zamosc.tv

Śmiertelny wypadek

dodano: 28.02.2019 w Wypadki

W wyniku zderzenia 48-latek poniósł śmierć na miejscu.

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (85)

~obiektywny
- 13:43, 28.03.2019
@Kierowca zza pola. Wielkie halo! Nie chodzi o to, że był, chociaż szkoda, że okazało się, że był po kielichu. Chodzi, o to, że wszyscy hejterzy piszą głupoty o zamiataniu sprawy pod dywan, o tuszowaniu, o tym, że nie wyjdzie nic na jaw, i wiele innych rzeczy, których w tej chwili nie jestem w stanie przytoczyć. Więc jak się okazało nic nie zostało zamiecione pod dywan, dochodzenie zostało przeprowadzone prawidłowo i z odpowiednią dokładnością, nikt niczego nie ukrył i nie zamiótł pod dywan. Po co było wypisywać durnoty nie na temat, jak się wie tyle ile się zje. Wypił, wsiadł, pojechał i zapłacił za to najwyższą cenę, chwila lekkomyślności i człowieka nie ma. Powiedz mi jakie to teraz ma znaczenie, że był, albo nie był, kierowca, czy policjant, murarz, tynkarz, bezrobotny, lump, ksiądz?? Beznadziejni jesteście.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kierowca zza pola
- 11:03, 28.03.2019
Zapraszam wszystkich na śledzenie tej sprawy, wszyscy którzy twierdzili, że kierowca ciężarówki był pod wpływem. Okazało się że kierowca ciężarówki był czysty ale za to policjant był pod wpływem narkotyków
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A
- 15:17, 26.03.2019
https://www....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ert
- 17:23, 17.03.2019
przeciez pani rzecznik nie ma laboratorium w domu. Zadajcie to pytanie, ale w prokuraturze, która sprawę prowadzi :) debile.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Oj
- 16:24, 17.03.2019
Wielkie nieszczęście. Trzeba uważać. Więcej wyobrażni u niektórych kierowców- będzie mniej wypadków.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Cezar
- 18:10, 16.03.2019
Małe zastrzeżenia do panie rzecznik KMP skąd panie wiedziała, że w organizmie kierowcy TIR wykazało obecność substancji odurzających? przecież narkotest ten pasek nic nie potwierdza tylko można przypuszczać po wstępnym badaniu śliny tak jak kiedyś nie było alkomatów a milicja maiła balkoniki i dmuchało się. Teraz rozumiem, że kierowca TIR jest oczyszczony ze wszelkich zarzutów. Pytanie kolejne do pani rzecznik KMP jakie są wyniki badania krwi kierowcy Suzuki czy był pod wpływem narkotyków? czy nie był , czy był pod wpływem alkoholu? czy nie był. Dlaczego nie ma tych wyników? sekcja zrobiona minęło dwa tygodnie i nie ma wyników badań krwi? pozostałe szczegóły sekcji nie są zwykłemu obywatelowi potrzebne ale badanie krwi na obecność alkoholu i narkotyków owszem przecież to standardowa procedura.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A
- 10:50, 16.03.2019
https:/....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A
- 13:02, 14.03.2019
https://www.lubl....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nowe fakty
- 10:06, 14.03.2019
http://zamosc....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Panisko
- 10:05, 10.03.2019
Ludzie, zginął człowiek rozumiemy, oskarżają chłopaka o narkotyki? Ktoś cos wyprostował w tym temacie? Nie był pod wpływem żadnych środków a obsmarowali go i tyle. Duzo osób twierdzy ze był pod wpływem alkoholu kierowca suzuki. Dlaczego nikt nie chce ujawnić wyników badań krwi obu kierowców
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~kierowca
- 21:22, 08.03.2019
witam jestem tym kierowca piszcie ; Pomoc.dla idioty@onet.pl Wszystko opisze osobom które skontaktują się ze mną pod tym e-mail. Chce aby sprawa wyszła na jaw i dostane dywan i wyciągnięto konsekwencje w stosunku do mnie . A może nawet pójde z tym do psychiatry. Dziękuje i pozdrawiam
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~obiektywny do kierowcy
- 16:59, 07.03.2019
Gdzie twój żal, że zginął człowiek? Złożyłeś kondolencje rodzinie? Interesuje cię tylko własna dupa. I przedstawienie sprawy z własnej strony. Pamiętaj, że strony zawsze są dwie, szkoda, że ta druga strona milczeć będzie na wieki i nic więcej nie powie. Jak chcesz pomocy to idź do adwokata i przestań robić z siebie ofiarę. Adwokat powie ci jakie jest twoje położenie i pomoże ci wyjaśnić całą sprawę. A do telewizji to możesz od razu z miejsca, tam czekają na takie sensacje. Ciekawi mnie tylko, co im powiesz, że to niby w czym tak strasznie zostałeś poszkodowany, oszukany, zignorowany. Że co? Nikt palcem w tej sprawie nie kiwnął? Że policjanci czy prokuratura nie przeprowadziła odpowiednich czynności na miejscu? Że są poważne zaniedbania i uchybienia w czynnościach i dokumentach sprawy? Zasuwaj i to już. Powodzenia. Dla mnie jesteś dno, nie kierowca i człowiek.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~obiektywny do kierowcy
