zamosc.tv

Dziękuję i życzę

dodano: 06 października 2018, kategoria: Sesje Rady Miasta Zamość
Oceń wideo:
Poleć znajomym:
Umieść wideo na stronie
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze

dodano: 12:04, 16 grudnia 2018 przez: to widać

Mario masz 100% racji. Taka jest prawda. Ale dlaczego za parę złotych diety wybrani przez spółdzielców radni, nic nie robią, żeby obniżyć koszty działalności, skończyć z rozrzutnością, sobiepaństwem. i t. d. To nie są przedstawiciele spółdzielców, oni nie reprezentują interesów zwykłych ludzi. Albo nie maja zielonego pojęcia do czego są powołani, albo tolerując obecny stan rzeczy wiernie służą prezesowi. Zacytuj

dodano: 20:16, 15 grudnia 2018 przez: Maria

A jakie to ma znaczenie kto tam jest przewodniczącym rady nadzorczej skoro i tak niiewiele ma do gadania . Rada Nadzorcza w tej spółdzielni jest bo być musi ( tak stanowi statut ) a faktyczną władzę ma prezes . To co łączy radę nadzorczą ze spółdzielnią to diety , które spółdzielnia musi wypłacać jej członkom Zacytuj

dodano: 13:50, 15 grudnia 2018 przez: nie inaczej

Jako przewodniczący nie tylko doskonale wiedział o tym, ale to firmował , głosował i akceptował. To on organizował pracę i działania rady nadzorczej. Zacytuj

dodano: 13:15, 14 grudnia 2018 przez: Może tak

Czy pan Adam jako były szef rady nadzorczej o tym wszystkim wiedział i to akceptował ? Wygląda na to, że tak ale mogę się mylić. Zacytuj

dodano: 12:57, 13 grudnia 2018 przez: bogacze

Wygląda na to , że uwzględniając te wszystkie dodatkowe „zajęcia” , pan prezes tak naprawdę zatrudniony był w spółdzielni na ½ etatu ( góra na ¾ etatu ) . A zatem wynagrodzenie miesięczne w wysokości ok. 14 tys. zł za ½ etatu ( góra za ¾ etatu ) to prawdziwy majstersztyk ( lepiej niż minister ). Członkowie tej spółdzielni muszą być bardzo bogaci skoro stać ich na wynajmowanie pracownika za takie pieniądze. Zacytuj

dodano: 13:31, 12 grudnia 2018 przez: nasz los

W normalnej sytuacji jest tak , że jak coś się nam nie podoba to tego nie kupujemy i za to nie płacimy. W tej spółdzielni musimy płacić za coś do czego mamy uwagi, przeciwko czemu protestujemy ( wystarczy poczytać poniższe komentarze ) . Nikt nas nie przekona , że pobierane wynagrodzenie miesięczne oraz inne gratyfikacje finansowe są adekwatne do włożonej pracy i zaangażowania pana prezesa , który dzielił czas pracy w SM z pracą samorządowca , członka rady nadzorczej w spółce komercyjnej czy też z pracami w strukturach związku spółdzielczości mieszkaniowej . Koszty ponosimy również płacąc diety członkom rady nadzorczej, która praktycznie w obecnej sytuacji niewiele może. RN nie widzi nic złego na przykład w tym, ze zarząd podnosi czynsze a jednocześnie sam pobiera coraz wyższe wynagrodzenia i nagrody sięgające dla większości członków spółdzielni bajecznych kwot . Jak by tego nie nazywać nie jest to sytuacja normalna , nawet w obecnych ramach prawnych określonych dla spółdzielczości mieszkaniowej. Zacytuj

dodano: 10:18, 12 grudnia 2018 przez: taki los

Najważniejsze, żeby członkowie interesowali się spółdzielnią, przychodzili na walne zgromadzenia, rozliczali zarząd i radę nadzorczą, a jak są uwagi do ich pracy,nie udzielili absolutorium. Wtedy może coś się zmieni. A jak widać- nie przychodzą na zebrania, nie interesują się spółdzielnią, sprawiając tym samym przyzwolenie do poczynań organów spółdzielni, w tym zarządów. Przeważająca większość członków nie wie co to jest spółdzielnia, nie znają prawa spółdzielczego, statutów i regulaminów spółdzielni, które sami uchwalali. Jedynie wiedzą, ze muszą płacić czynsze, nie wiedząc z czego one wynikają, bo nie interesują się kosztami. Jest to porażające i prawdziwe. Niema żadnej kontroli ze strony walnych zgromadzeń, rad nadzorczych W tej sytuacji pole do popisu mają zarządy i prezesi. A do tego przestarzałe, nie przystające do obecnej rzeczywistości prawo spółdzielcze i mamy pełny obraz spółdzielczości mieszkaniowej, która jak się gruntownie nie zreformuje , to podzieli los utopijnego i zgniłego socjalizmu. To jest nieuniknione, tylko kwestia czasu. Zacytuj

dodano: 21:15, 11 grudnia 2018 przez: Biern

Ciekawe ile kasy spółdzielnia wydała na przygotowanie wniosków o dotacje unijne .O ile w śad za tymi wnioskami idą z Unii konkretne dotacje wszystko jest ok , ale czy w przypadku tej spółdzielni właśnie tak było ? Czy przypadkiem nie wydano dużo pieniędzy na źle przygotowane wnioski - oto jest pytanie. Zacytuj

dodano: 14:43, 11 grudnia 2018 przez: gol

A już szczególnie ta, która nieustannie trwa od 30 lat i pamięta jeszcze czasy słusznie minione . Najwyższa pora na zmiany . Zacytuj

dodano: 14:49, 10 grudnia 2018 przez: lord

każda władza psuje a władza absolutna psuje absolutnie Zacytuj

dodano: 14:28, 09 grudnia 2018 przez: Racja

Do @czas ucieka . Święta racja . Popieram w całości . Czas na zmiany Zacytuj

dodano: 13:00, 09 grudnia 2018 przez: czas ucieka

W spółdzielczości mieszkaniowej problemy narastają. Również w tej spółdzielni jest potrzeba zasadniczych zmian w myśleniu i zarządzaniu . Obecny układ, będzie blokował wszelkie reformy i nic w tej sprawie nie zrobi. Popadli w samozadowolenie i uważają się za dobrych gospodarzy. Rzeczywistość jest całkowicie inna . Brak działań w zakresie obniżki kosztów , biurokracja i przerost administracji, zbędne wydatki ,i wiążące się z tym zadłużenia członków, to tylko niektóre elementy powodujące złą gospodarność . Do tego dochodzi pazerność i znieczulica , układy i kolesiostwo. To można w sposób zasadniczy zmienić poprzez zmianę prawa spółdzielczego, bo obecny stan rzeczy to super socjalistyczna pozostałość poprzedniej epoki., która w obecnym systemie się nie sprawdza. Im większe molochy, tym mniejsza czytelność w funkcjonowaniu, brak kontroli ze strony członków i ich bierność, zapisy fakultatywne w prawie spółdzielczym, to możliwość manipulacji w osiąganiu osobistych celów. Zacytuj

dodano: 11:31, 09 grudnia 2018 przez: No nie

"Prezes był zawsze wychwalany" ??!!. To jakiś żart chyba jest . Można by rzec "koń by się uśmiał" Zacytuj

dodano: 21:22, 08 grudnia 2018 przez: 60+

Pracownicy byli i obecni dajcie sobie na wstrzymanie i zacznijcie rozmawiać normalnie przy stole a nie na stronach internetowych. Dotyczy to młodych i starych a skorzystają mieszkańcy bo zgoda buduje a niezgoda rujnuje. Prezes był zawsze wychwalany więc o co chodzi. Wyjaśnijcie to w swoim gronie. Zacytuj

dodano: 19:27, 08 grudnia 2018 przez: Stary

Do młodego Ale uwaga na odpoczynku przestaną się bać Króla i zdradza co nieco Zacytuj

dodano: 19:18, 08 grudnia 2018 przez: młody

"starym" życzymy zasłużonego odpoczynku. Zacytuj

dodano: 14:42, 08 grudnia 2018 przez: Olaf

Szkoda że odchodzą z pracy "starzy" pracownicy spółdzielni bo oni dużo wiedzą . Zacytuj

dodano: 13:04, 07 grudnia 2018 przez: Oj oj

Oj oj wiesz nadzieja co jest matką inaczej mądrych. Zacytuj

dodano: 12:35, 07 grudnia 2018 przez: nadzieja

Obawiam się, że ten pan mówi tylko to, co chciałby aby usłyszeli mieszkańcy. Ale jest światełko w tunelu. W przyszłym roku pan prezes osiągnie wiek emerytalny . Skoro tak chętnie rozstaje się z pracownikami, którzy ten wiek osiągnęli to może również sam odejdzie z pracy . Najwyższy czas na zmiany. Zacytuj

dodano: 22:50, 06 grudnia 2018 przez: Mieszkaniec SM

najrozsądniej byłoby zapytać prezesa o nurtujące poniższe pytania na zebraniu członków spółdzielni przecież mamy do tego prawo a prezes obowiązek udzielenia nam odpowiedzi Zacytuj

dodano: 19:37, 06 grudnia 2018 przez: Olala

Czyżby coś śmierdziało ? Zacytuj

dodano: 14:42, 06 grudnia 2018 przez: Navas

Ciekawe ile wniosków o dotacje unijne zostało złożonych przez tą spółdzielę ? Oczywiście nie chodzi tutaj o ten jeden zrealizowany wniosek , którym pan prezes pochwalił się na słynnej już konferencji prasowej zorganizowanej podczas kampanii wyborczej ( niestety nie pomogło ) ale chodzi o wszystkie wnioski, tj. jakie koszty poniosła spółdzielnia z tytułu przygotowania i złożenie tych wniosków oraz jaki jest ich obecny status ? Zacytuj

dodano: 20:09, 03 grudnia 2018 przez: Wodzirej

Pytanie nie wiem o czym piszesz ale i za twoje zdrówko chyba warto jedną czacharkę wychylić co też czynię. Pozdrawiam. Zacytuj

dodano: 09:21, 03 grudnia 2018 przez: pytanie

Czy wodzirej i podczaszy nadawali ton spotkaniom- imprezom z udziałem prezesa i wybranych osób , oraz firm usługowych (współorganizatorów) w dniu 05.10.2018r w karczmie "DĘBOWY DWÓR" w Rudzie Różanieckiej i w dniach 11-12. 10.2018r w Lublinie? Zacytuj

dodano: 16:17, 02 grudnia 2018 przez: Dziwne nie jest

Dziwne nie jest , że do grona piewców na cześć rządzących tą spółdzielnią dołączyli @wodzirej i @podczaszy. Wszak obsługa licznych imprez i wycieczek organizowanych przez rządzących wymaga profesjonalistów. Show must go on! A tymczasem nabijajmy kabzę zarządowi kolejnymi podwyżkami wynagrodzeń oraz bajecznymi nagrodami . A jak w kasie spółdzielni zabraknie pieniędzy – no cóż , można przecież podnieść czynsze , bo na kogo jak na kogo ale na członków spółdzielni zawsze można liczyć. Zacytuj

dodano: 16:00, 02 grudnia 2018 przez: Do 15.10

Niegrzeczny komentarz? Trochę powagi. O jaką kanalizację chodzi? Jeżeli o burzową, to oburzyła cię prawda i odezwały się demony. Jeżeli jest brak argumentów, to zaczyna się kopać po kostkach. Zacytuj

dodano: 15:47, 02 grudnia 2018 przez: abstynent

Chyba odezwali się wielbiciele starego porządku .Może za dobrze ,może dobre posadki i niezłe pieniądze?, Sia-la-la zabawa trwa.. a spółdzielcy się na to złożą. . Nikt nikomu złego nie życzy. Niema podziałów. Tu chodzi o co innego. Jest nadzieja ,że spółdzielcy ockną się z letargu . Jest wiele do zrobienia i naprawienia. . Uderzono w stół ,nożyce się odezwały i dobrze. . Zimna woda to potrzebna tym co im z dobrobytu sodowa woda uderza do głowy. Zacytuj

dodano: 15:10, 02 grudnia 2018 przez: Do cała prawda

Czerpanie wiedzy o spółdzielczości z twoich wywodów to jak picie wody z kanalizacji. Pozdrawiam. Zacytuj

dodano: 11:07, 02 grudnia 2018 przez: Prawda

Najlepszym lekarstwem na wszelakie dolegliwości i złośliwości jest zwykła zimna woda , więc należy z jej dobrodziejstwa korzystać i nalać dwie krople na szklankę whisky i na zdrowie. Zacytuj

dodano: 10:24, 02 grudnia 2018 przez: Podczszy

Kłamstwo ma co prawda krótkie nogi, ale biega szybciej niż prawda, więc pamiętaj "cała prawda" gdy wpadniesz to pomogę Ci wstać zaraz po tym jak przestanę się śmiać---- na zdrówko. Zacytuj

dodano: 09:54, 02 grudnia 2018 przez: Wodzirej

Szanowna Rado Nadzorczą, Szanowny Zarządzie z Panem Prezesem na czele oraz Szanowni Pracownicy Spółdzielni W.Ł. wypijemy za zdrowie naszych wrogów i życzymy im aby im się to wszystko spełniło to czego oni nam życzą. NA ZDROWIE. Zacytuj

dodano: 09:30, 02 grudnia 2018 przez: cała prawda

Za wysokie opłaty, rozrzutność, zbędne koszty, brak nadzoru, sobiepaństwo, kolesiostwo i inne przywary, oraz brak zainteresowania tym stanem rzeczy ze strony członków, to główne przyczyny które spowodują stopniowy upadek spółdzielni mieszkaniowych. Ludzie nie chodzą na zebrania, nie wiedzą co się dzieje w spółdzielni , nie znają kosztów, z czego one wynikają, zbędnych wydatków, nie rozliczają rady nadzorczej i zarządu, nie wiedzą skąd i z czego wynikają opłaty Porobiono jakieś czastkowe Walne Zebrania, na które przychodzi kilka osób, często nie mających rozeznania, lub poplecznicy i zwolennicy prezesów , podejmują uchwały, decyzje w imieniu wszystkich spółdzielców. Jest to woda na młyn dla poczynań prezesów , zarządów i rad nadzorczych. Jest to przyzwolenie członków na taki stan rzeczy. To jest w większości spółdzielń i należy diametralnie zmienić ustawę o spółdzielniach mieszkaniowych i to szybko. Dotychczasowe zabiegi kosmetyczne, tylko pogarszają sytuację, bo jaka to spółdzielczość, gdy przychodzi na zebranie kilka osób, na kilka tysięcy członków i podejmuje ważne decyzje.. Jest to absurd, zgodny z prawem. Jest to śmieszne ,ale prawdziwe. p Zacytuj

dodano: 20:38, 01 grudnia 2018 przez: Obrońcy reduty ???

"My protestujemy, my podważamy, nie akceptujemy w naszych działaniach, kierujemy się" to cytaty. Pytanie, w jakiej formie i gdzie protestujemy jak podważamy, w jakich konkretnych działaniach kierujemy się?. Jeśli te rzekome działania dla dobra spółdzielców to wyłącznie wpisy na tym portalu często zawierające jakieś zakamuflowane insynuacje to gratuluję dobrego samopoczucia. Odnoszę wrażenie, że takie wpisy do dzieło 1 lub 2 osób, które być może ze względu na jakieś osobiste urazy lub ambicje sięgające przejęcia schedy po obecnym zarządzie, który i tak wcześniej czy później nieuchronnie przekaże ster władzy następcom. Innego wytłumaczenia nie znajduję dla notorycznego eksploatowania w dyskusji kilku motywów i paru insynuacji. Reasumując: wiem, że gdzieś dzwonią tylko nie wiem, w którym kościele. Zacytuj

dodano: 18:37, 01 grudnia 2018 przez: Tyle i aż tyle

Nikt nie kwestionuje opłat za mieszkania – jest to oczywiste i nie podlega dyskusji. Protestujemy natomiast nad zasadnością ponoszenia niektórych kosztów, które również mają wpływ na wysokość naszych czynszów . Podważamy zasadność pobieranego przez prezesa SM bardzo wysokiego miesięcznego wynagrodzenia sięgającego często rocznej emerytury niektórych członków spółdzielni, czy też dziwnych nagród jakie otrzymuje pan prezes , których wysokość niejednokrotnie sięga rocznego wynagrodzenia „szeregowych” pracowników spółdzielni . Nie chcemy aby pieniądze z naszych czynszów pokrywały liczne delegacje i wyjazdy prezesa, imprezy czy wycieczki zakładowe . Nie chcemy pokrywać kosztów wynagrodzenia trzeciego członka zarządu oraz diet tej rady nadzorczej , która ogranicza się odbywania kolejnych posiedzeń ( bez tego nie przysługuje dieta) a tak naprawdę niewiele ma do powiedzenia . Nie akceptujemy przykładów nepotyzmu oraz innych spraw, które w konsekwencji mają wpływ na wysokość naszych czynszów. W naszych działaniach kierujemy się wyłącznie troską o nasze budżety domowe , do czego nie tylko mamy prawo ale i obowiązek. To tyle i aż tyle. Zacytuj

dodano: 20:41, 30 listopada 2018 przez: DoBbb

Może to nieprawda. Co jest masłem maślany, że za mieszkanie trzeba płacić. Czasy komuny się skończyły w opłatach dla mieszkań spółdzielczych. Sprawy osobiste mnie nie interesują. Zacytuj

dodano: 20:07, 30 listopada 2018 przez: Zeta

Do @Basi . Czy oby na pewno wszystkim było WESOŁO ? Zacytuj

dodano: 20:06, 30 listopada 2018 przez: to oczywiste

No chyba dalej na Wiejskiej. Zacytuj

dodano: 19:52, 30 listopada 2018 przez: Basia

Dobre rzeczy piszecie a pracownicy milczą ani za ani przeciw. A wiecie gdzie dzisiaj jest Spółdzielnia? Zacytuj

dodano: 19:12, 30 listopada 2018 przez: Bbb

Do @ Aaa. Wyluzuj trochę , napij się waleriany i spokojnie przeczytaj sobie swój wpis a wówczas przekonasz się jakie to "masło maślane" Zacytuj

dodano: 19:00, 30 listopada 2018 przez: Aaa

A kto powiedział lub inaczej mówi, że mieszkanie w spółdzielni ma być tanie. Przecież mieszkający w tzw BLOKU nie musi się interesować dosłownie niczym bo ma zapewnione wszystkie potrzeby w opłatach za swoje mieszkanie. Ich wysokość zapewne zależy od standardu mieszkania powierzchni i zużytych mediów. Nie stać Cię na mieszkanie w BLOKU spółdzielni to poszukaj innego to wtedy otrzežwiejesz. Prezes jest w waszych wpisach tematem zastępczym i Pani Agnieszka też. Zacytuj

dodano: 18:57, 30 listopada 2018 przez: Basia

Ja Wam powiem dlaczego Agnieszka odeszła ze Spółdzielni, ponieważ / jak wcześniej ktoś napisał/ nie chciała aby było - GOŁO I WESOŁO . Zacytuj

dodano: 18:21, 30 listopada 2018 przez: no nie

do @fix To przeczytaj jeszcze raz ale tym razem ze zrozumieniem bo po twoim wpisie widać , że nic nie zrozumiałeś Zacytuj

dodano: 18:08, 30 listopada 2018 przez: fix

Jak tu czytam wasze wypowiedzi to mnie az w zoladku sciska czytac wasze glupoty i wypociny,chcielibyscie nie placic czynszu i miec wszystko co za ludzie myslicie ze we wspolnocie tak jest fajnie ? nie mieszkaliscie to nie wiecie zrzedliwi prawdziwi polacy Zacytuj

dodano: 13:11, 30 listopada 2018 przez: o co biega

zatem pytanie ciągle pozostaje bez odpowiedzi Zacytuj

dodano: 12:25, 30 listopada 2018 przez: po prostu

Agnieszka już tu nie mieszka. To nie żarty. Zacytuj

dodano: 12:04, 30 listopada 2018 przez: Do buddy

Ale ja się poważnie pytam a ty sobie żarty robisz. Zacytuj

dodano: 19:20, 29 listopada 2018 przez: Bardzo śmieszne

Do @buddy . Bardzo śmieszne , bardzo śmieszne Zacytuj

dodano: 15:44, 29 listopada 2018 przez: budda

Agnieszka odeszla z pracy poniewaz znalazla ofertę wedlug niej ciekawszą zawodowo i być może finansowo. Ot tyle poszukiwacze tanich sensacji. Zacytuj

dodano: 11:33, 29 listopada 2018 przez: Pytanie

A co takiego wydarzyło się w tej spółdzielni, że z pracy zrezygnowała pani Agnieszka M. Może ktoś z pracowników tej spółdzielni nam to wyjaśni ? Zacytuj

dodano: 09:28, 28 listopada 2018 przez: tak jest

Był przewodniczacym i podejmował różne decyzje, podpisywał dokumenty , w tym uchwały rady nadzorczej i taka jest prawda . Wspólnie całą radą nadzorczą nadzorował działalność spółdzielni i jest współodpowiedzialnym za decyzje rady , oraz nadzór ze strony rady nad funkcjonowaniem spółdzielni, w tym zarządu. Od tej odpowiedzialności nie da się uciec. Zacytuj

dodano: 13:27, 27 listopada 2018 przez: fajny chłop

Ale jak ten pan Adam był szefem rady nadzorczej w SM im W.Ł. to akceptował olbrzymie wynagrodzenia pana prezesa a to już członkom tej spółdzielni nie musi się podobać bo dotyczy to ich pieniędzy Zacytuj

dodano: 21:05, 26 listopada 2018 przez: Jak Pani śmie?

A cóż to za insynuacje i na jakiej podstawie imputuje Pani człowiekowi inne intencje niż zwykłe uznanie dla radnego A. Kutyły - co to za dziwne zwyczaje, jestem tym zbulwersowana. Zacytuj

dodano: 19:19, 26 listopada 2018 przez: Zamoscianka

Do wolny wyborca -Na nic to odwracanie uwagi obrońco pokrzywdzonych wszyscy wiemy ze pan Adam jest w porządku.To nie są uwagi do Pana Adama Zacytuj

dodano: 21:26, 25 listopada 2018 przez: Wolny wyborca

Panie Adamie bardzo ładnie pożegnał się Pan z Radą. Zacytuj

dodano: 08:23, 25 listopada 2018 przez: Do no nie

Twoje zachowanie upoważnia do bardzo negatywnej oceny twojej wiedzy na temat spółdzielczości. Uważam że co najwyżej możesz Panu Prezesowi i pozostałym pracownikom wyczyścić nuty o ile Ci pozwolą. Zacytuj

dodano: 01:25, 25 listopada 2018 przez: No nie

Tak się składa , że zarówno hiena jak i sęp żywią się najczęściej padliną!! Czy o to ci chodziło ? Ja również pozdrawiam SM im W.Ł.ale nie pozdrawiam prezesa tej spółdzielni. Zacytuj

dodano: 07:42, 24 listopada 2018 przez: Do do nie

Twoje komentarze można porównać do zachowania hieny i sępa po ich skrzyżowaniu. Życzę Ci odrobinę pokory i szacunku do pracy innych ludzi bo ty chyba nigdy nie pracowałeś tylko działałeś. Pozdrawiam moją SM W.Ł. Zacytuj

dodano: 20:31, 23 listopada 2018 przez: No nie

Do @prezesa. Przykład spółdzielni mieszkaniowej im J. Zamoyskiego był fatalny. Doprawdy zapewniam cię , że wcale nie trzeba aż tak długo czekać aby wymienić prezesa . Zacytuj

dodano: 11:44, 23 listopada 2018 przez: prezes"

Zgodnie z aktualnym stanem prawnym mieszkańcy /członkowie/ spółdzielni wybierają w głosowaniu tajnym radę nadzorczą, a ta z kolei powołuje /odwołuje/ zarząd spółdzielni w tym prezesa. Ostatnio miało to miejsce w Spółdzielni im. Zamojskiego, gdzie w miejsce zmarłego, rada nadzorcza powołała nowy zarząd i nowego prezesa. Członkowie spółdzielni bezpośrednio nie mieli na to wpływu. Zacytuj

dodano: 09:54, 23 listopada 2018 przez: jola

Nie obwiniajmy o wszystko aktualne przepisy prawa. Są spółdzielnie które również działają w oparciu o w/w prawo a mimo to nie występują tam sytuacje które tak bardzo bulwersują jak to ma miejsce w przypadku tej spółdzielni ( np. wynagrodzenia prezesa ). Jestem przekonana , ze również przy obecnych przepisach możemy wybrać prezesa godnego naszego zaufania Zacytuj

dodano: 12:27, 22 listopada 2018 przez: Ipon

Oby tylko na gadaniu się nie skończyło bo obowiązkiem zarządu tej spółdzielni jest reprezentowanie interesów jej członków a nie własnych Zacytuj

dodano: 12:15, 20 listopada 2018 przez: jest wyjście

Podczas zebrań , trzeba zacząć rozliczać radę nadzorczą z jej działalności. Do nich kierować uwagi i zapytania. Niech oni na te pytania odpowiadają, a nie tylko jak dotychczas tylko zarząd. Wtedy będzie obraz czy radni się orientują i czy coś robią żeby poprawić sytuację w spółdzielni. Niech w końcu zrozumieją, że to oni odpowiadają za nadzór w spółdzielni. Można odwołać członków rady podczas Walnego Zgromadzenia większością n. p. 2/3 głosów biorących udział w głosowaniu. Trzeba takie żądanie poparte przez np. 10 członków [ co określa statut.] zgłosić do zarządu w terminie do 15 dni przed Walnym Zgromadzeniem. Trzeba po to sięgać, bo to jest klucz do tego, żeby mobilizować radnych, a odwołać-niechętnych , biernych ,miernych i bezradnych. Wybrać nowych, którzy we właściwy sposób będą reprezentować interesy członków, a nie tylko brać pieniądze i przyklaskiwać poczynaniom zarządów i prezesów. Jak są uwagi to nie udzielać absolutorium zarzadowi podczas Walnego Zgromadzenia . Są mechanizmy , tylko trzeba z nich korzystać. Do tego potrzebna jest większa świadomość, zaangażowanie i mobilizacja członków .Wtedy coś drgnie i się zmieni. Zacytuj

dodano: 11:27, 19 listopada 2018 przez: tu i teraz

do @ jasne to. Masz całkowitą rację ale my w tej spółdzielni mamy problem tu i teraz i nie możemy czekać aż politycy zmienią nam ustawę o spółdzielczości bo robią to już od kilku lat i ciągle jesteśmy w punkcie wyjścia. Zacytuj

dodano: 10:26, 19 listopada 2018 przez: jasne to

Wszystko zależy od składu rady nadzorczej. Tam nie mogą zasiadać ludzie przypadkowi, nie znający zasad funkcjonowania spółdzielni, leniwi i spolegliwi wobec zarządu i prezesa, namaszczeni przez zarząd, a czasami szkodzący spółdzielniom. To rada nadzorcza decyduje o zatrudnianiu prezesów i czlonków zarządów, ustala im wynagrodzenia, premie, nagrody, rozlicza zarząd z wykonywania uchwał walnych zgromadzeń i bieżącej działalności- nadzoruje, a nie przygląda się biernie poczynaniom prezesa i zarzadu, biorąc za to pieniądze spółdzielców. Luki i mechanizmy prawa spółdzielczego, brak zainteresowania ze strony członków { nie uczestniczenie w zebraniach- znikoma obecność}, , tworzenie mitów " dobrych gospodarzy " w postaci prezesów. nie patrzenie na zbędne koszty, na oszczędności, windykację należności wobec spółdzielni, marazm i kolesiostwo to doprowadzi do większych opłat czynszowych, a następnie do samolikwidacji części spółdzielni. Sami członkowie poprzez bierną postawę w tym pomogą. A rady nadzorcze są w większości tylko od parady. Taka jest obecna rzeczywistość większości niereformowalnych spółdzielni mieszkaniowych..Jest potrzeba zmian systemowych, które spowodują uwłaszczenie członków- każdy odrębna własność mieszkania i lokalu, dobrowolność bloków w zrzeszaniu i administrowaniu. Wtedy wszystko będzie przejrzyste i czytelne, oraz pod stałą kontrolą właścicieli- członków. Czym większa spółdzielnia tym mniejsza kontrola i czytelność podejmowanych decyzji. Tym większa manipulacja czlonkami i słabszy nadzór. Często spółdzielcy nie chcą, lub nie potrafią zadbać o swoje interesy , a to wykorzystują ludzie pazerni. Zacytuj

dodano: 20:37, 18 listopada 2018 przez: Samo zycie

Jeszcze nie jedno ujrzy światło dzienne ale nic już nie zaskoczy Zacytuj

dodano: 12:27, 18 listopada 2018 przez: Cios

Czym dalej w las tym więcej drzew ..... Zacytuj

dodano: 21:17, 17 listopada 2018 przez: Co jeszcze

Ludzie ile tych rewelacji jeszcze? Zacytuj

dodano: 20:02, 17 listopada 2018 przez: Dobrodziej

Pan prezes chcąc skutecznie realizować politykę własnego wynagradzania musiał zadbać o to aby otaczała go dozgonnie mu wdzięczna kadra kierownicza . Np do działu księgowości zatrudnił córkę głównej księgowej. Wprawdzie to klasyczny nepotyzm ( córka podlega służbowo pod matkę ) ale za to łatwiej takich pracowników "trzymać w garści" Są lojalni i posłuszni a do tego "ślepo" wpatrzeni w swojgo "dobrodzieja" Zacytuj

dodano: 21:19, 16 listopada 2018 przez: Dosyć tego

Wszyscy wiemy jaka jest rzeczywistość w spółdzielni to na Boga dlaczego godzimy się aby ten człowiek tak nas wykorzystywał i robił z nas członków Spółdzielni przysłowiowych durni Zacytuj

dodano: 20:59, 16 listopada 2018 przez: Jak to jest

Zapisy w regulaminie wynagradzania, które gwarantują prezesowi automatyczny wzrost poborów w sytuacji kiedy rośnie najniższe wynagrodzenie nie leżą w interesie członków spółdzielni , ponieważ wymuszają na nich coraz to większy udział w ich czynszach kosztów związanych z wynagradzaniem prezesa (bez względu na wyniki finansowe spółdzielni). Można zatem domniemywać, że mogą to być działania na szkodę członków spółdzielni . Jeżeli jednak zarówno zarząd jak i rada nadzorcza tej spółdzielni uważają, że jest to błędna teza to dlaczego takich zapisów nie wprowadzą w stosunku do pozostałych pracowników spółdzielni ? Zacytuj

dodano: 17:01, 16 listopada 2018 przez: tak

Zgadzam się z tym w 100% Zacytuj

dodano: 13:29, 16 listopada 2018 przez: Wymiana

Dopóki w tej spółdzielni będzie rządził obecny prezes, dopóty tak naprawdę nie jest ważne kto wchodzi w skład rady nadzorczej . Zarówno poprzednie jak i obecna rada nadzorcza tej spółdzielni ma jedną wspólną cechę a mianowicie niewiele ma (miała)do powiedzenia .W takim wydaniu rada nadzorcza jest jedynie trybikiem lub pokłosiem tego co stworzył pan prezes . Chcąc uzdrowić tą chorą sytuację powinniśmy przede wszystkim aktywnie uczestniczyć w zebraniach spółdzielczych a następnie dokonać wyboru niezależnej rady nadzorczej , która powoła nowego prezesa . Zacytuj

dodano: 20:45, 15 listopada 2018 przez: do niżej

pchali sie po to żeby pobyć przez 5 lat Zacytuj

dodano: 20:14, 15 listopada 2018 przez: czas ucieka

Jeżeli tak jest-- to co na to radni S M? . Są i inne sprawy wymagające naprawy. Nie widzą co się dzieje? Na co jeszcze czekają? Nie potrafią? To oni ustalają regulaminy pracy i wynagradzania zarządu. Jak oni to nadzorują i kontrolują? Po co pchali się do rady? Zacytuj

dodano: 15:31, 15 listopada 2018 przez: Zaciskanie pasa

Jeśli rada nadzorcza spółdzielni mieszkaniowej W Łukasińskiego nie zmieni zapisów w regulaminie wynagradzania gwarantujących panu prezesowi obligatoryjnie wzrost wynagrodzenia w przypadku wzrostu najniższego wynagrodzenia to już teraz zacznijmy odkładać pieniądze aby można było wypłacić panu prezesowi wynagrodzenie , ponieważ gdyby tak się złożyło, że za 4 lata pan prezes zdecyduje się w końcu odejść na emeryturę będziemy musieli wypłacić mu ( uwaga !!) ok. 110.000 zł ( słownie: sto dziesięć tysięcy złotych) , tj nagrodę jubileuszową ok 48 tys. zł + odprawę emerytalną również ok 48 tys. zł + miesięczne pobory ok 16 tys. zł ( przy takim zapisie w regulaminie wynagradzania pewnie za 4 lata pobory urosną już do takiej kwoty) . Fajnie sobie pan prezes to wykombinował - prawda ? Nie ma co trzeba zacisnąć pasa i zbierać kasę, wszak panu prezesowi ta kasa po prostu się należy.... Tylko jak to wytłumaczyć emerytom i dzieciakom , że teraz będzie trudniej ..... Zacytuj

dodano: 14:23, 15 listopada 2018 przez: tak jest

Spółdzielnie mieszkaniowe to worek bez dna. Są po to żeby nabijać kasę prezesom, zarzadom, radom nadzorczym, urzędnikom tam zatrudnionym i całej machinie biurokratycznej. Są oni często tylko pośrednikami pomiędzy wykonawcą usług, a spółdzielnią, co zwiększa koszty. Remonty zleca się firmom zewnętrznym,których nie brakuje. Ten komunistyczny twór trzeba rozwiązać, uwłaszczyć spółdzielców z mocą ustawy i niech się sami organizują i gospodarzą. To trzeba uprościć , zmniejszyć koszty, zwiększyć decyzyjność i bezpośrednią kontrolę przez członków. Wszystko musi być przejrzyste i czytelne. Mogą funkcjonować jako wspólnoty w ramach bloku, kilku bloków lub osiedla. Powinna być dowolność i ułatwienia w dzieleniu majątku, łączeniu, zrzeszaniu . A tu co było po wojnie, jest i teraz . Wprowadza się tylko pozorne zmiany żeby wymanewrować spółdzielców .Obecny stan to, zapisy prawa spółdzielczego często chroniące prezesów, zarządy, rady nadzorcze, a dający pozorne prawa członkom. Statuty są przygotowywane przez prezesów i zarządy, przyklepane przez radę nadzorczą i uchwalane przy bardzo niskiej frekwencji podczas " walnych zebrań". Zacytuj

dodano: 13:29, 15 listopada 2018 przez: reforma SM

O reformie spółdzielczości mieszkaniowej mówi się praktycznie od początku transformacji ustrojowej w naszym kraju . Wtedy to starzy spółdzielczy wyjadacze w obawie przed utratą stanowisk powołali do życia Związek Rewizyjny Spółdzielni Mieszkaniowych RP. Obecna struktura władz związku jest bardzo rozbudowana ( jak za czasów słusznie minionych ). Zarząd i Rada Nadzorcza liczy łącznie ponad 40 osób ale ścisłe kierownictwo ( tj Zarząd i Prezydium Rady Nadzorczej) to już sami wypróbowani i sprawdzeni w bojach działacze spółdzielczy . Do bardzo aktywnych działaczy związku należy ( a jakże ) pan prezes spółdzielni mieszkaniowej im. Łukasińskiego w Zamościu. Przynależność poszczególnych spółdzielni do tego związku nie jest obowiązkowa ale spółdzielnia Łukasińskiego oczywiście należy i oczywiście wpłaca wcale nie małe należne składki organizacyjne ( zatem, my członkowie spółdzielni utrzymujemy również i tą instytucję). Jednym z nielicznych zadań związku ale za to dla jego działaczy bardzo istotnym jest prowadzenie badań lustracyjnych spółdzielni mieszkaniowych . Oczywiście badania takie są dodatkowo płatne a lustratorami są najczęściej ci sami wypróbowani działacze, którzy uprawnienia lustratorów zdobyli przeważnie na koszt swoich macierzystych spółdzielni. I to praktycznie jest koniec reform spółdzielczości mieszkaniowej jakie dokonały się po 90-tym roku . Wszyscy wiemy , ze reforma spółdzielczości mieszkaniowej jest niezbędna ale nie oszukujmy się, obecne środowisko spółdzielcze nie jest zainteresowane aby stało się to szybko . Reasumując , samo środowisko się nie oczyści, ponieważ za dużo ma do stracenia . Bardzo chętnie za to wywołuje dyskusje na ten temat lub w niej uczestniczy . A wszystko po to aby „kupić sobie czas” i spokojnie dotrwać do emerytury ( albo jeszcze dłużej ) . Najlepszym dowodem na tą tezę są wynagrodzenia prezesa spółdzielni Łukasińskiego w Zamościu . Zgodnie z oświadczeniem majątkowym pana prezesa w 2012 zarobił on w spółdzielni 151.764 zł ale już w 2017 r. była to kwota 203.677 zł czyli nastąpił wzrost aż o 34% (do tego należy doliczyć inne wynagrodzenia za przeprowadzane lustracje ). Jakby tego było mało, pan prezes ma tak ustalone zapisy w regulaminie wynagradzania , że pobory rosną mu obligatoryjnie wraz ze wzrostem najniższego wynagrodzenia . Kto z nas może sobie pozwolić na taki luksus ? Oczywiście zasady wynagradzania prezesa może zmienić rada nadzorcza ale jak już wiele razy na ten temat napisano na pewno nie dokona tego obecna rada nadzorcza. My natomiast, jako mieszkańcy chcąc dokonać zmian mamy bardzo utrudnione zadanie, ponieważ wybory władz spółdzielni dokonywane są w taki sposób , ze praktycznie prezes może mieć kontrolę nad nimi od początku do końca. Czy w takiej sytuacji pan prezes , który od ponad 30 lat reprezentuje to środowisko i czerpie profity z obecnego stanu prawnego spółdzielczości mieszkaniowej może być zainteresowany reformami ? Odpowiedź chyba jest oczywista. Zacytuj

dodano: 18:30, 14 listopada 2018 przez: Uwaga

Do pracownika ; badz grzeczny ,posluszny:ciesz się i do góry skakaj ,ze nie musisz iść po błocie do sklepu , chwal za takie dobra najwazniejszego,a w tym czasie niech prezes kabzę nadal sobie nabija. Zacytuj

dodano: 11:45, 14 listopada 2018 przez: to widać

Panie pracowniku, mylisz pan psa z kotem. Tu nie o to chodzi. To należy do podstawowych obowiązków pracowniczych , za które bierzecie mniejsze czy większe pieniądze. Nie pracujecie za dziękuję A co ma nie być porzadku, łaskę robicie, ze pracujecie? Co sami spółdzielcy mają to robić? Sami mamy dyżurować i naprawiać? Dziwny sposób rozumowania. Tu nie chodzi o was i wasze zarobki. Dotyczy to czego innego i pan czy pani doskonale wiecie o co chodzi. Tu mowa o gruszce , a ktoś pisze o pietruszce. Z jednej strony narzekacie na zarobki, a z drugiej strony nie zauważacie dysproporcji płacowych. A może pisze pracownik, któremu się dobrze powodzi i chwali to co jest. Może to czyjś pupilek ?, Na pewno nie robotnik, b by nie chodził podczas pracy z komputerem i pisał. To prawdopodobnie pisze urzędnik. Czy tym się zajmuje za pieniadze spółdzielców podczas pracy?. Czy ma za mało obowiązków? Jeżeli tak, to wiadomo o co chodzi. Jest mu z tym dobrze.? Tu niema żadnego jadu , tu jest prawda i tylko prawda. Zacytuj

dodano: 11:45, 14 listopada 2018 przez: mieszkaniec

Do @pracownika. Właśnie tego typu argumenty jakie używasz wykreowały „legendę” pana prezesa jako „dobrego gospodarza” . Do tego doszło, że cieszymy się jak na osiedlu jest wykoszona trawa , posadzone są kwiatki , działa pogotowie techniczne , itp a przestaliśmy dostrzegać , że tak naprawdę mówimy o standardach, które powinny obowiązywać w każdej spółdzielni . Przy tym wszystkim zapominamy, że za te standardy musimy słono wynagradzać pana prezesa ( ok. 14 tys. miesięcznie ) , wypłacać mu jakieś dziwne nagrody sięgające 39 tys. zł. Przestaliśmy chodzić na zebrania , interesować się co się dzieje z naszymi pieniędzmi , jak są wykorzystywane , jak działają organy powołane do kontroli pracy zarządu , kto finansuje liczne wyjazdy pana prezesa, dlaczego struktury organizacyjne spółdzielni nie są dostosowywane do zmieniających się uwarunkowań zewnętrznych, czy zakład konserwacji przynosi straty , dlaczego prezes jedynie czeka na pieniądze od członków spółdzielni a niewiele robi aby pozyskać je z zewnętrznych źródeł . Zostaliśmy uśpieni „legendą pana prezesa” , a co gorsze uwierzył w nią również sam zainteresowany . Niedługo dojdzie do paradoksalnej sytuacji , że będziemy wypacali nagrody prezesowi za to tylko , że raczył przyjść do pracy . Nie mamy nic przeciwko szeregowym pracownikom spółdzielni , wręcz przeciwnie uważamy , że zarabiają za mało ( często niewiele ponad najniższą krajową ) i powinni otrzymać podwyżki, np. kosztem wynagrodzenia pana prezesa. Nie ziejemy jadem do pana prezesa a jedynie staramy się dbać o interesy członków tej spółdzielni , którzy są jej właścicielami a pan prezes jedynie wynajętym przez nich urzędnikiem ( o czym niestety często zapomina ). Zacytuj

dodano: 08:55, 14 listopada 2018 przez: Pracownik

Skąd tyle jadu na prezesa SM? Ludzie na pewno macie trochę racji ale zauważcie również dobre strony funkcjonowania SM. Jezeli mówimy o SM W.Łukasińskiego to zauważcie, że dziala telefon dyżurny gdzie mozna zawsze zglosic usterkę lub problem i nikt nikogo nie pozostawi bez pomocy, na osiedlach panuke porządek, w zimie caly czas pracuja panowie aby Wam Mieszkańcom latwo bylo dojsc chocby do sklepu itd itd. Powiem tak, jezeli komus się wydaje, ze pracownicy zarabiają spore sumy to jest w duzym błędzie. Docencie trochę tych ludzi którzy czesto muszą byc na nogach od godz 5 i zrobcie sobie rachunek sumienia czy aby na pewno Wy ktorzy tylko krytykujecie nie macie sobie nic do zarzucenia w zyciu codziennym. Więcej szacunku, poszanowania pracy innych oraz takiego poprostu ludzkiego podejscia Wam życzę Zacytuj

dodano: 13:38, 13 listopada 2018 przez: jak widać

Tak jest-zgadzam się w całości z ripostą. Rada jest tylko na papierze i pieniądze bierze. Tam są ludzie nie nadające się do tych funkcji i jak widać nie nadzorują pracy zarzadu. Z tego wynika, że to zarząd nadzoruje radę. Do kogo można mieć pretensje. Wybrali ich ci co przyszli na zebranie,-- kilka osób . A reszta może sobie ponarzekać. Od składu , kompetencji, zaangażowania rady wiele zależy. A tu te same na zmianę osoby udające radnych, wygodne dla zarządu i firmujące jego decyzje. Dalej niech nie chodzą członkowie na zebrania i słuchają bajeczek " o dobrym gospodarzu" to się kiedyś mocno zdziwią, ale będzie za póżno, jak " w bajce o kotku i kogutku". Tak się dzieje w większości spółdzielń mieszkaniowych. Nie analizowane są koszty i wydatki , zatrudnienie i wykorzystanie pracowników , płace, organizacja pracy, występują zadłużenia, co się wiąże z ilością środków własnych w obrocie i t.d. Tak, że szkoda czasu i papieru na pisma do rady, bo ona nic nie zaradzi- jest bezradna. A smaczku do tego dodaje to śmieszne i przestarzałe Prawo Spółdzielcze, które chroni zarządy, rady, a często nie chroni zwykłych członków . Często członkowie są sobie sami winni, nie interesują się s-nią. Zacytuj

dodano: 11:20, 13 listopada 2018 przez: riposta

do@konkret. To o czym dyskutujemy i to co nas bulwersuje w tej spółdzielni jest znane lub powszechnie znane . Wystarczy np. przeczytać zeznania majątkowe pana prezesa spółdzielni zamieszczone na stronach Urzędu Miasta. Skoro wiedzą o tym mieszkańcy Zamościa to tym bardziej powinna znać temat rada nadzorcza tej spółdzielni . A skoro wiedziała i nic nie zrobiła to nie sądzę aby cokolwiek zmieniła pisemna odpowiedz rady na nasze zapytania, tym bardziej że zapewne wcześniej musiałaby zostać zaakceptowana przez pana prezesa. Konkret to będzie w tedy kiedy w najbliższym możliwie terminie wybierzemy nową niezależną radę nadzorczą , która następnie odwoła pazernego prezesa , wybierze nowy zarząd , którego działania będzie mogła kontrolować i nadzorować. Zacytuj

dodano: 18:51, 12 listopada 2018 przez: prosto

Spółdzielnie Mieszkaniowe w tym kształcie ostać się nie mogą. Trzeba skończyć z prywatnymi folwarkami prezesów i ich wielbicieli w postaci nieudolnych i spolegliwych rad nadzorczych. To ciągle niereformowalny twór głębokiej komuny. Walne Zgromadzenia są ważne a uchwały są ważne nawet jak przyjdzie kilka osób , n.p. oznaczenie najwyższej sumy zobowiązań, jaką spółdzielnia może zaciągnąć. O tym powinna decydować kwalifikowana większość ,bo to dotyczy wszystkich członków, którzy będa spłacać te zobowiązania- kredyty . O tym może decydować nawet kilka osób na jednej z części zebrania. Zarząd otrzymuje ważną uchwałę i bierze kredyt, a spłacają go wszyscy czlonkowie. Są zawiłe przepisy prawa spóldzielczego, które są kosmetycznie zmieniane. Potrzebna jest większa autonomia dla bloków. które by mogły w sposób prosty oddzielać się od niewydolnych molochów, zrzeszać się po kilka bloków lub małymi osiedlami. Będzie większa i widoczna kontrola nad wydawaniem pieniędzy. Niech spółdzielcy decydują o tym kto ma nimi administrować i w jaki sposób . To wymaga głębokich reform, a przepisy powinny przystawać do obecnego systemu gospodarczego w kraju. A tu- ani to socjalizm, ani kapitalizm., czyli inaczej- ani pies ,ani wydra. p Zacytuj

dodano: 18:51, 12 listopada 2018 przez: prosto

Spółdzielnie Mieszkaniowe w tym kształcie ostać się nie mogą. Trzeba skończyć z prywatnymi folwarkami prezesów i ich wielbicieli w postaci nieudolnych i spolegliwych rad nadzorczych. To ciągle niereformowalny twór głębokiej komuny. Walne Zgromadzenia są ważne a uchwały są ważne nawet jak przyjdzie kilka osób , n.p. oznaczenie najwyższej sumy zobowiązań, jaką spółdzielnia może zaciągnąć. O tym powinna decydować kwalifikowana większość ,bo to dotyczy wszystkich członków, którzy będa spłacać te zobowiązania- kredyty . O tym może decydować nawet kilka osób na jednej z części zebrania. Zarząd otrzymuje ważną uchwałę i bierze kredyt, a spłacają go wszyscy czlonkowie. Są zawiłe przepisy prawa spóldzielczego, które są kosmetycznie zmieniane. Potrzebna jest większa autonomia dla bloków. które by mogły w sposób prosty oddzielać się od niewydolnych molochów, zrzeszać się po kilka bloków lub małymi osiedlami. Będzie większa i widoczna kontrola nad wydawaniem pieniędzy. Niech spółdzielcy decydują o tym kto ma nimi administrować i w jaki sposób . To wymaga głębokich reform, a przepisy powinny przystawać do obecnego systemu gospodarczego w kraju. A tu- ani to socjalizm, ani kapitalizm., czyli inaczej- ani pies ,ani wydra. p Zacytuj

dodano: 18:18, 12 listopada 2018 przez: Dycha

Dokładnie tak jest jak pisze @konkretnie . Trafione w dziesiątke i nie ma to nic wspólnego z nienawiścią ,ponieważ zmiana tej sytuacji leży w interesie członków tej spółdzielni, którzy nie chcą dłużej płacić panu prezesowi tak kolosalnych wynagrodzeń Zacytuj

dodano: 17:06, 12 listopada 2018 przez: Elka

Coś jest na rzeczy na naszych zebraniach Pan Prezes zawsze mówi, że są dzielone na części, gdyż na raz wszyscy by się nie zmieścili. Przeczy temu frekwencja na poszczególnych częściach a to 7 osób a to 12 osób natomiast łącznie na wszystkich częściach to chyba nie przekracza 100 osób. Byłoby taniej, oszczędniej w czasie a poza tym owocniej gdyby zebranie było jednoczęściowe - wszak w jedności siła a Spółdzielnia to "spół-działanie". W większej grupie łatwiej o pomysły, aktywną wymianę doświadczeń, kreowanie korzystnych dla ogółu spółdzielców ciekawych inicjatyw. Zacytuj

dodano: 16:43, 12 listopada 2018 przez: Do konkretnie

Myślę że ty masz rodowód kołchozu. Twoja wiedza o tym świadczy a nienawiść jest u cìebie wprost proporcjonalna do zasobu twpjej wiedzy na temat spóldzielczości. Zacytuj

dodano: 11:31, 12 listopada 2018 przez: konkretnie

Rady Nadzorcze w spółdzielniach mieszkaniowych są towarzystwami wzajemnej adoracji i przeważnie tańczą jak im zagra prezes Najczęściej nie maja pojęcia o spółdzielczości i nie znają swych uprawnień, oraz obowiązków, Są to ludzie z przypadku lub namaszczone przez prezesów. Niema odpowiedzialności zbiorowej i robią co chcą. To jest chory i bardzo niewydolny system zarzadzania spółdzielniami. To musi wcześniej czy póżniej rozlecieć się. Te molochy stanowią beczkę bez dna i nie sposób tego ogarnąć i skontrolować. A jeszcze wymyślono jakieś cząstkowe- osiedlowe Walne Zebrania. Po to żeby członkami manipulować- żeby jedni nie wiedzieli o drugich i o tym co się dzieje na innych osiedlach. Poprzednio były zebrania osiedlowe i wybierano delegatów na Walne Zgromadzenie, którzy ze wszystkich osiedli zbierali się w jednym miejscu i mogli coś wspólnie przedyskutować i ustalić. Sprytne to i chytre- przyjdzie kilka osób- jest lepiej manipulować małą grupą niż dużą. Wszyscy powinni mieć oddzielną własność mieszkania i powinni zrzeszać się według własnego uznania. A obecnie to kołchozy z lat 50-tych. Czas najwyższy z tym skończyć !!!!!!! Co na to Sejm, dobra zmiana - PiS, posłowie i senatorowie. Bo spółdzielcy sami sobie z tym nie potrafią poradzić. Zacytuj

dodano: 08:33, 12 listopada 2018 przez: konkret

Rozumiem, że jesteś mieszkańcem tej spółdzielni bardzo zainteresowanym jej sprawami. jeśli tak to możesz zwrócić się do Rady Nadzorczej na piśmie, poruszając sprawy, które Cię nurtują czy wręcz bulwersują. Rada będzie zobowiązana udzielić pisemnej odpowiedzi bez względu na to, kto ma najwięcej do powiedzenia. "jeszcze raz" pismo = odpowiedź. W innym przypadku będziesz mógł zmienić nie to, co uważasz za niewłaściwe, lecz co najwyżej pośladek, na który przenosisz ciężar ciała podczas siedzenia przy klawiaturze. Zacytuj

dodano: 23:54, 11 listopada 2018 przez: Jeszcze raz

Chyba za dużo naczytałeś się książek o spółdzielczości mieszkaniowej . W rzeczywistości w tej spółdzielni od lat rządzi niepodzielnie prezes i nikt inny nie ma tam nic do powiedzenia. Jak już to zrozumiesz to zapewne również i ty zechcesz to zmienić Zacytuj

dodano: 22:33, 11 listopada 2018 przez: Jakie jaja

Na wniesione pismo musi być odpowiedź również na piśmie, udzielona temu, który zadaje pytanie - zatem zadaj pytanie czy przedstaw problem a będziesz miał udzielona odpowiedź i sam ocenisz, czy jest wyczerpująca i rzetelna. Zacytuj

dodano: 22:08, 11 listopada 2018 przez: No nie

Nie rób sobie jaj to poważna sprawa. W tej spółdzielni jest rada ale na pewno nie nadzorcza Zacytuj

dodano: 21:42, 11 listopada 2018 przez: logika

Klasyczne bicie piany, żadnych efektów przerzucania się słówkami - szanowni dyskutanci czy wy siebie czytacie?. Gdyby było coś na rzeczy to dawno złożylibyście zapytanie na piśmie do Rady Nadzorczej Zacytuj

dodano: 19:29, 11 listopada 2018 przez: Dokąd zmierzamy

Wysokie koszty zarządzania duże opłaty czynszowe, a tu jeszcze obrońcy starego układu i ma być dobrze? Dokąd zmierzamy? Jak to długo wytrzyma? Zacytuj

dodano: 18:49, 11 listopada 2018 przez: Zszokowany

A cóż to za skromnisia stanęła w obronie prezesa .Jakas cicha wielbicielka zapewne Zacytuj

dodano: 18:39, 11 listopada 2018 przez: Staszek

@Skromna , ty może dalej głosuj na pana prezesa , udawaj że nic nie widzisz i płać coraz większe czynsze ( apetyt prezesa rośnie w miarę jedzenia) a potem płacz , tylko nie przeszkadzaj działać tym którzy chcą bronić również twoich interesów . Może kiedyś to zrozumiesz a jak nie to trudno. Zacytuj

dodano: 18:22, 11 listopada 2018 przez: argumenty prawda czy fikcja

Staszku zbudź się pierwszy i wyartykułuj cóż to takiego bulwersującego zaobserwowałeś. Zacytuj

dodano: 18:08, 11 listopada 2018 przez: Staszek

Ciekawe że są jeszcze tacy którym brakuje argumentów do tego co dzieje się w tej spółdzielni. Może czas się obudzić. Zacytuj

dodano: 17:58, 11 listopada 2018 przez: skromna

Użyłeś liczby mnogiej mówiąc "portalach" a teraz przywołujesz ten, jedynie ten - brak konsekwencji i argumentów. Zacytuj

dodano: 17:39, 11 listopada 2018 przez: Odpowiedź

Do @ skromnej . To poczytaj sobie wcześniejsze komentarze nawet na tym portalu co piszesz i przez chwilę się zastanów zanim ponownie coś skomentujesz . Zacytuj

dodano: 17:09, 11 listopada 2018 przez: skromna

Na żadnym portalu nie spotkałam wpisu świadczącego o występowaniu Pana Prezesa w otoczeniu jakiejkolwiek świty w dosłownym rozumieniu. Zacytuj

dodano: 16:20, 11 listopada 2018 przez: Odpowiedź

Do @skromnej . Albo udajesz naiwną albo nią jesteś a może próbujesz zakłamać rzeczywistość. Jeśli nie znasz faktów i nie wiesz co dzieje się w tej spółdzielni to chociaż poczytaj sobie opinie o panu prezesie na portalach społecznościowych . To skandal co dzieje się w tej spółdzielni Zacytuj

dodano: 14:40, 11 listopada 2018 przez: skromna

Jaką Prezes może mieć świtę człowieku? przecież to Spółdzielca a nie prominent. Zacytuj

dodano: 12:59, 11 listopada 2018 przez: wyjazdy

Co robił prezes ze swoją świtą w dniu 05. 10. 2018r. w Karczmie - DĘBOWY DWÓR-Ruda Różaniecka od godz 13.00 do póżnych godz. nocnych ? i w dniu 11. 10. 2018r od godz.13.30 w Lublinie w Hotelu i Restauracji do póżnych godz nocnych. Obydwa dziwne spotkania, jakieś seminaria- spotkania--- z obiadami i kolacjami, jakaś rezerwacja noclegów i przy udziale firm usługowych,.na końcu zakrapiane i przy dżwiękach muzyki., tańcach i występach zespołów. Kto był sponsorem tych imprez? Kto to organizował? Jaki był cel tych spotkań? Nic nie dzieje sie darmo...Kto wyłożył na to pieniądze? W dniu 12.10..2018r rano trudno go było zastać w spółdzielni- odpoczywał. Zacytuj

dodano: 12:04, 11 listopada 2018 przez: Mało cwany

No chyba nie sądzisz, że u nas są cwaniacy o których mówisz? Zacytuj

dodano: 09:03, 11 listopada 2018 przez: wystarczy tego

Problemy w spółdzielczości mieszkaniowej narastają. Spore zadłużenia czynszowe i umarzanie odsetek,wysokie płace zarzadu i niektórych urzedników przy dużym i niewłaściwym zatrudnieniu, zła organizacja pracy, slaby nadzór, brak jakichkolwiek reform w funkcjonowaniu pod kątem obniżki kosztów, brak pomysłu na zmianę w zarzadzaniu, , rady nadzorcze tylko od parady, bierna postawa członków spółdzielni, to początek końca spółdzielni mieszkaniowych. To już ślepy i głuchy powinien zauważyć. Ale jak dotąd wieczni prezesi wykreowani na "dobrych gospodarzy", zarzady, rady nadzorcze- towarzystwa wzajemnych adoracji, dobrze się trzymają. Zjazdy delegatów w postaci prezesów sa dopełnieniem aktualnej sytuacji w spółdzielczości mieszkaniowej. Była próba zmiany w tm zakresie, lecz jak dotąd na skutek wrzawy lobby spółdzielczego { Krajowej Rady Spółdzielczej, Związków Rewizyjnych i Zarzadów Spółdzielni } skończyło się na sejmowych zabiegach kosmetycznych w tym zakresie. A na tym korzystają cwaniacy. Zacytuj

dodano: 22:45, 10 listopada 2018 przez: Słowo prawdy

Do przedmówcy . Bujasz w obłokach . Czy naprawdę uważasz , że wszyscy zarabiają co roku więcej ? Byłoby wspaniale . Po cóż zatem te protesty , strajki , długie negocjacje, itd , skoro co roku podnoszą nam pensje . Nie straszna nam zatem inflacja , nie straszne podwyżki bo mamy coraz więcej forsy. Niestety tak dobrze w naszej kochanej Ojczyźnie to nie jest. Taki przywilej mają tylko nieliczni ,do których należy prezes spółdzielni Łukasińskiego - szkoda tylko , że z naszej kasy i w tym właśnie leży problem Zacytuj

dodano: 22:08, 10 listopada 2018 przez: podwyżka

A czy masz wiedzę o takich firmach w których uposażenia z roku na rok są coraz niższe? Zacytuj

dodano: 21:44, 10 listopada 2018 przez: Zmiana

Marzenia nie mają tu nic do rzeczy, chodzi bowiem o naszą kasę, którą musimy łożyć na bajeczne wynagrodzenia pana prezesa , które z roku na rok są coraz wyższe Zacytuj

dodano: 21:31, 10 listopada 2018 przez: Marzenie

Możesz sobie pomarzyć. Jak mówią słowa piosenki "marzenia są zawsze bez wad". Zacytuj

dodano: 20:05, 10 listopada 2018 przez: Zmiana

Spółdzielczość mieszkaniowa wymaga reform bo tam czas zatrzymał się na poziomie komuny . Jednak zmiany zarządu w spółdzielni mieszkaniowej im W.. Łukasińskiego powinny nastąpić zdecydowanie szybciej, ponieważ przy takich poborach oraz nagrodach jakie pobiera pan prezes bardzo szybko pójdziemy z torbami Zacytuj

dodano: 11:20, 10 listopada 2018 przez: pod rozwagę

Kiedy spółdzielcy zrozumieją , że nalezy chodzić na zebrania, wybierać właściwych ludzi do rady nadzorczej, pilnować majątku spółdzielni, kosztów zarządzania, zatrudnienia , wynagradzania i t. p. Ludzie nie interesują się tym, i narzekają na wysokie opłaty, koszty, zbędne wydatki i t. d. Do tej pory to spółdzielnie są prywatnymi folwarkami prezesów przy akompaniamencie dobranych [ nie wybranych ] członków rad nadzorczych, tolerujacych sobiepaństwo zarządów. Musi zmienić się prawo o spółdzielniach mieszkaniowych , które zlikwiduje te molochy, uwłaszczy spółdzielców { odrębna własność każdego mieszkania, każdy blok powinien mieć swoją -odrębną działkę, dobrowolność zrzeszania bloków] Obecnie to mamy kołchozy z lat 60-tych ub. wieku, a zabiegi kosmetyczne w prawie spółdzielczym jak do tej pory nic zasadniczego nie zmieniły. I to wykorzystują cwaniacy dla swych celów. Czy i kiedy spółdzielcy się obudzą, bo do tej pory nic nie wiedzą o spółdzielni, poza kwiatkami i trawnikami przy blokach. Nie interesują ich nieuzasadnione koszty, wydatki, pensje i t. d. Zacytuj

dodano: 21:41, 09 listopada 2018 przez: Obserwator farbowanych lisow

Tworzycie obaj Panowie niżej opisywani wyborowy duet Zacytuj

dodano: 21:36, 09 listopada 2018 przez: ?????????????

Mistrzostwo panie Josik ,tylko czemu Zamościanie to kupili i my mamy Panu ufać ,taka osoba ma decydować o naszym mieście?KPINA Zacytuj

dodano: 12:21, 09 listopada 2018 przez: Już czas

Zmiany w tej spółdzielni należy zacząć od wyboru nowej niezależnej rady nadzorczej ale aby do tego doszło musi nastąpić większa aktywność mieszkańców ( w tym udział w zebraniach spółdzielczych). W każdym innym przypadku będziemy mieli do czynienia z tym co mamy obecnie. Zacytuj

dodano: 10:25, 09 listopada 2018 przez: MariaS

A ja bym to nazwała cwaniactwem, które trzeba zwalczać bo to nie jest prywatna firma tego pana Zacytuj

dodano: 23:54, 07 listopada 2018 przez: Obserwator

Fenomen prezesa-Sam wybiera RADĘ i prezesa SM w swojej osobie Zacytuj

dodano: 23:13, 07 listopada 2018 przez: Optymista

To niestety jest prawda . Do tej pory głównie na zebraniach frekwencję robili pracownicy spółdzielni ( bez nich liczbę uczestników można by policzyć na palcach jednej ręki ) ale tak wcale być nie musi , tym bardziej,że tam wybierają np. radę nadzirczą, która powinna kontrolować zarząd a nie odwrotnie. Czy tak również będzie dalej to tylko zależy od nas mieszkańców . Zacytuj

dodano: 22:26, 07 listopada 2018 przez: brak pytań = brak odpowiedzi

Członkowie Spółdzielni będą pytali ? kiedy, kogo i o co? Jeśli bywałaś na zebraniach, to wiesz jaka liczba osób przychodzi, jacy są aktywni i zainteresowani sprawami własnej Spółdzielni. Zacytuj

dodano: 15:57, 07 listopada 2018 przez: będziemy pytali

Wyborcy po raz drugi pokazali panu radnemu ( prezesowi) czerwoną kartkę . Jest to dobitny przykład na to , że nie chcą aby ten pan reprezentował ich w życiu publicznym. Inna rzecz ,że trzeba „wyjątkowo się starać” aby startować z drugiego miejsca listy i nie zdobyć mandatu. Ile trzeba porażek i upokorzeń aby osoby takie zrozumiały , że mieszkańcy Zamościa nie są „ciemnym ludem” i już tego nie kupią . Nie jestem jednak naiwna, dlatego też nie sądzę aby pan radny ( prezes) z tej kolejnej już sromotnej porażki wyciągnął jakąś lekcję . Nie zrobił tego cztery lata temu, nie zrobi tego zapewne również i teraz . Dalej będzie ślepo pchał się do władzy ( i nie ma to nic wspólnego z mocną psychiką) nie bacząc na to, co o nim myślą wyborcy , ile „mostów za sobą jeszcze spali” . Ale jednego pan radny (prezes) już nie zmieni , tj nie zatrzyma „rozpędzonej kuli” . Członkowie spółdzielni będą pytali ( bo mają do tego prawo ) dlaczego z ich pieniędzy pan prezes pobiera tak wysokie wynagrodzenia , za co otrzymywał kolosalne nagrody a jednocześnie tak często nie było go w pracy bo dzielił czas w spółdzielni z licznymi innymi obowiązkami ( spotkania ,narady, posiedzenia, kampanie, itd.), za które otrzymuje dodatkowe wynagrodzenia . Będą pytali z czyich pieniędzy opłacane były imprezy , spotkania towarzyskie , jubileusze, wycieczki , itp, w których pan prezes uczestniczył. Będą również pytali jakie są efekty np. wniosków o dotacje unijne złożonych przez spółdzielnię na termomodernizację budynków ( ale nie o te , którymi pan prezes tak chętnie się chwali), o nepotyzm i o inne nie wyjaśnione sprawy ( np. byłej pracownicy księgowości ) . Może zatem warto aby pan radny ( prezes) odszedł w przyszłym roku na emeryturę a tym samym zaoszczędził sobie dyskusji nad sprawami , o których zapewne chciałby aby wszyscy zapomnieli. Zacytuj

dodano: 07:52, 07 listopada 2018 przez: obiektywnie

On i na prezesa spółdzielni się nie nadaje. Dziwne , ze tyle lat pełni tą funkcję, a spółdzielcy to tolerują. Zacytuj

dodano: 18:49, 06 listopada 2018 przez: Konstruktywny

Dlatego mimo wszystko życzymy Panu Bratkowskiemu owocnego sprawowania funkcji przez całą kadencję. Zacytuj

dodano: 14:55, 06 listopada 2018 przez: Oby nie

Tak może być jak radny Bratkowski zrezygnuje z mandatu radnego sejmiku ( a to jest możliwe) . Byłaby to jednak porażka większości wyborców . Radny , który uzyskał mandat "tylnym wejściem" to nigdy nie jest powód do dumy . Ale czy w tym przypadku ma to jakiekolwiek znaczenie ? Zacytuj

dodano: 13:30, 06 listopada 2018 przez: Sen

A może czeka jednak na wślizg z drugiego miejsca - może się da coś ugrać Zacytuj

dodano: 20:33, 05 listopada 2018 przez: Zapominalska

Ale aby umieć przegrywać to trzeba być mężczyzną Zacytuj

dodano: 12:14, 02 listopada 2018 przez: Maria

Najzabawniejsze w tym wszystkim jest to , że pan radny ( prezes) wymyślił sobie taką bajeczkę , iż dlatego go nie wybierają bo jak to zrobią to będzie musiał zrezygnować z funkcji prezesa a wówczas spółdzielnia się zawali ( ucha cha cha ) . Nie może się bidaczek pogodzić z przegraną oraz z tym , że wyborcy po prostu już go nie chcą. Zacytuj

dodano: 09:08, 30 października 2018 przez: Kasa

Nie jest trudno mieć mocną psychikę jak się ma taką kasę jaką pan prezes otrzymuje w spółdzielni Zacytuj

dodano: 22:49, 29 października 2018 przez: wizjoner

Myślę, że się jednak podniesie - mocna psychika. Zacytuj

dodano: 20:45, 29 października 2018 przez: Ciekawy

Ciekawe jak tam pan radny (prezes) przeżył grycz porażki (wszak to już drugi raz) Zacytuj

dodano: 10:39, 27 października 2018 przez: Future

Trudna do przewidzenia jest ta nowa rzeczywistość. Zacytuj

dodano: 09:37, 25 października 2018 przez: Blogerka mody

Panie prezesie czerwony z zielonym to profanacja dobrego gustu Zacytuj

dodano: 18:03, 24 października 2018 przez: wystarczy tego

On nie odpuści. Jego domeną jest polityka i władza, wszędzie gdzie się da. Musimy uważać i być czujni. To przez wiele lat przereklamowany gospodarz. Czas na zmiany w spółdzielni. Zacytuj

dodano: 17:49, 24 października 2018 przez: Sprawiedliwa

Szczere gratulacje dla pana Niziola wreszcie przejrzeliscie na oczy drodzy wyborcy pora panie prezesie na prace 8 godzinna w Spółdzielni za głodowa pensje Zacytuj

dodano: 16:51, 23 października 2018 przez: Celna ocela

Ocena pod każdym wzlędem właściwa . Nic dodać nic ująć . Taki jest !!! Zacytuj

dodano: 23:53, 19 października 2018 przez: taki jest

Są jeszcze tacy, którzy widzą jakieś pozytywne cechy u pana radnego (prezesa) Jerzego Nizioła ale w rzeczywistości jest to „mały człowieczek” marzący o władzy ,nasączony hipokryzją , zazdrością i nienawiścią , dla którego najważniejszym jest zaspokojenie własnych potrzeb . Dla osiągnięcia zamierzonego celu gotowy jest wszystko poświęcić , tj : zasady, przyzwoitość, przekonania, szacunek, przyjaźń. Obłudę opanował do perfekcji . Nie wie jednak , że w gruncie rzeczy jest pozbawionym szacunku samotnym człowiekiem , którego otaczają ludzie, którzy albo się go boją albo na coś jeszcze liczą. Przykre jest jednak to , że mimo wszystko są tacy, którym pan Jerzy Nizioł imponuje lub też raczej, których dalej potrafi oszukiwać . Jest taki cytat : "żyj tak, żeby nikt przez ciebie nie płakał ”. Niestety panu Jerzemu Niziołowi to się nie udało. .... Zacytuj

dodano: 22:34, 19 października 2018 przez: Wolny wyborca

Nie znoszę komuny, radykalnego partyjniactwa, ideologicznych i mentalnych przechrztów startujących to z jednego to z innego ugrupowania tylko po to spełniać własne aspiracje a nie służyć społeczeństwu, dlatego zawsze wybieram człowieka a nie partię, tym człowiekiem skromnym, uczciwym o wysokiej kulturze osobistej nie prowadzącym w stosunku do nikogo negatywnej kampanii nie zarzucającym miasta setkami kilogramów wyborczej makulatury a jednocześnie spełniającym moje oczekiwania w stosunku do działacza samorządowego jest Pan Jan Obszański. Osoba, o której mówię wzbudza moje zaufanie, dlatego oddamy z rodziną swoje głosy na niego. Zacytuj

dodano: 20:42, 19 października 2018 przez: wystarczy tego

Nizioł pcha się wszędzie, mało mu tego co ma w spółdzielni. Zmienia barwy na PSL i czyha na kolejną funkcję Teraz mierzy wyżej. A może będą cuda i wskoczyć się uda. Może już wystarczy tych funkcji, łącznie ze spółdzielnią . Zacytuj

dodano: 09:48, 19 października 2018 przez: pan radny

Z honorem pan radny (prezes) Jerzy Nizioł nie ma nic wspólnego. Gdyby było inaczej pan radny Nizioł wycofałby się z życia publicznego i nie poddawał się ocenie społeczeństwa, ponieważ ta jest dla niego druzgocąca a obecne jego kandydowanie do sejmiku wojewódzkiego jest kpiną z wyborców. Gdyby pan prezes Jerzy Nizioł miał honor zrezygnowałby z funkcji prezesa spółdzielni mieszkaniowej i odszedłby na emeryturę po tych wszystkich bulwersujących zdarzeniach jakie dzieją się w tej spółdzielni ( np. tych ,o których pisano na forach internetowych) Zacytuj

dodano: 17:51, 18 października 2018 przez: Zamoscianka

Opamiętajmy się. Pora panie Niziol na emerture.Ciut honoru wskazane.W Zamościu są uczciwi młodzi ludzie i takim zaufajmy . Zacytuj

dodano: 17:41, 18 października 2018 przez: Puzle

Jak pan Nizioł zostanie radnym sejmiku wojewódzkiego ( nie daj Panie Boże ) pewnie łateiej mu będzie odpowiedzieć na to pytanie Zacytuj

dodano: 10:48, 18 października 2018 przez: Szczęście

Zgodnie z oświadczeniami majątkowymi radnego Jerzego Nizioła w 2013 r. kupił on 0,5 ha lasu. Ciekawe czy będzie miał takie szczęście , że właśnie tamtędy będzie przebiegał odcinek drogi ekspresowej S17 (Krasnystaw-Sitaniec-Hrubieszów) ?. Może warto o to spytać pana radnego . Zacytuj

dodano: 09:04, 18 października 2018 przez: tak-tak

To bardzo dobry i namacalny przykład w postaci prezesa S. M. To wina spółdzielców, że dali mu władzę absolutną , na to pozwalają i nie kontrolują tego.. Prezes obecnie na rozjazdach, przecież kampania wyborcza, a w zasięgu sejmik wojewódzki. Co tam spółdzielnia, to już ma.. Zostawił czerwonych na rzecz zielonych, kandyduje z listy PSL. Może uda się zmylić wyborców. A co robi rada nadzorcza tej spółdzielni? Kogo oni tam reprezentują? Na pewno nie spółdzielców. Doborowe towarzystwo tego nie widzi? Zacytuj

dodano: 16:16, 17 października 2018 przez: Przykra prawda

I oto na przykładzie radnego Nizioła wyłania się obraz RM Zamościa. Nie ważne z kim, nie ważne jak, byle dopaść władzy, kasy i oczywiście do tego jakaś ciepła posadka w spółce, urzędzie, albo gdzie się tam da. A od tego roku, jak się oczywiście uda przejść w wyborach, bezradni będą sponsorowani z naszych podatków przez 5 lat! Zacytuj

dodano: 15:55, 17 października 2018 przez: Wiadro wody

Dla ludzi o mocnych nerwach . Analizując oświadczenia majątkowe radnego ( prezesa) Jerzego Nizioła, Spółdzielnia Mieszkaniowa im W. Łukasińskiego jest chyba jedyną firmą w Zamościu, która regularnie co roku podnosi pobory swojemu prezesowi . Zgodnie z w/w oświadczeniem pan Jerzy Nizioł w 2012 roku zarobił w spółdzielni mieszkaniowej tylko z tytułu umowy o pracę 126.288 zł natomiast już w 2017 roku wynagrodzenie to wyniosło 164.814 zł czyli nastąpił wzrost aż o 38.526 zł ( wzrost o 31%) . Przeliczając to rok do roku wynika, ze pan prezes Nizioł co roku zarabia w spółdzielni więcej o 7.705 zł. Wyraźnie widać , że pan prezes Nizioł ma tak sprytnie ustawiony regulamin wynagradzania , ze wynagrodzenie rośnie mu automatycznie ( tj wielokrotność wzrostu najniższego wynagrodzenia). Nawet nie musi czekać kiedy podwyżkę da mu Rada Nadzorcza – sprytne co ? Dodatkowo pan prezes (radny) Jerzy Nizioł w 2012 roku otrzymał w spółdzielni nagrodę w wysokości 25.476 zł natomiast w roku 2017 nagroda ta wyniosła już 38.863 zł . Razem pan Nizioł w ciągu 5 lat otrzymał nagrodę za pracę w spółdzielni w wysokości 64.339 zł . Komu w Zamościu rosną pobory w takim tempie ( nie mówiąc już o emeryturach ), pracując ciągle w tej samej firmie i na tym samym stanowisku ? Jaką faktyczną rolę w tej sytuacji pełni Rada Nadzorcza ? . Jak tak dalej pójdzie to nasze czynsze chyba będą głównie szły na pokrycie poborów pana prezesa Nizioła. Jeżeli do tego dodamy te opisywane huczne imprezy organizowane między innymi z pieniędzy członków spółdzielni lub sponsorów mających swoje żywotne interesy w obrębie działania spółdzielni lub też inne bulwersujące zdarzenia choćby te niżej opisywane , otrzymamy szary obraz spółdzielni zarządzanej przez pana prezesa ( radnego) Jerzego Nizioła. Jeżeli teraz ktoś nam powie , że pan prezes Jerzy Nizioł robi wszystko dla dobra członków spółdzielni , to niech ten ktoś wyleje sobie wiadro zimnej wody na głowę ( w/w wyliczenia zostały dokonane na podstawie oświadczeń majątkowych radnego Jerzego Nizioła zamieszczonych w biuletynie informacji publicznej Urzędu Miasta Zamość ). Zacytuj

dodano: 10:05, 17 października 2018 przez: Szanowani Państwo

Nie tylko w Spółdzielni, której prezesuje Nizioł są smrody! Otwórzcie wreszcie oczy i zobaczcie jak wygląda zarządzanie pozostalymi Osiedlami? Czas na generalne porządki! A może dalej wolimy udawać, ze wszystko jest pięknie i cacy? Zacytuj

dodano: 01:23, 17 października 2018 przez: Do Jadwigi

Do @Jadwigi . Nie szukaj drugiego dna a może chodzi po prostu o prawdę Zacytuj

dodano: 22:34, 16 października 2018 przez: Jadwiga

Spółdzielnia z jakimiś tajemnicami z pozoru mrocznymi mogącymi prawie posłużyć za scenariusz filmu sensacyjnego?, czemu czy komu ma posłużyć taka narracja i taki przekaz? Zacytuj

dodano: 22:24, 16 października 2018 przez: Zosia

tajemnica powinna ujrzeć światło dzienne w końcu ktoś się odwazy nie zwracając uwagi na tajemniczego Zacytuj

dodano: 21:34, 16 października 2018 przez: Ala

A cóż to za tajemnicza Agnieszka, że można się przez nią komuś tajemniczemu narazić? Zacytuj

dodano: 20:47, 16 października 2018 przez: Jola

Bali się narazić ale to ich nie usprawiedliwia Zacytuj

dodano: 12:16, 16 października 2018 przez: Wstyd

Pewnie większość pracowników tej spółdzielni zna Agnieszkę M. i zna jej historię w spółdzielni i nie jest to śmieszne. Jedynie wstyd że nikt nie odważył się o tym głośno mówić Zacytuj

dodano: 09:53, 16 października 2018 przez: bleee

A gdzie teraz jest Agniecha cha? Zacytuj

dodano: 09:45, 16 października 2018 przez: Ciekawy

Ja nie wiem kim jest Agnieszka M. ale może pan prezes (radny) Nizioł wie, wszak pracowała kiedyś w spółdzielni ( ucha cha) Zacytuj

dodano: 08:50, 16 października 2018 przez: czs pokaże

Wiele w tym prawdy. Tam są ważniejsze sprawy, ale na to przyjdzie czas. Spółdzielnia to zarabianie pieniędzy. Obecnie jego głównym zajęciem jest kampania wyborcza. Częste wyjazdy, gdzie i po co, za czyje pieniądze? Zacytuj

dodano: 07:10, 16 października 2018 przez: Do mieszkańca

Ma swoich ulubionych pracowników i członków rady. Są to spotkania z firmami, które świadcza usługi. A do tego poczęstunek i rozrywka. Za częste te wyjazdy. Kto za to płaci? Czy nie należy tym zainteresować CBA? Zacytuj

dodano: 21:48, 15 października 2018 przez: Do ciekawego

Do @ciekawego . A kim jest ta pani Agnieszka M.. ? Zacytuj

dodano: 18:28, 15 października 2018 przez: mieszkaniec

Do "wieść niesie, że" - Chyba robisz z nas jajka, Prezes ze świtą, a jaką to świtę może mieć Prezes przecież to nie Wojewoda ani prezes partii. Zacytuj

dodano: 16:54, 15 października 2018 przez: i pięknie jest

No pięknie - coraz lepiej !!!! Już teraz wiemy dlaczego prezes tak usilnie zabiega aby spółdzielnia nasza należała do krajowego związku rewizyjnego spółdzielni mieszkaniowych !! Oj dzieje się w spółdzielni , hulaj dusza do białego rana. Czy pan prezes to w ogóle kiedyś pracuje ? A "głupi mieszkańcy" czynsze płacą i pewnie należy spodziewać się kolejnych podwyżek , wszak ktoś musi rachunki te zapłacić. Zacytuj

dodano: 15:45, 15 października 2018 przez: wieść niesie, że:

Pan prezes w pażdzierniku ze swoją świtą zaliczył dwa spotkanie z innymi prezesami z Zamojszczyzny, Pierwsze w dniu 05.10.2018r/ piątek/ w Karczmie "Dębowy Dwór" w Rudzie Różanieckiej Początek- godz 13 obiad, a następnie seminaria z udziałem firm usługowych Był występ dwóch zespołów przy kolacji i zakrapianej do póżna w nocy zabawie tanecznej. Była możliwość rezerwacji noclegów.. Drugie spotkanie zarządów SM w szerszym składzie w dniu 11-12 pażdziernika 2018r . w Lublinie- podobny program i bal na całego. Smaczku do tego dodaje fakt, że Krajowa Rada Spółdzielcza w swojej kopercie wysyła do spółdzielni mieszkaniowych list prezesa Nizioła w którym chwali się osiągnięciami i zwraca się o poparcie w wyborach do Sejmiku Wojewódzkiego. Zacytuj

dodano: 11:54, 15 października 2018 przez: Chwila prawdy

Do @mieszkańca. Jakim pan radny Nizioł jest prezesem spółdzielni mieszkaniowej nie ma co sobie wyobrażać tylko wystarczy popatrzeć na fakty . Nie chcemy takiego prezesa, któremu musimy płacić po 14 tys. miesięcznie i który pobiera nagrody w wysokości 39 tys. zł. Nie chcemy takiego prezesa, który czas pracy w spółdzielni dzieli z innymi swoimi obowiązkami, za które otrzymuje dodatkowe wynagrodzenie np. praca radnego , praca członka rady nadzorczej w firmie Inwestprojekt w Lublinie , prace na umowę zlecenie , czy prowadzi swoje kampanie wyborcze lub ciągle wyjeżdża w delegacje np. do Krajowego Związku Spółdzielczości Mieszkaniowej w Warszawie czy spotkania organizowane przez Towarzystwo Ubezpieczeń , itd ( warto sprawdzić gdzie pan prezes rozlicza delegacje na w/w wyjazdy ) . Nie chcemy prezesa ,który wydaje pieniądze na jakieś dziwne spotkania integracyjne ( niżej opisywane) , jubileusze, wycieczki zakładowe, itd. Nie chcemy prezesa, który nie potrafi zarabiać dla spółdzielni pieniędzy a jedynie czeka kiedy mieszkańcy zasilą kasę spółdzielni swoimi czynszami . Nie chcemy prezesa, który nie ma zielonego pojęcia o nowoczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem , który dopiero po 14 latach od kiedy Polska jest członkiem Unii Europejskiej przypomniał sobie , ze można uzyskać dotacje od Unii i jeszcze do tego kompromituje się organizując konferencję prasową, na której chwali się swoimi „osiągnięciami” w tym zakresie . Nie chcemy prezesa, który traktuje spółdzielnię jak swoją prywatną firmę , który praktycznie przez nikogo nie jest kontrolowany . Pan prezes Nizioł jest tak samo kiepskim prezesem jak i fatalnym radnym .Jak widać ciężko panu Niziołowi być prezesem spółdzielni a jednocześnie nie być radnym ( i odwrotnie ) Praktycznie przez wszystkie lata kiedy jest prezesem ( ok. 30 lat ) również jest radnym RM ( 24 lata) . Teraz stara się o mandat radnego tym razem do sejmiku wojewódzkiego pokazując po raz kolejny , że bez tego typu wsparcia nie potrafi kierować spółdzielnią ( tzw zarządzanie poprzez układy ). To jeden z tych , którzy udają serdeczność, pobożność, szlachetność, przyjaźń itp., publicznie krytykują i pouczają innych, lecz sami nie żyją zgodnie z głoszonymi poglądami. Nie chcemy takiego prezesa i nie chcemy takiego radnego . Przy urnach wyborczych powiedzmy panu Niziołowi wyraźne i głośne NIE !!! Zacytuj

dodano: 15:56, 14 października 2018 przez: 3XNIE

Nie dla Wnuka i jego komitetu! Sachajko prezydentem miasta Zamość! Zacytuj

dodano: 15:47, 14 października 2018 przez: Ciekawy

Ciekawe czy na imprezach tych była Agnieszka M. ( ucha cha ) Zacytuj

dodano: 09:29, 14 października 2018 przez: tak-tak

Zgadza się. Prezes spółdzielni z Wiejskiej to rozbawiony człowiek Zabawy i igrzyska nie są mu obce Są też wyjazdy w teren, Myśli , że spółdzielcy o tym nie wiedzą Tego nie da się ukryć. Jest taki program w TV "Golo i wesoło", Zeby to się nie sprawdziło. Zacytuj

dodano: 11:00, 13 października 2018 przez: Nieładnie

Pan radny Nizioł to musi być rozrywkowy gość , ponieważ podobną imprezę zorganizował również we wrześniu kilka tygodni temu. Był ten sam skład (zarząd , rada nadzorcza i pracownicy spółdzielni) i też było hucznie i wesoło i też mieszkańców spółdzielni nie zaproszono. Dziwne to maniery ,że tych co płacą czynsze do stołu biesiadnego nie zapraszają . Oj nieładnie panie prezesie . Zacytuj

dodano: 18:46, 12 października 2018 przez: jas

a gdzie prezydent? Zacytuj

dodano: 18:00, 12 października 2018 przez: czas najwyższy

Może już najwyższy czas, żeby członkowie spółdzielni zrozumieli jaki to z niego gospodarz. Niech przestanie czarować ludzi i pójdzie na emeryturę. W tej spółdzielni musi się wiele zmienić, w zarządzaniu, gospodarowaniu czynszami, obniżce kosztów i czynszów, nieuzasadnionym wydawaniu pieniędzy , organizacji pracy . To nie prywatny folwark. A jeszcze łapie funkcje, jak by tam nie miał zajęcia. Przez wiele lat był radnym miejskim. Teraz mierzy do sejmiku wojewódzkiego i jak się tam dostanie, to będzie tam jeżdzil w godzinach pracy. Chyba że będą obradować nocą, ale wtedy by był niewyspany i zmęczony. . Przecież dobrze zarabia i nie potrzeba mu dorabiać. Kto to zmieni? Zacytuj

dodano: 17:43, 12 października 2018 przez: mieszkaniec

To chyba raczej niemożliwe, aby jakieś alkoholowe imprezy organizowano za pieniądze spółdzielcze szczególnie z udziałem jak mówisz ludzi z rady nadzorczej. Zresztą Pan Prezes od tylu lat jest uważany za dobrego gospodarza i trudno sobie wyobrazić, żeby robił coś nikorzystnego dla członków. Zacytuj

dodano: 11:39, 12 października 2018 przez: Felek

Pan radny (prezes)Nizioł chyba nie do końca zrozumiał jak bardzo zbulwersował opinię publiczną swoim oświadczeniem majątkowym, ponieważ również w tym roku pokazał , że potrafi w różny sposób wydawać pieniądze członków spółdzielni . Pamiętam jak któregoś wiosennego weekendu wybrałem się z przyjaciółmi do jednej z pod zamojskich restauracji na wspólną kolację. Okazało się , że lokal zarezerwowała Spółdzielnia Mieszkaniowa z Zamościa . Z tego co zobaczyłem to zabawa była przednia, „na cztery fajerki” ( muzyka , alkohol, śpiew ) ). Kątem oka dostrzegłem (a jakże) pana prezesa , członków rady nadzorczej oraz oczywiście pracowników spółdzielni . Szkoda tylko , że zabrakło sponsorów czyli mieszkańców spółdzielni mieszkaniowej im. W. Łukasińskiego , wszak to z ich czynszów towarzystwo tak świetnie się bawiło. Ciekawe co tak hucznie świętowano . Podobno jakiś jubileusz a może to , że po raz kolejny udało się podwyższyć czynsze ? A może po prostu „oblewano” bajeczną nagrodę pana prezesa jaką otrzymał od spółdzielni ? Kiedyś jak opinia publiczna dowiedziała się , ze jeden z ministrów konsumował „ośmiorniczki” i popijał winko za publiczne pieniądze to poleciało pół rządu RP a u nas, pan prezes ( radny) Jerzy Nizioł ma się nieustająco bardzo dobrze. Zacytuj

dodano: 21:50, 11 października 2018 przez: Marek

Wręcz przeciwnie bardzo nas interesuje . Musimy jednak sami się zorganizować i być aktywni bo na radę nadzorczą SM raczej nie ma co liczyć . Dobrze, że są takie media społecznościowe jak "zamość tv." Pewnie nigdy nie dowiedzieli byśmy się co tak naprawdę dzieje się w tej spółdzielni i jak są wykorzystywane nasze pieniądze Zacytuj

dodano: 21:25, 11 października 2018 przez: Ewtuś

Spółdzielców to chyba zbytnio nie interesuje skoro jest jak piszesz. Zacytuj

dodano: 20:56, 11 października 2018 przez: jak to jest?

Jak się czyta i słyszy, to Pan Nizioł pobiera w spółdzielni b. wysokie wynagrodzenie { pobory+ premie}. To mu ustalała rada nadzorcza, a przewodniczącym tej rady przez spory czas był pan Kutyła. .Czy to jest adekwatne do jego pracy? , Ma ciągoty do różnych płatnych funkcji i wyjeżdża w godz . pracy na różne posiedzenia. Czy można pracować w tym samym czasie w różnych miejscach? Czy to nie odbywa się kosztem spółdzielni? A może wystarczy prezes na pół etatu? Czy nie jest tak? A może się mylę? Co na to spółdzielcy? Zacytuj

dodano: 19:06, 11 października 2018 przez: Ciekawy

A gdzie on tak się w tych sprawach tłumaczył? Zacytuj

dodano: 14:26, 11 października 2018 przez: pech

pan radny Kutyła ma trochę pecha w swojej pracy społeczno-samorządowej , ponieważ wcześniej kiedy był szefem rady nadzorczej spółdzielni mieszkaniowej im W.Łukasińskiego musiał się tłumaczyć z jakiej racji prezes zarządu pan radny Nizioł pobiera w spółdzielni tak bajecznie wysokie wynagrodzenia a teraz kiedy jest radnym musi znowu się tłumaczyć dlaczego radny Nizioł po raz kolejny zmienił barwy i zapomniał o swoich korzeniach. Zacytuj

dodano: 18:45, 10 października 2018 przez: aska

panie sekretarzu, byłeś pracownikiem to wiesz jak jest nam ciężko zasuwać za osoby które nie chcą pracować, a mają już wiek emerytalny, pogoń tych ludzi z urzędu Zacytuj

dodano: 17:35, 10 października 2018 przez: pod rozwagę

Prezes- "wieczny radny" niech się zajmuje polityką jak pójdzie na emeryturę. W spółdzielni ma bardzo wysokie- za wysokie wynagrodzenie i niech pilnuje swojej pracy, a nie goni za funkcjami . Tu jest za co pracować. Ale jemu ciągle mało. Opuścił szeregi SLD i pomknął do PSL z nadzieją, że może mu się uda wśliznąć do sejmiku wojewódzkiego z ich listy, Wiszą plakaty z kuszącym uśmiechem. w pogoni za funkcją radnego sejmiku. . Może wystarczy . Co na to spółdzielcy? Czy nie odbywa to się kosztem spółdzielni? A może nie potrzeba dwóch prezesów w spółdzielni, jak jeden z nich ma czas na pełnienie różnych funkcji. p. Zacytuj

dodano: 15:50, 10 października 2018 przez: Do Ali

Do @Ala. W spółdzielni o której mówisz od 30 lat „panem i władcą” jest prezes ( radny) Jerzy Nizioł i nikt inny raczej nie ma tam nic do gadania. Wprawdzie pan Nizioł jest już w wieku emerytalnym ( w przyszłym roku kończy 65 lat ) ale nie sądzę aby dobrowolnie „odspawał” się od krzesła prezesa i oddał władzę młodszym . Gdzie jak nie w spółdzielni zarobi miesięcznie 14 tys. zł oraz otrzyma nagrodę w wysokości prawie 39 tys. zł. a jednocześnie będzie miał na tyle wolnego czasu aby równolegle sprawować mandat radnego czy realizować inne prace na umowę zlecenie. Żyć nie umierać ! Smutne jest tylko to , że środki na wynagrodzenia jakie pan Nizioł tak hojnie otrzymuje pochodzą nie z zysku prywatnej firmy ale z pieniędzy mieszkańców. Zacytuj

dodano: 22:51, 09 października 2018 przez: Ala

Może i dobry radny, ale nieco więcej oczekiwałam po nim jako sprawującym funkcję przewodniczącego Rady Nadzorczej Spółdzielni Mieszkaniowej im. Łukasińskiego poprzednich kadencji. Zacytuj

dodano: 15:31, 09 października 2018 przez: janek

Pan Adam Kutyła pokazał klasę . Wystarczyła mu jedna kadencja aby pokazać, ze można być kompetentnym radnym a zarazem szanowanym człowiekiem. Niestety panu radnemu Jerzemu Niziołowi nie wystarczyło na to sześć kadencji. Musi się pan Jerzy jeszcze dużo uczyć od pana Adama ale obawiam się że w tym wypadku to już i tak nic nie da. Zacytuj

dodano: 12:15, 09 października 2018 przez: Dziękujemy

Dziękujemy panie Adamie. Pan Adam Kutyła miał tego pecha że reprezentował najgorszy komitet wyborczy (KWW Jerzego Nizioła) a mimo to zachował twarz i pozostał sobą. Należał do najbardziej wartościowych radnych RM. Nie pozwolił aby "farbowane lisy" kierowały jego postawą. Niestety fatalne jest to , że tacy radni jak pan Adam odchodzą a "farbowane lisy" pozostają . Zacytuj

dodano: 15:52, 08 października 2018 przez: Bye

Radnemu Niziołowi absolutnie nie ma za co dziękować , z wyjątkiem tego że już nie będzie nas męczył swoją osobą w nowej RM. Przez 24 lata będąc radnym RM niczym pożytecznym dla Zamościa się nie wyróżnił . To co pozostanie zapamiętane po panu radnym to jego oświadczenia majątkowe. Na sczęście to koniec . Mam nadzieję że już nikt nigdy na tego pana głosował nie będzie Zacytuj

dodano: 11:32, 08 października 2018 przez: Tomek Z.

Radny Kutyła to jeden z lepszych radnych. Szkoda, że nie startuje, bo miałby mój głos. Zacytuj

dodano: 08:34, 08 października 2018 przez: pa-pa

Trzeba " podziękować całemu prezydium rady na czele z przewodniczącym " , który nie nadaje się na tą funkcję. "Mocno się napracowali" i- powinni odpocząć . Wyjdzie to na dobre naszemu miastu i im samym. Zacytuj

dodano: 19:26, 07 października 2018 przez: Szacun

Dziękujemy Panie Adamie . Szkoda że nie zobaczymy Pana w nowej RM . Takich radnych Zamość potrzebuje . Jeszcze raz szacun i wielkie dzięki . Zacytuj

dodano: 14:57, 07 października 2018 przez: Do hehehe

"prosić", to się może świnia. Weź lustro trochę samokrytki i zobaczysz, może się będziesz prosić po wyborach, hehehe Zacytuj

dodano: 12:35, 07 października 2018 przez: biedronka

Pan radny trzymał się prawie przez całą kadencję. Te słowa o Wnuku.....zgadzam się z przedmówcą - wazelina. Gdzie twarz p. radny? Zacytuj

dodano: 10:35, 07 października 2018 przez: tak-tak

Wazelina , aż kapie i można się pośliznąć. Zacytuj

dodano: 00:33, 07 października 2018 przez: lklk

kupowali go, zastraszali, nie spal po nocach, płakał, żalił się. Zastraszyli człowieka Zacytuj

dodano: 16:16, 06 października 2018 przez: cuda

Radny-- chwalą nas . Kto i kogo? My ich , a oni nas . Może rozleci się towarzystwo wzajemnych adoracji. Wybierać młodych ludzi!!!!! Oni mogą coś zmienić. Najdłużej to grzał stołek radny Nizioł i teraz mierzy wyżej- - jak będą cuda, to może się uda. Zacytuj

dodano: 15:58, 06 października 2018 przez: km

@cyganie wnuk: wszyscy już wiedzą, że opanowałeś sztukę kopiowania i wklejania, bo zaśmiecasz swoją działalnością każdy temat. Ale jeżeli to wszystko na co cię stać, to naprawdę nie masz się czym chwalić... Zacytuj

dodano: 12:49, 06 października 2018 przez: Życzenia?

Kto i co radnemu obiecał? Takie "słodkie" słówka zawsze mają swoja cenę... Bezinteresowność radnych zwłaszcza w obecnym rozdaniu można tylko między bajki włożyć :( Zacytuj

dodano: 12:31, 06 października 2018 przez: do cyganie

Przestań wklejać te tasiemce. Udaj się do lekarza. I na pewno nie od oczu. Żenua! Zacytuj

dodano: 09:44, 06 października 2018 przez: hehehe

Sorry Smutna Istoto, ale muszę to napisać: Ależ ty jesteś ograniczona intelektualnie....Kiedy farsa zaczyna przypominać komedię, to najwyższy czas udać się do lekarza specjalisty.... No, wklej swój program, nie daj się prosić... Zacytuj

dodano: 09:39, 06 października 2018 przez: cyganie wnuk

Umowa dla Zamościa czyli 10 zobowiązań Andrzeja Wnuka" "POPRAWA ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ OBNIŻENIE OPŁAT ZA WODĘ, ŚCIEKI, ŚMIECI, PODATKÓW OD NIERUCHOMOŚCI I CEN BILETÓW MZK" "Diagnoza: Im większe ceny usług tym biedniejsze społeczeństwo, bogatszy budżet Państwa, do którego wpływa od 8 do 23 proc. podatku VAT. Spółki, które mają zysk, odprowadzają 19 proc. podatku CIT. Tym samym my, Zamościanie, finansujemy budżet centralny" "Rozwiązanie: Cięcie kosztów w spółkach zależnych, wybranie lepszych menedżerów, brak zysków spółek zależnych. Wprowadzę obniżki cen za wodę o wielkości do 25%. Bilety MZK stanieją z 2,70 zł. do 2 zł., zaś bilety miesięczne ze 100 zł., do 50 zł.. Promowanie jazdy MZK dla Mieszkańców! Osoby po 67 roku życia będą jeździć MZK za darmo. Śmieci były tańsze przed reformą, ceny powinny spaść o 30 procent" Koszty "Brak, sfinansowanie z oszczędności i lepszego zarządzania w spółkach zależnych, PGK powinno zarabiać na mieszkańcach gmin ościennych, a nie na Zamościanach, Szpital nie może zarabiać na leczeniu. "Budowa i modernizacja dróg i parkingów" "Zamość jest zaniedbany, jeśli chodzi o stan sieci drogowej oraz parkingi. W 65-tysięcznym mieście jest około 45 tysięcy samochodów, tylko połowa z nich ma miejsca parkingowe albo garaż. Parkowanie odbywa się byle jak i byle gdzie, często na trawnikach. Wiele dróg w tym mieście ma nawierzchnię nieutwardzona, a te utwardzone mają ubytki, koleiny i ruch na nich jest źle zorganizowany ( niezsynchronizowana sygnalizacja świetlna, brak pasów włączenia do ruchu, niewłaściwe oznakowanie). Oszczędności powodują, że drogi są słabo oświetlone, nocą wyłącza się oświetlenie, co nie sprzyja bezpieczeństwu mieszkańców i turystów. Rozwiązania: Stworzenie nowego Wieloletniego Programu Inwestycyjnego, poprzez wpisanie niezbędnych dróg już w 2105 r. - w tym ulic na nowopowstających osiedlach. Remonty dróg zdegradowanych, w tym głównych szlaków komunikacyjnych w mieście - ul. Partyzantów i Piłsudskiego. Budowa przedłużenia ulicy Kamiennej, Przebudowa skrzyżowań na ulicach: Piłsudskiego, Peowiaków, Sadowej, Powiatowej, wprowadzenie prawoskrętu na ul. Królowej Jadwigi, zmiana nawierzchni ul. Królowej Jadwigi, organizacja ronda turbinowego na obwodnicy hetmańskiej. Budowa parkingu podziemnego w okolicy Pałacu Zamoyskich bądź Nadszańca. - Wymiana żarówek na LED - w systemie leasingu lub dofinansowania ze środków unijnych - stworzenie grupy zakupowej energii. Koszty: Zakładamy bardzo intensywne korzystanie ze wszystkich programów zewnętrznych, ZIT, SIT i rewitalizacji obszarów zdegradowanych. Miasto może przeznaczyć też własne środki lub wyemitować obligacje do 20 mln. zł. "WSPARCIE OSÓB STARSZYCH - ASYSTENCI RODZINY, DOSTĘPNIEJSZA SŁUŻBA ZDROWIA POPRZEZ WSPARCIE LEKARZY I-GO KONTRAKTU, TRENERZY NA SIŁOWNIACH OSIEDLOWYCH" "Diagnoza: Miasto się starzeje i niewiele na to poradzimy w perspektywie najbliższych 20 lat. Jest to trend ogólnopolski, ale też wynika z zaniedbań obecnych władz, które nie stworzyły młodym warunków do rozwoju w naszym mieście. Rozwiązania: Starsze osoby potrzebują ułatwień w dostępie do lekarzy pierwszego kontaktu. Miasto powinno tworzyć ułatwienia w organizacji opieki zdrowotnej na swoim terenie poprzez wsparcie lekarzy pierwszego kontaktu w ich pracy z mieszkańcami - promocję systemu elektronicznej rejestracji, ułatwień w transporcie karetkami i do lekarzy, itp. - Szpital miejski powinien rozwinąć zakres usług związanych z rehabilitacją, geriatrią oraz opieką paliatywna na wysokim poziomie. - Do animacji ruchu na osiedlach należy zatrudnić bezrobotnych pedagogów, nauczycieli wychowania fizycznego, oraz bibliotekarzy ( obsługa komputerów i korzystania z bezpłatnego internetu). Koszty: 1 mln zł. ze środków własnych rocznie plus wsparcie ze środków UE."Umowa dla Zamościa czyli 10 zobowiązań Andrzeja Wnuka" z annałów: " 1 - Budowa przedłużenia ulicy Kamiennej oraz Namysłowskiego - rozładowanie korków na ulicy Przemysłowej i Kilińskiego. 2 - Obniżenie opłat za wodę, ścieki, bilet MZK, poprzez obniżenie kosztów działania spółek. 3 - Budowa i remonty 20 km dróg osiedlowych, osiedla Graniczna, Karolówka, Nowe Miasto, Weteranów, Szwedzka. 4 - Budowa 100 mieszkań miejskich - czynszowych i socjalnych. 5 - Stworzenie kilkuset nowych miejsc pracy poprzez aktywne ściąganie inwestorów i uruchomienie Fundacji Rozwoju Lokalnego, wspierającego firmy tworzące miejsca pracy oraz zakładanie własnej działalności gospodarczej. 6 - Wsparcie rodzin poprzez założenie drugiego żłobka, utworzenie 5 nowych placów zabaw na osiedlach, zwiększenie ilości miejsc w przedszkolach, budowę dwóch nowych boisk typu Orlik. 7 - Utworzenie centrum letnich sportów wodnych na zalewie miejskim. Budowa drugiej krytej pływalni. 8 - Dwukrotne zwiększenie ruchu turystycznego poprzez promocję miasta w kraju i zagranic, utworzenie nowych atrakcji turystycznych w mieście. 9 - Kadencyjność na stanowiskach kierowniczych UM i jednostkach podległych. Rutyna zabija energię. 10 - Remonty 30 km chodników, postawienie 300 ławek i koszy na śmieci."   Umowa dla Zamościa czyli 10 zobowiązań Andrzeja Wnuka" "POPRAWA ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ OBNIŻENIE OPŁAT ZA WODĘ, ŚCIEKI, ŚMIECI, PODATKÓW OD NIERUCHOMOŚCI I CEN BILETÓW MZK" "Diagnoza: Im większe ceny usług tym biedniejsze społeczeństwo, bogatszy budżet Państwa, do którego wpływa od 8 do 23 proc. podatku VAT. Spółki, które mają zysk, odprowadzają 19 proc. podatku CIT. Tym samym my, Zamościanie, finansujemy budżet centralny" "Rozwiązanie: Cięcie kosztów w spółkach zależnych, wybranie lepszych menedżerów, brak zysków spółek zależnych. Wprowadzę obniżki cen za wodę o wielkości do 25%. Bilety MZK stanieją z 2,70 zł. do 2 zł., zaś bilety miesięczne ze 100 zł., do 50 zł.. Promowanie jazdy MZK dla Mieszkańców! Osoby po 67 roku życia będą jeździć MZK za darmo. Śmieci były tańsze przed reformą, ceny powinny spaść o 30 procent" Koszty "Brak, sfinansowanie z oszczędności i lepszego zarządzania w spółkach zależnych, PGK powinno zarabiać na mieszkańcach gmin ościennych, a nie na Zamościanach, Szpital nie może zarabiać na leczeniu. "Budowa i modernizacja dróg i parkingów" "Zamość jest zaniedbany, jeśli chodzi o stan sieci drogowej oraz parkingi. W 65-tysięcznym mieście jest około 45 tysięcy samochodów, tylko połowa z nich ma miejsca parkingowe albo garaż. Parkowanie odbywa się byle jak i byle gdzie, często na trawnikach. Wiele dróg w tym mieście ma nawierzchnię nieutwardzona, a te utwardzone mają ubytki, koleiny i ruch na nich jest źle zorganizowany ( niezsynchronizowana sygnalizacja świetlna, brak pasów włączenia do ruchu, niewłaściwe oznakowanie). Oszczędności powodują, że drogi są słabo oświetlone, nocą wyłącza się oświetlenie, co nie sprzyja bezpieczeństwu mieszkańców i turystów. Rozwiązania: Stworzenie nowego Wieloletniego Programu Inwestycyjnego, poprzez wpisanie niezbędnych dróg już w 2105 r. - w tym ulic na nowopowstających osiedlach. Remonty dróg zdegradowanych, w tym głównych szlaków komunikacyjnych w mieście - ul. Partyzantów i Piłsudskiego. Budowa przedłużenia ulicy Kamiennej, Przebudowa skrzyżowań na ulicach: Piłsudskiego, Peowiaków, Sadowej, Powiatowej, wprowadzenie prawoskrętu na ul. Królowej Jadwigi, zmiana nawierzchni ul. Królowej Jadwigi, organizacja ronda turbinowego na obwodnicy hetmańskiej. Budowa parkingu podziemnego w okolicy Pałacu Zamoyskich bądź Nadszańca. - Wymiana żarówek na LED - w systemie leasingu lub dofinansowania ze środków unijnych - stworzenie grupy zakupowej energii. Koszty: Zakładamy bardzo intensywne korzystanie ze wszystkich programów zewnętrznych, ZIT, SIT i rewitalizacji obszarów zdegradowanych. Miasto może przeznaczyć też własne środki lub wyemitować obligacje do 20 mln. zł. "WSPARCIE OSÓB STARSZYCH - ASYSTENCI RODZINY, DOSTĘPNIEJSZA SŁUŻBA ZDROWIA POPRZEZ WSPARCIE LEKARZY I-GO KONTRAKTU, TRENERZY NA SIŁOWNIACH OSIEDLOWYCH" "Diagnoza: Miasto się starzeje i niewiele na to poradzimy w perspektywie najbliższych 20 lat. Jest to trend ogólnopolski, ale też wynika z zaniedbań obecnych władz, które nie stworzyły młodym warunków do rozwoju w naszym mieście. Rozwiązania: Starsze osoby potrzebują ułatwień w dostępie do lekarzy pierwszego kontaktu. Miasto powinno tworzyć ułatwienia w organizacji opieki zdrowotnej na swoim terenie poprzez wsparcie lekarzy pierwszego kontaktu w ich pracy z mieszkańcami - promocję systemu elektronicznej rejestracji, ułatwień w transporcie karetkami i do lekarzy, itp. - Szpital miejski powinien rozwinąć zakres usług związanych z rehabilitacją, geriatrią oraz opieką paliatywna na wysokim poziomie. - Do animacji ruchu na osiedlach należy zatrudnić bezrobotnych pedagogów, nauczycieli wychowania fizycznego, oraz bibliotekarzy ( obsługa komputerów i korzystania z bezpłatnego internetu). Koszty: 1 mln zł. ze środków własnych rocznie plus wsparcie ze środków UE."Umowa dla Zamościa czyli 10 zobowiązań Andrzeja Wnuka" z annałów: " 1 - Budowa przedłużenia ulicy Kamiennej oraz Namysłowskiego - rozładowanie korków na ulicy Przemysłowej i Kilińskiego. 2 - Obniżenie opłat za wodę, ścieki, bilet MZK, poprzez obniżenie kosztów działania spółek. 3 - Budowa i remonty 20 km dróg osiedlowych, osiedla Graniczna, Karolówka, Nowe Miasto, Weteranów, Szwedzka. 4 - Budowa 100 mieszkań miejskich - czynszowych i socjalnych. 5 - Stworzenie kilkuset nowych miejsc pracy poprzez aktywne ściąganie inwestorów i uruchomienie Fundacji Rozwoju Lokalnego, wspierającego firmy tworzące miejsca pracy oraz zakładanie własnej działalności gospodarczej. 6 - Wsparcie rodzin poprzez założenie drugiego żłobka, utworzenie 5 nowych placów zabaw na osiedlach, zwiększenie ilości miejsc w przedszkolach, budowę dwóch nowych boisk typu Orlik. 7 - Utworzenie centrum letnich sportów wodnych na zalewie miejskim. Budowa drugiej krytej pływalni. 8 - Dwukrotne zwiększenie ruchu turystycznego poprzez promocję miasta w kraju i zagranic, utworzenie nowych atrakcji turystycznych w mieście. 9 - Kadencyjność na stanowiskach kierowniczych UM i jednostkach podległych. Rutyna zabija energię. 10 - Remonty 30 km chodników, postawienie 300 ławek i koszy na śmieci."   Umowa dla Zamościa czyli 10 zobowiązań Andrzeja Wnuka" "POPRAWA ŻYCIA MIESZKAŃCÓW POPRZEZ OBNIŻENIE OPŁAT ZA WODĘ, ŚCIEKI, ŚMIECI, PODATKÓW OD NIERUCHOMOŚCI I CEN BILETÓW MZK" "Diagnoza: Im większe ceny usług tym biedniejsze społeczeństwo, bogatszy budżet Państwa, do którego wpływa od 8 do 23 proc. podatku VAT. Spółki, które mają zysk, odprowadzają 19 proc. podatku CIT. Tym samym my, Zamościanie, finansujemy budżet centralny" "Rozwiązanie: Cięcie kosztów w spółkach zależnych, wybranie lepszych menedżerów, brak zysków spółek zależnych. Wprowadzę obniżki cen za wodę o wielkości do 25%. Bilety MZK stanieją z 2,70 zł. do 2 zł., zaś bilety miesięczne ze 100 zł., do 50 zł.. Promowanie jazdy MZK dla Mieszkańców! Osoby po 67 roku życia będą jeździć MZK za darmo. Śmieci były tańsze przed reformą, ceny powinny spaść o 30 procent" Koszty "Brak, sfinansowanie z oszczędności i lepszego zarządzania w spółkach zależnych, PGK powinno zarabiać na mieszkańcach gmin ościennych, a nie na Zamościanach, Szpital nie może zarabiać na leczeniu. "Budowa i modernizacja dróg i parkingów" "Zamość jest zaniedbany, jeśli chodzi o stan sieci drogowej oraz parkingi. W 65-tysięcznym mieście jest około 45 tysięcy samochodów, tylko połowa z nich ma miejsca parkingowe albo garaż. Parkowanie odbywa się byle jak i byle gdzie, często na trawnikach. Wiele dróg w tym mieście ma nawierzchnię nieutwardzona, a te utwardzone mają ubytki, koleiny i ruch na nich jest źle zorganizowany ( niezsynchronizowana sygnalizacja świetlna, brak pasów włączenia do ruchu, niewłaściwe oznakowanie). Oszczędności powodują, że drogi są słabo oświetlone, nocą wyłącza się oświetlenie, co nie sprzyja bezpieczeństwu mieszkańców i turystów. Rozwiązania: Stworzenie nowego Wieloletniego Programu Inwestycyjnego, poprzez wpisanie niezbędnych dróg już w 2105 r. - w tym ulic na nowopowstających osiedlach. Remonty dróg zdegradowanych, w tym głównych szlaków komunikacyjnych w mieście - ul. Partyzantów i Piłsudskiego. Budowa przedłużenia ulicy Kamiennej, Przebudowa skrzyżowań na ulicach: Piłsudskiego, Peowiaków, Sadowej, Powiatowej, wprowadzenie prawoskrętu na ul. Królowej Jadwigi, zmiana nawierzchni ul. Królowej Jadwigi, organizacja ronda turbinowego na obwodnicy hetmańskiej. Budowa parkingu podziemnego w okolicy Pałacu Zamoyskich bądź Nadszańca. - Wymiana żarówek na LED - w systemie leasingu lub dofinansowania ze środków unijnych - stworzenie grupy zakupowej energii. Koszty: Zakładamy bardzo intensywne korzystanie ze wszystkich programów zewnętrznych, ZIT, SIT i rewitalizacji obszarów zdegradowanych. Miasto może przeznaczyć też własne środki lub wyemitować obligacje do 20 mln. zł. "WSPARCIE OSÓB STARSZYCH - ASYSTENCI RODZINY, DOSTĘPNIEJSZA SŁUŻBA ZDROWIA POPRZEZ WSPARCIE LEKARZY I-GO KONTRAKTU, TRENERZY NA SIŁOWNIACH OSIEDLOWYCH" "Diagnoza: Miasto się starzeje i niewiele na to poradzimy w perspektywie najbliższych 20 lat. Jest to trend ogólnopolski, ale też wynika z zaniedbań obecnych władz, które nie stworzyły młodym warunków do rozwoju w naszym mieście. Rozwiązania: Starsze osoby potrzebują ułatwień w dostępie do lekarzy pierwszego kontaktu. Miasto powinno tworzyć ułatwienia w organizacji opieki zdrowotnej na swoim terenie poprzez wsparcie lekarzy pierwszego kontaktu w ich pracy z mieszkańcami - promocję systemu elektronicznej rejestracji, ułatwień w transporcie karetkami i do lekarzy, itp. - Szpital miejski powinien rozwinąć zakres usług związanych z rehabilitacją, geriatrią oraz opieką paliatywna na wysokim poziomie. - Do animacji ruchu na osiedlach należy zatrudnić bezrobotnych pedagogów, nauczycieli wychowania fizycznego, oraz bibliotekarzy ( obsługa komputerów i korzystania z bezpłatnego internetu). Koszty: 1 mln zł. ze środków własnych rocznie plus wsparcie ze środków UE."Umowa dla Zamościa czyli 10 zobowiązań Andrzeja Wnuka" z annałów: " 1 - Budowa przedłużenia ulicy Kamiennej oraz Namysłowskiego - rozładowanie korków na ulicy Przemysłowej i Kilińskiego. 2 - Obniżenie opłat za wodę, ścieki, bilet MZK, poprzez obniżenie kosztów działania spółek. 3 - Budowa i remonty 20 km dróg osiedlowych, osiedla Graniczna, Karolówka, Nowe Miasto, Weteranów, Szwedzka. 4 - Budowa 100 mieszkań miejskich - czynszowych i socjalnych. 5 - Stworzenie kilkuset nowych miejsc pracy poprzez aktywne ściąganie inwestorów i uruchomienie Fundacji Rozwoju Lokalnego, wspierającego firmy tworzące miejsca pracy oraz zakładanie własnej działalności gospodarczej. 6 - Wsparcie rodzin poprzez założenie drugiego żłobka, utworzenie 5 nowych placów zabaw na osiedlach, zwiększenie ilości miejsc w przedszkolach, budowę dwóch nowych boisk typu Orlik. 7 - Utworzenie centrum letnich sportów wodnych na zalewie miejskim. Budowa drugiej krytej pływalni. 8 - Dwukrotne zwiększenie ruchu turystycznego poprzez promocję miasta w kraju i zagranic, utworzenie nowych atrakcji turystycznych w mieście. 9 - Kadencyjność na stanowiskach kierowniczych UM i jednostkach podległych. Rutyna zabija energię. 10 - Remonty 30 km chodników, postawienie 300 ławek i koszy na śmieci." Zacytuj

dodano: 08:06, 06 października 2018 przez: Jagoda Wątroba

Hahaha. Czy wy żyjecie na innej planecie? Prezydent Wnuk rozjedzie was w pierwszej turze. Zacytuj

dodano: 07:54, 06 października 2018 przez: Ja

Radny na sesji wprowadził element kampanii wyborczej na JEDNEGO Z KANDYDATÓW. Wiadomo o co chodzi jak sam powiedział. Co ma radny obiecane, że wprowadził na sesji element kampanii to zapewne słodka tajemnica, o której dowiemy się po wyborach jeżeli promowany kandydat przejdzie do drugiej tury. Zacytuj

dodano: 07:35, 06 października 2018 przez: UWAGA !!!

pani wiceprezydent, jest pani bardzo apetycznym kąskiem ;) Zacytuj

dodano: 06:32, 06 października 2018 przez: abc

Radny powinien w pierwszej kolejności podziękować kolegom i koleżankom z listy z której startował ponieważ to dzięki nim znalazł się w Radzie Miasta. Zacytuj