zamosc.tv

Zamczysko wybrało

dodano: 13.03.2019 w Zebrania mieszkańców

Zebranie mieszkańców osiedla Zamczysko.

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (54)

~Zofia
- 15:12, 21.03.2019
Gratuluję dla nowego przewodniczącego. Bardzo się ciesze. Wkoncu się coś dzieje na osiedlu. Wspaniałe.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~pod rozwagę
- 14:23, 21.03.2019
jaki dokument prawny podaje widełki , kto i w jakim wieku może kandydować do rady gminy czy osiedla; młodość szybko mija , czy wraz z nią pogarda dla innych też? co do drugiego mam wątpliwości, ktoś niżej dobrze określił "kompleks niższości"
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Wybory
- 08:15, 21.03.2019
Myślę że nie za 5 lat następne wybory
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~co z tym zamczyskiem
- 23:02, 20.03.2019
tylko 2 kandydatów a tyle nienawiści, czy ta Pani która 3 raz przegrała w końcu odpuści
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paweł
- 16:15, 20.03.2019
Skoro mieszkańcy poparli Adama to widocznie doceniają jego prace. Proszę nie pouczać przewodniczącego co ma robić.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~spostrzeżenie
- 10:04, 20.03.2019
wy na tym osiedlu będący autorami tych wpisów i nie znający zasad macie jakiś kompleks niższości wychwalając tego przewodniczącego, przewodniczący/a jest od zasuwania bo taka ich rola, zwyczaj mają taki że dziękują i jest to bardzo grzeczne z ich strony no nie wszyscy muszą tak robić bo nie wszystkich stać na słowo dziękuję, dobrze że remontujecie boiska - nic nie ma wiecznego ale ktoś to wcześniej przy wsparciu urzędników z miasta stworzył itd,itd ale nie chce mi się polemizować widzę jednak w dalszym ciągu kompleks niższości i na siłę zwracanie uwagi na siebie gadaniem-pisaniem, tak was nie docenią tylko przez pracę a piszącej niżej podpowiem:idź na sesje i komisje, posłuchaj, doucz się a pisanie będzie sensowne
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Opinia
- 21:19, 19.03.2019
Podziękować można osobiście dyr wydziału. Komisja i sesja jest od innych spraw a nie podziękowań. Nie słyszałam o tym zwyczaju wśród przewodniczących? To każdego sprawa indywidualna podziękowań. Najważniejsze jest to, że mamy przewodniczącego, który jest bardzo zaangażowany w nasze osiedle. Dużo na osiedlu się dzieje. Mamy wyremontowane boisko, nowy plac zabaw,ulice się remontuja. Wszystkie sprawy osiedlowe dopilnowane. Zawsze służy pomocą.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ z boku
- 17:16, 19.03.2019
jest taki zwyczaj wsród przewodniczących, że jak w wydziałach załatwiają sprawy to dziękują w czasie komisji albo sesji a tu : ani be ani me ani kukuryku! ani obecności , kochajcie waszego guru, piszcie dalej głupawe peany bo na to tylko was stać, wasz poziom niższy od piwnicy co daje do myślenia żeby zatrudnić do pisania kogoś bardziej rozwiniętego umysłowo
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Sąsiad
- 15:55, 19.03.2019
Gratulacje Panie Adamie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Głos
- 13:11, 19.03.2019
I jeszcze jedno skoro mieszkańcy go poparli to jest dobrym przewodniczącym
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Głos
- 13:10, 19.03.2019
Skoro nie zabiera głosu to widocznie nie ma potrzeby. Jak będzie potrzeba żeby zabrać głos napewno to zrobi. Proszę się nie martwić. Zbieraniu głosu to o niczym nie świadczy, sprawy osiedlowe załatwia się w poszczególnych wydziałach urzędu miasta.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~efka
- 10:18, 19.03.2019
muszę cię zasmucić, zarząd osiedla jest jednostką pomocniczą w mieście i ma obowiązek być na sesji i komisji , on nigdy nie świecił w ratuszu i nawet nie zabierał głosu w odpowiednim punkcie , nikt z przewodniczących nie może funkcjonować bez brania czynnego uczestnictwa w życiu miasta no ale cóż, wiem żeś osoba mało inteligentna i tego nie pojmiesz, zostało ci dalej powtarzać te frazesy już dawno przebrzmiałe, współczuję ograniczenia
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ewa
- 21:59, 18.03.2019
Bo zajmuje się sprawami osiedla a nie świeci w ratuszu
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~spostrzegawczy
- 21:03, 18.03.2019
a czemuż to wasz guru nie zaszczycił dzisiejszej sesji i komisji? to jego obowiązek i za to mu płacą, chyba że to już widoczne skutki owocnej pracy hi, hi
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Sprawiedliwa
- 15:33, 18.03.2019
Zebranie i po zebraniu. Nowego przewodniczącego mamy na 5 lat i to najważniejsze. Osiedle poparło kandydata i będzie go napewno wspierać. Nowemu przewodniczącemu życzę powodzenia i owocej pracy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~porządek?
- 09:19, 18.03.2019
jedno jedyne osiedle co w czasie zebrania nie pozwolono się przedstawić kandydatom i nie realizowano punktu wnioski mieszkańców, jak ktoś coś chciał przekazać w tym głośnym kotłowaniu przepychał się do władz miasta; to taka dobra zmiana? gdzie była dyrektor z urzędu miasta że nie pouczała prowadzących- niby wszystko wiedzących- jak należy prowadzić zebranie, taki nadzór nad obowiązującym porządkiem widać było na innych osiedlach, ile wniosków wpłynie do UM z tego osiedla? może wreszcie ktoś się tym skandalem zajmie chyba ,że się mylę to proszę redakcję o pokazanie nagrania , z relacji obecnych tam wiem że wybrani się cieszyli a ludzi potraktowali jak - nie powiem bo mi szkoda mieszkających tam
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zbyszek
- 08:54, 17.03.2019
Gratulacje Adam
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~mieszkaniec z innego osiedla
- 20:41, 16.03.2019
do Mieszkańcy- po pierwsze doucz się i pisz poprawnie jako że robisz podstawowe błędy ortograficzne gdzie dziecko z I klasy pisze lepiej, po drugie- dobrze że tam nie mieszkam bo wyzwanie kojarzy mi się z pojedynkiem i aż się boję myśleć że ktoś zginie nowo wyzwany, po trzecie- masz ubogie słownictwo i nie piszesz nic nowego tylko powielasz wyświechtane niżej frazesy; najpierw edukacja potem zabieranie tu głosu bo ośmieszasz ludzi nie mówiąc o tobie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mieszkańcy
- 20:32, 16.03.2019
Pan Adam nowa siła na osiedlu , widać na zebraniu jak mieszkańcy go popierali nie dziwię się bo w tak w krutkim czasie zrobił tak dużo dla naszego osiedla. To tak jak Pan Robert mówił nie boi się nowych wyzwań.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~fochal
- 12:57, 16.03.2019
Ludzie na jakim świecie żyjecie ,dla was ważna jest tylko i wyłącznie młodość,a szkoda bo tak szybko przemija.Zapomnieliście jak pracowała dla osiedla Joanna.była zaangażowana nie tylko w osiedlu ale jako radna zabiegała o środki finansowe dla waszej świątyni.Wstyd,że taką aktywną osobę spisaliście na straty.Mądry Polak po szkodzie. Żyć będziecie z wyrzutami sumienia .
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ewa
- 09:47, 16.03.2019
Gratuluje dla Pana Adama. Dziękujemy za dotychczasowe zaangażowanie na rzecz naszego osiedla
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~biolog
- 09:03, 16.03.2019
zazwyczaj jak ktoś jest dużej postury to jest osobą inteligentną , z dobrze rozwiniętymi półkulami; tu odwrotnie sylwetka mięśniaka i skurczony, kurzy mózg i tego się nie cofnie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Prosty
- 08:39, 16.03.2019
Może i prosty ale uczciwy. Potrafi rozróżnić dobro od zła i tyle na ten temat.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ja
- 21:08, 15.03.2019
czytam wpisy i najbardziej tendencyjne i prostackie są te pisane przez Darek , to jakiś biedny intelektualnie facet z ubogim słownictwem bo te kilka kwestii powtarza jak mantrę i mało tego- nie zna kompetencji w samorządzie, stare przysłowie mówi:chłop na zagrodzie nie równy wojewodzie, może to dotrze i radzę to przyswoić
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do niżej
- 20:56, 15.03.2019
czy ty nie umiesz czytać tak żeby zrozumieć? pytania mieszkańcy kierują do władz kompetentnych które PO TO są na zebraniach, taką władzą NIE jest chwalony i wynoszony na piedestały twój guru , jeszcze mu bardzo daleko do prezydenta czy radnych, przestań wreszcie kłapać tylko zacznij pracować, twoje odpowiedzi dają do myślenia czy aby na pewno widziałeś jak przebiegało zebranie, na szczęście są relacje z ratusza i widać kto zabiera głos i kto kiedy wieje do chałupki; poziom twoich wypowiedzi nie nadaje się do konwersacji, odpuść
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Darek
- 19:15, 15.03.2019
Trzeba było zadawać pytania i poruszać te problemy tak bardzo istotne dla osiedla. Pan Adam napewno by je rozwiązał. Jest bardzo zaangażowany w nasze osiedle. Mało ludzi takich.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~wybór
- 16:54, 15.03.2019
właśnie przez to co zobaczyłem nie ufam mieszkańcom, nie wszystkim , widziałem dziką bandę co podekscytowana nie wiem czym nawet nie zadawała pytań prezydentowi i radnym chociaż tyle ciekawych spraw no i problemów jest do wyjaśnienia, jestem zniesmaczony zachowaniem i rykiem powiem delikatnie niektórych z tej grupy tłuszczy i proszę mnie nie odsyłać do ratusza bo jak zechcę to wiem dziecię co mam robić, żałośni są niektórzy ci, co w taki sposób chcą zwrócić na siebie uwagę i przez to pokazali jak są mało inteligentni a wręcz ubodzy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Sylwia
- 15:11, 15.03.2019
Do ratusza proszę pismo złożyć z zapytaniem i wtedy uzyska się pisemną odpowiedź. Proszę zaufać mieszkańcom którzy mieszkają kupę lat. Odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~wybór
- 14:51, 15.03.2019
ktoś już niżej pytał a ja pytam po raz drugi dlaczego nie było punktu gdzie kandydat może coś powiedzieć o sobie co daje możliwość rozsądnego wyboru, ja też jestem tu od niedawna i nie znam ludzi, nie chcę odpowiedzi od hejterów tylko konkretnej np. od przedstawicielki ratusza bo było ich dużo, jak patrzę na inne osiedla tak było, chyba że to zamierzone i założone z góry
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Darek
- 13:24, 15.03.2019
Może i tak trzeba wziąść z ratusza sprawozdania wszystkich przewodniczących co byli dotychczas na osiedlu. Wezwać ich wszystkich niech każdy krok po kroku przed sądem odpowiada co zrobił dla osiedla? Np. Za czyjej kadencji powstała światła a za czyjej się zawaliła a za czyjej wyremontowana została. Za czyjej kadencji ściany zewnętrzne świetlicy były białe a za czyjej żółte? Kto ile zrobił Mikołajowow, festynów itd. Wtedy będziemy wiedzieć i zrobimy na osiedlu wręczenie Oskara.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do niżej
- 13:10, 15.03.2019
tak, ma Pan rację tylko czy oczernianie kogoś kto pracował w trudnych warunkach i utrzymał to wszystko jest w porządku? czasy się zmieniły na lepsze więc dobrze że to się nie rozleciało i można kontynuować prace ; proszę przemówić do tych złośliwców żeby energię wyładowywali przy pracy dla osiedla a nie wyżywali się na innych; na koniec pytanie do wszystkich szkalujących- czy dom bez fundamentów będzie stał? nie, nawet jak są słabe to lepiej je wzmocnić i ulepszać niż budować od podstaw tylko czy wszyscy zrozumieją o czym myślę i proszę się nie dziwić bo takie pomówienia może wyprostować tylko sąd, pozdrawiam
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Darek
- 11:20, 15.03.2019
Przestańcie się przechwalac co było kiedyś. Teraz trzeba się skupić co jest tu i teraz a nie wracać do starożytności. Mamy nowego przewodniczącego pełnego energii i z nową wizja. Wspomagajmy go. Straszenie sądami szanowni sąsiedzi no nie ładnie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~starszy mieszkaniec
- 11:06, 15.03.2019
stuknij się w czoło i,nie będę się zniżał do twojego poziomu przeczytaj te oszczerstwa za które możesz szybko beknąć, zanim zrobiliśmy boiska tam było jedno wielkie wysypisko śmieci gdzie wszyscy pozbywaliście się nie potrzebnych rzeczy, w tamtym czasie nie było 200 000zł na remont, dach naprawialiśmy sami, kosili teren wkoło i przy pomocy tamtych władz miasta na ile się dało remontowany był budynek, organizowane zajęcia dla dzieci, mikołaje i wycieczki, dla dorosłych też, nawet chór Rezonans tu występował w tych skromnych warunkach, pani Joanna z nami stworzyła świetlicę osiedlową i wiele innych spraw, za oszczerstwa tej osoby możesz szybko się znaleźć w sądzie i myślę że teraz sprawa nie będzie wycofana tak jak było wcześniej, pamiętaj- internet nie jest anonimowy a prokurator działa skutecznie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mieszkaniec
- 09:08, 15.03.2019
Niestety Pani Joanna oprócz brania wynagrodzenia nic nie zrobiła dla młodych ludzi na osiedlu, świetlica była jedną wielką ruiną zamkniętą na klucz. Teren wokół świetlicy był jedną wielką łąką z trawą do pasa. Brak jakiegokolwiek oświetlenia boiska za świetlicą. Plac zabaw jaki znajdował się za świetlicą zamiast naprawiać został całkowicie usunięty. Nawet jak młodzież zainwestowała swój czas oraz środki na posprzątanie boiska oraz wstawienie dwóch słupków do siatkówki i samej siatki. To cała pani Joanna stwierdziła że tam jest patologia, alkoholizm i pod osłoną nocy siatka wyparowała. Same kosze do gry w koszykówkę były naprawiane przez młodzież bo przewodnicząca osiedla miała to daleko. Tak więc za tej szanownej Pani nie zostało zrobione nic oprócz postawienia tablicy informacyjnej obok sklepu PSS.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Sylwia
- 07:32, 15.03.2019
Takie małe osiedle a tyle jadu i niezgody. Nie polecę nikomu zamieszkania na tym osiedlu.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~były mieszkaniec
- 21:54, 14.03.2019
czytam te wypociny i jestem zszokowany skąd tyle teraz jadu na tym osiedlu, czy to jest dewizą młodości którą tak eksponujecie? nie , to chamstwo czystej wody i tym chcecie przykryć swoją nicość; poprzednie zarządy pracowały bardzo aktywnie na miarę ówczesnych warunków były pieniądze i dobrze że utrzymali budynek, a Wałową kto wam zrobił bo taplalibyście się w błocie więc nikogo nie szkalujcie bo za to możecie odpowiedzieć tylko do roboty i zamknijcie sobie usta, wydaje się wam biedacy że jesteście pępkiem świata ale jesteście do roboty i się wykażcie a nie szczekajcie bo karawana idzie dalej ale czy połapiecie się o czym mówię, chyba nie
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~waluś
- 21:32, 14.03.2019
Pani Joanno. Głosowałem na Panią i wielka szkoda ,że mieszkańcy tak szybko zapomnieli o Pani ofiarnej pracy na rzecz osiedla .Widać i czuć dobrą zmianę nawet na osiedlach-po owocach ich poznamy .Młody ,zobaczymy jak aktywny będziesz na komisjach i sesjach.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mieszkaniec
- 20:21, 14.03.2019
Tak tylko przy remoncie kuchni z podłogi szczury wychodziły, podłoga się zapadła. Cała świetlica była jednym zawaliskiem i potrzebowała natychmiastowego remontu. Dobrze stworzyli ale nic nie ma wiecznie. Dostać 200tys? Trzeba było przyjść do świetlicy pomagać w remoncie i po. Tak samo się zrobiło. Pan Adam był w zarządzie osiedla i pracował społecznie przez wiele lat
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Prawdomowny
- 19:38, 14.03.2019
Hehe.Uśmiałem się.To kontrkandydatka dzwoniła po ludziach i mówiła, że Adam rezygnuje i że ona jest od samego prezydenta...brawo tym którzy właściwie zagłosowali. Brawo
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~czytający ze zrozumieniem wpisy
- 16:53, 14.03.2019
jak mógł pisać od wielu lat projekty co roku jak przewodniczącym został po tamtej co wyjechała a to kilka miesięcy zaledwie, pani Klaro proszę pisać ze zrozumieniem , z tego nie da się wyciągnąć średniej, poprzednie zarzady też pracowały na to żeby się świetlica nie rozleciała bo to nie sztuka dostać 200 tys. i robić ale mieszkańcy sami pracowali nad remontami, integrowali się , stworzyli tą świetlicę jako ognisko środowiskowe dla najmłodszych, tylko zależy co kto przez to rozumie, czy picie czy prace na rzecz wszystkich, widać nieznajomość tematu to trzeba popytać babcię, dziadka albo rodziców
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Klara
- 15:18, 14.03.2019
Pan Adam jest spolecznikiem od wielu lat. Pan Adam pisał projekty budżetu obywatelskiego co roku. Dzięki tym projektom zostały wyremontowane ulice, świetlica, boisko i wiele innych rzeczy. Brał czynny udział w integracji społecznej na osiedlu Zamczysko. Zreszto można by tu było książkę napisać. Proszę przejść się po osiedlu lub wejść na stronę fb mieszkańcy osiedla zamczysko.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~oglądacz
- 14:13, 14.03.2019
społecznik-proszę o przykład konkretny a pan ze starówki dał się właśnie dużo wcześniej poznać jako społecznik Klara popatrz sobie na filmy z sesji z ubiegłego roku bo twój pseudo społecznik jako reprezentant osiedla nigdy nie zabrał głosu
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~dobrze
- 12:41, 14.03.2019
Popieram. Dobrze-młody człowiek , niech działa.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Klara
- 12:33, 14.03.2019
Dobrze, niech zobaczy ten nowy Pan jak to jest. Dopiero wtedy będzie się wypowiadał. Oczywiście że pan Adam to spolecznik. A djeta przewodniczących co to za kasa? Ludzie opamietajcie się. Nie mogę tego czytać!!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~?
- 12:17, 14.03.2019
społecznik za kasę? masz coś z głową siostro; społecznikiem jest przewodniczący ze starówki co na początku zrzekł się kasy, siostro tłumacz brata inaczej biedna to ty jesteś i nie obrażaj nikogo
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Magda
- 12:05, 14.03.2019
Śmiech na sali!!! A po co miał wybiegac? Zlitujcie się biedni ludzie. Pan Adam nie musiał nikogo ściągać na wybory,jest mądrym, pracowitym i zdolnym młodym człowiekiem a przede wszystkim spolecznikiem. Zamczysko go doceniło dlatego ludzie przyszli.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Str
- 11:49, 14.03.2019
nie kłam i nie pomawiaj nikogo o agitację, kontrkandydatka siedziała na sali w czasie przerwy a na zewnątrz wybiegał obecnie wybrany i sprawdzał czy są już wszyscy przez niego ściągnięci, uszanuj czas wielkiego postu i choć tyle nie grzesz
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~klasyk
- 11:24, 14.03.2019
oj żałośni ryczący wybierający i ci wybrani, gdzie kultura w postawie pana który przedstawiał kandydata, pójdź dziecię , ja cię uczyć każę
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~prawdomówny
- 09:47, 14.03.2019
Brawo Adam! Nie dajmy się ogłupić...
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~uczestnik
- 08:59, 14.03.2019
nowy przewodniczący rady miasta przeszedł sam siebie ze swoją głupotą odpowiadając tej pani na temat wody, pytam dlaczego nie odpowiada siedzący Prezydent tylko ten siwy się wyrywa i na dodatek pieprzy nie mając żadnego pojęcia, jak tak wszędzie "błyszczy" to biedny jesteś mój Zamościu
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Hanna
- 07:29, 14.03.2019
Ta Pania to chyba nie rozumie, że bloki Tbs maja swoją siedzibę i Panią prezes od załatwiania spraw blokowach. Tyle razy miała już mówione. Zreszto jak najdalej. Niektórzy powinni w lesie mieszkać. Gratulacje dla Adama!!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~robertmar
- 23:13, 13.03.2019
Kontrkandydatka i PiS? Wolne żarty! xD
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Str
- 23:00, 13.03.2019
Bo nie było co przedstawiać. Pozamiatane. Ludzie widzą zaangażowanie, oddanie i prawdę. Porażka kłamstwa i obłudy. Może kontrkandydatka i pisiorki opowiedzą jaki zamęt próbowali wprowadzić. Brawo Zamczysko
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nowy
- 22:04, 13.03.2019
dlaczego nie ma punktu zebrania gdzie się przedstawiają kandydaci tak jak na innych osiedlach , czy tu obowiązują inne zasady bo widzę że tu liczy się tylko ryk jakiś dobrze zbudowanych wielbicieli jednej ze stron; miała być demokracja ale widać tu nie dotarła jak też kultura niektórych a szkoda , więcej na takie dzikowisko nie pójdę
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV