zamosc.tv

Jakie uzasadnienie podwyżki?

dodano: 06.02.2019 w Zebrania mieszkańców

Nowy przewodniczący osiedla Janowice

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (80)

~okulista
- 11:44, 03.03.2019
o czym ten przewodniczący mówi, niech powie prawdę kto wystąpił o podwyżki; przecież ta partia z której pochodzi jest taka bez skazy, prawdomówna, rozdająca (przed wyborami) dobrobyt za który każdy obdarowany jałmużną zapłaci słono, ludzie otwórzcie wreszcie oczy, nic z pustego się nie bierze
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do pis
- 22:33, 01.03.2019
mówisz o honorze? honor pochowali do kieszeni razem ze srebrnikami, już wszyscy na obecną chwilę dostali ciepłe posadki i może na tych "wynagrodzeniach" wiernych czas skończyć
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~rybak
- 10:22, 01.03.2019
to jak to jest, bo widzę że bycie dyrektorem to taka fucha co daje dobre pieniądze i w czasie pracy można chodzić np. na spotkania do domu pomocy na ul. Dreszera; to się bierze urlop? czy tam lecą pieniądze chociaż się nie świadczy pracy? chcę wiedzieć bo może po namyśle zostanę radnym i się obłowię
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~klasyk
- 13:44, 28.02.2019
do niepewny; całkowicie się z tobą zgadzam, wdać było doświadczenie i klasę ale te cechy są obce niektórym siedzącym tam , stołek najważniejszy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~pis
- 15:19, 27.02.2019
Brak honoru,wstyd !
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~niepewny
- 11:06, 27.02.2019
tak sobie myślę że dobrze by było gdyby ten nowy przewodniczący częściej nie mógł mówić, nie dlatego że mu źle życzę ,niech się cieszy jak najlepszym zdrowiem ale jak pan Matwiejczuk poprowadził początek obrad to aż miło było słuchać; chociaż, kto wie czy chodziło tu o chorobę czy o to że byli mieszkańcy, temat poruszany trudny i nie każdy w takiej podbramkowej sytuacji dał by sobie radę; dla profesjonalisty nie było to jak widać problemem; brawo dla poprzedniego PRZEWODNICZĄCEGO RM!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~gdzie głos?
- 16:19, 26.02.2019
chcę się dowiedzieć czego to przewodniczący nie odzywał się na radzie ostatniej, głosik się podział? może łaskawie doczekamy się odpowiedzi co było przyczyną
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~przynęta
- 19:25, 23.02.2019
o tak, szczególnie u nas w mieście polityka to bardzo dobry, nie wymagający wysiłku dochodowy, bez podatku interes; teraz to zabieganie znowu o wyborców co połkną haczyk na głosowanie i w wyborach zapewnią kasiorę następnej grupie darmozjadów
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~inny PiS?
- 19:20, 23.02.2019
a premier powiedział że dążymy do redukcji biurokracji bo trzeba zaoszczędzić żeby dać emerytom i na 500+, w Zamościu jak widać odwrotnie; to tam w Warszawie inne zasady obowiązują PiS niż w Zamościu? tu jest jakiś inny odłam? chyba tak, bo jak widać obecny przewodniczący RM wprowadził nowe, nie zgodne z prawem zasady z których usiłował się wycofać, to jak to wreszcie jest? trzeba o tym zawiadomić Prezesa!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mieszkaniec
- 18:29, 23.02.2019
"Demokracja to najgorszy system, ale nie wymyślono nic lepszego" - Winston Churchill "Polityk brytyjski i mąż stanu w czasie II wojny światowej i po jej zakończeniu – Winston Churchill wypowiedział jakże proste lecz głębokie słowa: „demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie liczyć wszystkich innych form, których próbowano od czasu do czasu’’. Miało to miejsce na przemówieniu w Izbie Lordów 11 listopada 1947 roku. Twierdził też, iż ‘’Polityka to nie zabawa, to całkiem dochodowy interes’’. Niestety :( PS. O obywateli ( wyborców) zabiegają przed wyborami wtedy są ważni. Po wyborach "większość" żąda + 100% diety, zmieniają na + 75% i niby wszystko "ok"? Radny to nie etat to służba, dieta to nie pensja?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Demokracja
- 06:36, 22.02.2019
Oszukują od 30 lat i jeszcze spoleczenstwo niczego się nie nauczyło. Narzekania,komentarze...a jak przychodzą wybory to znowu głosowanie na to samo, po czym narzekania komentarze. Następnie przychodzą kolejne wybory, znowu głosowanie na to samo, po czym narzekania, komentarze... Następnie przychodzą wybory, znowu głosowanie na to samo.....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zenada Zenada Zenada
- 19:25, 21.02.2019
Nowoczesne +Po kupę śmiechu wstydu diety 80% chore chore oszukali ludzi po wyborach wstyd i w ogóle jak widze te gęby to patrzeć sie nie mogę i ciesze sie ze ich nie wybrałam.nie głosowałam ,w dodatku taksówkarz radny chyba zwymiotuje.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Przedwiośnie
- 18:46, 21.02.2019
"Zima wasza, wiosna nasza, a lato Muminków"?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~??
- 14:23, 21.02.2019
a gdzie tak szumnie nagłaśniana sprawa zbierania podpisów wśród mieszkańców za obniżeniem diet radnym? proszę o jakąś informację jak to wygląda na dzień dzisiejszy? takiego trwonienia naszych pieniędzy i uposażania kolegów nie można tak zostawić. co chwila czytamy jak "wszechmądrzy specjaliści " zasiadają na dobrych stołkach, kiedy to do diabła się skończy ten zaklęty krąg?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~rozczarowana
- 12:55, 21.02.2019
https://wiadomosci.onet.pl/kraj/jedzenie-z-pck-trafialo-na-kampanie-wyborcze-pis/d3pwpws
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~"Ameba RR"? :)
- 09:54, 21.02.2019
https://kwejk.pl/obrazek/963042/jelop.html
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~RR
- 15:34, 20.02.2019
Uderz w stół, nożyce się odezwą
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do RR
- 14:08, 20.02.2019
o sobie samym !!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~RR
- 12:45, 20.02.2019
Ameby (Amoeba), czyli Pełzaki – rodzaj protistów. Formalnie nazwa ta dotyczyć powinna wyłącznie przedstawicieli rodzaju Amoeba, w praktyce odnosi się też do podobnych organizmów, np. Entamoeba histolytica. Ponadto nazwy "ameba" i "pełzak" potocznie używane bywają do określania postaci ameboidalnej (pełzakowatej), czyli pewnego typu budowy organizmów jednokomórkowych, reprezentowanego właśnie przez ameby, ale także różne zupełnie niespokrewnione z nimi pierwotniaki, np. z supergrupy Rhizaria.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do wpisów niżej
- 11:16, 20.02.2019
nie wywołujcie wilka z lasu bo podwyżki tylko patrzeć jak w jesieni będą przegłosowane "za" przez wszystkich przy ustalaniu nowego budżetu jako że trzeba mieć płacić z czego trzem rządzącym w PGK, nowemu pracownikowi- specjaliście od wczoraj w wydziale turystyki, nowo powołanym o których pewnie jeszcze nie wiemy; i jeszcze jedna sprawa- radny ma dojechać do ratusza i za to mu się należy wyższa dieta? bzdura totalna; do pracy jak jedziesz kto ci za to zwraca? ten co chodzi na piechotę ma mniejszą pensję? ale próbujecie wciskać CIEMNOTĘ, tylko nie nam
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do RR
- 10:20, 20.02.2019
PRYMITYW? popatrz w lustro ch.....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~RR
- 09:31, 20.02.2019
Skończcie się już pruć i żalić. Pogłosowaliście na nich a teraz wielkie lamenty. Na co liczyliscie ?? Jesteście prymitywami o rozumach jednokomorkowcow. Dobrze robią,że was rypia w cztery litery. Jeszcze wam powinni podatki popodnosic i rachunki o 100%. Chociaż nawet i wtedy nie zrozumiecie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do 23:16, 19.02
- 08:06, 20.02.2019
ty to sobie do kolegów pisz, napisałem to jako mieszkaniec nie radny, a ty masz nie wiele do napisania jak widać :))) Książek się nie czyta i słownictwo ubogie :)))
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~as
- 02:20, 20.02.2019
Powinna powstać inicjatywa referendalna sprawie obniżenia diet,
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Prawa i Obowiazki kabaret dla sciemy i diety
- 23:16, 19.02.2019
Prawa i obowiązki co ty wypisujesz książkę napisz ,kogo to interesuje co ty piszesz cale Modlicę w domu sobie odmów zalosne.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wstyd
- 23:12, 19.02.2019
To jest oszustwo ludzi wyrąbać na 80% diety po wyborach a czemu nie przed wyborami wstyd w życiu takich radnych.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mieszkaniec, zaczerpnięte i internetu
- 18:30, 19.02.2019
PRAWA I OBOWIĄZKI RADNEGO "Mandat radnego to zbiór praw i obowiązków reprezentanta wspólnoty samorządowej, który obejmując swą funkcję zobowiązuje się przestrzegać prawa i rzetelnie wykonywać obowiązki. Według Słownika języka polskiego, „prawo” oznacza między innymi uprawnienie przysługujące komuś zgodnie z obowiązującymi przepisami. Pojęcie to należy zaliczyć do kategorii normatywnej, gdyż sformułowaniem tym posługuje się przede wszystkim ustawodawca. Następstwem jest stosowanie tego pojęcia w języku prawniczym, czyli w różnego rodzaju omówieniach, interpretacjach, komentarzach i opiniach. Składając ślubowanie radny jednoznacznie stwierdza, że wszystkie obowiązki są mu dobrze znane i świadomie godzi się je wykonywać. Są to obowiązki nałożone na radnego nie tylko przez przepisy prawa. Innym ich źródłem mogą być np. zobowiązania wynikające z programu wyborczego czy kodeksu etycznego. Radny winien być wzorem i przykładem do naśladowania. Nie może pozwolić sobie na niestosowne zachowanie, ponieważ jest reprezentantem mieszkańców i takie zachowanie godzi również w dobre imię samorządu, który reprezentuje. Ślubując rzetelne sprawowanie swoich obowiązków zobowiązuje się do sumiennego i aktywnego działania nie tylko w samych obradach rady i komisji, ale i poza nią. Radny został wybrany po to żeby sam działał i aktywizował do działania innych. Zobowiązuje się do solidnego wykonywania swoich obowiązków. Radny powinien za każdym razem szczegółowo uzasadniać wszystkie podejmowane decyzje i przedstawiać czynniki, które były ich podstawą. Działania radnego powinny być na tyle skonkretyzowane, aby mógł być z nich rozliczany. Powinien działać w sposób jawny, publicznie przedstawiać swoje plany i zawsze być gotowym ponieść konsekwencje swoich działań. Radny wykonuje swoje obowiązki z myślą o wspólnocie samorządowej i mieszkańcach. Nie podejmuje działań mając na uwadze tylko swoją popularność i własne interesy. Radny wykonuje swoje obowiązki rzetelnie poprzez działalność na wielu płaszczyznach, a kontakty z mieszkańcami są tylko jedną z nich. Bardzo ważne są dobre relacje z pozostałymi radnymi, współpraca z wójtem, zarządem powiatu, aktywność podczas prac w komisjach, obecność na sesjach rady i składanie interpelacji. W Europejskim Kodeksie Radnych zwraca się również uwagę na rzetelne wykonywanie obowiązków w sferze budżetowej i finansowej, np. z zakresu kontroli gospodarki finansowej i wykonywania budżetu w ramach funkcjonujących komisji rady, przy udzielaniu absolutorium. Uczciwe wykonywanie obowiązków Uczciwe wywiązywanie się z obowiązków można rozumieć w kilku aspektach. Pierwszy z nich to uczciwe postępowanie wobec wyborców. Radny powinien jasno przedstawiać nawet najtrudniejsze sprawy, szczerze mówić o problemach i zagrożeniach. Nie może zwodzić swoich wyborców, ani świadomie gmatwać spraw, licząc, że w przyszłości „same się rozwiążą”. Jeśli czegoś nie udaje mu się przeforsować w radzie lub jej komisjach, powinien o tym otwarcie powiedzieć wyborcom. Mieszkańcy łatwiej zrozumieją np. przesunięcie terminu kosztownej inwestycji gminnej, jeśli o jego powodach będą informowani na bieżąco i w sposób przekonywujący. Drugi aspekt uczciwości to niewykorzystywanie do swoich prywatnych celów pozycji, jaką daje funkcja radnego. Radny jest przedstawicielem mieszkańców i reprezentuje ich interesy. Na ich rzecz pracuje i z ich kredytu zaufania korzysta. Dlatego nie może wykorzystywać piastowanego stanowiska do realizacji swoich własnych interesów, korzystać z funkcji po to, by osiągać finansowe lub inne materialne korzyści dla siebie, swojej rodziny czy przyjaciół. Ponadto radny ma obowiązek ujawnienia wszystkich sytuacji, w których jego interes prywatny jest w konflikcie z interesem publicznym. W przypadku ich zaistnienia powinien dołożyć wszelkich starań, żeby konflikt ten został rozstrzygnięty bez uszczerbku dla interesu publicznego. Radny nie może wobec zewnętrznych osób podejmować finansowych lub innych zobowiązań, które to zobowiązania mogłyby wpływać na sposób wykonywania przez niego obowiązków. Dbałość o dobro miasta (wspólnoty samorządowej ) i dobro mieszkańców Dobro miasta (wspólnoty samorządowej) realizuje się poprzez skuteczne zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty samorządowej, np. z zakresu ochrony zdrowia, edukacji publicznej, kultury fizycznej i turystyki, i wielu innych. Jednak żeby dobrze zdefiniować potrzeby danej jednostki samorządu terytorialnego, trzeba poznać potrzeby mieszkańców. Nie stanowią oni jednolitej grupy, a ich stosunek do gminy, władz lokalnych, oczekiwania i poglądy są bardzo różne. Radny powinien doskonale orientować się, jaki jest status mieszkańców (biedni, bogaci, młodzi, starzy), jakie mają plany i oczekiwania wobec gminy, co stanowi ich największy problem. Dopiero po takiej analizie może spróbować zdefiniować, co będzie działaniem na rzecz „dobra” tej konkretnej jednostki samorządu terytorialnego, co właśnie tu i teraz można zrobić pożytecznego, co zaproponować, a przed czym przestrzegać. Ślubuje, że będzie dbał nie tylko o dobro swoich wyborców, ale także o dobro wszystkich mieszkańców oraz to, że będzie się liczył z ich opiniami, skargami i postulatami. Nie może realizować postulatu „troski o dobro”, nie zważając na opinie ludzi. Musi swoje działania tak wyważyć, żeby jednocześnie osiągnąć zadowolenie jak największej liczby mieszkańców. Powinien przyjmować i przekazywać właściwym organom, komisjom rady, całej radzie, organowi wykonawczemu jedynie te wnioski i postulaty, które uzna za zgodne z interesem całej wspólnoty samorządowej. Interwencje radnego mogą przybierać formę interpelacji i wniosków. Należy pamiętać, że mieszkańcy nie mają uprawnień do zaskarżania uchwał radny gminy, które są niezgodne z ich żądaniami dotyczącymi np. zmiany nazwy ulic. Mieszkańcy oczekują od radnego nie tylko szybkiej informacji i efektywnego działania, ale także składania sprawozdań z podejmowanych inicjatyw i pracy w radzie. Radny powinien starać się być osobą znaną, by każdy zainteresowany mógł do niego dotrzeć. Wywiady, odczyty, wystąpienia telewizyjne czy radiowe nie mogą być celem samym w sobie, ale muszą dawać mieszkańcom poczucie, że ktoś o nich dba i interesuje się ich sprawami, stara się pomóc w rozwiązywaniu problemów danej społeczności. Kwestią indywidualną, często uzależnioną od charakteru i temperamentu radnego, jest to, jak rozłoży akcenty w kontaktach z mieszkańcami. Ustawy nie określają, jak radny ma utrzymywać stałą więź z mieszkańcami. Najbardziej rozpowszechnioną formą są dyżury. Ustawodawca nie określa gdzie powinny się odbywać. Najwłaściwszym rozwiązaniem jest, aby dyżury radnych odbywały się w urzędzie gminy/starostwie powiatowym, nie ma jednak przeszkód, aby radni pełnili je w lokalach stanowiących siedziby popierających ich komitetów wyborczych czy partii politycznych. Kontakt z mieszkańcami może być również realizowany bezpośrednio. Duże możliwości dają również współczesne środki komunikacji, np. fora internetowe, strony www czy własna skrzynka e-mailowa – pewni anonimowości internauci są bardziej szczerzy, dzięki czemu chętniej dzielą się swoimi uwagami. Dobrą formą podtrzymywania kontaktu ze społecznością lokalną są wysyłane co jakiś czas listy do mieszkańców własnego osiedla czy okręgu wyborczego, informujące o najważniejszych kierunkach działań oraz o osiągniętych i spodziewanych efektach prac radnego. Czasem działanie w interesie lokalnym przybierać będzie postać działania nie tylko w roli radnego. Niekiedy będzie wymagana postawa obiektywnego obserwatora, który nie stara się przekonywać do jakiegoś działania, ale po prostu chce poznać opinie. W niektórych sytuacjach radny może być gorącym zwolennikiem jakiegoś rozwiązania i działać na rzecz jego wdrożenia, skutecznie przeciwstawiając się innym propozycjom. Jego rola może sprowadzać się do poszukującego skutecznego rozwiązania mediatora, który dąży do polubownego, bezkonfliktowego rozwiązania sprawy będącej problemem dla różnych grup mieszkańców. Radny nie jest związany tzw. instrukcjami wyborców ani partii politycznej, do której należy, ani też korporacji zawodowej czy organizacji, których jest członkiem. Niezwiązanie radnego instrukcjami wyraża się w niemożliwości jego odwołania przez wyborców z pełnionej funkcji przed upływem kadencji. Mandat radnego jest wolny, co oznacza, że w wypełnianiu tej funkcji społecznej nie jest on związany instrukcjami wyborców. Daje radnemu swobodę działania, która pozwala zajmować się wszystkimi inicjatywami na terenie miasta a nie tylko realizowaniem swojego programu wyborczego."
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do niżej
- 17:31, 19.02.2019
wyprostuj, Radny na zebrania osiedlowe chodzi po południu, z mieszkańcami też spotyka się po południu jak ma dyżur bo mieszkańcy też pracują; proszę nie kłamać i nie odwracać uwagi od prawdy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Referendum ws. Diet
- 14:50, 19.02.2019
Minimalne WYNAGRODZENIE BRUTTO W 2019 R. TO 2100 - CO OZNACZA, ŻE NA RĘKĘ DOSTAJE SIĘ NA UMOWĘ O PRACĘ 1530 ZŁ (dla większej wiarygodności obliczyłem to na kalkulatorze wynagrodzeń - na jednym z portali internetowych). W materiale uposażenie szeregowego radnego to 1400 zł brutto - czyli 1400 na rękę. To nie jest jednak wszystko: co robi radny? - sesje - dyżury, - Niektórzy radni pełnienie funkcji przewodniczącego RM, Przewodniczy komisjom, - dyżury radnych według harmonogramu - interwencje, -spotkania z mieszkańcami, -zebrania z mieszkańcami. POWYŻSZE SKŁADOWE I tutaj, jeżeli - obowiązki radnego są realizowane w czasie jego pracy zwodowej w macierzystym zakładzie pracy. Do tego dochodzą zwroty za dojazdy – mówmy o wszystkim. Co prawda dieta radnego jest kwotą brutto, ale od 2280 zł. nie podlega opodatkowaniu - do tej kwoty kwota brutto jest de facto kwotą netto – diety powinny być opodatkowane – jeżeli płaca minimalna jest opodatkowana.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Inflacja 4,5% za cztery lata vs dieta 75% !!!
- 11:06, 19.02.2019
Dieta radnego z poprzedniej kadencji wynosiła 800 zł. Przewodniczący 950 zł. Wiceprzewodniczący rady 1450 zł a przewodniczący rady miasta 1940 zł. Dieta radnego z obecnej kadencji 1400 zł. Przewodniczący komisji ma 1550 zł, wiceprzewodniczący rady 1700 zł a przewodniczący 2000 zł. Inflacja w grudniu w skali roku 2018 dane Głównego Urzędu Statystycznego - 1,1%. Wzrost inflacji w latach 2014 - 2018 to ok. 4,5% !!! Wzrost diety radnego 75% !!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do "bystrzak-porządkowy" z 18:08
- 10:54, 19.02.2019
Komisja Samorządu i Porządku Publicznego
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ziewająca
- 02:12, 19.02.2019
kwiecie odpuść to nudne
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~widz
- 23:40, 18.02.2019
ten co odpowiada i jego podpowiadacze może zajmą się syfem w mieście a nie próbują wciskać ludziom kit; za mało dostaliście srebrników? takiego zapuszczonego miasta dawno już nie było, widać że się zachłysnęliście kasą i w d...e macie wszystko, my mamy dobrą pamięć i patrzymy na te żałosne szopki
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Do niżej
- 19:47, 18.02.2019
Sesja obowiązkowa też trzeba brać wolne w pracy. Radni ponad wszystkimi? "Pany"?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do niżej
- 18:08, 18.02.2019
z tego co wiem, tylko w jednej komisji porządkowej i to nie tyle obowiązek tylko mogą wtedy przedstawiać problemy osiedla; wiem jednak że kiedyś przewodniczący nie czekali do komisji tylko w urzędzie załatwiali od ręki i byli wysłuchiwani ale to trzeba chcieć tak robić
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ sprawiedliwość?
- 17:11, 18.02.2019
Przewodniczący osiedli też mają obowiązek uczestniczyć w sesji RM i komisji. Jakiej wysokości mają dietę?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Czekam na cd
- 11:44, 17.02.2019
Proszę o konkretną odpowiedź ile utracili na zarobkach radni wypowiadający się, czy raczej bezsensownie podpowiadający przewodniczącemu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nic się nie stało...
- 10:33, 16.02.2019
Nie rozumiem tego zbulwersowania mieszkańców/komentatorów. Przecież sami ich wybraliście !!! Po drugie, radni powinni sobie przyznać po 10.000zl podwyżki. I tak byście ameby za to zapłacili bez mrugnięcia okiem. Trochę byście pouzalali się w komentarzach po czym wszystko przeszło by do porządku dziennego. Puentujac posłużę się cytatem z wypowiedzi jednego z działaczy społecznych, który co prawda wulgarnie ale dosadnie przedstawił obraz polskiego społeczeństwa (wypowiedź jest ogólnie dostępna w internecie). "Robota w korporacji i karta z debetem to jest wasz majestat...wy takie głupie jesteście...was trzeba jebać, ruchać i na was zarabiać...chuj z wami..." P.S. Przewodniczący rady i suflerzy bardzo mi zaimponowali. Odpowiedni ludzie na odpowiednich stanowiskach.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~mydełko
- 16:10, 15.02.2019
widać nastała moda na łganie, odpowiedź jest żle ułożona i wyuczona, niezgodnie z prawdą; siwy pan nie wie komu odpowiada tzn. osobie która bardzo długo pracowała w UM i zna doskonale przepisy i na bieżąco to co się działo wcześniej w ratuszu! ten pan, przez głupią odpowiedź jeszcze bardziej udowodnił że kłamie tak jak ci co go namaścili, my nie są głupi i obserwujemy to wszystko, takie mydlenie oczu na nic się nie zda!!!!...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~observer
- 16:41, 14.02.2019
coś przewodniczącemu nie zadziałało
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~iho
- 20:11, 13.02.2019
wstyd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ściema
- 09:23, 13.02.2019
mieszkanka jak widać spokrewniona z tym panem że pisze takie peany na jego cześć bo trzeba chyba siedzieć w ratuszu całymi dniami żeby kogoś tak dobrze poznać
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~mieszkanka
- 01:06, 13.02.2019
Bardzo dobry przewodczący, pomimo że z PISu partii kórej nie lubię człowiek ma chec do pracy i wspołpracy. Zajmujcied sie ludzie wynagrodzenie prezesów społek miejskicjh i nagród kóre dostają
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do niżej
- 22:58, 12.02.2019
masz rację, to co mówisz właśnie tak się ma; jeden dzień w miesiącu o godz.13 sesja i 2 razy udział w komisji i to od godz.13tej i za to taka rekompensata! to ile oni zarabiają ? na te pytania nikt Ci nie odpowie, nie czekaj; trzeci zastępca potrzebny dla brania kasy; niektórzy z nich to i emerytura,i praca na dobrym etacie i kasa w ratuszu, żyć długo trzeba żeby to spożytkować a biedne szaraki wykształcone szukają pracy bo dla nich nie ma, ot i cała prawda o naszym kochanym mieście jedyna pociecha że 5 lat szybko zleci, mieszkańcy mają pamięć dobrą i na błahe gadżet już chyba się nie nabiorą
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Cezar
- 20:20, 12.02.2019
O ile dobrze zrozumiałem pana przewodniczącego RM dieta radnego to nic innego jak wynagrodzenie za poniesione straty w przerwie w pracy. Sesja 1 dzień oraz jest 6 stałych komisji rady po 1 dniu na każda komisję to daje nam 7 dni. To coś tu dużo dniówka wychodzi 200 zł dla radnego ,a przewodniczący komisji ma 150 zł więcej v-c przewodniczący RM 300 zł więcej oraz przewodniczący RM 600 zł więcej niż radny czyli 2 tys. zł. Pytanie czy rzeczywiście tyle radny RM i przewodniczący oraz jego zastępcy RM tyle tracą na dniówce? to idąc tym tokiem myślenia wychodzi, że pan przewodniczący RM może zarabiać w WORD 8570 PLN ale chyba tak nie jest pozostali mają 200 zł dniówka czyli odpowiednio 6 tys. zł zarobki na rękę czy tak jest? Pytanie kolejne czy Zamość na prawdę potrzebuje 3 zastępców przewodniczącego?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paweł
- 15:14, 12.02.2019
Dlatego zdecydowałem że wyjeżdżam z tego miasta a nawet kraju. Szkoda zdrowia i nerwów
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nowioczesne Po kabaret
- 14:47, 11.02.2019
Co za tulmanow wybrali na radnych nowoczesne -Petru- Po jedna ekipa a oni sobie 80% diety .......deprawacja człowieka ludzi.nie mają zielonego pojęcia o rzadzeniu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~hahahahahahahahahahahaha
- 14:40, 11.02.2019
ale wyrąbali ludzi po wyborach dali sobie diety 80% hahahahahah tak wybrali to mają nierobow.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Tułm-any
- 14:39, 11.02.2019
ja pierd... Radny taksówkarz wymiękam co za czasy same Tylmany
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~mieszkaniec
- 11:38, 11.02.2019
Radnym się wydaj,że mogą wciskać ludziom ciemnotę tak jak ks.Rydzyk z Radiem Maryja na czele i Prezes PIS-u ze swoją świtą. Współczuję wszystkim,którzy słuchają ich bezkrytycznie,to nie jest droga do zbawienia.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Jarek
- 06:52, 11.02.2019
Przecież to proste TKM
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~rob
- 11:24, 10.02.2019
Raz w miesiącu się spotkają i przez to radny traci dochód tam gdzie pracuje?? No krew mnie zalewa jak słyszę takie coś!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~przebiśnieg
- 22:59, 09.02.2019
o spółki nikt nie pyta tylko o diety bo oszukaliście perfidnie wyborców swoim postępowaniem, ludzie chyba tylko raz nabrali się na pięknie =puste obiecanki przed wyborami, zakpiliście z mieszkańców i nie odwracajcie uwagi spólkami, żadna nagonka tylko prawda co chcecie ją wyciszyć
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Kwiatuszek wiosenny
- 11:37, 09.02.2019
Dlaczego nikt nie pyta o spółki tylko czepili się diet, które stanowią promil w budżecie?celowa nagonka
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Pracownik
- 21:27, 08.02.2019
A teraz w PGK jest dwóch, jeden zawieszony, bierze wynagrodzenie, drugi pełni obowiązki i też bierze.Super rozwiązanie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~prawo i sprawiedliwie
- 19:24, 08.02.2019
pytają o wynagrodzenie radnycb 1400 zł. Jak się to ma do 20 tys dla prezesa PGK i 60 tyś nagrody. To sa dopiero pieniadze,
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nauczycielka
- 19:21, 08.02.2019
W tym przypadki przewodniczący rady ma rację. Nie pracujesz nie dostajesz wynagrodzenia. W teori powinien byc zwolniony, w praktyce nie ma cię w pracy nie masz wynagrodzenia
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~jkgk
- 21:11, 07.02.2019
to jest komedia,pokretne tlumaczenia ,walnęliscie sobie grubą podwyżkę NIE WSTYD WAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~observer
- 19:23, 07.02.2019
jeżeli za kilka godzin - bo sesja trwa od 13, komisje też - dostaje się 1200 zł to oznacza, że w sumie jest to dniówka utraconych zarobków netto. jeżeli pomnożymy to przez 20 - otrzymamy pensję netto w wysokości 24 tys. złotych. Nieźle radni zarabiają - macie może wolny etat?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~@ policja myśli
- 11:35, 07.02.2019
kolego, jaka nagonka/ radny osoba publiczna i nic tu niegrzecznego nie można się doczytać tylko szczerą prawdę, to radni sami sobie zapracowali na starcie na takie opinie i tak ich mieszkańcy widzą, nic dodać i nic ująć chociaż widać z Twojego wpisu że prawda trudna jest dla Was do przełknięcia
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wolne żarty
- 23:06, 06.02.2019
I kto pyta?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Policja Myśli
- 22:52, 06.02.2019
A skąd tu taka nagonka na radnych, TV Zamość szerzy "mowę nienawiści". Który to już raz ?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Okok
- 18:16, 06.02.2019
Przewodniczący to prawdzie dobra zmiana
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ulka
- 18:07, 06.02.2019
:Pan Błaszkiewicz świetny dyrektor,supee przewodniczacy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~?
- 17:53, 06.02.2019
Co z pgk?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~?
- 17:53, 06.02.2019
Co z pgk?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~budda
- 17:32, 06.02.2019
T.Lizut to chyba się nudzi......
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Po co to gadanie?
- 17:23, 06.02.2019
Po co ci radni podpowiadają? Przewodniczący sobie sam radzi, nie potrzebuje klakierów.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Chyba
- 17:21, 06.02.2019
Nie z PiS, tylko z nowoczesnej i PiS.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~kłamstwo w żywe oczy
- 16:24, 06.02.2019
temat obecnej podwyżki wyszedł od "doświadczonych" radnych z PIS, bardzo proszę nie KŁAMAĆ że poprzedni radni o tym mówili bo skrzyknę ich żeby przyszli na sesję i co wtedy zrobi pan z oczami? znam wielu radnych z poprzednich kadencji co nie weszli do Rady Miasta i zawsze na pierwszym miejscu mieli dobro miasta a nie napełnianie swoich kieszeni tak jak WYYYY...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~emeryt
- 15:30, 06.02.2019
Pan przewodniczący mija się z prawdą, albo po prostu kłamie. Pod koniec poprzedniej kadencji temat podwyżek diet radnych nie był podnoszony. Nikt o zdrowych zmysłach nie odważyłby się przed zbliżającymi się wyborami ten problem poruszać. Zrobiono to zaraz po wyborach, bez większego wstydu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Obserwer
- 14:54, 06.02.2019
Jaki przewodniczący takie wyjaśnienie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mieszkanka
- 14:52, 06.02.2019
Pierdolijum pod lilijum!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Radek
- 14:45, 06.02.2019
Co się w tym mieście dzieje?!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~masaż
- 14:42, 06.02.2019
ten radny to byle co je i byle co gada ot i cała prawda
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Opowieści z mchu i paproci
- 13:28, 06.02.2019
To ile emeryci i rencisci zasiadający w RM tracą na poborach? Czy ZUS też im potrąca? Nawet Żwirek i Muchomorek tym bajdom nie są skłonni dac wiary :(
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~prawda
- 12:46, 06.02.2019
Zestawienie utraconych zarobków radnych z filmu poprosimy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~yyyy...odpowiedź
- 12:40, 06.02.2019
ależ ten facet pieprzy głupoty!! panie , stuknij się w czoło i nie kłam że radni w poprzedniej kadencji już chcieli podwyżek diet! taka duża kwota podwyżki to rekompensata za to że wychodzicie z pracy? to jakie do cholery macie wysokie pensje? wielu mieszkańców ma dużo niższe renty i emerytury a pracowali całe życie ciężko. Panie!! nawet nie umiesz odpowiedzieć tylko słychać podpowiedź innych, sam pracę szybko dostał w mieście i to dobrze płatną a teraz wciska kit ludziom; brawo pani M. za zadane pytanie; on nawet nie wie pewnie że osoba zadająca pytanie orientuje się ; no ale tak jest jak się dostaje coś o czym się nie ma pojęcia
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Radny
- 12:37, 06.02.2019
Myślę że 4 tyś powinni Radni dostać. Przecież jest to możliwe. Wystarczy głosowanie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~pytania
- 11:06, 06.02.2019
Czy dobrze wyszło to tłumaczenie podwyżki diet dla radnych? /. Czy nie należy przyznać się do błędu i powiedzieć-"przeholowaliśmy i naprawimy to".? A czy to nie za duża podwyżka? Jak ma się to procentowo do podwyżki płac w sektorze publicznym?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV