M", choć nie znalazłam komentarza takiej autorki. Sprawa więc nabiera charakteru osobistego, co BARDZO daje do myślenia. Zwłaszcza, że nie odnalazłam w komentarzach określeń, czy zarzutów, które mogłyby kogoś obrażać. Uwagi dotyczące księży, ich gorliwości czy raczej braku gorliwości w trosce o powierzone im owieczki, czy też uwagi dotyczące zasobności ich portfeli i garaży, to chyba tylko przejaw troski o to, by nasi księża nie stracili z oczu tego, co najważniejsze dla chrześcijanina, w tym także DLA NICH. A przynajmniej ważne być powinno. Ks. Tomasz słusznie dziękuje za uwagi- mądry kapłan na pewno zawsze weźmie takowe pod uwagę i rozważy je w swym sercu, nie dociekając, kto jest ich autorem, jeśli wierzy, że wszystko, co nas spotyka jest za wiedzą Bożej Opatrzności.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antyklerykał
- 14:24, 30.12.2019
Do czego ludziom kościół, który dba wyłącznie o interesy instytucji i kleru, a nie o ludzi? Nie wspieraj pedofilii. Nie wspieraj faszyzmu. NIE DAWAJ NA TACĘ! Nie wykluczaj bliźniego swego- żadnego. Nie słuchaj hipokrytów, którzy modlą się przed figurą, gadają o ubóstwie narodzin Jezusa, a następnie szybciutko na salony i metraże do plebanii aby najeść się i napić krwawicą owieczek. A w niedzielę, znowu kazanie o ubóstwie, o dzieleniu się z bliźnim płaszczem, o bezinteresownej pomocy oraz GORACY APEL ABY PODCZAS TZW. KOLĘDY DAĆ ILE TYLKO MOŻNA, BO TO JEST MIARĄ WIARY. I tak dzień, po dniu…
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do pani M.
- 12:02, 30.12.2019
Grubo pojechałeś. Oprócz amatorskiej analizy jest jeszcze prawo.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do psychoanalityka
- 10:27, 30.12.2019
Musiało mocno zaboleć. Prawda w oczy kole.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do pani M.
- 09:58, 30.12.2019
Serdecznie współczuję. Nie jest łatwo żyć w takiej nienawiści. Ktoś Cię musiał strasznie skrzywdzić w życiu, skoro z takim jadem walczysz. Proponuję zmienić zawód i zrobić porządek w Kurii!!! Masz już wizję przyszłych szopek i nie tylko... Z takim podejściem, to i Biskupa ustawisz i Kościół bardziej ubogim i cnotliwym uczynisz. Ale proponuję zacząć od siebie- mniej zazdrości, podłości i nienawiści. I może na początek jakiś lekarz by się przydał...? Bo sama z tej choroby nie wyjdziesz
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Prośba 2
- 09:07, 30.12.2019
Masz rację. W dzisiejszych czasach o których piszesz wypasione bryki te jeżdżące i stojące czy schowane w garażu tylko pomagają Kościołowi. Coraz więcej ludzi w kościołach przecież jest, coraz więcej młodzieży. Duszpasterstwa kwitną. Młodzież uwielbia prawdziwość. Ubóstwo, pokora i refleksja. Dziękujemy z całego serca. Jeszcze o tym zapewne będzie głośno.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~K
- 06:21, 30.12.2019
Chyba zapomnieliśmy o istocie świąt, że ciągle krytykujemy i hejtujemy.A jeżeli robimy to po wyjściu z kościoła to z naszą wiarą jest coś nie tak.Przecież ksiądz nie robi tego dla siebie tylko dla parafii.Przestańmy niszczyć dobrych ludzi.Zajmijmy się swoim życiem .A księżom z całego serca podziękujmy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Prośba 2
- 22:34, 29.12.2019
Daj przykład, napisz i podpisz się.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Prośba 2
- 22:24, 29.12.2019
??? Czekam... choć chyba wiem...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Prośba 2
- 22:14, 29.12.2019
Czekamy na przykład od Ciebie...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Prośba 2
- 22:08, 29.12.2019
Ja też mam prośbę... by ta jedna osoba występująca pod wieloma nikami- krytykująca Kościół, księży i parafię w Lipsku ujawniła się i podpisała imieniem i nazwiskiem, tak jak to zrobił ks.T. Winogrodzki. Łatwo jest oczerniać i krytykować Kościół, księży, wypisywać bzdury - szczególnie w dzisiejszych czasach- anonimowo... Ale... Niektórzy w heitowaniu mają wielką wprawę - zwłaszcza, gdy robią to nagminnie i tym żyją. Masz odwagę proponować i ustawiać życie Kościoła- miej odwagę się pod tym podpisać!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~parafianie
- 21:46, 29.12.2019
Wszystkiego najlepszego Księże Proboszczu! Pozdrawiamy. Parafianie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Prośba
- 21:31, 29.12.2019
Święty Franciszek był twórcą pierwszej szopki. Kolejna relacja byłoby dobrze gdyby była z kościoła O.O. Franciszkanów, już w wyremontowanym kościele. Zakonnicy składają śluby czystości, ubóstwa, posłannictwa. Trzeba więc mieć nadzieję, że Pan Bóg wystarcza im w życiu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ks.Tomasz Winogrodzki
- 21:09, 29.12.2019
Dziękuje za wszelkie cenne rady i uwagi. Niech wszystkim Bóg błogosławi w Nowym Roku 2020. Z Bogiem!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~inny parafianin
- 19:58, 29.12.2019
Do ks. Tomasza ; Gratulacje ; Wszystkiego dobrego w Nowym Roku2020
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~inny parafianin
- 19:53, 29.12.2019
Mam taka nadzieje ze jeszcze do parafi Sitaniec taki Proboszcz za gości i dzieci, mlodziesz, starsi wszyscy będą mogli przyjść do księdza Proboszcza i tak porostu porozmawiać. Bo mowia wszyscy ze jezdza wszyscy brykami a kto nie jeździ//////////////////// Bo nasz ma nowe auto ale schowane. Ja to do kościoła chciałbym przyjść i się wyciszyć ; pomodlić skupic i przyjcie z Lipska parafianie ot tak porostu do Sitanca jak nasz proboszcz odprawia msze sw. więcej nie komentuje macie dobrze to dziękujcie i się cieszcie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~smutne to
- 11:41, 29.12.2019
"coś mu się od życia należy" - zawsze myślałem, że to Pan Jezus i Kościół są całym życiem dla kapłana i innych gadżetów od życia nie potrzebuje. Wypowiedziane słowa przez bliskich księdza świadczą już o kryzysie albo spektakularnej niedojrzałości. Koleżanko nie będę cię obrażał, twojego intelektu i wiary ale opowiadasz bzdury. Naprawdę wierzący człowiek interesuje się życiem księży poza kościołem jak to mówisz, bo w kościele to raptem godzina. To jest sprawa dla całego Kościoła, a oni prowadzić powinni swoje owieczki do Boga. Naprawdę wierzący i pokorny ksiądz jest wdzięczny za słowa upomnienia bo prowadzą do wzrostu, a nie upadku. Problemem jest nadmiar pieniędzy i wolnego czasu oraz towarzystwo wokół, co zaprezentowałaś. Parafianie powinni wiedzieć co dzieje się na plebanii i dlaczego tak jest. Gdyby kilka lat temu w tej parafii ktoś zainteresowałby się tym ochroniłby innego księdza i opinię o tej parafii. Wpłaty parafian i inne dochody to nie 50 gr. czy 1 zł. Nie wiesz o tym? Nie powiedział ci kolega? To dużo pieniędzy w skali miesiąca czy roku. Każdy ma sumienie i będzie odpowiadał za swoje czyny, ale straty nieodwracalne zostaną. To czas poza kościołem decyduje o tym jaki będzie Kościół, przez duże "K". Cytując kogoś upadek jest bliski. Chroń nas Boże od takiego zakłamanego towarzystwa.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do parafianki
- 17:07, 28.12.2019
Ta parafia to historie, mocne i konkretne, parafianie na których otwiera się ksiądz tym bardziej. Wszyscy księża tak robili i źle to się zakończyło. Koleżanki to szkoda słów! Dramat! To nie jest telewizja parafialna, chcecie taką mieć to sobie założcie i tam kadzcie sobie wzajemnie. Oceniać powinno się materiał i wiarygodność.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~parafianka
- 16:40, 28.12.2019
Dziękujemy Księże Proboszczu za piękne dekoracje i mądre słowa w czasie mszy i nagrania. Są tacy, którzy doceniają księdza pracę i popierają. Bóg zapłać
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Ee
- 16:32, 28.12.2019
A wynikałoby, że blondynka z dowcipów! Jaki to ma związek z materiałem? O np. ubóstwie? Od prostaków to wyzywaj swoich, a jak już piszesz to z sensem i bez błędów. To ty nie chciałeś dyskutować, przeczytaj swój wpis.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ee
- 16:26, 28.12.2019
Nie jestem kobietą i nie mam zamiaru się tłumaczyć, a tym bardziej milczeć na zawołanie. Hejtujcie dalej, bo widocznie to waszą pożywką. Jak wcześniej wspomniałem- brak słów!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Ee
- 16:18, 28.12.2019
Przeczytaj post nicka o parafii i parafianach i zamilcz kobieto! Nie pogrążaj ani siebie, ani innych. Winni się tłumaczą.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ee
- 15:52, 28.12.2019
Ludzie, zajmijcie się swoją wiarą, pokorą i pracą. Każdy postępuje wg.własnego sumienia i robi to, co uznaje za słuszne. Dlaczego nie czepicie się księży, którzy nic nie robią? Są tacy... A osądzacie tych, którzy wychodzą do ludzi, żyją z ludźmi i ciężko pracują?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do przedmówcy
- 15:47, 28.12.2019
Brakuje argumentów to trzeba obrazić? Słabe to. Już ktoś tu pisał, że czytanie ze zrozumieniem się kłania, uderz w stół albo diabeł się żeni.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ee
- 15:34, 28.12.2019
Brak słów do prostaków. Nie ma o czym i z kim dyskutować
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do nick
- 14:50, 28.12.2019
Materiał i słowa o życiu na wzór Mistrza! Proszę! Zgodzę się z opinią o wyznawcach i klakierach np. koleżanka, to jest dopiero dramat! Obnażyłas siebie i księdza, bo kto z kim przystaje takim się staje. A stwierdzenie "coś mu się od życia należy" zostanie jak łatka. Pustka niestety!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nick
- 14:35, 28.12.2019
Banałem jest stwierdzenie że kapłani są tacy jak wierni ,ale tak po prostu jest .Winogrodzki jako duchowny jest nawet dość wiarygodny ,ale część wyznawców księdza nie mieści się już w żadnej skali zidiocenia . Ludzie nie uczą się na własnych błędach ,niech parafianie przypomną sobie poprzedniego proboszcza a dla przeciwwagi śp.wikarego ,Zastanowią się na chwilę ,dostrzegą jakąś różnicę ?,
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antyklerykał
- 13:34, 28.12.2019
Nadzieja się narodziła na upadek tego bezeceństwa w wykoniu kleru i ich wyznawców. Podstawą do tekiego stwierdzenia niech będzie gadanie księdza o przykładze skromnego narodzenia i życia podobno Jego Mistrza oraz gadanie owieczek, którym nie przeszkadza obłuda księdza, ten cały pokazowy blichtr, a w środku pustka i faryzejsie robactwo. Broń mnie panie boże, gdybyć istniał, od takiego zakłamanego towarzystwa.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do koleżanki
- 13:30, 28.12.2019
Ale rozumowanie tez mu się od życia należy ha ha ha czyja ty koleżanka
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do koleżanki
- 13:26, 28.12.2019
Jak to się ma to "coś mu się od życia należy" do materiału i Pana Jezusa w ubogiej stajence, a potem na Golgocie? Przerażające!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~O Boże koleżanko
- 13:19, 28.12.2019
Też mu się od życia należy... To podsumowuje wszystko. Niech uważa na takie koleżanki, z takimi opiniami., bo to wiele wyjaśnia. Czy ktoś każe jeździć podmiejskim? Bardziej do chorego potrzebny jest samochód, niż do diecezji. Ale z takim myśleniem nie dziwi taki komentarz. Koleżanko - ksiądz jest księdzem 24 godziny na dobę, poza kościołem także. Nie wiesz tego koleżanko? To wstyd!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Koleżanka
- 12:53, 28.12.2019
Wiecie co ludzie naprawdę nie macie pokory jakiejkolwiek. Co cię to obchodzi jakim samochodem jeździ jak się ubiera.... Jeżeli byś był naprawdę wierzącym człowiekiem nieinteresowalo by cię życie poza kościołem księdza. Samochodu nie ukradł.. tylko tez za swoją ciężka pracę coś mu się od zycia należy.... Podmiejskim nie będzie jeździł bo diecezji ...bo też ma jakiej msze święte w innej parafii... Dasz 50 gr czy 1 zł to twoja sprawa dasz jeszcze więcej to jeszcze lepiej do paliwa się duchownym nie dokladasz
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Słowo
- 10:25, 28.12.2019
Z tym wypasionym ubóstwem na parkingu i garażu teraz to tak ma być? Czy Jezus tak wybrałby? Jak słychać - mógł mieć wszystko, pałace, katedry. Wybrał ubogą stajenkę. Słuchajcie i uczcie się od pasterzy pokory. Przed ludźmi także powinno być głupio. Diabeł się żeni.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Ee czy Elżbiety
- 20:18, 27.12.2019
Ludzie chcą coś zmienić.. A po co? Ponad 2000 lat nikt tego nie śmiał zmieniać, bo nie widział sensu, w Lipsku znaleźli się teraz reformatorzy? Do każdego działania w Kościele potrzebna jest wiara i wiedza. To wszystko jest zapisane i trzeba tylko to stosować. To wręcz trzeba wiedzieć i trzeba czuć by miało to sens. Opowiadanie o ubóstwie w takim zestawieniu jest po prostu śmieszne. Co innego słychać, a co innego widać.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ee
- 18:46, 27.12.2019
Proponuję odczepić się od ludzi, którzy chcą coś zrobić, zmienić. Każda taka dekoracja wymaga mnóstwa pracy i czasu wielu osób. Jest piękna. Te gwiazdy w Kościele wykonane na szydełku. Gwiazdy ledowe i ludowe- super pomysł! Dzięki
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~a idź Pan w h...
- 14:04, 27.12.2019
tak moim zdaniem to powinni transmitować każdą msze z każdego kościoła a co !
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bartosz
- 11:04, 27.12.2019
Wypowiedź Księdza Winogrodzkiego super, ale cały materiał zrobiony po łebkach, na skróty.Można się było pofatygować na Pasterkę i to połączyć i byłoby ok.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Asio
- 10:23, 27.12.2019
Ale owieczka w szopce nie zemdlała.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nick
- 09:45, 27.12.2019
To parafianie w pierwszej kolejności uwielbiają celebrę w bizantyjskim stylu ,a jak ksiądz do tego wyczyta że Iksiński dał na kościół 50 groszy to już owieczki i barany mdleją w samozachwycie ,nie tylko w Lipsku tak jest .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bez sensu
- 09:19, 27.12.2019
Ubóstwo stajenki i życie ponad stan. Żadna wiarygodność. Nawet w dekoracjach jest sprzeczność. Na zewnątrz niby uboga, a ta w kościele bardziej na karnawał czy Sylwestra.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Y
- 08:31, 27.12.2019
To prawda. Ludzie wymagają!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Taka prawda
- 22:51, 26.12.2019
Jak trudno dyskutować z ludźmi, którzy nie potrafią czytać ze zrozumieniem. Potrzeba zwłaszcza wam takich słów i pokory. Nawracanie zacznijcie od siebie, również w temacie odważnych anonimowych wpisów YY Jak się zamawia telewizję to nie ma spontanu. Ludzie wymagają i cenią przygotowanie i prawdziwość.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Y
- 22:24, 26.12.2019
Slowo jest skuteczne jak widac po komentarzach. Diabeł się żeni. Uderz w stół a nożyce się odezwą. Krotko mówiąc potrzeba takich slow skoro jest tyle komentarzy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Y
- 22:20, 26.12.2019
Spontanicznie słowa Ks A ile komentarzy! Diabeł się żeni. Znamy powiedzenie uderz w stół a..... odezwą się ( Ci odważni -anonimowi)
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Elżbieta do ?????
- 16:27, 26.12.2019
Nic nikomu nie wytykam. A Tobie życzę spotkania z Jezusem.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Elżbiety
- 16:16, 26.12.2019
Ty również wytykasz "Gościowi" to, że zna księży tylko z Internetu. A skąd możesz to wiedzieć? Więcej, jesteś pewna, że Gość nie przyjął jeszcze Pana Jezusa do swojego życia i nie jest gotowy na Jego przyjęcie. Powiem tak - duża odwaga i brak pokory. O twojej "pobożności" świadczy za to dobitnie zachwyt na dekoracją jak "w bajce" i "zwierzyńcem". Porażka totalna pracy duszpasterskiej księży takie wypowiedzi i sprowadzenie Świąt Bożego Narodzenia do takich określeń. Buta, zarozumialstwo i ta "katolicka miłość".
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Elżbieta
- 15:59, 26.12.2019
Widać, że Gość nie przyjął jeszcze Pana Jezusa do swojego życia i nie jest gotowy na Jego przyjęcie. Wytyka księdzu przejęzyczenie, i sprowadziły księży, Kościół i Pana Jezusa najlepiej do slamsów. Drogi Gościu chyba znasz księży tylko z internetowych opowieści przeciwników Kościoła. Najwięcej krzyczą Ci co nic nie dają. Księże Tomaszu dekoracje w kościele jak w bajce, a to wszystko przecież kosztowało wiele trudu. A na zewnątrz szopka i zwierzyniec.... gratulacje. Pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Xx
- 15:11, 26.12.2019
W naszym kościele Proboszcz jeśli trzeba to i pochowa za darmo i ślub też udzieli za darmo po co to wszystko tak komentować na źle.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Gość
- 14:50, 26.12.2019
Cytuję wypowiedź księdza (...) Przychodzimy dzisiaj do stajenki, oddajemy pokłon DZIECIĄTKOWI - (poprawnie powinno być - KOMU? - DZIECIĄTKU Jezus, wraz z pasterzami , którzy nas uczą pokory (...)Pan Jezus (...) wybrał sobie stajenkę ubóstwo, nie wybrał sobie dworu Heroda (A co wybierają BISKUPI?),Nie wybrał sobie katedry,nie wybrał sobie wielkich świątyń ( jak to się ma do tych olbrzymich budowli np. Rydzyka), ale wybrał żłóbek i sianko(...)Po to byśmy byli też ubodzy ( KTÓRY KSIĄDZ I KIEDY UCZYNIŁ POSŁUGĘ ( ślub,chrzest,pogrzeb, msza święta w intencji.....bierzmowanie),CZYLI SAKRAMENTY ŚWIĘTE - ZA DAMO NO,... ZA BÓG ZAPŁAĆ.bo chce być ubogi jak jego wierni????????
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~x
- 11:15, 26.12.2019
Odwagi księża!. Nie słowa lecz czyny pociągają. Świadectwo życia również wy złożycie przed Panem Bogiem, nie przed kolegą księdzem. Was również Pan Bóg rozliczy z zachowania, słów, postawy, świadectwa wiary i powołania, odpowiedzialnej, uczciwej służby dla Boga i ludzi. Bo to jest służba, nie praca. Mizerna, cicha, stajenka licha wspomniana w materiale, jej ubóstwo niech będzie drogowskazem życia. Umiłowanie drogich samochodów, pieniędzy, podróży, wygody, hobby, bycia celebrytą czy podwójnego życia, o którym mówi Papież Franciszek prowadzi donikąd. Kryzys Kościoła to również kryzys kapłaństwa, waszej wiarygodności. Nawracać muszą się wszyscy, bo Kościół i ludzie potrzebują świętych kapłanów i oddanych katolików. Odwagi!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~K
- 05:18, 26.12.2019
Ci co najwięcej gadają najmniej grosza dają.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mój Boże
- 23:14, 25.12.2019
Dekoracja w kościele tak na Złote tarasy. Ile trudu to kosztowało, w nocy filmowanie, w dzień, szopka, zwierzęta. Wszystko. Tylko po co? Kto za to płaci?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Aa
- 18:10, 25.12.2019
Mądre i piękne słowa Ks. Tomaszu
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~.
- 17:19, 25.12.2019
Pięknie ks, Tomaszu. Dziękuję za te słowa.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV