zamosc.tv

Śmiertelny wypadek w Wychodach

dodano: 07.10.2020 w Wypadki

W m. Wychody doszło do tragicznego w skutkach dachowania pojazdu.

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (160)

~Xxc
- 15:32, 14.10.2020
Jest ryzyko jest zabawą jak sex bez zabezpieczenia ale i tak zero kary co odszkodowanie z polisy oc jedynie grzywna która starzy opłaca bo wyrok w zawieszeniu coś znaczylby
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wychody
- 22:49, 13.10.2020
Kierowca umyślnie wiedział że jedzie szybko a prosili żeby zwolnił!!! A on ich nie sluchal!!! Pół godziny wcześniej kierowca prawie spowodował wypadek i nic to jego nie nauczyło!! Co to za diabeł był wcielony i nie słuchał pasazerow, teraz robicie z kierowcy. Ofiarę?? Skoro sam się przyznal że jechal za szybko.. Posr.... Niech siedzi jak najdłużej!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wychody
- 22:48, 13.10.2020
Kierowca umyślnie wiedział że jedzie szybko a prosili żeby zwolnił!!! A on ich nie sluchal!!! Pół godziny wcześniej kierowca prawie spowodował wypadek i nic to jego nie nauczyło!! Co to za diabeł był wcielony i nie słuchał pasazerow, teraz robicie z kierowcy. Ofiarę?? Skoro sam się przyznal że jechal za szybko.. Posr.... Niech siedzi jak najdłużej!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wychody
- 22:48, 13.10.2020
Kierowca umyślnie wiedział że jedzie szybko a prosili żeby zwolnił!!! A on ich nie sluchal!!! Pół godziny wcześniej kierowca prawie spowodował wypadek i nic to jego nie nauczyło!! Co to za diabeł był wcielony i nie słuchał pasazerow, teraz robicie z kierowcy. Ofiarę?? Skoro sam się przyznal że jechal za szybko.. Posr.... Niech siedzi jak najdłużej!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wychody
- 22:47, 13.10.2020
Kierowca umyślnie wiedział że jedzie szybko a prosili żeby zwolnił!!! A on ich nie sluchal!!! Pół godziny wcześniej kierowca prawie spowodował wypadek i nic to jego nie nauczyło!! Co to za diabeł był wcielony i nie słuchał pasazerow, teraz robicie z kierowcy. Ofiarę?? Skoro sam się przyznal że jechal za szybko.. Posr.... Niech siedzi jak najdłużej!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wychody
- 22:46, 13.10.2020
Kierowca umyślnie wiedział że jedzie szybko a prosili żeby zwolnił!!! A on ich nie sluchal!!! Pół godziny wcześniej kierowca prawie spowodował wypadek i nic to jego nie nauczyło!! Co to za diabeł był wcielony i nie słuchał pasazerow, teraz robicie z kierowcy. Ofiarę?? Skoro sam się przyznal że jechal za szybko.. Posr.... Niech siedzi jak najdłużej!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kierowca
- 20:21, 13.10.2020
Mówili koledzy zwolnij a on jechał jak szalony, nawet smsa napisał pasażer do jednej osoby ze przed chwilą mieliśmy prawie wypadek... I za pół godziny już był wypadek... Czyli już wszystko wiadomo że kierowca jechał jak szalony i nikomu nie uda się kierowcy usprawiedliwić!!!!!! Więc są dowody i nic już nie usprawiedliwi kierowcy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mlody
- 19:24, 11.10.2020
Auto na drodze To nie zabawka świadomie nieostroznie i możne być bez kary ile kosztuje życie ludzkie na szczęście auta mają obowiązkowe ubezpieczenia JAK TO MOWIA JEST RYZYKO JEST ZABAWA
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~wacek
- 18:59, 11.10.2020
dziwne te wasze tłumaczenia kto jeździ zgodnie z przepisami ? skoro świadomie łamiesz przepisy to chyba wiesz jakie ponosi się konsekwencje logiczne. niech teraz nie robi z siebie ofiary i nie pójdzie na PDK jak tak zrobi to frajer
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kkkkkk
- 16:30, 11.10.2020
I jeszcze do Ide byłeś tam??
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kkkkkk
- 16:01, 11.10.2020
Widzę dalej żenujący idealni kierowcy hejtuja ten wypadek A od tamtego dnia byli już kilka innych i to pod wpływem alkoholu i po 30stce. Widzę najlepiej zgnoic chłopaka który i tak już żyje z ciężarem niż wziąść się tam wypowiedzieć. Wynika z tego że jeżeli spowoduje się wypadek lub ogóle usiądzie się za kierownice po pijaku to jest dobrze nikt się nie odezwie, A tu chłopak trzeźwy jechał bez żadnych środków odurzających najprawdopodobniej samochód zawiódł w wypadku to trzeba go zniszczyć dowalic mu, wszyscy byście go wsadzili na dożywocie. Widzę są i też ludzie którzy chłopaka wspierają i mają rację to był wypadek. Każdego to może spotkać ja wsiadajac za kółko też nie wiem co może się zdarzyć na drodze. TRZYMAJ SIE DAWID I SIE NIE PODDAWAJ NAJWAZNIEJSZE ZE JESZCZE SA LUDZIE NA TYM SWIECIE NIE TYLKO HEJTERZY KTORZY NAWET NIE MAJA ODWAGI SIE PODPISAC IMIENIEM.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ide
- 15:23, 11.10.2020
Skoro koledzy mówili zwolnij a on ich nie słuchał tylko jechał jak szalony, ludzie mowili że od rana się popisywał, a co gorsza dobrze ze nie zabił starszej pani, o którą się otarł ledwo co.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ide
- 15:23, 11.10.2020
Skoro koledzy mówili zwolnij a on ich nie słuchał tylko jechał jak szalony, ludzie mowili że od rana się popisywał, a co gorsza dobrze ze nie zabił starszej pani, o którą się otarł ledwo co.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Abc
- 13:36, 11.10.2020
Zgadzam się z nohejt. Kierowca może i nie jechał przepisowo ale kto jeździ zgodnie z przepisami? Chłopak po wypadku zaczął ratować kolegę niestety się nie udało. Ale moim zdaniem kierowca powinien dostać jak najmniejszy wyrok lub w ogóle nie powinien wylądować w więzieniu ponieważ nie zrobił tego specjalnie to był czysty przypadek, który mógł się zdażyć każdemu z nas. Trzymaj się Dawid. No i oczywiście wyrazy współczucia dla rodziny i bliskich Mateusza.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Rząd
- 10:10, 11.10.2020
On tam jedna osoba w tą czy w tą, ,,korona wirus” jest większym zabójca niż samochód. Trzymaj się chłopie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 17:49, 10.10.2020
A czy ktoś pomyślał o tym że coś mogło się stać z autem? Dlaczego oczerniacie kierowcę i zrzucacie winę tylko na niego?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nohejt
- 17:26, 10.10.2020
Ludzie proszę zastanówcie się co piszecie. Ja też uważam, że chłopaki zachowywali się nieodpowiedzialnie. Znam trzech z nich i wiem na co ich stać, ale zginął człowiek i nie ma, co wieszać na kimś kotów, bo Mateusz sam wsiadł do samochodu tak jak inni. To wydarzenie odbiło piętno na tych, którzy przeżyli i ich życie już nie będzie takie samo. Kierowca próbował ratować przyjaciela do samego końca- nie jest złym człowiekiem. W ogóle zatrzymanie go w areszcie było okropne. Powinien być z rodziną i przyjaciółmi a nie w zimnej celi, myśląc dlaczego nie on zginął, bo pewnie wolałby żeby tak było.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Olka
- 12:54, 10.10.2020
Dlaczego tutaj każdy taki mądry i komentuje incognito? Może swoje mądrości napiszcie pod postem na FB, gdzie nie będzie to anonimowe. Boicie się, że może się okazać, że na temat Waszego sposobu jazdy również można wiele powiedzieć? Cwaniaki!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ona
- 07:54, 10.10.2020
Ciekawe czy kazdy z was tak by sie wypowiadal gdyby to wasze dziecko doprowadzilo by do takiego wypadku czy tez byscie osadzali i mowili wlasnemu dziecku zeby zgnilo w wiezieniu???