- 16:42, 07.03.2019
Witam. Byłem kierowcą ciężarówki, tej w która uderzył Suzuki. Mam wielką prośbę do osób która są w stanie mi pomóc aby wyjaśnić cała sprawę. Pomoc.kierowcy@onet.pl Wszystko opisze osobom które skontaktują się ze mną pod tym e-mail. Chce aby sprawa wyszła na jaw, żeby nie zamieciono jej pod dywan i wyciągnięto konsekwencje. A może nawet pójść z tym do telewizji. Dziękuje i pozdrawiam ........................................... ............................................................... ....................................... ....................................... ............................................... .................................................... ..................................................................................................... ........................................................................................................................................ .................................. Tragedia, gościu, tragedia i jeszcze raz tragedia, po pierwsze z powodu śmierci człowieka, a po drugie z powodu wypisywanych przez ciebie durnot. Sprawa jest w trakcie wyjaśniania. Jak pisałem po niżej, przeczytaj sobie, pójdź to TVN-u, albo do św. Piotra. Sprawa dawno na jaw wyszła, chyba nie sądzisz, że śmierć człowieka można "zamieść pod dywan" albo w jakiś sposób ukryć, żeby broń Boże nie wyszła na jaw, tak jak ze stłuczoną szklanką, posprzątać skorupki, wyrzucić i jak będzie z 300 szt. brakowało jednej, to nikt się nie kapnie. Pogrążona rodzina w żalu, przyjaciele, koledzy, prokuratura, lekarz przy sekcji, grupa dochodzeniowo śledcza i ok 1000 osób biorących udział w pogrzebie. Spróbuj to ukryć. Jeżeli okaże się, że wina leży po stronie tragicznie zmarłego, to wyciągaj sobie od niego konsekwencje. Posłuchajcie teraz wszyscy zasrani hejterzy, gówno wiedzący. Pocałujcie go wszyscy w zimną dupę. Przepraszam rodzinę za te słowa, nie chciałem nikogo urazić, a jedynie w końcu dosadnie dać znać wszystkim hejterom, co sobie mogą zrobić i żeby w końcu przestali pisać bzdury, oczerniać, osądzać i szukać sensacji. Współczuję wam z całego serca z powodu waszej straty.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~obiektywny
- 08:46, 07.03.2019
Piszecie bzdury. Nie macie zielonego pojęcia, ani o czynnościach wyjaśniających, ani o dochodzeniu w takich sprawach. Nie znacie tego policjanta, ani tego jakim był człowiekiem. Jeżeli policjant był pod wpływem alkoholu to wykaże to sekcja zwłok, przy której obligatoryjnie pobiera się krew do badania na zawartość alkoholu albo podobnie działającego środka. Co do tego ile zwłoki przebywały w samochodzie nie ma znaczenie dlatego, że spadek zawartości alkoholu w krwi spada w żywym organizmie, który funkcjonuje, w którym pracują nerki, wątroba i inne "podroby", bo to one rozkładają i wydalają alkohol z organizmu, u nieboszczyka wszystkie te procesy ustają i alkohol zostaje na tym samym poziomie co w chwili śmierci, aż do rozkładu ciała. Więc nie piszcie banialuków, jak nie macie pojęcia. Możecie iść sobie do samego św. Piotra i zgłaszać, gdzie chcecie, do TVN-u, TV TRWAM, czy do "Trudna sprawa". Nic niczego nie zmieni. Cały proces dochodzenia i sprawy sądowej zostanie przeprowadzony i wyjaśniony. Jeżeli policjant ponosi winę za to zdarzenie to po zakończeniu czynności dochodzeniowo śledczych dochodzenie zostanie umorzone z powodu śmierci policjanta. Stanie się to na etapie czynności zakańczających śledztwo, lub na pierwszej rozprawie sądowej. A jak chcecie to karajcie sobie zmarłego. Większych wypisywanych durnot w życiu nie widziałem. Spadajcie wszyscy na szczaw liście pompować. Zginął człowiek, a wy szukacie sensacji, bo to policjant, taki sam człowiek jak i wy. Może wracał zmęczony po służbie i zasnął. Chciał do domu i rodziny i nie dojechał. Nie widzicie ludzkiej tragedii, tylko węszycie sensację. Walcie wszyscy hejterzy na ryj.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kierowca
- 07:51, 07.03.2019
Witam. Byłem kierowcą ciężarówki, tej w która uderzył Suzuki. Mam wielką prośbę do osób która są w stanie mi pomóc aby wyjaśnić cała sprawę. Pomoc.kierowcy@onet.pl Wszystko opisze osobom które skontaktują się ze mną pod tym e-mail. Chce aby sprawa wyszła na jaw, żeby nie zamieciono jej pod dywan i wyciągnięto konsekwencje. A może nawet pójść z tym do telewizji. Dziękuje i pozdrawiam
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~CIEKAWY
- 18:09, 06.03.2019
SKIEROWAĆ SPRAWĘ DO TV GDZIE I JAK TO ZGŁOSIĆ ????????
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Racja?
- 08:07, 06.03.2019
Jazda po alkoholu wśród policjantów czy pedofilia w kościele to problemy, które powinny być piętnowane, a nie zamiatane pod dywan.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kurier
- 07:31, 06.03.2019
Wyniki badań krwi kierowcy ciężarówki były już w piątek wieczorem, dlatego tez został zwolniony do domu. Kierowca samochodu osobowego jak otarł się o pierwszy pojazd ciężarowy jechał non stop prosto. Nie było żadnego innego samochodu. Jechał 400-500 metrów pod prąd. Dlaczego zwłoki leżały kilka godzin w suzuki?? Żeby alkohol ulotnił się?? Kierowca ciężarówki został posadzony o narkotyki jakimś tam narkotestem co wyrył kofeinę?? Dlatego tez narazili cała jego rodzine na stres robiąc mu przeszukania w domu jakby był kryminalista?? Dlaczego do tej pory nie oddali mu prawa jazdy oraz telefonu?? Czekamy na wyjaśnienia. Jeśli nie, zainteresuje się tym TV :)
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kierowca
- 16:10, 05.03.2019
Wszystko jest zatajane i przeciągane. Dlaczego zwłoki kierowcy Suzuki nie były wyciągnięte od razu tylko leżały 5 godzin? Żeby ulotnil się alkohol? Dlaczego kierowcy ciężarówki nie oddali telefonu i prawa jazdy? Na co oni czekają? U kierowcy ciężarówki stwierdzili kofeinę, nielegalna? Chcą zamieść wszystko pod dywan. Nie wyjdzie im to. Do końca tygodnia jak nie wyjaśni się sprawa., zgłaszam ją do TV. Dziękuję
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Biegły
- 09:28, 05.03.2019
Czy już wiadomo jaka była przyczyna wypadku?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Daniel
- 06:55, 05.03.2019
Jak czytam te wszystkie negatywne komentarze od tych anonimowych i bardzo odważnych "sędziów" którzy już wydali wyrok to mi się rzygać chce. Trzeba było pójść na pogrzeb zobaczyć dobry 1000 osób które żegnały "tego policjanta" wsłuchać się w to co powiedzieli jego bliscy w kościele. Może choć jeden z Was zmienił by nastawienie, a to już by było dużo. No chyba że macie "coś" na sumieniu i ogólnie awersję do Policji, Straży Miejskiej, Więziennictwa, itp?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do ert
- 20:53, 04.03.2019
tak, masz rację @ert. Gdyby ci wszyscy hejterzy musieli podpisać się z imienia i nazwiska, albo stanąć twarzą w twarz i powiedzieć to co wypisują drugiemu w oczy, to pewnie nic nie mieliby do powiedzenia i napisania.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ert
- 20:13, 04.03.2019
bo najlepiej się pisze, gdy nikt nie wie, kim tak naprawdę jestem, prawda? Jakie to proste.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do Tir
- 20:04, 04.03.2019
@Tir: "Kierowca został uniewinniony. Winny był kierowca osobówki - policjant." .............................................................................. ............................................................... ...................................................................... ...................................................................................................................................... ........................................ Kierowca został uniewinniony? Czy ktoś go oskarżył, że go uniewinnili? Odbyła się rozprawa sądowa, a wcześniej prokuratura postawiła mu zarzuty? Coś mi się wydaje, że banialuki piszesz i o uniewinnieniu i o winie kierującego osobówką. Jak sąd w tej sprawie wyda wyrok, lub umorzy postępowanie sądowe i nikt się nie odwoła, to wtedy możesz sobie pisać i uniewinniać. Do tej pory nikt nie jest winny, ani uniewinniony. Tyle na temat twojego osądu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do mono
- 19:51, 04.03.2019
mono "też jestem za tym aby pokazali to w publicznych wiadomościach TV, policjant to publiczny funkcjonariusz, który jest opłacany z naszych podatków a nie prywatnie" ....................................................................................................................................................................................... ............................................................................................. Ciebie powinni pokazać, jako przykład niedorozwoju umysłowego. Zginął człowiek, a wy czepiliście się tej policji i tego że ten, który zginął był policjantem jak rzep psiego ogona, jakie ma to znaczenie. No chyba, że urodził się od razu policjantem, wyszedł z łona matki od razu w mundurze. Zapamiętajcie sobie, każdy rodzi się człowiekiem, a policjantem, księdzem, krawcem, strażakiem, sędzią, prokuratorem zostaje potem. Wiem, że zmarły to wiedział i zawsze najpierw był człowiekiem, a potem policjantem. Świadczy o tym fakt ile osób uczestniczyło w pogrzebie. Było kilkaset osób. Gdyby to był zły człowiek, to przy trumnie byli by tylko jego najbliżsi
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do iku
- 19:36, 04.03.2019
@iku: "powinni to pokazać na TVN, POLSAT, TVP niech prawda wyjdzie na światło dzienne" ............................................................................................................................................................................................................................. ..................................................................................... Prawda już wyszła na światło dzienne, stała się wielka tragedia, dla tego policjanta i jego rodziny. Co będzie dalej pokaże dochodzenie i wyrok sądu w tej sprawie. A ty jak nie masz nic mądrego do napisania lepiej nic nie pisz, bo durnoty piszesz.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do WER
- 19:29, 04.03.2019
@WER: "BO POLICJANTOM WSZYSTKO WOLNO I MYŚLĄ, ŻE SĄ ŚWIĘCI I CIESZĄ SIĘ, ŻE MY ICH OPŁACAMY Z PODATKÓW A SAMI POWODUJĄ WYPADKI, ROZBIJAJĄ NIEOZNAKOWANE POJAZDY UPRZYWILEJOWANE POLICJANT POWINIEN DAWAĆ PRZYKŁAD OBYWATELOM BO TAKĄ WYBRAŁ PRACĘ I SŁUŻY W SPOŁECZEŃSTWU A SAM ZGINĄŁ DOBRZE, ŻE NIE TRAFIŁ NA MOICH DZIECI, CO TO BY BYŁO GDYBY UDERZYŁ W PRZECHODZĄCE LUDZI :/" ..................................................................................................................................................................................................... ..................................................................................................................................... ........................................................................................... Po pierwsze, naucz się poprawnie pisać. Po drugie nikt z policjantów nie jest święty, to tak samo człowiek jak ty, ksiądz i inny "Jan Kowalski". Który ksiądz nie popełnia grzechu? Przecież jako ksiądz powinien dawać przykład społeczeństwu i nie grzeszyć. A jednak jest ułomny, bo jest człowiekiem. Policjant też nim jest i jak każdy może grzeszyć i popełniać błędy, Fakt, dobrze, że nikt inny nie ucierpiał, bo ta straszna tragedia byłaby jeszcze większa. I jeszcze pytanie: gdzie ty w tym materiale słyszałeś o rozbitym nieoznakowanym pojeździe uprzywilejowanym? No właśnie panie/pani święty/a. Po co ci ta bezsensowna gadka, "rzucasz kamieniem", a sam/sama masz grzeszków nie mało na sumieniu i masz czelność oceniać. Nie sądź, bo będziesz osądzony/a. Gdyby nie te podatki i policjanci nie łaziły by spokojnie twoje dzieci po świecie. "Jak trwoga to do Boga".
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Normalny czlowiek
- 19:12, 04.03.2019
litosci o co wam chodzi ,jest to taka świeża sprawa chyba jeszcze nie pora na werdykt na ocenę pracy śledczych ,nie do nas to należy.Gdzie szacunek dla rodziny .wspolczucie po stracie bliskiej osoby-wstyd
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do świadek
- 19:11, 04.03.2019
świadek: "Policjant był pod wpływem alkoholu i to w znaczącym stopniu. Niech wypowiedzą się Ci co z Nim pili." .............................................................................. ....................................................................... ........................ .......................................................................... ........................................................................ Głupi jesteś i tyle, szkoda klawiatury na opisywanie twojej durnoty. Mam nadzieję, że kiedyś będziesz mógł doświadczyć na własnej skórze takiej sytuacji i niech się wtedy znajdzie taki sam debil jak ty, co tak samo skomentuje ciebie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do 123
- 16:40, 04.03.2019
@123: "TAK TO SIĘ SKŁADA, ŻE OPŁACANA PRZEZ NASZE PODATKI POLICJA NA SIŁĘ PRÓBUJE ODWRÓCIĆ SPRAWĘ ŻEBY TO INNY BYŁ WINNY A NIE POLICJANT, BO POLICJANCI ZAWSZE SĄ NIEWINNI I ZAWSZE MAJĄ WE WSZYSTKIM RACJĘ I ZAWSZE DOBRZE TRAKTUJE NIE UDAŁO IM SIĘ UKRYĆ PRAWDĘ NIESTETY KTOŚ INNY ZGŁOSI DO WIĘKSZYCH MEDIÓW ŻEBY POKAZALI PRAWDĘ" .............................................................................................................................................................................................................. ....................................................................................................................................... Nikt niczego na siłę nie odwraca, fakty i ślady są jakie są i niczego nie da się odwrócić. Ty nie przeprowadzisz potrzebnych czynności na miejscu zdarzenia, bo nie masz o tym zielonego pojęcia, więc koledzy policjanci zmarłego, po mimo swojego bólu i żalu z powodu odejścia kolegi musieli wykonać te czynności, nakłada ten obowiązek na nich prawo i ani im, ani mi, ani tobie nie wolno wydawać w tej sprawie osądu, to może zrobić sąd. Co sobie myślisz, to twoja sprawa, ale nie wypisuj głupot jak nie masz zielonego pojęcia, nie znasz dokładnie sprawy, ani okoliczności. Zamiast pisać durnoty pomyśl, że kogoś spotkała tragedia, że mogło to spotkać każdego, np. Ciebie, jak by wtedy czuła się twoja rodzina? Więc idź i zrób coś... bo ci na dekiel ciśnie i nie pisz głupot.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do kolega kierowcy z Tira
- 16:18, 04.03.2019
@kolega kierowcy z Tira: "Oczywiście. POLSKA W POLSCE. Nikt nie powie że policjant po służbie to zwykły uczestnik ruchu drogowego i też może łamać przepisy. Zginął policjant to trzeba znaleźć winnego. Jak dobre imie policji może być naruszone. Kolega wziął tabletkę przeciwbólową i wielka sensacja że środki odurzające. WSTYD WSTYD I JESZCZE RAZ WSTYD. Owijanie Kota w bawełnę ! jedna wielka ściema !!!!!!"...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... Jaka Polska w Polsce?? Nikt nie powiedział, że to ktoś uprzywilejowany, to pierwsza sprawa, druga to to, że prowadzone są zwykłe czynności wyjaśniające w takiej sprawie, badanie stanu trzeźwości czy robienie testu na narkotyki są zwykłymi czynnościami w takich przypadkach. Skoro wstępne badanie narkotesterem coś pokazało, to trzeba to wyjaśnić, nikt nie mówi, że Twój kolega był naćpany, została mu pobrana krew w celu weryfikacji wstępnego i niedokładnego badania. nikt nie wydaje osądu (poza Tobą). Osąd wszystkich dowodów i zebranych materiałów w trakcie dochodzenia należeć będzie do sądu. Twoim zdaniem najlepiej, jakby policja w tej sprawie nic nie robiła, bo jak można biednego kierowcę TIR-a badać, spisywać i przesłuchiwać. Przecież nie brał udziału w wypadku ze skutkiem śmiertelnym. Wstyd, to powinno być Tobie za wypisywanie takich durnot. Myślę, że tym, którzy wykonywali czynności w tej sprawie było ciężko pracować... Na pewno z oddaniem i dokładnie wykonali należące do nich obowiązki w takiej sytuacji. Gdyby w tym wypadku zginął nie policjant, tylko zwykły "JAN Kowalski", przeprowadzane czynności wyjaśniające i dochodzeniowo-śledcze wyglądały by tak samo. Nie trzep niepotrzebnie ozorem i nie rób męczennika z Twojego kolegi. Zamiast mieć refleksję nad ludzką tragedią wolisz pisać durnoty. Ładnie nie ma co.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do ha
- 15:06, 04.03.2019
@ha: "winny policjant, wstyd dla policji" ................................................................................................................................................................................................ A jak ksiądz zgwałci ministranta - to wstyd dla całego kleru? Nie mierz wszystkich swoją miarą. Nie wypisuj głupot, nie hejtuj. Zginął człowiek, mąż, ojciec, dziadek, brat, kolega, stała się wielka tragedia. Twój wpis świadczy o tym, że wszystkich policjantów wrzucasz do jednego naczynia, a wszyscy wiedzą, że tak nie jest.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~wielkie halo
- 13:30, 04.03.2019
No i super, że nie był, nie ma co o tym gadać i prostować, bo nikt nikogo nie obsmarowywał i nie posądzał. Uważam, że temat zamknięty. Jakbyś dokładnie oglądał i słuchał, to wiedziałbyś, że wstępne badanie narkotesterem coś pokazało, co nie znaczy, że był pod wpływem narkotyków, po to została od niego pobrana krew, żeby to sprawdzić, okazało się, że jest czysty i tyle. Czynności sprawdzające, to jeszcze nie wyrok sądowy, więc nie pisz głupot i nie wołaj o sprostowanie, bo nie ma czego prostować.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

- 12:55, 04.03.2019
Kierowca ciężarówki nie był pod wpływem narkotyków, wyniki badań krwi to udowodniły, tylko ciekawe czy o tym powiedzą bo łatwo kogoś obsmarować ale już sprostować ciężko.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~oj tam...
- 12:06, 04.03.2019
hee policjant winny spowodowania wypadku drogowego i sam zginął co ta policja odwala????????? nikt nie powie, że policjant był sprawdzany na pobranie krwi czy był w czasie prowadzenia auta pod wpływem alkoholu? Następny inteligentny inaczej. Jakbyś trochę czytał ze zrozumieniem, to byś wiedział, że martwy człowiek nie może nadmuchać w alcotest, Jego krew na zawartość alkoholu pobiera się w trakcie sekcji i wysyła do badania, a po nadejściu wyniku dołącza się go do akt sprawy dla sądu. I nikt ci wcześniej nie powie czy był, czy nie był trzeźwy. Nie czytam więcej tych komentarzy, bo nie mogę zdzierżyć wypisywanych bzdur.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~oj tam...
- 11:52, 04.03.2019
NIE ZAUWAŻYLIŚCIE, ŻE NIE CHCĄ MÓWIĆ, ŻE TO " POLICJANT " SPOWODOWAŁ WYPADEK !!! I TYM JESTEŚMY W KURZENI !!! LEPIEJ JAKBY TO SZARY OBYWATEL BYŁ WINNY TAK A CO !!! POLICJANT TO FUNKCJONARIUSZ PUBLICZNY I KAŻDY Z NAS MA PRAWO WIEDZIEĆ, ŻE GDY POLICJANT JEST WINNY NALEŻY TO OGŁASZAĆ !!! A NIE ODWRACAĆ SPRAWĘ NA WINĘ KIEROWCY CIĘŻAROWEGO, KTÓRY UDAJĄ, ŻE BRAŁ JAKIEŚ NARKOTYKI, ŻE POKRYWAŁ TEŻ KOSZTA. Zdajesz sobie sprawę, jak jesteś bezradny gdy policjant jest Ci winny i służby robią wszystko abyś był Ty winny !!! Debil jesteś i tyle, niedorozwinięty nieuku, prawo masz za lewo i tyle. Jak nie masz pojęcia to się nie wypowiadaj, bo głupoty piszesz. A czy kierowca był naćpany, to okaże się po wyniku badania krwi, co nie oznacza jeszcze, że to jego wina była, bo był naćpany. Może być wina kierującego osobówką, a kierowca ciężarówki odpowie za kierowanie w stanie naćpanym i tyle kretynie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~bubu
- 09:00, 04.03.2019
Niektóre komentarze piszą idioci
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~obiektywny
- 08:58, 04.03.2019
Czytam niektóre komentarze i nóż w kieszeni się otwiera... nikt nie mówi przecież oficjalnie, że policjant był niewinny, nikt też oficjalnie nie stwierdza winy kierujących samochodami ciężarowymi od tego kto ponosi winę jest sąd, który po rozpoznaniu sprawy z dochodzenia i wszystkich dowodów wyda stosowny wyrok. Stan trzeźwości nieżyjącego też na pewno zostanie sprawdzony. Jeżeli wstępny test narkotesterem coś pokazał, to po to została pobrana krew od uczestnika tej tragedii, żeby to zweryfikować. Nikt nie powinien tego osądzać przed uzyskaniem wyniku. Każdy kierujący powinien zdawać sobie sprawę, że nie wszystkie medykamenty można stosować i prowadzić pojazd, na niektórych lekach są informacje, że nie można prowadzić pojazdu po ich zażyciu, czy tak było w tym przypadku okaże się po uzyskaniu wyniku. Po mimo tego, że (moje przemyślenia), jeden z uczestników ponosi winę za wypadek, nie przesądza faktu, że kierujący, który prowadził pod wpływem alkoholu albo podobnie działającego środka jest winny obligatoryjnie, tylko dlatego, że był nietrzeźwy, czy naćpany. Nie raz zdarzało się, że winę za wypadek, czy kolizję ponosił trzeźwy, a pijany tracił prawo jazdy i odpowiadał z innego artykułu. Reasumując skończcie pisanie tych banialuków, bo rzygać mi się na was chce. Zginął człowiek, nie policjant, czy palacz c.o., albo wojskowy, czy lump ze starówki. Po co te krzyki. Co się stało, to się nie odstanie. Spoczywaj Arku w pokoju, szczere i gorące współczucia dla rodziny.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~qw
- 08:16, 04.03.2019
"co wolno wojewodzie, to nie tobie, smrodzie" żyjemy w Polsce :(
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~???
- 07:46, 04.03.2019
A policjant nie płaci podatków? Tylko ty jeden?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ja
- 22:17, 03.03.2019
sekcja zwłok jak już coś wykryje coś podejrzanego to i tak NIE OPUBLIKUJĄ bo to policjant zginął a nie zwykły śmiertelnik co płaci tysiące podatków
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~leszek cz
- 18:48, 03.03.2019
nie będę komentować niektórych wpisow bo to zenada.Byl jednym z tych kumpli w klasie który był zawsze usmiechniety. CHodzilem nim do klasy w elektryku starym.POKOJ TWOJEJ ARECZKU.SERDECZNE WSPOLCZUCIA DLA RODZINY
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do : `122
- 18:42, 03.03.2019
to wychodźcie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~zamo
- 18:01, 03.03.2019
Jak go mieli sprawdzić czy był pod wpływem alkoholu jak zginął na miejscu. Taki wynik pokaże sekcjia. Ludzie człowiek nie żyje.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~`122
- 17:58, 03.03.2019
policjantom wszystko wolno a nas szarych obywateli jest miliard kiedyś wyjdziemy na ulicę
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~oj.
- 15:34, 03.03.2019
jakie to ma znaczenie, policjant czy prokurator czy marynarz. prymitywne są te komentarze.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~kumaty
- 12:41, 03.03.2019
NIE ZAUWAŻYLIŚCIE, ŻE NIE CHCĄ MÓWIĆ, ŻE TO " POLICJANT " SPOWODOWAŁ WYPADEK !!! I TYM JESTEŚMY W KURZENI !!! LEPIEJ JAKBY TO SZARY OBYWATEL BYŁ WINNY TAK A CO !!! POLICJANT TO FUNKCJONARIUSZ PUBLICZNY I KAŻDY Z NAS MA PRAWO WIEDZIEĆ, ŻE GDY POLICJANT JEST WINNY NALEŻY TO OGŁASZAĆ !!! A NIE ODWRACAĆ SPRAWĘ NA WINĘ KIEROWCY CIĘŻAROWEGO, KTÓRY UDAJĄ, ŻE BRAŁ JAKIEŚ NARKOTYKI, ŻE POKRYWAŁ TEŻ KOSZTA. Zdajesz sobie sprawę, jak jesteś bezradny gdy policjant jest Ci winny i służby robią wszystko abyś był Ty winny !!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zniesmaczona
- 21:40, 02.03.2019
Nie oceniaj. Zginął człowiek, nic nie wróci mu życia. Zginął mąż, ojciec brat i syn. Tragedia... Tylko tyle i nic więcej. Spoczywaj w pokoju.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jolanta
- 20:47, 02.03.2019
Od wydawania wyroków jest sąd i prokuratura a nie my więc to do nich należy wyjaśnienie sprawy a nie do nas. To po pierwsze, po drugie na miejscu tego kierującego osobówką mógł być każdy z nas nie ważne czy policjant czy inny szary obywatel każdy z nas mogł się znaleźć na tym miejscu, stało się życia już mu nie przywrócimy, a co niektórzy jak czytam te komentarze to nie mają za grosz empatii zero współczucia. Ciekawa jestem czy też tak byś gadał jeden z drugim znawca tematu gdyby to chodziło o kogoś z twojej rodziny podejrzewam że nie, więc jeśli nie masz nic mądrego do powiedzenia to zachowaj to dla siebie a nie robisz zadymę.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~frea
- 20:45, 02.03.2019
hee policjant winny spowodowania wypadku drogowego i sam zginął co ta policja odwala????????? nikt nie powie, że policjant był sprawdzany na pobranie krwi czy był w czasie prowadzenia auta pod wpływem alkoholu?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ja
- 13:37, 02.03.2019
Jacy wszyscy tu mądrzy jesteście. Normalnie sami znawcy redaktorzy i inni cudo twórcy a zapewne większość z was to zwykli bezrobotni żyjący z 500+którzy pierdzą w kanapę od rana do wieczora. Ludzie zginął człowiek. Nie ważne czy policjant czy pijany czy narkoman człowiek to człowiek. Uszanujcie to i pomyślcie jak będzie się czuła rodzina czytając takie komentarze. Nikt nie pomyśli ze mógł wracać zmęczony po służbie i spieszył się do żony do dzieci. Skończyło się tragicznie. Spoczywaj w pokoju [*]
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~mono
- 08:00, 02.03.2019
też jestem za tym aby pokazali to w publicznych wiadomościach TV, policjant to publiczny funkcjonariusz, który jest opłacany z naszych podatków a nie prywatnie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~z pozdrowieniami
- 22:27, 01.03.2019
jsks prawda? żal mi ciebie głąbie. trwa zapewne śledztwo a wy tu pieprzycie osądy, stul dziub jeden z drugim. wielki anonim za klawiaturą.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~iku
- 21:37, 01.03.2019
powinni to pokazać na TVN, POLSAT, TVP niech prawda wyjdzie na światło dzienne
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Tir
- 20:43, 01.03.2019
Kierowca został uniewinniony. Winny był kierowca osobówki - policjant.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~WER
- 18:52, 01.03.2019
BO POLICJANTOM WSZYSTKO WOLNO I MYŚLĄ, ŻE SĄ ŚWIĘCI I CIESZĄ SIĘ, ŻE MY ICH OPŁACAMY Z PODATKÓW A SAMI POWODUJĄ WYPADKI, ROZBIJAJĄ NIEOZNAKOWANE POJAZDY UPRZYWILEJOWANE POLICJANT POWINIEN DAWAĆ PRZYKŁAD OBYWATELOM BO TAKĄ WYBRAŁ PRACĘ I SŁUŻY W SPOŁECZEŃSTWU A SAM ZGINĄŁ DOBRZE, ŻE NIE TRAFIŁ NA MOICH DZIECI, CO TO BY BYŁO GDYBY UDERZYŁ W PRZECHODZĄCE LUDZI :/
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Gosc
- 16:24, 01.03.2019
Po co się spieszul
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ani
- 15:44, 01.03.2019
Współczuje rodzinie ludzie życie jest takie kruche
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anka
- 15:43, 01.03.2019
Wyrazy współczucia dla rodziny
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Irek
- 15:39, 01.03.2019
Głębokie wyrazy współczucia dla rodziny i przyjaciół, 28 o godz 8.00 (obok szkoła podstawowa prowadziłem dzieci)widziałem rozbite auta okropny widok, to mógł być każdy..współczuje
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~???
- 14:38, 01.03.2019
czy nie będąc anonimami, też byście pisali takie komentarze?zadanie sobie to pytanie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do ha
- 14:36, 01.03.2019
wstyd dla ciebie i dla całej twojej rodziny za takie komentarze. daruj sobie i zamilcz. świętojebliwy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Greg
- 14:15, 01.03.2019
A skąd Ty o tym wszystkim wiesz "swiadek" A może lubisz tylko wymyślać teorie spiskowe Daruj to sobie w takich chwilach.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~świadek
- 11:08, 01.03.2019
Policjant był pod wpływem alkoholu i to w znaczącym stopniu. Niech wypowiedzą się Ci co z Nim pili.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ha
- 08:17, 01.03.2019
winny policjant, wstyd dla policji
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~PiotrW
- 21:42, 28.02.2019
Boże straszne, Spoczywaj w pokoju Przyjacielu :(
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Daniel
- 21:28, 28.02.2019
Typowi Polacy. Siedzący w domu dłubiący palcem w nosie i na wszelki wpadek narzekający na wszystko i wszystkich. No i oczywiście widzący wszędzie spisek. Najprościej patrzeć na wszystko przez pryzmat swojej osoby. A gdzie refleksja że zginął czlowiek? Dodam że bardzo porządny człowiek. Do wszystkich hejterów życzę żebyście doświadczyli tego samego co piszecie. Ciekawe czy to będzie właściwe Waszym zdaniem?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~123
- 19:51, 28.02.2019
TAK TO SIĘ SKŁADA, ŻE OPŁACANA PRZEZ NASZE PODATKI POLICJA NA SIŁĘ PRÓBUJE ODWRÓCIĆ SPRAWĘ ŻEBY TO INNY BYŁ WINNY A NIE POLICJANT, BO POLICJANCI ZAWSZE SĄ NIEWINNI I ZAWSZE MAJĄ WE WSZYSTKIM RACJĘ I ZAWSZE DOBRZE TRAKTUJE NIE UDAŁO IM SIĘ UKRYĆ PRAWDĘ NIESTETY KTOŚ INNY ZGŁOSI DO WIĘKSZYCH MEDIÓW ŻEBY POKAZALI PRAWDĘ
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~z pozdrowieniami
- 19:17, 28.02.2019
to co, że policjant? inny człowiek jak sędzia, piekarz czy bezrobotny? w czym macie ból d*py, hejterzy obsrani. Co do czego to sie pierwszy płaszczysz by mandatu nie dostać. No, POKAŻCIE SWOJE ANONIMOWE OBLICZE.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~tak
- 18:53, 28.02.2019
i pewnie TV Zamość doskonale wiedzieli tylko zakazali redaktorom ogłaszać, że zginął policjant Żyjemy w Polsce i każdy dowie się tak czy siak i prędzej czy później Lepiej jakby to szary człowiek był winny a nie policjant !!!!!!!!!!!!!! Wstyd nie mówić prawdę !!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~po
- 17:05, 28.02.2019
Policjant po służbie był.mówić prawdę.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~kolega kierowcy z Tira.
- 15:51, 28.02.2019
Oczywiście. POLSKA W POLSCE. Nikt nie powie że policjant po służbie to zwykły uczestnik ruchu drogowego i też może łamać przepisy. Zginął policjant to trzeba znaleźć winnego. Jak dobre imie policji może być naruszone. Kolega wziął tabletkę przeciwbólową i wielka sensacja że środki odurzające. WSTYD WSTYD I JESZCZE RAZ WSTYD. Owijanie Kota w bawełnę ! jedna wielka ściema !!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Tuw
- 14:50, 28.02.2019
No tak nie mówią publicznie że policjant bo wstyd. I wymyślili że kierowca tira pod wpływem narkotyków żeby odwrócić bieg sprawy i być może zwalić winę na kierowcę tira... Polska rzeczywistość
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Dowiedziałem się
- 14:28, 28.02.2019
CHODZĄ SŁUCHY, ŻE TO POLICJANT PO SŁUŻBIE SPOWODOWAŁ WYPADEK I ZGINĄŁ NA MIEJSCU. CIEKAWE DLACZEGO NIE MÓWIĄ O TYM PUBLICZNIE? Przykład Policji jak wyprzedzać na drodze.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~misiek
- 14:18, 28.02.2019
tak bywa czasami brawura bierze górę szkoda człowieka ale też powinien być przewidujący skoro pracował w policji w drogówce
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Xyz
- 14:15, 28.02.2019
Chyba was za przeproszeniem poyebalo że było pod wpływem! Już nie macie się czego czepic
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~zamo
- 14:04, 28.02.2019
Coś w kronice tygodnia napisali ze kierowca tir-a był pod wpływem środków odurzających. Czy to prawda?? Nie wiadomo. Jam by nie patrzeć, to rodziny swoje przeżywają. Jeden prawie w domu, a drugi może na rozładunku.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Djr
- 13:53, 28.02.2019
@osoba - a skąd wiesz, że ciężarówka się nie przemieściła po uderzeniu na lewą stronę? Bo jak dla mnie to kierowca Suzuki "przykozaczył", zaczepił o zestaw i skończył na drugim. Zawartość we krwi kierowcy ciężarówki to osobny wątek.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ja
- 13:21, 28.02.2019
Tragedia, straszna tragedia
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~osoba
- 13:16, 28.02.2019
i zaznaczę, że kobieta w tle mówi PRAWDOPODOBNIE nie znaczy, że na 100% także zapoznaj się z słownikiem co to znaczy "prawdopodobnie"
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~osoba
- 13:14, 28.02.2019
na wideo wyraźnie widać gdzie uderzenie było czyli cieżarówka zjechała na lewy pas i zatrzymali się na lewym poboczu od strony Lublina, to co mówi nagraniu jest źle poinformowana, prokurator lepiej wie !!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ja
- 13:10, 28.02.2019
"Kierowca " przyznaję Ci rację. Tiry jechały swoim pasem. Niestety kierowca osobowego zjechał na pas przeciwny....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kierowca
- 12:58, 28.02.2019
Polak chyba w tłusty czwartek słuchasz brzuchem. Posłuchaj nagrania jeszcze raz to dowiesz się że to kierowca osobówki wyprzedzał I otarł się o ciężarówkę. Żaden z kierowców dużych aut tu nie był winny.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~znajomy :(
- 12:30, 28.02.2019
Wyrazy współczucia dla Rodziny.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Polak
- 11:57, 28.02.2019
Kierowca ciężarówki zasnął za kierownicą i zabił niewinnego człowieka teraz Biedronka Jeronimo Martins dostanie wielką karę + wielkie odszkodowanie - wystarczy dobry adwokat
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV