zamosc.tv

Tęcza bez Zamościa

dodano: 27.05.2019 w Sesje Rady Miasta Zamość

IX sesja Rady Miasta Zamość.

Oceń wideo:
Umieść na stronie
Poleć znajomym:
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Prosimy o kulturalną dyskusję. Cały regulamin tutaj.

Dodaj komentarz

Wasze komentarze (48)

~Strefa wolna od LGBT
- 21:21, 25.07.2019
Popieram. W domu niech sobie chodzą z gołymi dupskami a na ulicy powinni zachowywać jak w cywilizowanym świecie gdzie są normy. I nie deprawowac dzieci, bo krzywia się na te golizny. To pokazali w Internecie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~observer
- 20:28, 25.07.2019
ciemność widzę, ciemność
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antyklerykał
- 11:49, 22.07.2019
Nie idźcie tą drogą. Białystok pokazuje do czego prowadzi segregacja, piętnowanie, wykluczanie. Wstyd dla Kościoła, dla wyznawców i dla Polski, że tacy ludzie uważając się za strażników moralności, a próbują krzywdzić innych ludzi.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Paradoks
- 11:01, 20.07.2019
Paradoksalnie zaczynamy żyć w bolszewickim systemie ; kiedy to nieboszka PZPR będąc w mniejszosci w polskim społeczeństwie narzucała większosci swój pogląd na życie .Paradoksalnie historia zaczyna się powtarzac , tylko nieboszkę PZPR zastepowac zaczyna lobby / homo \ Przestrzeń publiczna powinna być wolna od wszelkich agitacji homo , hetero itp , choćby dlatego że ktoś może mieć wrażliwy zoładek , a za obiad zapłacił z podatkiem ///////
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~ja
- 14:22, 17.07.2019
w domu niech sobie robia co chca a ulica wymaga pewnych zachowan
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~obiektywnie
- 11:26, 17.07.2019
Czy to nie mądrość? A może cyniczny brak poszanowania dla innych wartości i przekonań. Każdy człowiek na tej ziemi ma prawo do godnego życia. Próby narzucania komuś własnego stylu życia i przekonań doprowadzają do antagonizmów i nienawiści. To ślepa droga do konfliktów i wojen. W dobrze pojętej demokracji decyduje większość , pod warunkiem poszanowania praw mniejszości i jednostek. W innym przypadku mamy do czynienia z totalitaryzmem, do czego pod żadnym warunkiem nie można dopuścić.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~88
- 06:56, 17.07.2019
madra kobieta
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~krótko
- 09:45, 12.06.2019
Chcę żyć w demokratycznym i tolerancyjnym państwie, bez narzucania światopoglądu swoich wartości,, kultur i obyczajów Również w moim imieniu niech się ta pani nie wypowiada. Każdy człowiek ma prawo do własnego życia i jeżeli nie łamie prawa, nie można mu niczego narzucać.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~nie inaczej
- 09:33, 12.06.2019
Chcę żyć w demokratycznym państwie i w moim imieniu jakaś Paniusia też niech się nie wypowiada.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~niezgódka
- 22:36, 10.06.2019
O Panie, niech ta Paniusia, nie wypowiada się w moim imieniu, co za zaścianek pisiorski....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zamościanka
- 12:14, 09.06.2019
Z homoseksualisty nie zrobisz hetero, dajcie ludziom żyć.
Odpowiedzi: 0
1
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~tak czytam
- 10:02, 03.06.2019
Ktoś tu zionie nienawiścią do tych co inaczej myślą i chce narzucić swoje wartości i styl rozumowania , oraz postępowania w stosunku do otaczającego go świata. To nie Iran,ani Korea Północna. Jesteśmy demokratycznym krajem leżącym w centrum Europy. Przestrzegajmy zasady - jedność w różnorodności-- nie narzucajmy nikomu swoich przekonań i wartości. Dla wszystkich jest miejsce na tej ziemi . Szanujmy się nawzajem.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Nowocześnie
- 12:30, 02.06.2019
noż kuhwa, cóż teraz rafałek zrobi ?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~observer
- 19:51, 01.06.2019
kto pozwala na sesji RM na kolportację ulotek??? Panie Przewodniczący, nie zna Pan ustawy???
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~observer
- 19:48, 01.06.2019
proponuję przegłosować zakaz występowania tęczy po deszczu, tylko do kogo adresować?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~hahaha
- 06:42, 01.06.2019
PANI VICEPREZYDENT tego arcydzieła nie dała?? Czyżby to było już wcześniej z Nią uzgodnione?? A dlaczego ta Pani nie powie o zwalczaniu pedofilii wśród księży?? To jest ok??
Odpowiedzi: 0
1
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 18:03, 31.05.2019
Szanowny Damianie, dobre rady w stylu, "Ty szanuj innych ludzi i ich poglądy" - zastosuj sam do siebie. Mówisz o szacunku i o tym , że "nie mówisz nikomu jak ma żyć", a jednocześnie piętnujesz ludzi, którzy urodzili się homoseksualni nazywając ich i ich styl bycia nienormalnymi. Czy natura może być nienormalna? Co do karty LGBT, to nie ma tam nic złego oprócz fobii "normalnych" wobec "nienormalnych". Szanuj Innych i ich poglądy. A tak BTW, jeżeli uważasz, że normalność to wiara w wymyślone, niewidzialne byty, a nienormalność, to naturalnie występujące preferencje (marginalne, ale jednak), to co z Tobą i Twoją logiką oraz humanizmem i miłoscią bliźniego jest nie tak?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~DAMIAN
- 15:59, 31.05.2019
Reginis-tak ja mogę powiedzieć, że to co napisałeś jest przekłamaniem lub półprawdą.No i co teraz? Jeszcze raz napiszę.JA NIE MÓWIĘ NIKOMU JAK MA ŻYĆ!!!! Tylko proszę aby mniejszość seksualna nie wmawiała większości, że ich styl bycia jest normalny.Jeżeli uważają się, że to co prezentują w swoim życiu jest zgodne z kanonem normalności to dlaczego organizowane są parady "równości", wywieszane tęczowe flagi czy tak jak w Warszawie Pan Trzaskowski chce wprowadzenia do szkół karty LGBT.Aby przekonać nieprzekonanych? Gdybyśmy chcieli rozdawać prawa wszystkim, którzy się tego domagają to coś mi się zdaje, że pedofilia, zoofilia, nekrofilia pewnie były by legalne.Bo przecież jakiś procent społeczeństwa widziałoby w tym normalność. Widzę, że zostałem przez Ciebie sklasyfikowany jako katol, nie szanujący innych ludzi(bo mam inne poglądy) bo ksiądz mi coś powiedział.Trafiłeś kulą w płot.POZDRAWIAM.Z BOGIEM!! Polecam-ale Ty szanuj innych ludzi i ich poglądy.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Polecam
- 09:15, 31.05.2019
Każdy niech sobie wierzy w to co chce. Takie ma demokratyczne prawo. to jest jego osobista sprawa. Ale jak widać w "pouczających światopoglądowych komentarzach" ktoś jest nawiedzony przez jakieś moce i zaczyna kopać na lewo i prawo? Nie może ścierpieć Innych orientacji i poglądów. Uważa się za biologa, fizjologa, seksuologa, znawcę obyczajów i zachowań ssaków, teologa i arbitra w rozstrzyganiu co do słuszności zachowań przyrody i otaczającego go świata, oraz geografa i historyka. Ale nie wie i nie chce wiedzieć, że demokracja polega na tym, że decyduje większość, ale przy poszanowaniu praw mniejszości i jednostek. W przeciwnym przypadku mamy do czynienia z hegemonią i dyktaturą. Takie rozumowanie prowadzi do poróżniania ludzi i siania nienawiści Pytanie- jak by się zachował, gdyby miał w rodzinie kogoś o innej orientacji obyczajowej i seksualnej? Jak by było?-- strach nawet pomyśleć.. Nikt jeszcze nie odkrył całej prawdy ,a ludzka wyobrażnia nie zna granic. Jeden z filozofów powiedział "wiem ,ze nic nie wiem" , czyli dużo wiedział. Polecam spokój, szacunek dla poglądów i wzajemne ludzkie poszanowanie.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 19:32, 30.05.2019
Tak, tak. A "Młot na czarownice" to wymyślili ateiści, bo to wrogowie kościółka. "Przez pierwsze 253 lata istnienia Inkwizycji czarownice palono w sposób nie skodyfikowany, panował w tej dziedzinie ogólny bałagan i chaos. Dopiero gdy Sprenger przekonał papieża Innocentego VIII o potrzebie uregulowania tych spraw i kiedy wspólnie z Kramerem wydali swe wielkie dzieło, kościół mógł przystąpić do polowania metodycznie i w sposób uporządkowany". Wierz sobie w co chcesz, ale odczep się od innych i pozwól im żyć jak chcą. Każde zdanie co napisałeś jest pólprawdą, albo przekłamaniem. Szacuje się, że obecnie około 50 tys. par homoseksualnych wychowuje w Polsce dzieci. Czy coś się dzieje złego? 21 tysięcy dzieci w Polsce i około 8 milionów na świecie urodziło się dzięki metodzie in vitro i to bez bruzd i innych bzdur ku uciesze rodziców i ku własnej radości z bycia i życia. Można by tak bez końca, ale Ciebie nic nie przekona, bo Ty już wiesz wszytko. Bo Ci ksiądz powiedział, specjalista od rodziny, rodzicielstwa, seksu, natury i fizjologi kobiet, itd. Szkoda klawiatury.
Odpowiedzi: 0
1
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~DAMIAN
- 18:51, 30.05.2019
Ja nikomu nie narzucam światopoglądu, tylko zastanawia mnie dlaczego mniejszość seksualna tak narzuca większości swój styl bycia.Ja nie afiszuję się na prawo i lewo, że jestem heteroseksualnym białym katolikiem.Na siłę chce się ludziom wmówić, że ruch LGBT to nic nic strasznego. Do szkół prędzej czy później wprowadzą agitatorów, prelegentów-zwał jak zwał-mówiących o edukacji seksualnej, gender etc. Przepraszam, ale jak widzę coś takiego https://www.nowiny.pl/96639-wielka-ksiega-cipek-pis-zawiadamia-prokurature.html i to w książce do seks edukacji to robi mi się słabo."Wielka księga cipek" jest dla dzieci.Dlaczego w tym przypadku nie szanuje się innych ludzi, ich uczuć religijnych. Jeżeli ruch LGBT chce promować swoje poglądy to niech przekazują je swoim dzieciom.Ups, ale dwóch panów/dwie panie nie mogą mieć dzieci. W Polsce panuje bolszewizm, mózg rozwalony na pół. Apel o umiar-zapewne chodzi Ci o Inkwizycje(?)W 1998r. niemiecki historyk Wolfgang Behringer pracą "Neun Milionen Hexen.Entstehung, Traddition und Kritik eines popularen Mythos", 2001r. amerykanie Geoffrey Scarre, John Callow, 2004r.Gerd Schwerhoff w swoich pracach oceniają liczbę ofiar na 40-60 tys. Kościół wczesnochrześcijański nie brał udziału w przesladowaniu czarownic.Było ono traktowane nie jako herezja, ale przesąd.Np.lincz neoplatońskiej filozofki Hypatii dokonany przez chrześcijański tłum w 415r. miał podłoże osobisto-polityczne i został potepiony przez kościół i nazwany "Wielką Hańbą". Palenie czarownic na stosie było zwyczajem przedchrześcijańskich Germanów i ustało za czasów karolińskich.Od XIII wieku pojawiły się pierwsze wyroki Inkwizycji w sprawach o czary, ale świadczą one o procesie odwrotnym od sugerowanego.Chodzi o to, że w Sredniowieczu procesy czarownic prowadzone przez sądy świeckie kończyły się bardzo często wyrokami śmierci.Dopiero wprowadzenie procesu inkwizycyjnego, nastawionego na nawrócenie i pojednanie oskarżonych doprowadziło do znacznego ograniczenia wyroków. Inkwizycja została powołana do walki z herezją, a nie z czarownictwem, które są bardzo często mylone(raczej świadomie).W 1260r. papież Aleksander IV wydał wskazówki dla inkwizytorów, żeby nie ścigali z urzędu czarownictwa, a wyłącznie na wniosek władz świeckich i koncentrowali się na sprawach o herezję.Inkwizycja hiszpańska założona w późnym XV wieku w ogóle nie prowadziła spraw o czary, podjęła je natomiast w XVI wieku inkwizycja rzymska.Masowe przesladowania w sprawie czarów nastąpiło w epoce RENESANSU i OŚWIECENIA(1450-1750), a Apel o umiar pisze mi o ŚREDNIOWIECZU. Były one wynikiem histerii prowadzącej do denuncjacji przez ludnośc cywilną i procesów prowadzonych przez sądy cywilne.Badacze podkreslają, że podstawą oskarżeń były różnice wyznaniowe wykorzystywane w konfliktach pozareligijnych(np.zemsta, zabór mienia) i wydarzyły się przede wszystkim w podzielonej wyznaniowo po Reformacji Europie północnej i centralnej.Najwięcej procesów odbyło się w okresie wojny trzydziestoletniej (1618-1648).Jako przyczynę wzrostu liczby procesów wskazuje się zniszczenia wojenne, zarazy, klęski nieurodzaju powodujące nastroje histeryczne, których nie mogły opanować władze kościelne i cywilne.Geografia prześladowań jest jednoznaczna.Najwięcej procesów było w Skandynawii, Turyngii, Nadrenii, Westfalii, Dolnej Saksonii, Meklemburgii, Szwajcarii. A co najzabawniejsze.W Rosji procesy o czary rozpoczęły się dopiero w okresie za panowania Piotra I, gdy Rosja starała się dostosować do europejskich standardów. W Portugalii czy Hiszpanii procesy czarownic należały do rzadkości, gdyż niemal całkowicie uniemożliwiała je Inkwizycja.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Apel o umiar
- 15:11, 30.05.2019
Damianie nie narzucaj nikomu swoich reguł życia i wartości.. To pierwszy krok do systemu totalitarnego jaki panuje w niedemokratycznych państwach wyznaniowych. Jak wierzysz to nie błądż,-- zejdż z tej drogi.i szanuj bliżniego, jak siebie samego. A co budowania Świata i Europy na wartościach o których piszesz, to historia dowodzi o tym, że nie było tak za różowo, szczególnie w Średniowieczu. Jak przy użyciu siły w sposób krwawy nawracano Pogan i Innowierców, jak palono na stosach niewinnych ludzi za ich niewiarę lub inne przekonania religijne Podobne praktyki były w różnych odłamach islamu. W sposób okrutny,prześladowano również Chrześcijan Każdy człowiek na tej ziemi bez względu na wiarę, przekonania i orientacje obyczajowe , kolor skóry,miejsce zamieszkania i t. d, powinien mieć prawo do godnego życia, oraz poszanowania zgodnych z prawem jego przekonań i wartości. Wtedy będzie porządek na Świecie. A dzieci i młodzież niech nabywają wiadomości wynikające z nauki w szkole, a nie pokątnie od kolegów i szarlatanów. p
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~do Damiana
- 14:58, 30.05.2019
Chrześcijaństwo nie osądza, nie obraża, nie narzuca, nie ocenia, uczy miłości do bliźniego!!! i chyba w tym wychowaniu zapomniano o tym wspomnieć!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 14:56, 30.05.2019
Wcale mnie to nie dziwi. W dojrzałych demokracjach mityczna większość w punkcie pierwszym programu ma zapisane aby zadbać o prawa mniejszości. Proste? A to daje nam porządek taki, że wszystkie siły po wyborach akceptują wybór, bo wiedzą, że ich prawa będą respektowane i brane pod uwagę. Jak jest w naszym przepięknym kraju ? U nas panuje bolszewizm w czystej postaci. Większość ma zawsze rację i ma gdzieś mniejszość, którą gnębi, marginalizuje i wykorzystuje. A przy protestach mniejszości często większość odpowiada, „to wyjedź, spadaj, nam się należy, ukarzemy cię”, itd. Chcesz aby ktoś szanował twoje wierzenia, to ty szanuj czyjeś niewierzenie . Większość siedzi w oblężonej twierdzy obleganej przez mniejszość. Czy to jest możliwe i racjonalne? To czego się boicie? Wszak powiedziano „nie lękajcie się”. Całe życie w strachu przed niewidzialnym (moim zdaniem) niebytem, a życie ucieka tu i teraz i do tego krzywdzicie ludzi (bliźnich) narzucając im swoje wierzenia. Czy to jest powód aby być dumny ze swojej postawy wobec ludzi inaczej myślących? Nikt niepodzielający światopoglądu katolickiego nie nakazuje innym żyć według zasad przyjętych przez daną społeczność czy też grupę, domaga się tylko niewchodzenia z butami w życie innych.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~DAMIAN
- 13:49, 30.05.2019
Reginis-a ja na to nic.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 21:36, 29.05.2019
Tak tak, można się zarazić najczęściej w dzieciństwie, ale da się wyleczyć. To co Szanowny Damian na to: https://www.focus.pl/artykul/byc-albo-nie-byc-gejem
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~DAMIAN
- 19:30, 29.05.2019
Czy to się komuś podoba czy nie nasz współczesny świat (Europa) została zbudowana na Chrześcijaństwie.Koniec kropka. Środowiska LGBT to wypisz wymaluj lewactwo w marksistowskim wydaniu.Już piszę o co chodzi. "Człowiek opanowuje najważniejsze umiejętności, w tym umiejętność zaawansowanego myślenia i rozwija pierwsze zachowania społeczne w dzieciństwie, gdy popęd seksualny nie rozprasza jeszcze jego uwagi i nie zakłóca procesu edukacji i wychowania.Wszystkie nurty psychologii rozwoju, a jest ich wiele, są zgodne co do tego, że okres dojrzewania rozpoczynającego się średnio ok.11-13 roku życia popęd seksualny nie dominuje psychiki dziecka i nie przeszkadza w rozwijaniu innych zainteresowań.Nawet w zafiksowanej na punkcie seksualności psychoanalitycznej teorii rozwoju istnieje pojęcie okresu latencji czyli "uśpienia" instynktu seksualnego, obejmującego okres od 6 roku życia do początku okresu dojrzewania. Pomijając dyskusję na temat tego ,czy w pierwszych latach życia popęd seksualny zajmuje w życiu psychicznym dziecka tak istotną rolę jak w wieku dojrzewania(nie ma na to żadnych dowodów a kontrargumenetem jest fakt, że organizm dziecka nie produkuje jeszcze hormonów aktywizujących popęd seksualny) tak się składa, że w wieku 6-7 lat dziecko osiąga taki stopień rozwoju psychofizycznego, że jest w stanie rozpocząć naukę i w okresie późnego dzieciństwa rozwija najważniejsze umiejętności intelektualne oraz rozwija relacje społeczne, bez których nie jest możliwe zdobycie wysokiego wykształcenia.Psychoanaliza nie wyjaśnia, dlaczego natura akurat w decydującym okresie rozwoju "wyłącza" popęd seksualny, umożliwiając dziecku rozpoczęcie nauki i socjalizację." To tylko ułamek tego co chciałem napisać.Proszę także zapoznać się z "TEORIĄ KRYTYCZNĄ" wyjaśnioną dość dobrze przez Jurgena Habermasa. Ludzi krytykujący Panią z nagrania-WSTYDŹCIE SIĘ!!!!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Reginis
- 13:21, 29.05.2019
Każdy ma prawo żyć jak chce, aby tylko nie szkodził innym i nie narzucał swojego sposobu życia innym. Wolność od religii! Rozdział władzy od kościoła. Rozwód tronu i ołtarza. Świeckie państwo oparte na poszanowaniu wszystkich obywateli. Równość wobec prawa. Wolność wyznania, światopoglądu, bez ingerencji i uczestnictwa oraz ingerencji władz państwowych i samorządowych. Dość dzielenia ludzi na naszych i "onych". Wszyscy zachowujący prawo są "naszymi" współobywatelami. Bóg, jeżeli istnieje, to stworzył też ludzi o odmiennej orientacji i dopóki nie łamią prawa, dopóty winniśmy im szacunek i wraz ze stanowczym zakazem jakiegokolwiek wykluczania oraz piętnowania. Dziwię się, że przedstawiciele podobno religii miłości, nawołują do segregacji, piętnowania i wykluczania. Wstyd. LGBT w sutannie jest OK? LGBT, który chodzi do pracy, płaci podatki, nikogo nie gwałci, nie molestuje, nie wykorzystuje nieletnich jest złe i trzeba go wykluczać na margines społeczny, a najlepiej wydalić z kraju lub zamknąć w więzieniu- czy tak? Piętnowanie ludzi żyjących inaczej jest dobre? I na koniec, czy przypadkiem nie jest tak, że w kościele nie czyszczą sumienia tylko piorą mózgi? Bo po wystąpieniu tej pani, odnisłem takie wrażenie?
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~to widać
- 08:04, 29.05.2019
Ale narracja i dziwny sposób myślenia, oraz narzucanie swoich wartości. Ta pani do wszystkie wartości przypasowuje do siebie i instytucji kościelnych, które jak pokazuje historia- też mają dużo poza uszami. Uważa że jest to atak na wiarę i kościół. A ile to krwi przelano przy wprowadzaniu wiary i nawracaniu niewiernych na obydwu półkulach?. A co było w średniowieczu- a " młot na czarownice "- ostatnia " czarownica" gdzie spłonęła?- nie u nas-- nie miała na imię Jadzia?. Teraz też ujrzały światło dzienne ładne kwiatki w postaci molestowania i pedofilii. Czy pani tego nie zauważa? Niech tam zrobią porządek , a pani niech w tym pomoże. Każdy ma jakieś skojarzenia. Często tęcza kojarzy się z widokiem po burzy . Pani kojarzy się z czymś innym. . Nie widzę tu żadnego ataku i problemu, który wymaga interwencji.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~janekk
- 21:24, 28.05.2019
jaka pani spostrzegawcza :) jeżdżę tamtędy codziennie i jakoś nie przykuł moich oczu dosłownie nie widziałem go. aż z ciekawości jutro będę zacięcie wypatrywał owe cudo. nie wiem kto go powiesił ale pewnie za swoje... a ile wisi wyborczych ? a za wyborcze płacimy wszyscy i aż się rzygać chce widząc ich piękne podobizny wszędzie, nawet przy drogach na drzewach. babo po co mieszasz kościół do tego ? w kościele nie ma obrzydliwości ??? chłopy w spódnicach molestujący dzieci!! według pani mówiąc to atakuję kościół
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Czesław
- 21:16, 28.05.2019
Ehh ten Zamość :)
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~lkl
- 21:15, 28.05.2019
Pani nie pasuje to sobie go zdejmij
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Zamościanin
- 16:35, 28.05.2019
"Kochani" to jest zwrot pedałów co ja słyszę, a księża którzy gwałcą ministrantów nie przestrzegają starego testamentu.A ten nawrócony pedał który doczekał się dzieci gacha żony został szczęśliwcem w/g tego zrytego bereta moherowego.Dać jej pińcset+
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~???
- 16:23, 28.05.2019
A który to mamy wiek w Zamościu.Chyba nadal ŚREDNIOWIECZE.Cieszę się,że moje dzieci wyjechały z tego miasta.Miasto piękne ale nic poza tym ....
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mieszkaniec
- 15:22, 28.05.2019
I nikt jej nie powie, że białe jest białe
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~karol
- 13:27, 28.05.2019
w dupę to nie miłość
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Ggggg
- 12:05, 28.05.2019
Moherowy beret
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Piotr
- 11:32, 28.05.2019
Brawo za odwagę. https://wiadomosci.wp.pl/wagina-jako-najswietszy-sakrament-zachowujecie-sie-obrzydliwie-6384867244427393a?fbclid=IwAR2jLeDCp3rewtudScy6q9LTHPWYD7rUU5F04EWc9Gjw9M4nRdy2S1M-C4k
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Mieszkaniec
- 09:15, 28.05.2019
I bardzo dobrze. Niszczyc to scierwo. Dzieki Bogu wygral ten PiS ktory nie doposci do zniszczenia Naszych wartosci chrzescijanskich. Atak na koaciol, tym lewackim chamom nic nie da bo ludzie itak wiedza gdzie lezy prawda. Chlopak, dziewczyna Normalna rodzina!
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~sebastian
- 08:59, 28.05.2019
beznadziejna propaganda. orientacji sie nie zmienia
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~uczciwie
- 08:35, 28.05.2019
Każdemu coś się nie podoba, Każdy z nas ma swoją orientację kulturową. polityczną, obyczajową. seksualną. religijną i td, , W państwie demokratycznym obywatelom nie można narzucać określonych zachowań mieszczących się w granicach prawa. Jest pytanie- Czy w tym przypadku prawo zostało złamane? Otóż-nie. Chyba że umieszczono to w nie dozwolonym miejscu. Ja tego nie popieram, ani też nie potępiam. Po prostu- jak mnie coś nie interesuje , to nie zwracam na to uwagi, przechodzę obok tego obojętnie. Traktuję to jak powietrze - tak jak w tym przypadku, . Ta pani chce eliminować to, co jej się nie podoba i mówi o narzucaniu przez kogoś zachowań w stosunku do niej, a sama narzuca innym swoje orientacje, o czym świadczy jej wypowiedż. Jest to zachowanie po myśli Kalego Każdy ma jakieś skojarzenia i myśli. Każdy ma swoje zasady i niech siebie pilnuje. .Mnie tęcza kojarzy się z różnorodnością. A w mieście są dużo ważniejsze sprawy, niż tęcze, banery, pochody. orientacje i td.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~darth vader
- 08:23, 28.05.2019
Homoseksualizm był jest i będzie -a starsza pani cóż -można bypowiedzieć,iż też mi przeszkadza modlący się tłum przy kapliczkach majowych po deszcu w promieniach tęczy
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Antyklerykał
- 08:11, 28.05.2019
Ksiundz powiedzioł, to musi być prawda i każdy inny ogląd świata jest zły. Z miłością bliźniego piętnujmy człowieka i jego poglądy, bo nam zagraża pomimo, że nasza wiara jest niezłomna. W nastęnej kolejności wyeliminujemy łysych, rudych, skośnookich itd. Nie zapomnimy też o Żydach, masonach, cyklistach i hipisach. Ramen i Amon
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~jak?
- 07:53, 28.05.2019
Jak można przestać być homoseksualistą??? przecież to nie choroba ???
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Z gminy
- 23:52, 27.05.2019
Tęcza na wieś dotarla.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~Strzała
- 23:45, 27.05.2019
Brawo Zamość!! Trzeba zwalczać to całe pedalstwo tęczowe
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~BMC
- 22:28, 27.05.2019
Nie utożsamiam się z poglądami tej pani i nie życzę sobie, żeby mówiła w moim imieniu. A taką dewocję to niech sobie uprawia w kościele po mszy, a nie na sesji Rady Miasta.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV

~zamościanin
- 22:06, 27.05.2019
Mniejszość nie może narzucać swojego światopoglądu większości. Mieszkańcy Zamościa nie pozwolą na deprawację swoich dzieci i wnuków. Podziwiam odwagę tej mieszkanki Zamościa. I tak wyleją na nią kubeł pomyjów. U nas tolerancja oznacza podziw dla homolobby przy braku szacunku dla hetero.
Odpowiedzi: 0
0
0
Odpowiedz
Komentarz do wątku

Prosimy o kulturalną dyskusję.

Wysyłając ten komentarz akceptujesz regulamin serwisu Zamosc.TV