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wychody
- 23:02, 09.10.2020
Dawid jechałeś jak szaleniec!! Lubialeś driftowac!! I przez Ciebie jest trup na miejscu, obys się zmęczył w więzieniu!!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
1
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ona
- 21:37, 09.10.2020
Kiedy wypadek spowoduje oaoba dorosla nikt nie komentuje ze jechal za szybko a gdy zrobil to 18 latek nastalo wielkie poruszenie ze szpanowal ze jechal za szybko. Ludzie opanujcie sie nie byliscie na miejscu wypadku wiec nie komentujcie. Czy ktoros z Was zapytalo którejś z rodzin takze rodziny kierowcy i jego samego czy moze potrzebuje jakiejs pomocy. Kazdemu z Nas moglo przydarzyc sie to samo niewiemy co Nas czeka takze nie osadzajcie . Z drugiej strony gdzie byla szkola ze nie zglosila rodzicom ze nie chodza do szkoly i gdzie byli rodzice ze nie interesowali sie tym co robia dzieci. Czasami na prostej pustej drodze zdarzaja sie wypadki. Wspolczuje kazdej z rodzin. Kierowco nie obwiniaj sie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~C
- 20:27, 09.10.2020
Jakby w nocy jechali z dziewczynami no ale mamy XXI wiek
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
- 20:17, 09.10.2020
Jechałem tam ostatnio od lasu od Mokrego i gdzie tam 90 przepisów można jechać ha ha ha ha non stop 50
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~H
- 20:11, 09.10.2020
Pewnie zamożnych i ustawionych rodziców ma lepiej przystopowac
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Q
- 20:08, 09.10.2020
Szkoda że dla szpanerów kastracji nie stosuja
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~zmc
- 20:07, 09.10.2020
Przepisowe 90
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~zmc
- 20:07, 09.10.2020
Przepisowe 90
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mm
- 20:05, 09.10.2020
To jakie tam było ograniczenie prędkości Kos wie 40 50 czy 70 powiedzmy to otwarcie W sumie to i tak nieważne jakby jechal przepisówo nie było by paplaniny
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~zmc
- 19:51, 09.10.2020
Narzekacie na drogę ,na ruch ,na brak policji. Otóż jest to bezpieczna droga ,malownicza ,wymarzona dla motocyklistów ,rowerzystów również dla kierowców wszelkich pojazdów .W Mokrem w pewnym momencie mamy ograniczenie do 30 km /h , w Hubalach dwukrotnie mamy ograniczenie do 50 i właśnie te znaki stawiał amator nie fachowiec .Tam powinno być ograniczenie do 70 a następnie za skrzyżowaniem normalne 90 km /h. Zakręt gdzie ci młodzi chłopcy dachowali pokonujemy bezpiecznie jadąc 100-120 na /h .Jest dość wyrażna różnica pomiędzy kierowcą a posiadaczem prawa jazdy .Niech spoczywa w pokoju .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~zmc
- 19:51, 09.10.2020
Narzekacie na drogę ,na ruch ,na brak policji. Otóż jest to bezpieczna droga ,malownicza ,wymarzona dla motocyklistów ,rowerzystów również dla kierowców wszelkich pojazdów .W Mokrem w pewnym momencie mamy ograniczenie do 30 km /h , w Hubalach dwukrotnie mamy ograniczenie do 50 i właśnie te znaki stawiał amator nie fachowiec .Tam powinno być ograniczenie do 70 a następnie za skrzyżowaniem normalne 90 km /h. Zakręt gdzie ci młodzi chłopcy dachowali pokonujemy bezpiecznie jadąc 100-120 na /h .Jest dość wyrażna różnica pomiędzy kierowcą a posiadaczem prawa jazdy .Niech spoczywa w pokoju .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A
- 19:23, 09.10.2020
Kto nie był młody chłopak chciał pokazać co to nie za on i pokazal Autem rodziców
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~B
- 19:16, 09.10.2020
Przykra sprawa na tej trasie są ograniczenia prędkości jeśli nie do 40 Kto się nie stosuje ten sam się wykańcza tam są ostre zakręty i co wiadomo ryzyko jak sex bez prezerwatywy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wiesio
- 18:59, 09.10.2020
Ciekawe i oczywiste że bliscy koledzy znajomi bronią i to jest naturalne!!!!!!! Tylko on po raz pierwszy jechał tą drogą wiejską gdyby jechał na nawigacji to może by posłuchał Co mu grozi !!!! Grzywna może zawiasy lub kurator a kto użyczył mu to auto zero odpowiedzialnosci
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Pasażer
- 18:31, 09.10.2020
Jak to czytam mam chęć powiedzieć tym "zwierzętom" Bo innaczje tego nie mogę nazwac co myślę o ich zdaniu. Nie byliście w tym aucie nie znacie przyczyny wypadku nie znacie tych młodych ludzi nie znaliście mlodego chłopaka który Niestety odszedł. Dla kierowcy jest to wielka trauma na całe życie jak I dla pozostałych pasażerów. Kierowca walczyl o życie tego chłopaka jak tylko mógł. I to nie była brawurowa jazda to był wypadek który może spotkać każdego z was więc nie obwiniajcie o to kierowcy bo on nie zawinił nie wiecie ile miał na liczniku wiec poprostu sie nie wypowiadajcie. Będę o tobie pamiętać bracie[*]
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Uhy
- 18:07, 09.10.2020
Logicznie myśląc na prostej drodze kiedy nie ma samochodów ani slopow ani drzew spodowodac wypadek i nie wyrobić się na zakręcie????? Tylko prędkość tutaj spowodowała śmierć na miejscu!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Uhy
- 18:06, 09.10.2020
Logicznie myśląc na prostej drodze kiedy nie ma samochodów ani slopo ani drzew spodowodac wypadek i nie wyrobić się na zakręcie????? Tylko prędkość tutaj spowodowała śmierć na miejscu!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Magda
- 15:38, 09.10.2020
Zatroskany. Jest dokładnie tak jak piszesz. W 2019 w miejscowości Mokre mężczyzna zginął kiedy pod wpływem alkoholu uderzył samochodem w przydrożną kapliczkę następnie w ta samą kapliczkę uderzył motocyklista. Również w w 2019 roku mężczyzna pod wpływem alkoholu motocyklem wypadł z drogi niedaleko miejsca gdzie wypadek mieli Ci chłopcy. Do tego dochodzą te bezmózgi w tirach, a policji ani widu, ani słychu. Stąd większość mieszkańców jest przekonana że Policja jest opłacana by na to przymykać oko.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zatroskany
- 15:11, 09.10.2020
Jeżdżę często rowerem przez Hubale i aż strach człowieka obejmuje jak jacyś kierowcy na ograniczeniu 50km/h jadą setką na tej drodze. W szczególności przepisy łamią ci idioci w ciężarówkach firmy która się znajduje w Hubalach którzy spychają innych użytkowników ruchu do rowów bo myślą że są bezkarni kiedy mają większy pojazd, a policja nic sobie z tego nie robi chociaż przebiega tamtędy trasa rowerowa Gminy Zamość oraz ta drąga jeżdżą dzieci do szkoły. Rozmawiałem z mieszkańcem tej miejscowości i powiedział że policja ma to gdzieś i ani razu nie nie widział jak policja by sprawdzała prędkość.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kk
- 15:07, 09.10.2020
Mundi. Nie komentowałam bym raczej zbędnie bez rzetelnych informacji. Są to dwie różne sytuacje.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jnh
- 14:52, 09.10.2020
Brawura zrobiła swoje, świeżak odebrał prawko i chciał się popisać!!!!! Niech siedzi do końca życia!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jnh
- 14:51, 09.10.2020
Brawura zrobiła swoje, świeża odebrał prawko i chciał się popisać!!!!! Niech siedzi do końca życia!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mundi
- 11:32, 09.10.2020
Kilka lat temu brat jednego z uczestników na tej samej drodze ledwo uszedł z życiem, przez prędkość wypadł z drogi i auto spłonęło. Niczego jak widać to nie nauczyło młodych ludzi. Rodzice pozwalajcie dalej jeździć samochodami do szkoły a potem płaczcie przez głupotę swoją i ich. Współczuję rodzinie M
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nieznajoma
- 01:37, 09.10.2020
Nie znam nikogo z wypadku. Zajrzałem przypadkiem. KAZDY Z WAS, MOZE BYC W PODOBNEJ SYTUACJI. JEZDZICIE AUTEM? KAZDY Z WAS MOZE ZABIC PRZYPADKIEM, PRZEZ BŁĄD, PRZEZ NIEUWAGE, PRZEZ GLUPOTE...ALBO ZOSTAC ZABITY. A teraz zanim ktokolwiek odważy się wieszać psy na chłopaku, niech pomyśli ile razy docisnął pedał gazu. Udawało się ? Chłopaku, nie wiem czy kiedykolwiek to przeczytasz... Popełniłeś mega błąd. Nikt nie ma pojęcia co teraz dzieje się w Twojej głowie, tak jak w głowach rodziców chłopaka który zamknął oczy. Współczuję obu rodzinom. Zmarłemu wieczne odpoczywanie, żyjącemu silnej psychiki. A WAM WSZYSTKIM NAMIETNIE KOMENTUJACYM, ŻEBYŚCIE ZACZELI MYŚLEĆ.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ja
- 23:32, 08.10.2020
Skąd wy możecie wiedzieć ile miał na liczniku? Byliście tam ?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ona
- 22:32, 08.10.2020
Ciekawe który z Was cwaniaczki jeździ przepisowo... Tacy mądrzy jesteście i znaleźliście jednego winnego? Ten człowiek jeszcze reanimowal kolegę będąc w ciężkim szoku. Którego z Was by było na to stać? Wydaliscie wyrok jeszcze przed ustaleniem przyczyn wypadku i przed sprawa w sądzie! Kto z Was bez winy niech pierwszy rzuci kamień! Pytam jeszcze raz? Kto z Was przestrzega w 100% ograniczeń prędkości? Ja wam powiem kto... NIKT! Zdarzył się NIESZCZĘŚLIWY WYPADEK a Wy traktujecie tego czlowieka jak niemalże seryjnego mordercę! Raptem znalazło się tyle porządnych obywateli... Żałośni jesteście! I tak apropo to nie jestem rodzina kierowcy...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Hania
- 21:40, 08.10.2020
Kto mądry tak pedzy szybko, gdyby nie ta prędkość to by dało się opanować samochód, świeży kierowca dał popis...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Hg
- 21:38, 08.10.2020
Tak jechał kierowca że trup na miejscu
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ona
- 21:16, 08.10.2020
Ta ta droga nie jest wymagająca to albo prędkość lub smartfon od ciebie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ona
- 21:13, 08.10.2020
M badanie psychiatryczne to by sie przydały ludziom tu komentujacym
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~M
- 21:09, 08.10.2020
Jakby nie było to badanie psychiatryczne wskazane
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ @@@
- 20:51, 08.10.2020
Ta przepisy przepisami ale zakaz kierowania przez dwie dekady dla mnie wskazany tą marzenia !!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Pluto
- 20:37, 08.10.2020
Wypadek ciekawe Jak tam trzeba jechać żeby przy suchym asfalcie wypaść
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mysz
- 20:33, 08.10.2020
Bardzo typowy wypadek. Kurs na kat. B obejmuje tylko jazdę z pojedynczym pasażerem na przednim siedzeniu. Nikt tam nie mówi o przewożeniu kilku osób czy ciężkich towarów. Nastolatki tworzą większe grupy rówieśnicze i w takich lubią się przemieszczać. Dociążają pojazdy o 250-300 kg i prowadzą jak zwykle. Masa zwiększa siłę odśrodkową, pojazd wyrzuca z drogi, jak ktoś nie zapnie pasów, to jeszcze pogarsza sytuację siłą bezwładności. Później się mówi, że prędkość i brawura, a to nie tylko to. To też dziura w systemie szkolenia i społecznej świadomości. Tak samo jest z fiksacją wzroku, o której zwykle dowiedzieć się można na filmikach o ścigaczach, a nie na podstawowym kursie na prawo jazdy. Później kierowcy aut piszą, że samotne drzewo zabiło, a motocykliści stukają się po czołach, bo wiedzą, że jedziesz tam, gdzie patrzysz.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zamosc
- 20:26, 08.10.2020
Trzymaj się Chłopaku, bo w tym wszystkim to tylko Ty zachowałes się jak należy i Twój kolega o tym wie i napewno nie ma Ci tego za złe. To był wypadek! Musisz o tym pamiętać!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ww
- 20:16, 08.10.2020
Tak zginął czlowiek na szczęście miał obowiązkowe ubezpieczenie oc jeśli by nie miał to by płakał
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~A
- 20:05, 08.10.2020
Ta droga z zarzecza do lotniska mokre to droga bez "drogowki" rowniotka nawierzchnia ledwo co po modernizacji tylko gdzie tak się spieszyli
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Valgodesco
- 19:46, 08.10.2020
Na szczęście nikogo nie zabili...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mm
- 19:38, 08.10.2020
To ile on jechał to ładny odcinek 30! Młody ma szczęście w nieszczęściu młody nie karany co mu zrobią wyrok w zawieszeniu ktoś myśli inaczej a i z tysiąc grzywny
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~likier
- 19:18, 08.10.2020
Powybijał bym was wszystkich, nie wiecie jak było, a pierwsi do odpowiedzi. Kierowca zna resztę bardzo długo, każdy wiedział jak jeździ kierowca, no ale niestety, samochód zarzuciło, odbili się od znaku i wydachowali... Kierowca jako pierwszy, jako PIERWSZY, ruszył do pomocy, próbował reanimować do czasu przyjechania pogotowia, ale niestety się nie udało. Z informacji wiem że kierowca nawet nie będzie próbował się bronić, bo wie że zabił przyjaciela i za to odpowie... Jestem ciekawy jak byście WY byli na miejscu tego chłopaka, wydachowali i zabili człowieka, i pewnie by było dlaczego ja? Przecież ja nic złego nie zrobiłem... Żal mi tego kraju i takich ludzi naprawdę... Eksperci pier.... co jeżdżą poza zabudowanym 30km/h... Nie udzielajcie się, proszę... Trzymajcie się Rodzino Mateusza... [*]
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ll
- 18:30, 08.10.2020
A podobno młodzi kierowcy mają specjalne szkolenia na płycie poslizgowej i co po co szkolenia nauka idzie w las czy jak
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~X
- 18:22, 08.10.2020
Po prostu nie potrzebnie remontuja drogi po dziurach aż tak szybko by nie jechal
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Maszin
- 18:17, 08.10.2020
... za nich ich brzemię? Prawdopodobnie nikt. Może to dowód naszej bezduszności i pogardy dla niedostosowania. A może w tej oschłości jest...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Maszin
- 18:17, 08.10.2020
... za nich ich brzemię? Prawdopodobnie nikt. Może to dowód naszej bezduszności i pogardy dla niedostosowania. A może w tej oschłości jest...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bb
- 18:13, 08.10.2020
Zero drzew tirow i takie cos A tak pasy miał zapiete??
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~--------
- 18:10, 08.10.2020
Ps czyj to był samochód ! Jeśli rodziców czy polisa Oc dopuszcza pożyczanie auta !!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nieodpowiedzialny kierowca
- 18:05, 08.10.2020
On miał 7 miesięcy prawko i myślał to samochód to zabawka.... Rodzina całą cierpi i oczekuje na wyrok sądu. Mateusz będę się modlic za Ciebie...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Szczur za to odpowie
- 18:02, 08.10.2020
Tak krotko miał prawko, brak doświadczenia i popis przed kolegami..... Masakra co się z tymi ludźmi dzieje, takich to wsadzać do więzienia, oby sąd go skazał...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Sssds
- 17:57, 08.10.2020
Co mają się kryć ! Kto kierował ten odpowiada**** A sarna wyskoczyła to by symulacje zmieniło......
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~????????
- 17:51, 08.10.2020
18 lat i co mogę sobie jechać nawet 210 takim seryjniakiem Gdzie ogranicznik prędkości dla młodych kierowców powiedzmy do 120
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 17:50, 08.10.2020
Gdyby nie taka duża prędkość każdy by przeżył, akurat musiało to paść na najwrazliwszwgo chłopaka, ci którzy jechali na pewno będą kryć kierowcę bo oni są bardziej przebiegli, wystarczy na nich spojrzeć i widać kto to jest....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Clip
- 17:46, 08.10.2020
Ciekawe na co teraz winę zrzucicie asfalt pachnący nowością pogodę bezdeszczowa czy ruch na tej drodze
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Valgodesco
- 17:28, 08.10.2020
Dlaczego nie publikuje się drastycznych zdjęć z takich zdarzeń? Powinny nimi być tapetowane szkoły, dyskoteki, bary, ośrodki nauki jazdy... Może taki kozak by sobie uświadomił jak łatwo stać się ofiarą lub mordercą.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Waldomoro
- 17:24, 08.10.2020
Co kilka dni gdzieś w Polsce giną w ten sam sposób młodzi ludzie. Schemat jest podobny, kilku debili wsiada do samochodu i podpuszczają głupka siedzacego za kierownicą do szaleńczej jazdy. Czasem niektórym z nich udaje się przeżyć, czasem giną wszyscy. Ale to nic wielkiego, dramat zaczyna się dopiero wtedy gdy uderzą w kogoś, kto nie miał z nimi nic wspólnego, wtedy ktoś nie wraca do domu, a ktoś inny traci męża, żonę lub rodziców...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Enterpraiz
- 16:53, 08.10.2020
Jak to jest , że wszyscy widzimy młodych ludzi za kierownicą szybkich samochodów , jak łamią przepisy , jeżdżą bezmyślnie , myśląc iż wszystko im wolno. Jakoś to nikomu nie przeszkadza , zawsze słyszę psioczenie a póżniej stwierdzenie,, młodzi są muszą się wyszumieć,, . Mogę takich przykładów opisać kilka. Może jeden z wczoraj . Nasza poczciwe 17 łabuńki kierunek Zamość za fotoradarem , podwójna ciągła , przejście dla pieszych , skrzyżowanie i młody chłopak w BMW. Wyprzedził mnie i samochód przede mną, z naprzeciwka jadący samochód ledwo się wyrobił. Głupota? Zbytnio pewność? Brawura? Tak jak najbardziej . Może takie zachowania skomentujecie?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Enterpraiz
- 16:44, 08.10.2020
Do Anonim Nikt nie pisze kłamst tym bardziej rodzina, bo niby po co. Chłopak się przyznał , jechał za szybko , fakt , czy powinien ? Na tamtej drodze nie ma ograniczenia prędkości chociaż powinien być . Jechał złapał pobocze i poszło. Nie uczą jak wyjść z takiej sytuacji a powinni. Nie wiemy o czym rozmawiali, nie wiemy czy się śpieszyli czy nie. To wykaże śledztwo. Wcześniej razem jeżdziła spotykali się razem szaleli i nikomu to nie przeszkadzało. Teraz jak stało się nieszczęście to winny jest tylko kierowca. Jestem ciekawy jak to widzieli i co mówili pozostali poszkodowani.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Emterpraiz
- 16:35, 08.10.2020
Do Admin Człowieku o czym Ty piszesz ? Znasz tego kierowcę? Fakt w lutym odebrał prawo jazdy , na wakacjach załapał się do pracy jako kierowca na trasach międzynarodowych by zarobić na samochód . Zdobył trochę doświadczenia , jednak za mało by łapiąc pobocze wyprowadzic samochód z takiej sytuacji. Tym bardziej, że prawdopodobnie pękł drążek kierowniczy. Polecam spokojne czekanie na wyniki dochodzenia. Jeszcze jedno każdemu kierowcy świeżo upieczonemu czy doświadczonej i może przydażyć podobna sytuacja. Pracując swojego czasu w auto pomocy widziałem różne sytuacje i tragedia. Tak samo jak pracując jako kierowca zawodowy widziałem kupę wypadków. Więc najpierw poczekajmy na wyniki dochodzenia. Nie bronię tego kierowcy , bo dla niego to też jest tragedia , raz wypadek , dwa nieudana reanimacja. Wyrazy współczucia dla rodziny Mateusza. Nie powinno tak się stać ,ale się stało.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 16:35, 08.10.2020
Czytam te wpisy to jakieś breznie, prędkość zrobiła swoje jak można szybko jechać na zakręcie aż to takiego stopnia żeby samochodu nie moc opanować, gdyby wolniej jechał mógłby ten samochód opanować! Nie mniej jednak to był świeży kierowca niedawno prawko odebrał i nie ma doświadczenia. Świeży Kierowca powinien jeździc i z przodu mieć wieloletniego kierowcę przynajmniej rok a on jeszcze kolegów wziął do samochodu, to nawet jeśli koledzy chcieli z tym świeżym kierowca jechać to kierowca powinien wziąć odpowiedzialność za to że jest świeży i niedoświadczony i nie wpuszczać nikogo do samochodu! Niech sam sobie szaleje a nie ze naraża inne osoby!!! Ja przez pierwszy rok jazdy jeździłam z wieloletnim kierowca, nawet po zakupy... A zdałam za pierwszym prawko, ale biorę odpowiedzialność za siebie i nie przewoze grupki osób!! Pomyślcie ludzie co Wy wogle piszecie zastanówcie się nad tym kiedy jest ryzyko wypadku, oczywiście nawet przy 20 na h można wjechać w kogoś ale jeśli dojdzie to tego duża prędkość to kończy się wtedy trupem na miejscu!!!!! Przestańcie pisać filozoficznie. Pomyślcie jak jest z prawem fizyki im większa siła tym większy łomot!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 16:33, 08.10.2020
Czytam te wpisy to jakieś breznie, prędkość zrobiła swoje jak można szybko jechać na zakręcie aż to takiego stopnia żeby samochodu nie moc opanować, gdyby wolniej jechał mógłby ten samochód opanować! Nie mniej jednak to był świeży kierowca niedawno prawko odebrał i nie ma doświadczenia. Świeży Kierowca powinien jeździc i z przodu mieć wieloletniego kierowcę przynajmniej rok a on jeszcze kolegów wziął do samochodu, to nawet jeśli koledzy chcieli z tym świeżym kierowca jechać to kierowca powinien wziąć odpowiedzialność za to że jest świeży i niedoświadczony i nie wpuszczać nikogo do samochodu! Niech sam sobie szaleje a nie ze naraża inne osoby!!! Ja przez pierwszy rok jazdy jeździłam z wieloletnim kierowca, nawet po zakupy... A zdałam za pierwszym prawko, ale biorę odpowiedzialność za siebie i nie przewoze grupki osób!! Pomyślcie ludzie co Wy wogle piszecie zastanówcie się nad tym kiedy jest ryzyko wypadku, oczywiście nawet przy 20 na h można wjechać w kogoś ale jeśli dojdzie to tego duża prędkość to kończy się wtedy trupem na miejscu!!!!! Przestańcie pisać filozoficznie. Pomyślcie jak jest z prawem fizyki im większa siła tym większy łomot!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 16:33, 08.10.2020
Czytam te wpisy to jakieś breznie, prędkość zrobiła swoje jak można szybko jechać na zakręcie aż to takiego stopnia żeby samochodu nie moc opanować, gdyby wolniej jechał mógłby ten samochód opanować! Nie mniej jednak to był świeży kierowca niedawno prawko odebrał i nie ma doświadczenia. Świeży Kierowca powinien jeździc i z przodu mieć wieloletniego kierowcę przynajmniej rok a on jeszcze kolegów wziął do samochodu, to nawet jeśli koledzy chcieli z tym świeżym kierowca jechać to kierowca powinien wziąć odpowiedzialność za to że jest świeży i niedoświadczony i nie wpuszczać nikogo do samochodu! Niech sam sobie szaleje a nie ze naraża inne osoby!!! Ja przez pierwszy rok jazdy jeździłam z wieloletnim kierowca, nawet po zakupy... A zdałam za pierwszym prawko, ale biorę odpowiedzialność za siebie i nie przewoze grupki osób!! Pomyślcie ludzie co Wy wogle piszecie zastanówcie się nad tym kiedy jest ryzyko wypadku, oczywiście nawet przy 20 na h można wjechać w kogoś ale jeśli dojdzie to tego duża prędkość to kończy się wtedy trupem na miejscu!!!!! Przestańcie pisać filozoficznie. Pomyślcie jak jest z prawem fizyki im większa siła tym większy łomot!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 16:32, 08.10.2020
Czytam te wpisy to jakieś breznie, prędkość zrobiła swoje jak można szybko jechać na zakręcie aż to takiego stopnia żeby samochodu nie moc opanować, gdyby wolniej jechał mógłby ten samochód opanować! Nie mniej jednak to był świeży kierowca niedawno prawko odebrał i nie ma doświadczenia. Świeży Kierowca powinien jeździc i z przodu mieć wieloletniego kierowcę przynajmniej rok a on jeszcze kolegów wziął do samochodu, to nawet jeśli koledzy chcieli z tym świeżym kierowca jechać to kierowca powinien wziąć odpowiedzialność za to że jest świeży i niedoświadczony i nie wpuszczać nikogo do samochodu! Niech sam sobie szaleje a nie ze naraża inne osoby!!! Ja przez pierwszy rok jazdy jeździłam z wieloletnim kierowca, nawet po zakupy... A zdałam za pierwszym prawko, ale biorę odpowiedzialność za siebie i nie przewoze grupki osób!! Pomyślcie ludzie co Wy wogle piszecie zastanówcie się nad tym kiedy jest ryzyko wypadku, oczywiście nawet przy 20 na h można wjechać w kogoś ale jeśli dojdzie to tego duża prędkość to kończy się wtedy trupem na miejscu!!!!! Przestańcie pisać filozoficznie. Pomyślcie jak jest z prawem fizyki im większa siła tym większy łomot!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 16:32, 08.10.2020
Czytam te wpisy to jakieś breznie, prędkość zrobiła swoje jak można szybko jechać na zakręcie aż to takiego stopnia żeby samochodu nie moc opanować, gdyby wolniej jechał mógłby ten samochód opanować! Nie mniej jednak to był świeży kierowca niedawno prawko odebrał i nie ma doświadczenia. Świeży Kierowca powinien jeździc i z przodu mieć wieloletniego kierowcę przynajmniej rok a on jeszcze kolegów wziął do samochodu, to nawet jeśli koledzy chcieli z tym świeżym kierowca jechać to kierowca powinien wziąć odpowiedzialność za to że jest świeży i niedoświadczony i nie wpuszczać nikogo do samochodu! Niech sam sobie szaleje a nie ze naraża inne osoby!!! Ja przez pierwszy rok jazdy jeździłam z wieloletnim kierowca, nawet po zakupy... A zdałam za pierwszym prawko, ale biorę odpowiedzialność za siebie i nie przewoze grupki osób!! Pomyślcie ludzie co Wy wogle piszecie zastanówcie się nad tym kiedy jest ryzyko wypadku, oczywiście nawet przy 20 na h można wjechać w kogoś ale jeśli dojdzie to tego duża prędkość to kończy się wtedy trupem na miejscu!!!!! Przestańcie pisać filozoficznie. Pomyślcie jak jest z prawem fizyki im większa siła tym większy łomot!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kkkkkk
- 16:30, 08.10.2020
Większość z was jest żałosna wyzywacie obrazacie kierowcę A prawdy nie znacie. Wielcy znawcy i wielcy kierowcy zacznijcie od siebie i spójrzcie jak wy jezdzicie nie wierzę że wszyscy nagle tacy przepisowi jesteście. Nazywacie kogoś debilem gowniarzem itd A sami jesteście niedojrzalymi hejterami. Zacznijcie myśleć bo są różne sytuacje w życiu np. Złapanie pobocza jest to taka sytuacja w której ciężko jest wyprowadzić samochód. Stała się tragedia nie tylko dla rodziny chłopaka ale też dla innych uczestników wypadku,A większość z was pokazuje swój niski poziom zamiast wesprzeć słowem mieszacie z błotem. Czy chociaż jeden lub jedna z was zastanowiło się czy rodzina poszkodowanych nie czyta tych waszych komentarzy. Nie bo po co najlepiej w sieci się wykazać jaki ja nie jestem mądry A tak naprawdę sam nie jesteś lepszy. Żeby kogoś oceniać najpierw stan przed lustrem i spójrz na siebie. Wyrazy współczucia dla wszystkich poszkodowanych w tym wypadku.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 16:22, 08.10.2020
Boże jakie Wy głupoty piszecie!!!! Nikomu się nie podobała żadna popisuwa!!! Zap....lal że 100 na h przy zakręcie i przez to nie mógł opanować kierownicy!!! Gdyby wolniej jechał to by mógł ta kierownice opanować. Małolat chciał szpan pokazać kolegom!!!! A jaki to z niego kierowca jak on od w lutym prawko odebrał!!! 7 miesięcy ma.... (miał) prawko i on myśli że taki świetny kierowca z niego i doświadczony dostał samochód i chciał kolegom zainponowac!!! Brawura zrobiła swoje...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 16:21, 08.10.2020
Boże jakie Wy głupoty piszecie!!!! Nikomu się nie podobała żadna popisuwa!!! Zap....lal że 100 na h przy zakręcie i przez to nie mógł opanować kierownicy!!! Gdyby wolniej jechał to by mógł ta kierownice opanować. Małolat chciał szpan pokazać kolegom!!!! A jaki to z niego kierowca jak on od w lutym prawko odebrał!!! 7 miesięcy ma.... (miał) prawko i on myśli że taki świetny kierowca z niego i doświadczony dostał samochód i chciał kolegom zainponowac!!! Brawura zrobiła swoje...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 16:17, 08.10.2020
Boże jakie Wy głupoty piszecie!!!! Nikomu się nie podobała żadna popisuwa!!! Zap....lal że 100 na h przy zakręcie i przez to nie mógł opanować kierownicy!!! Gdyby wolniej jechał to by mógł ta kierownice opanować. Małolat chciał szpan pokazać kolegom!!!! A jaki to z niego kierowca jak on od w lutym prawko odebrał!!! 7 miesięcy ma.... (miał) prawko i on myśli że taki świetny kierowca z niego i doświadczony dostał samochód i chciał kolegom zainponowac!!! Brawura zrobiła swoje...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 16:13, 08.10.2020
Boże jakie Wy głupoty piszecie!!!! Nikomu się nie podobała żadna popisuwa!!! Zap....lal że 100 na h przy zakręcie i przez to nie mógł opanować kierownicy!!! Gdyby wolniej jechał to by mógł ta kierownice opanować. Małolat chciał szpan pokazać kolegom!!!! A jaki to z niego kierowca jak on od w lutym prawko odebrał!!! 7 miesięcy ma.... (miał) prawko i on myśli że taki świetny kierowca z niego i doświadczony dostał samochód i chciał kolegom zainponowac!!! Brawura zrobiła swoje...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 16:09, 08.10.2020
Niech rodzina nie broni kierowcy bo teraz nie wiecie co napisać, to wymyślacie jakieś kłamstwa, nikt się nie popisywał, celowo tak piszecie... I tak będzie ciężka kara...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 16:08, 08.10.2020
Znam mateusz to bardzo wrazliwy chłopak... Współczuję że już jego nie ma
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Perlamocna2
- 15:52, 08.10.2020
Ble ble ble... Kto ich w ogole broni!? Nikt nie widzial jak od rana jezdzili w kolo i popisywali sie jazda.. Jak to z liskiem sie rusza, jak hamuje na recznym.. I ten rechot dobiegajacy z samochodu.. Zabawa była.. Do czasu.. Nie bronie zadnegi bo popisy były od rana..
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Valgodesco
- 12:52, 08.10.2020
Dobrze, że nikogo nie zabili.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Xyz
- 12:50, 08.10.2020
Ludzie nie oceniajmy. To tragedia dwóch rodzin i bardzo współczuję kierowcy i rodzinie chłopaka który zginął. Uważam że młodzi kierowcy powinni jeździć małymi autkami z małą mocą żeby nabrać wprawy, pokory.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Xyz
- 12:50, 08.10.2020
Ludzie nie oceniajmy. To tragedia dwóch rodzin i bardzo współczuję kierowcy i rodzinie chłopaka który zginął. Uważam że młodzi kierowcy powinni jeździć małymi autkami z małą mocą żeby nabrać wprawy, pokory.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Enterpraiz
- 11:36, 08.10.2020
Wiem co się stało, wiem jak to wyglądało, wiem jaki stan był każdego uczestnika wypadku, kierowca był trzeźwy tym gorzej dla niego, ponieważ świadomie znacznie przekroczył prędkość i nie dostosował się do warunków panujących w samochodzie. Proszę mi nie mydlić, że nie wiedział, że to jego kolega, że mu przykro, że to wina rodziców czy systemu ponieważ prawo jest równe dla wszystkich, sprawa idzie z automatu. Osobiście nie oskarżam sprawcy... zrobi to sąd i najlepsi prokuratorzy w województwie i gwarantuję wam, że wyrok będzie bardzo sprawiedliwy. Kierowca za to odpowie - dziwne słowa świadczące o tym , że Pan tam był razem z nimi , wszystko widział i co Pan pozwolił na szybką jazdę? Wiem jedno było ich pięciu , nie wiem co robili, o czym rozmawiali , nie wiem kto kogo może podpuszczał do popisów. Nie wiem czy to prędkość , czy uszkodzenie jakiejś części spowodowało ten wypadek. Poczekajmy na wyniki dochodzenia. Wiem też , że chłopak miał najeżdzone kilometrów . W pierwszej kolejności obwiniać trzeba szkoły jazdy , bo nie uczą zachowania i jazdy na codzień a jedynie by zdać egzamin, póżniej młody kierowco ucz się sam . Jeżdżę zawodowo i często widzę wypadki spowodowane przez młodych kierowców . Na koniec gdzie te n kaganiec dla młodych kierowców czyli zielony listek , kursy doszkalające i tak dalej?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Monia
- 11:34, 08.10.2020
Nie pomyśleli, nie jego wina, wina nie jest tylko kierowcy, było ich 4 itd. Współczuję chłopakowi bo w jednej chwili spaprał swoje życie ale niestety to była Jego wina, wsiadasz za kierownicę bierzesz odpowiedzialność za siebie i pasażerów. Nie ruszam dopóki wszyscy nie zapną pasów, bo niezapięty pasażer w chwili wypadku może zabić mnie. Jeżdżę z taką prędkością żeby nikomu nie stała się krzywda. Żeby jeździć trzeba mieć trochę wyobraźni. Stwierdzenie to był wypadek, mogło się zdarzyć każdemu można powiedzieć w sytuacji, gdy coś jest niezależne od nas czyli np znaleźć się w zderzeniu z kimś kto nie myśli ale nie w tej sytuacji. Przez takich ludzi giną niewinne osoby. Wioząc kogokolwiek uważam 100 razy bardziej bo ryzykuje czyjeś życie. Lekcja która Go drogo kosztowała a mogło się to nie wydarzyć. Współczuję rodzinie chłopaka, sama mam Syna i nie wyobrażam sobie Go stracić. Niestety dla rodziny nie będzie pocieszeniem stwierdzenie, że zdarzył się wypadek.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Enterpraiz
- 11:18, 08.10.2020
Enterpraiz - nie jest jedną dla wszystkich rodzin. Wspólczuję kierowcy i jego rodzinie, ale to nie jest ta sama tragedia i taka sama wina. Modlę się za Mateusza i jego najbliższych by potrafili przebaczyć i żyć... Anonim Jest jedna tragedia, bo w przeciwieństwie choćby do pijanych kierowców którzy spowodowali śmiertelne wypadki i się nie przejmował, ten młody kierowca został na miejscu , reanimował kolegę , usiłował ratować kolegę, co się niestety nie udało. Zeznania strażaków to potwierdzają Strata zmarłego to tragedia ale i tragedia kierowcy bo spowodował wypadek i mimo reanimacji nie uratował kolegi . Rodzina może stracić syna bo on może nie udźwignąć ciężaru i może popełnić samobójstwo. Jeśli nawet tego nie zrobi to i tak świadomość tego będzie mu dążyła jak i rodzinie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Domicjusz Ulpian
- 11:07, 08.10.2020
Volenti non fit iniuria (łac. chcącemu nie dzieje się krzywda).
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Tendyk Owendyk
- 11:04, 08.10.2020
Masz rację Enterpize - nikt nie wie co, a może raczej kogo spotka na drodze... Może akurat jadąc do pracy albo na zakupy natkniesz się kiedyś na szalejących thebilli i nie wrócisz już nigdy do domu do dzieci i rodziny. Szczęście w nieszczęściu, że nikogo nie zabili, bo mogłoby być dużo gorzej, gdyby w kogoś wjechali. Wtedy to byłby prawdziwa tragedia...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~M...
- 10:55, 08.10.2020
Wszyscy się przyczynili do tego wypadku kierowca robił slalom a reszcie się to podobało. Niestety nie pomyśleli że może coś się wydarzyć i że jeden z nich może zginąć. Jest wina największą kierowcy bo tak go nie uczyli jeździć. W poslisk sam nie wpadł tylko robił to dla frajdy. Szkoda chłopaka że musiał zginąć całe życie przed nim było. Ale nikt z nas nie wie kiedy gdzie i o której godzi ie zaśnie nasza świeczka. PJD
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~M...
- 10:55, 08.10.2020
Wszyscy się przyczynili do tego wypadku kierowca robił slalom a reszcie się to podobało. Niestety nie pomyśleli że może coś się wydarzyć i że jeden z nich może zginąć. Jest wina największą kierowcy bo tak go nie uczyli jeździć. W poslisk sam nie wpadł tylko robił to dla frajdy. Szkoda chłopaka że musiał zginąć całe życie przed nim było. Ale nikt z nas nie wie kiedy gdzie i o której godzi ie zaśnie nasza świeczka. PJD
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~anonim
- 10:12, 08.10.2020
Enterpraiz - nie jest jedną dla wszystkich rodzin. Wspólczuję kierowcy i jego rodzinie, ale to nie jest ta sama tragedia i taka sama wina. Modlę się za Mateusza i jego najbliższych by potrafili przebaczyć i żyć...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Enterpraiz
- 09:39, 08.10.2020
Czytam wpisy i nie które są wręcz żenujące. Znawcy , eksperci , a tak naprawdę nic nie wiedzą. Pracowałem w pomocy drogowej naoglądałem się wypadków drogowych i czarnych worków. Zawsze była czyjaś wina. Głupota, popisy , chwila nie uwagi. W tym przypadku największą winę ponosi szkoła nauki jazdy niestety. Nie uczą myślenia , przewidywania a co najważniejsze nie wbijają zasady do głów potencjalnych nowych kierowców ,że będą prowadzili potencjalne narzędzie zbrodni. Teraz o samym wypadku chłopak miał przejechane kilkaset kilometrów. Czy jechał szybko czy nie stwierdzą eksperci. Po wypadku reanimował chłopaka . Będzie z tym żył do końca życia. Fakt nie dopilnował zapięcia pasów , powinien ale Ci pozostali też powinni zapiąć. Do siostry i rodziny zmarłego chłopaka , wyrazy współczucia , ale wcześniej jeżdził z tym chłopakiem , przyjażnił się , sam podjął decyzję tego feralnego dnia. Pada pytanie dlaczego nikt z rodzin nie zainteresowali się gdzie są ich pociechy. Niby w szkole? Mam prawo jazdy 32 lata , zjechaną Europę i wiem jedno . Nikt z nas nie wie co może nas spotkać na drodze. Tragedia dla wszystkich rodzin jest jedną.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bumm
- 09:08, 08.10.2020
Właśnie jechali w 4 mogli mu zwrócić uwagę żeby zwolnił ! Ale wy patrzycie tylko na kierowcy winę ! Jesteśmy ludźmi mamy prawo popełniać błędy ! Przez chwile zastanówcie się co czuje teraz ten chłopak co kierował mimo wszystko do końca życia będzie żył z wyrzutami sumienia. Daje wam satysfakcję że kopiecie leżącego ?! Tragedia dla rodziny zmarłego- szczere wyrazy współczucia. Powtarzam to nie jest pierwszy wypadek tego typu ! Ten kierowca był trzeźwyi nic nie brał ! Każdy z nas może znaleźć się na jego miejscu kiedyś. Więc darujcie sobie te komentarze typu ,,dożywocie mu się należy " bo traktujecie chłopaka jak by go specjalnie zabił a to był nieszczęśliwy wypadek !!! Pomyślcie że on może to przeczytać za jakiś czas i przez wasze głupie komentarze coś sobie zrobić !
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 00:48, 08.10.2020
To, że sprawca był trzeźwy nie znaczy, że nie ponosi winy (w znaczeniu prawnym) za to co się wydarzyło. Wiadomym jest, że każdemu z nas może zdarzyć się nieszczęśliwy wypadek. Niemniej, każdorazowo należy ocenić czy sprawca do tego wypadku się przyczynił, chociażby wskutek niezachowania zasad obowiązujących w ruchu lądowym. Natomiast to będą już oceniali biegli, a następnie sąd. Jest mi okropnie żal każdego z uczestników tego feralnego wypadku. Nie wyobrażam sobie ogromu poczucia winy przy świadomości, ze doprowadziło się do śmierci drugiego człowieka. Jednak nie można umniejszać temu co się wydarzyło i dawać sprawcy poczucie "ej stary nic się nie stało to nie twoja wina". Bo niestety stało się bardzo dużo, gdyż zginął młody człowiek,. Natomiast to czy jest to wina sprawcy czy nie, czy on tu w jakikolwiek sposób zawinił, czy jechał szybciej niż powinien - w tym momencie wie tylko on i jego koledzy, którzy pozostali przy życiu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ja
- 00:36, 08.10.2020
W aucie jechało 4 kolegów. Jeden zginął. Ten dzień spędzali razem. Razem żartowali, razem wsiedli do auta, razem jechali i razem spowodowali wypadek. Kierownica jest jedna i tylko jeden mógł nią kręcić.... O tym co działo się w aucie, decydowali razem. Prędkość? Kiedy kierowca ( kolega, koleżanka, mąż, ojciec...) jedzie w moim odczuciu zbyt szybko, mówię stanowczo ZWOLNIJ! Chłopcy popełnili błąd. Pastwicie się nad kierowcą... Zginąć mogło czterech, trzech, dwóch... zginął jeden. Tragedia dla rodziny zmarłego - szczere wyrazy współczucia. Tragedia dla chłopaków - zobaczyli śmierć kumpla, z którym chwilę wcześniej pewnie żartowali z uśmiechem wsiadając do auta, tragedia dla kierowcy - nogą na gazie i ręką na kierownicy zabił kumpla, zabił kolege, przyjaciela, syna, chłopaka, sąsiada... BYŁO ICH CZTERECH, kierownica była tylko jedna....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Polka
- 00:21, 08.10.2020
Prokurator w Polsce jest urzędnikiem Państwowym i jedyna pensję jaką otrzymuje jest jego wynagrodzenie za pracę w instytucjach typu Prokuratura. Dopłata do "sprawiedliwej" oceny danej sytuacji nazywa się łapówką. Czy w polskim sądzie nie ma łapówkarstwa? Hmm... A to nowość, bo ostatnio coś głośno było na temat łapówkarstwa w sądach krakowskich o ile się nie mylę... I nie było to za czasów PRL-u.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nie rodzina
- 00:15, 08.10.2020
Nie jestem rodzina kierowcy ale jestem kierowcą który dość sporo jeździ i ma kilkunastoletnie doświadczenie. Szczerze? Nie widziałam nigdy auta które jeździ zgodnie z przepisami. Jaki z tego morał? To mógł być każdy z nas, kto choć raz wsiadł na miejsce kierowcy. TRZYMAJ SIĘ CHŁOPAKU, TO BYŁ NIESZCZĘŚLIWY WYPADEK! PAMIETAJ O TYM W KAZDEJ MINUCIE SWOJEGO ZYCIA! To nie Twoja wina! Twoj kolega napewno to samo by Ci powiedział! A mordercami są ci którzy chcą Ci tu dokopać w tej tragicznej dla Ciebie chwili, zabierając Ci ostatnie chęci do życia. TO NIE TWOJA WINA!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kierowca za to odpowie
- 00:12, 08.10.2020
Proszę nie wyrywać z kontekstu samego słowa - dopłacę. W polskim sądzie nie ma łapówkarstwa. Natomiast słowo dopłacę może oznaczać wykorzystanie legalnych narzędzi prawnych, dowodowych, które można byłoby wykorzystać ale nie sądzę, żeby były potrzebne do sprawniejszego i szybszego wydania wyroku sprawie. Chłopaku to nie jest czas PRLu w którym kto da więcej
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Qwer
- 23:56, 07.10.2020
Śmiać mi się chce kiedy czytam żałosne komentarze typu "dożywocie mu się należy". Sprawdźcie co mówi na ten temat Kodeks Karny, a nie sami piszecie bzdury. Taki wypadek, to trauma zarówno dla uczestników wypadku czy też rodzin lub bliskich. Trochę powagi w sytuacji. Ciekawe jakby wam się przytrafiło coś takiego, idealni kierowcy i bylibyście na miejscu chłopaka. Często nie mamy wpływu na takie sytuacje i zdarzają się nawet doświadczonym kierowcom. Wszystko będzie egzekwował sąd, a wyrok będzie sprawiedliwy i według obowiązującego prawa. Komentarze z samo sądem zostawcie dla siebie...stróże prawa :) Współczuję osobom poszkodowanym i ich rodzinom oraz bliskim
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Polka
- 23:54, 07.10.2020
Hmm... widzę chłopaku masz przerąbane bo co poniektórzy sugerują załatwienie do saprawy najlepszych prokuratorów w województwie a nawet danie im łapówki za srogi wyrok cyt. "dopłace". Taka oto widać sprawiedliwość jest w naszych sadach. Kto da więcej...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kiwrowca za to odpowie
- 23:49, 07.10.2020
Nie mam nic do biednego skrzywdzonego chłopaka tzn kierowcy ale KPA dla niego z paragrafu jest sklasyfikowany. Jakiejkolwiek oponowanie przy współczuciu dla kierowcy mogłoby ale nie musi świadczyć o dość głębokim wykolejeniu psychologicznym wobec śmierci. Zupełnie podstawowe elementy fizki pozwalają stwierdzić, że kierowca wiedział co robi co również posiada odpowiedni paragraf w KPA. Na szczęście od osądzania jest sąd.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Życie choć piękne, tak kruche jest...
- 23:49, 07.10.2020
Strasznie mi żal tego młodego kierowcy... A Mateusz... Serce się kraje, to nie tak miało być! Tragedia dla obu rodzin.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Acha
- 23:48, 07.10.2020
Polak mądry po szkodzie. Jeśli ma Pan takiego winowajce i tych najlepszych prokuratorów w województwie to jeszcze proszę powiedzieć dlaczego Pan nie był najlepszy dla tego dziecka? Dlaczego nie skontrolowal Pan z kim Pana dziecko utrzymuje kontakty czy jeździ po mieście. Jeden winowajca? Zawsze zaczyna się od siebie. Teraz najlepiej zrzucić winę na jedna osobę ale jest tu ich duzo więcej.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Man
- 23:41, 07.10.2020
Jeśli rodzina tak określa teraz kierowcę, to gdzie była zanim wypadek się wydarzył? Wcześniej nie widzieliście przeszkód by wasze dzieci zadawaly się z tym nieodpowiedzialnym mordercą jak go wrecz okreslacie?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Aaa
- 23:38, 07.10.2020
Gdzie były rodziny, kiedy dzieci zamiast w szkole bawiły się na mieście?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kiwrowca za to odpowie
- 23:34, 07.10.2020
Wiem co się stało, wiem jak to wyglądało, wiem jaki stan był każdego uczestnika wypadku, kierowca był trzeźwy tym gorzej dla niego, ponieważ świadomie znacznie przekroczył prędkość i nie dostosował się do warunków panujących w samochodzie. Proszę mi nie mydlić, że nie wiedział, że to jego kolega, że mu przykro, że to wina rodziców czy systemu ponieważ prawo jest równe dla wszystkich, sprawa idzie z automatu. Osobiście nie oskarżam sprawcy... zrobi to sąd i najlepsi prokuratorzy w województwie i gwarantuję wam, że wyrok będzie bardzo sprawiedliwy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 23:30, 07.10.2020
Braciszku mój kochany straciłam Ciebie przez jakiegoś debila.... Nie wiem co napisać... Brak mi słów.....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 23:29, 07.10.2020
Niech rodzina nie broni chłopaka, bo nie wie co ma już napisać dobrze wiecie że chciał pokazać popis i pokazał niezły!!!! Dożywocie mu się należy!!!! Na pustej ulicy takie coś odwalić???? Szok!! Nikt na pustej ulicy nie powoduje wypadku!!! Albo był naćpany albo chciał nie popisać, na pewno prędkość zrobiła swoje!!!!!! Współczuję rodzinie.. Co oni teraz przeżywają... Kondolencje z mojej strony...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~We
- 23:28, 07.10.2020
Ludze wy też możecie być za jakiś czas na miejscu tego chłopaka. On tez przeżywa hak wszyscy to co się stało wiele jest wypadków tego typu na drogach to wam wszystkim lepiej gnębić sprawcę tych wypadków a nie myślicie co czyja czasem słowa bolą tak samo jak czyny. Najszczersze kondolencje dla rodziny i chłopku ci kierował trzymaj się to nie twoja wina u nie obwiniaj się
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~We
- 23:28, 07.10.2020
Ludze wy też możecie być za jakiś czas na miejscu tego chłopaka. On tez przeżywa hak wszyscy to co się stało wiele jest wypadków tego typu na drogach to wam wszystkim lepiej gnębić sprawcę tych wypadków a nie myślicie co czyja czasem słowa bolą tak samo jak czyny. Najszczersze kondolencje dla rodziny i chłopku ci kierował trzymaj się to nie twoja wina u nie obwiniaj się
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~We
- 23:28, 07.10.2020
Ludze wy też możecie być za jakiś czas na miejscu tego chłopaka. On tez przeżywa hak wszyscy to co się stało wiele jest wypadków tego typu na drogach to wam wszystkim lepiej gnębić sprawcę tych wypadków a nie myślicie co czyja czasem słowa bolą tak samo jak czyny. Najszczersze kondolencje dla rodziny i chłopku ci kierował trzymaj się to nie twoja wina u nie obwiniaj się
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 23:24, 07.10.2020
Kierowca był trzeźwy ale zaimponować chciał małolatom tym bardziej że miał pusta ulice!!!! I nie było żadnego zagrożenia!!!przyduszenie gazu zrobiło swoje!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 23:23, 07.10.2020
Guwniarze !!! Gnoje leniwe !!! Zabawę w szybką jazdę sobie znaleźć ?! Kierowcę do więzienia na dożywocie !!! I niech go sumienie do końca życia dręczy, niech go zjada wina do końca jego marnego beznadziejnego życia. Nie jestem hejterem !!! Żądam zwykłej spawiedliwosci !!! Żądam i dopłacę każdemu prokuratorowi za to, żeby wsadził kierowcę głęboko do więzienia. Za to że zabrał mi część rodziny moich przyjaciół. Za to że pozbawił mnie dumy z tego kim się stawał Mateusz. Zrozumiecie czym jest przebaczyć tragiczny błąd sprawcy śmierci kogoś wam bliskiemu wyłącznie w sytuacji, w której sprawca dostanie odpowiedni wyrok sądu. Jeśli komuś ten wpis się nie podoba niech weźmie swoją rodzinę zapakuje ją w auto i przejedzie się z tą prędkością, która oni się poruszali na tym samym zakręcie. Policja powinna mieć aplikację dla początkujących kierowców, która odrazu wystawia mandat za przekroczenie prędkości. Zastanów się co piszesz w sieci, bo takie podejście świadczy tylko o Tobie. Fakt stracenia kogoś bliskiego jest tragiczny, bo wiem jak to wygląda z własnego doświadczenia, ale takimi komentarzami nic nie zmienisz. Takie wypowiedzi są żenujące, śmieszne i kompletnie niepotrzebne. Jeśli chodzi o przepisy, to prędzej sam(a) byś odpowiedział(a) za taki czyn jak płacenie prokuratorowi. Karanie zostaw odpowiednim instytucjom, nie ma sensu szpanować i wymierzać sprawiedliwości w sposób niezgodny z prawem. Wypadki tego typu zdarzają się na świecie, więc jeśli już, to pozostaje nam lepiej szkolić młodych, żeby mieli pojęcie o takich sytuacjach. Nie zmienimy innych ludzi na siłę. Trochę powagi w sytuacji, a nie robienia niepotrzebnego szumu. Osobiście składam wyrazy współczucia rodzinom poszkodowanych osób.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 23:21, 07.10.2020
Dorwał się prawka i zgrywa świetnego kierowcę.... Przed zakrętem powinno się zwalniać, to hy nic się nie stało tym bardziej że nikt z naprzeciwka nie jechał. To skoro nikt z naprzeciwka nie jechał to przydusił gaz do podłogi i małolatom chciał frajdę sprawić i tak to się skończyło. Gnój jeden!! Obyś się zmęczył w tym więzieniu!!! Będzie Ciebie sumienie gnębiło że czlowieka zabiłeś!!! Bo nie wybo zabnego zdarzenia w inny samochód, czy żaden samochód nie wjechał w Wasz, miałeś pusta ulice i żadnych zagrożeń!!!! Gaz w podłogę zrobił swoje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!! !!!!!!!! !!!!! !!!!!! !!!!!! !!! !!! !!!! !!!!! !!!!! !!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~On
- 23:06, 07.10.2020
Mam 26 lat i od 8 lat jeżdżę bardzo dużo gdyż jestem kierowca i gdybym to ja siedział za kierownicą też by było oskarżanie, że wina kierowcy... Tylko bez komentarzy, że "gowniarz" zabił. Jaka jest różnica czy ten kierowca miał 18 lat czy 30? Ludzie to jest chwila sekunda i można stracić panowanie nad pojazdem miałem różne sytuacje za kierownicą więc wiem o czym mówię, przstancie dodatkowo znęcać się nad tym chłopakiem on czytając to co wypisujecie będąc załamanym i tak tym co się stało kilka godzin temu może mieć różne pomysły co do swojego życia ogarnijcie się ku*wa
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~jebać starych cweli
- 23:04, 07.10.2020
kierowca nie jest niczemu winny. BYŁ TRZEŹWY
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Xyz
- 23:02, 07.10.2020
Znaleźliście jednego winowajce tej tragedii. Na Kierowcę został wydany wyrok jeszcze przed posiedzeniem sądu... Winny!!! Łatwo osądzić młodego chłopaka, który nie może się bronić, który może nawet nie chce się bronić, bo ma więcej empatii niż wszyscy tu zebrani. Proszę Państwa czy oby napewno jest winny kierowca? Gdzie była szkoła, kiedy ci młodzi ludzie zamiast być na lekcjach urządzali przejażďżki? Gdzie byli w tym czasie rodzice którzy powinni dopilnować aby dziecko było w szkole? Który z rodziców czworki pasażerów porozmawial z kierowca i poprosil o ostrozna jazde bo powierza mu swoj najdrozszy skarb? Ja zawsze tak robię, bo też wychowuje nastolatka. Także ludzie sami się najpierw uderzcie w pierś a dopiero później osądźcie młodego człowieka, który przeżywa tragedię swojego życia, którego dobry kolega stracił życie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~123
- 22:58, 07.10.2020
zdążył się nieszczęśliwy wypadek w którym śmierć poniósł młody mężczyzna. ale nie wińmy za to młodego kierowcy nosz kurwa mać ludzie co jest z wami?! winicie kogoś za czyjąś śmierć? czy wy jesteście od sądzenia? spierdalac od chłopaka
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Też matka
- 22:53, 07.10.2020
Kolega mojego syna... Boże, jak to nikt nie wie co go jutro czeka. Ludzie, proszę, uważajcie. Bo nie znacie dnia ani godziny. Szczere kondolencje dla Rodziny Mateusza.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bumm
- 22:49, 07.10.2020
Czy wy się chociaż zastanawiacie przez chwile co tutaj wypisujecie ?! Winicie kierowcę za wszystko nie wiadomo czy to jego wina ! Wiecie co rodzina czytając te komentarze czuje ! Z was niby tacy idealni kierowcy są ?! Nie jest to pierwszy wypadek tego typu ! Myślicie że temu chłopakowi jest teraz do śmiechu on zapewne oddał by swoje życie za tamtego chlopaka jak by mógł ! Czasami warto użyć mózgu zanim się coś napisze !
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 22:43, 07.10.2020
Proszę mi wierzyć, że doskonale rozumiem Pana ból ponieważ mi również odebrano zbyt wcześnie bliską osobe, ale kierowca tego samochodu też czuje i zdaje sobie sprawę z tego co się wydarzyło i z ta świadomością wstąpi w dorosłe zycie, jednakowoż zaznaczam, że był to WYPADEK, nikt nie zabił tego Młodego Człowieka z premedytacją. Mógłby Pan żądac wysokiego wymiaru kary dla zwyrodnialca który zabija z premedytacją a nie dla młodego chłopaka ktory był za kierownicą podczas nieszczęśliwego wypadku...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zum
- 22:42, 07.10.2020
Ludze serio lepiej wam komentować ????????‍♀️ A nie wiecie co się na prawdę stało mógł to być nieszczęśliwy wypadek... Kierowca zapewne ma juz wyrzuty sumienia i wy od tego nie jesteście by sadzić młodego chłopaka ktoś inny wiec te wasze pisanie i nagabywanie na kierowcę wsadźcie sobie w dupe myśliciele kierowca nie opłakuje tej sprawy i utraty kolegi tak samo reszta ? Chłopka był trzeźwy słuchacze co mówili w tym nagraniu a nie gadajcie głupoty bo nie trzeba jechać szybo by spowodować wypadek skoro stanął na poboczu i gród poszedł pod kołami mogło się niestety tak stać a nie inaczej tylko szkoda ze w tym wszystkim zginął 17letni chłopak
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kiwrowca za to odpowie
- 22:27, 07.10.2020
Guwniarze !!! Gnoje leniwe !!! Zabawę w szybką jazdę sobie znaleźć ?! Kierowcę do więzienia na dożywocie !!! I niech go sumienie do końca życia dręczy, niech go zjada wina do końca jego marnego beznadziejnego życia. Nie jestem hejterem !!! Żądam zwykłej spawiedliwosci !!! Żądam i dopłacę każdemu prokuratorowi za to, żeby wsadził kierowcę głęboko do więzienia. Za to że zabrał mi część rodziny moich przyjaciół. Za to że pozbawił mnie dumy z tego kim się stawał Mateusz. Zrozumiecie czym jest przebaczyć tragiczny błąd sprawcy śmierci kogoś wam bliskiemu wyłącznie w sytuacji, w której sprawca dostanie odpowiedni wyrok sądu. Jeśli komuś ten wpis się nie podoba niech weźmie swoją rodzinę zapakuje ją w auto i przejedzie się z tą prędkością, która oni się poruszali na tym samym zakręcie. Policja powinna mieć aplikację dla początkujących kierowców, która odrazu wystawia mandat za przekroczenie prędkości.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 22:02, 07.10.2020
"Gówno śmierdzące"? Czy wiesz człowieku, że w Internecie nie jesteś anonimowy, a to co piszesz podlega pod paragraf? Uświadamiam Cię, że wyrok w tej sprawie nie został wydany, a istnieje coś takiego jak domniemanie niewinności...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 21:51, 07.10.2020
Kierowca za to odpowie!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 21:51, 07.10.2020
Kierowca za to odpowie!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Admin
- 21:50, 07.10.2020
Kierowca za to odpowie!!!! Gówno smierdzace dorwało się samochodu!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Aneta
- 21:48, 07.10.2020
Mateuszku zawsze pozostaniesz w moim sercu!! Nie wierzę.... To nie jest prawda.... Kocham Cię i zawsze będę.....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim
- 21:33, 07.10.2020
Co się dzieje z tym światem? Zginął młody człowiek, każdy z nas mógł znaleźć się na jego miejscu, albo to wasze dziecko mogło tam być. Osoba, która siedziała za kierownicą będzie do końca życia żyła z tym, co się wydarzyło. To był nieszczęśliwy wypadek, nie wiecie czym został spowodowany. Zastanówcie się nad tym co piszecie, nie życzę wam, aby kiedyś was coś takiego spotkało. Spoczywaj w pokoju Mateusz...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ja
- 21:29, 07.10.2020
Jak się nazywa chłopak,który nie przeżył?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ja
- 21:23, 07.10.2020
Jesteście żałośni. Nic nie wiecie, nie byliście wtedy za kierownicą i to nie wy straciliście kolegę. Tam mógł być każdy w was więc nie popisujcie się . Ciekawe czy wszyscy jesteście takimi cudownymi kierowcami. Szkoda chłopaka bo powinien żyć, ale czasu się nie cofnie. Szczere kondolencje dla rodziny Mateusza.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~JA
- 21:08, 07.10.2020
Najszczersze kondolencje, znałam Mateusza i bardzo współczuję jego najbliższym... taka tragedia, aż się serce kraja... Śpij spokojnie :(
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ona
- 21:04, 07.10.2020
Najlepiej jak się grupa hejterow zbierze i prawi morały... czy każdy z Was jeździ za każdym razem przepisowo? Jestem przekonana, że każdy z Was przekroczył choć raz dozwoloną prędkość i wówczas każdego z Was mogła spotkać podobna "przygoda". Dlatego może trochę empatii internetowi hejterzy, bo nikt z Was nie pomyślał, że to młodzi ludzie i na każdym z nich ta sytuacja odcisnęła na zawsze piętno z którym będą musieli żyć. Tak łatwo Wam napiętnować kierowcę? A co by było, gdyby to Wasze dziecko spowodowało? Czy pomysleliscie co ten młody człowiek musi teraz czuć? Z jakim obciążeniem wejdzie w młode życie? Przecież to nie jest zwyrodniały morderca który zabił z zimną krwią, tylko człowiek który w wyniku nieszczęśliwego wypadku spowodował sytuację tragiczną w skutkach i już teraz ponosi tego odpowiedzialność. Czy ulżyło by Wam gdyby założył sobie stryczek na szyję? Ludzie opanujcie się bo on nie zabił z zimną krwią... Dla rodziny zmarłego szczere kondolencje i wyrazy współczucia.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bumm
- 20:59, 07.10.2020
Ludzie jak nie wiecie jak to było to chociaż się nie udzielajcie ! Dla kierowcy to też jest tragedia i te komentarze nie są na miejscu ! Zastanówcie się co piszecie ????
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bumm
- 20:59, 07.10.2020
Ludzie jak nie wiecie jak to było to chociaż się nie udzielajcie ! Dla kierowcy to też jest tragedia i te komentarze nie są na miejscu ! Zastanówcie się co piszecie ????
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~xyz
- 20:44, 07.10.2020
Mateusz, spoczywaj w pokoju w Niebie... (WWCDR) ;(
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~radek
- 20:29, 07.10.2020
młody dał popis brak umiejętności ale wciskać gaz umiał a i nasi instruktorzy nie umią uczyć i przekazać wiedzy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Znajoma
- 20:24, 07.10.2020
Wyrazy współczucia dla rodziny, nie wyobrażam sobie co teraz przeżywa jego tata. Śpij w spokoju Mateusz ????
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Karolina
- 20:20, 07.10.2020
Mateusz spoczywaj w pokoju????wyrazy współczucia dla rodziny
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~xxx
- 19:59, 07.10.2020
Zawsze, gdy czytam komentarze jestem w szoku jak bardzo ludzie są zimni, pozbawieni empatii i współczucia. Nie wiemy co się stało, więc nie obwiniajmy nikogo. Stało się, to się stało. Wyrazy współczucia dla wszytskich uczestników wypadku i ich rodzin.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Bezimienia
- 19:50, 07.10.2020
Zachowajcie te komenatrza dla siebie. Kierowca który przeżył, na pewno teraz za wszelką cenę oddał by swoje życie. Tragedia dla wszystkich rodzin. Nie są tu potrzebne uszczypliwe komenatrza o "darciu japy i wycieczce z kolegami". Wyrzuty sumienia do końca życia. Wszyscy są zniszczenia psychicznie. Kazdy wie co zrobił. Skonczylo sie tragicznie. Oni zdaja sobie z tego sprawe.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mistrz kierownicy
- 19:30, 07.10.2020
Młodzi "bogowie". A najwięcej drą japy żeby dziadkom zabierać prawka.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kierowca
- 18:46, 07.10.2020
Beti nie jesteś bogiem i nie wiesz czy zachaczyli pobocze i nagle spanikował i odbił w lewo jesli nie wiesz jak dachuje auto poczytaj sobie... wcale nie prędkość musiała o tym decydować. Nic nie powidzialaś ciekawego Tak ale gdyby jechał przepisowo to auto by nie koziołkowało 10 razy np tylko raz bądź dwa
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim13
- 18:36, 07.10.2020
Zgadzam sie z Znajomy21 nie tylko takie czyniki jak prędkość zadziałały na dachowanie więc Beti jeśli nie wiesz tego to proszę sie nie udzielać i zachować te komentarze dla siebie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Anonim13
- 18:36, 07.10.2020
Zgadzam sie z Znajomy21 nie tylko takie czyniki jak prędkość zadziałały na dachowanie więc Beti jeśli nie wiesz tego to proszę sie nie udzielać i zachować te komentarze dla siebie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Znajomy21
- 18:13, 07.10.2020
Beti nie jesteś bogiem i nie wiesz czy zachaczyli pobocze i nagle spanikował i odbił w lewo jesli nie wiesz jak dachuje auto poczytaj sobie... wcale nie prędkość musiała o tym decydować. Nic nie powidzialaś ciekawego
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Znajomy21
- 18:13, 07.10.2020
Beti nie jesteś bogiem i nie wiesz czy zachaczyli pobocze i nagle spanikował i odbił w lewo jesli nie wiesz jak dachuje auto poczytaj sobie... wcale nie prędkość musiała o tym decydować. Nic nie powidzialaś ciekawego
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Beti
- 17:13, 07.10.2020
Gówniarz, na pewno zapierdzielał i go wyrzuciło z drogi. Wycieczka z kumplami, brawura, bo musimy pokazać jakimi jesteśmy kozakami i jeden z nich poszedł do piachu. Współczuje rodzinie, stracili syna przez czyjąś głupotę!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Beti
- 17:13, 07.10.2020
Gówniarz, na pewno zapierdzielał i go wyrzuciło z drogi. Wycieczka z kumplami, brawura, bo musimy pokazać jakimi jesteśmy kozakami i jeden z nich poszedł do piachu. Współczuje rodzinie, stracili syna przez czyjąś głupotę!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Beti
- 17:13, 07.10.2020
Gówniarz, na pewno zapierdzielał i go wyrzuciło z drogi. Wycieczka z kumplami, brawura, bo musimy pokazać jakimi jesteśmy kozakami i jeden z nich poszedł do piachu. Współczuje rodzinie, stracili syna przez czyjąś głupotę!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Beti
- 17:13, 07.10.2020
Gówniarz, na pewno zapierdzielał i go wyrzuciło z drogi. Wycieczka z kumplami, brawura, bo musimy pokazać jakimi jesteśmy kozakami i jeden z nich poszedł do piachu. Współczuje rodzinie, stracili syna przez czyjąś głupotę!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV